(oude post, maar) Ik begrijp het anders precies!!quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:51 schreef ParanoidEv het volgende:
[afbeelding]
En zo knap is ie nog niet eens.
Waarom dan?
Geen idee!
wat een fucking clichéquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:06 schreef Blackletter het volgende:
aan wie ik nu denk mijn vriendvoor mij is dat een artiest
![]()
laat mij lekker aan mijn vriend denken jaquote:Op dinsdag 13 juni 2006 14:10 schreef Molluck het volgende:
[..]
wat een fucking cliché
of is dat om te laten zien dat jij wel aan je partner denkt terwijl hij zich afsjort op bekenden?
on topic, Rihanna natuurlijk![]()
Dan ga jij je toch lekker aftrekken op Eminem?quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Die Rihanna vind ik nu werkelijkwaar geen ruk aan ! Wat een lelijk gedrocht !
Rihanna is juist een van de mooiere vrouwen die dagelijks op Tmf etc.. te zien zijnquote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Daarom gaat dit topic ook over artiesten die je wel wilt neuken.quote:Op dinsdag 13 juni 2006 16:34 schreef EminemRulezz het volgende:
Thanks Darkwolf.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 00:28 schreef Darkwolf het volgende:
Hey Ruby!
Is "Ruby" je echte naam?
Zo ja... bijzonder... vind dat de mooiste naam ooit.
Geen idee wat ik er mee heb.
En toen zag ik dus een post van jou hier verschijnen.
(Vast niet je echte naam... toch?)
quote:Op donderdag 15 juni 2006 20:39 schreef BloodyLotte het volgende:
Alison Goldfrapp mag wel eens langskomen.
kdacht effe dat het de jeugd van tegenwoordig wasquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:22 schreef ruby het volgende:
Simon Franks (links) van de Audio Bullys. Dank u.![]()
![]()
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |