Wie bedoel je met ze ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:08 schreef Kylee het volgende:
Yeps, ze hebben het weer eens in de kiem gesmoord.. jammer he,
.
Helemaal mee eens!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:29 schreef Karin het volgende:
Ach ik vond het wel erg grappigEn het zakt vanzelf wel weer weg. Geintje op zijn tijd moet kunnen hoor.
we hebben nog nooit in al die 5 jaar voldaan aan zo'n verzoek. Als je niet meer tevreden bent met een username maak je gewoon een ander aan. Simpel. Minoes zal in jouw geval niet gaan want die bestaat al, volgende maand al 5 jaar zelfs. Dus tenzij dat account van jezelf blijkt te zijn is dat de enige mogelijheid om niet die 1967 achter je nick te hebben. (en dan kun je gewoon de passmailer gebruiken om evt pw op te vragen)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:24 schreef minoes1967 het volgende:
Mmmmm,ga ik misschien een topic openen,waarom niemand mijn naam van Minoes 1967 kan veranderen in gewoon Minoes(vooral omdat ik het al eens eerder gevraagd heb en toen kon het wel)
Ok,im out of here.............
Geen probleem hoor, is voor Justy toch ook gedaan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 09:58 schreef miss_dynastie het volgende:
Minoes, ik kan wel een account voor je maken met minoes_ of zoiets? Laat maar even weten of je dat wil, dan maak ik hem voor je aan! en modjes, als dit niet mag, haal het dan maar weg
En moet dat dan precies als ik vanwege de stakingen een dag vrij heb en dus gewoon legaal een hele dag op fok kan klooien?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:30 schreef Lois het volgende:
Morgen kan er sprake zijn van downtime:
Serverwerkzaamheden donderdag 14 oktober
![]()
GMTA he!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef miss_dynastie het volgende:
BE, wilde net hetzelfde typen![]()
![]()
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
GMTA he!
Als je een getekende (al dan niet bewegend) zoekt, kun je op mijn site terecht (zie onder). Als je een foto zoekt kun je het beste in google zoeken onder afbeeldingen. Neem niet iets al te ingewikkelds, want hij moet verkleind worden naar 60x60 pixels en dan vallen er nogal wat details weg.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 10:48 schreef minoes1967 het volgende:
MISS-D/ REWIMO.....euhm.....hoe zoek ik zo'n poezebeest en waar?Misschien weet mijn dochter dit wel,zal straks ff vragen en anders kom ik weer bij jullie.
Groetjes,Minoes![]()
Het staat er al in Nikky (zie boven)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:35 schreef nikky het volgende:
Minoes als het niet lukt met die URL mail mij dan eventjes dan zet ik hem voor je in je profiel
Oooh nu zie ik hemquote:Op woensdag 13 oktober 2004 19:39 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Het staat er al in Nikky (zie boven)
Het is alleen ff wachten op het mailadres van Minoes, zodat ze het account in gebruik kan nemen
Ja graag gedaan,quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:25 schreef minoes1967 het volgende:
een naam en een plaatje![]()
en bedankt voor je positieve inbreng![]()
Welquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:51 schreef minoes1967 het volgende:
niet dus
Mister_d zou een nieuwe makenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:32 schreef phileine het volgende:
de ironie is wel dat jouw plaatje al een tijdje niet meer werkt miss_d, daar moet je dan gelijk even wat aan doen hoor!
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:32 schreef phileine het volgende:
de ironie is wel dat jouw plaatje al een tijdje niet meer werkt miss_d, daar moet je dan gelijk even wat aan doen hoor!
ghostbuster, het staat gewoon zo onpersoonlijk, een naam met een nummer erachter. Net of er nog 1966 andere minoessen rondlopen hier op het forum.
Maar als die combinatie niet juist is, kan ik daar toch ook niets aan doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:47 schreef Brighteyes het volgende:
Minoes en Miss D... Als minoes nou eens het mailtje naar Miss D doorstuurt, dan kan zij even kijken of ze het voor elkaar krijgt... Is dat wat?
Mss kan jij kijken of jij het wel voor elkaar krijgt, en dan achterhalen wat er bij minoes mis gaat.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar als die combinatie niet juist is, kan ik daar toch ook niets aan doen
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
bovendien gaat het topic nu zo hard, dat half Fok! denkt dat er weer een rel is, laten we die mensen het F5-en besparen![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:40 schreef Spindizzy het volgende:
Ja, eigenlijk zou elk wachtwoord gewoon 'test' moeten zijn... Of 'wachtwoord'
Je zou ze de kost moeten gevenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:43 schreef miss_dynastie het volgende:
Iedereen kiest de naam van zijn kat of kind. Yeeeeeaaaaaah, sure[/sub]
Ik heb zat te zeuren maar ik hou me eens een keer inquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:44 schreef minoes1967 het volgende:
Tjee,spin,heb je nog meer te zeuren,ga iemand anders ff "helpen"
Inderdaad. Je hebt toch een stelletje lijpen er tussen zitten . . .quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:44 schreef Spindizzy het volgende:
Je zou ze de kost moeten geven![]()
Zeik niet zo. Ik heb je toch geholpen. Heb dat plaatje voor je zitten verkleinen, naar mijn webruimte geupload en tot in de detail zitten uitschrijven hoe je het bij je naam kan krijgen. Het enige dat je vervolgens doet is gelijk weer gillen dat je het niet snapt.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:53 schreef minoes1967 het volgende:
En nogmaals ,als je niet wilt/kunt helpen,reageer dan ook ff niet.
dat idee kreeg ik idd evenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
bovendien gaat het topic nu zo hard, dat half Fok! denkt dat er weer een rel is, laten we die mensen het F5-en besparen![]()
nu is die openingspost van mij te lang geleden om er wijzigingen in aan te brengen, dus aan jullie de vraag ...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:55 schreef Yfke het volgende:
ff nog een vraagje aan melonovy......
zou het leuk vinden als je ook de naam SPIRO bij mijn vermelding zet, das DE trotse vader hehehe en jarenlange FOK-ker hier.
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 12:53 schreef minoes1967 het volgende:
Maar dat je er vanuit gaat dat ik dan wel een typefout zal maken,vindt ik kinderachtig.
Wat een onvoorstelbare zeikerd ben jij zeg,hele topics over je naam zeg inmiddelsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:23 schreef minoes_ het volgende:
goh,heb je er nog 1,spuit 11.Het ging over een typefout in het wacht woord en niet over d of t.
ga janken johquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:23 schreef minoes_ het volgende:
goh,heb je er nog 1,spuit 11.Het ging over een typefout in het wacht woord en niet over d of t.
Nee, daar is de FAQ voor en dit Digital Cornerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:28 schreef minoes_ het volgende:
ik ben geen zeikerd,dit is toch de plek waar je om hulp kan vragen of niet soms?Maar goed,jouw probleem,dat je er een probleem mee hebt.
We zouden stoppen trouwens,ik was al gestopt nu jullie nog.
Er is meer op fok dan alleen oudersquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:34 schreef minoes_ het volgende:
ik weet niet beter,dan dat ik hier die vraag kon stellen.Waarom heeft niemand dat dan rechtgezet en me naar een ander topic verwezen?
En als me de mogelijkheid om t via mail te doen eerder was aangeboden,dan had ik dat toch meteen gedaan?Maar er was geen modje of wie dan ook,die me daar op heeft gewezen ,dus hoe moet ik dat dan weten?.
Straks krijgt Miss_D de schuld nogquote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:34 schreef minoes_ het volgende:
En als me de mogelijkheid om t via mail te doen eerder was aangeboden
rellen toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:24 schreef suziquarto het volgende:
en waar ging deze topic nou oorspronkelijk eigenlijk over???
hoe lang geleden ook weer?quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:13 schreef moussy het volgende:
Ik was hartstikke lief hoor![]()
Vorig jaar woensdag in oktemberquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 09:25 schreef bixister het volgende:
[..]
hoe lang geleden ook weer?
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:25 schreef Spindizzy het volgende:
Hemeltje
Elke keer als ik een avondje niet internet stroomt het MODtopic vol![]()
nu is die openingspost van mij te lang geleden om er wijzigingen in aan te brengen, dus aan jullie de vraag om Spiro ook in het lijstje te vermelden, thank you!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:55 schreef Yfke het volgende:
ff nog een vraagje aan melonovy......
zou het leuk vinden als je ook de naam SPIRO bij mijn vermelding zet, das DE trotse vader hehehe en jarenlange FOK-ker hier.
okay! No problemoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:55 schreef Lois het volgende:
Ik zal het gelijk even aanpassen Mel, sorry je was even ondergesneeuwd door de relkwestie.
quote:Op woensdag 20 oktober 2004 18:32 schreef Ingrid19 het volgende:
Hoi! Hier een berichtje namens Justy_
Door omstandigheden kan ze niet meer op fok komen.
Ik moet iedereen bedanken voor de lieve reacties en ze hoopt dat iedereen snel zwanger mag worden en een gezond kindje in de armen mag houden. In het bijzonder Slaapmeisje omdat zij al zolang bezig is, en het gewoon zenuwslopend moet zijn voor haar, en Justy blijft voor haar duimen dat de derde ivf poging ook die poging zal zijn, waar ze zwanger door raakt. Dus dan weten jullie waarom Justy niet meer reageert.
Groetjes Ingrid
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 12:32 schreef Kylee het volgende:
Wat jammer toch, wéér eentje die weggetreiterd is.. :')
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:04 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Lekker he, zo'n vlammetje branden houden?
Heb je nog zinnige dingen te vermelden of ga je je echt alleen maar bezig houden met zuigen en zeuren?
Je weet volgens mij niet eens over wie of wat het gaat. En nu ineens wel een mening?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:07 schreef Kylee het volgende:
[..]
Blijf vooral je kop in het zand steken.. over zuigen en zeuren te spreken zeg,
.
ps ik weet toevallig wél om wie het gaat want ik lurk een heleboel mee..
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef Leah het volgende:
Beter lezen dan, zou ik zeggen
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op je antwoord in het Mod topic. Misschien is het wel heeeeeeeel nuttig en kunnen we er echt iets mee!
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:12 schreef Kylee het volgende:
[..]
Doe ik al dank je..
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:13 schreef Kylee het volgende:
[..]
Blijf lang wachten zou ik zeggen, ik ben niet verplicht om antwoord te geven wordt bij mij ook niet altijd gedaan..
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:16 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd had ik de moed al opgegeven hoor. De afgelopen tijd heb je meer dan eens aangetoond dat je te laf bent om nou eindelijk echt eens te zeggen wat je ergens van vindt.
Meer dan alleen maar suggestieve zuig opmerkingen maken durf je niet of kan je niet omdat ze totaal ongefundeerd zijn.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:19 schreef Leah het volgende:
[..]
Blijkbaar niet.
Overigens ben ik niet zo gesteld op kusjes van relnichten, dus die mag je lekker voor je houden, voortaan.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:54 schreef Kylee het volgende:
[..]
Ikkke laf..
.
. Nu moet ik erg hard lachen.
.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:02 schreef Kylee het volgende:
[..]
1 ik ben geen relnicht, en 2 die smilie betekent geen kusje maar puh..
.
.
.
.
.
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 16:04 schreef Kylee het volgende:
Ik kan mijn tijd beter besteden dan die domme berichtjes van jullie lezen dus wacht ik niet eens op of Slaapmeisje ooit eens zwanger wordt maar pak ik direct mijn biezen en hou de eer aan mijzelf. dit is toch vechten tegen de bierkaai.
tuurlijk! Die verwachting moet je ook niet hebben, die heb ik ook niet hoor. Ik heb me er zelf ook nooit zo druk om gemaakt, maar ik zie het zo vaak terugkomen...dus ik dacht...enzo...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:47 schreef bixister het volgende:
misschien moet men gewoon ook niet verwachten dat iedereen overal op reageert. dat scheelt al een heleboel denk ik.
ja maar jij reageert dus minder omdat je niet tussen de kleine-babies-verhalen wil komen zonder daar eerst ook op in te gaan. als je nou weet dat men dat helemaal niet van je verwacht zou je misschien gemakkelijker toch (gewoon daar) je verhaal kunnen doen. want al dat versnipperde vind ik ook niet echt alles.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:49 schreef Belana het volgende:
[..]
tuurlijk! Die verwachting moet je ook niet hebben, die heb ik ook niet hoor. Ik heb me er zelf ook nooit zo druk om gemaakt, maar ik zie het zo vaak terugkomen...dus ik dacht...enzo...
Ow maar als ik lekker wat wil vertellen (zoals van de week) dan doe ik dat ook gewoon hoor. Ik heb er persoonlijk allemaal niet zo'n moeite mee, maar ik lees wel steeds vaker, of iig komt het regelmatig terug, dat mensen er wel moeite mee hebben dat er niet of weinig gereageerd wordt.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:52 schreef bixister het volgende:
[..]
ja maar jij reageert dus minder omdat je niet tussen de kleine-babies-verhalen wil komen zonder daar eerst ook op in te gaan. als je nou weet dat men dat helemaal niet van je verwacht zou je misschien gemakkelijker toch (gewoon daar) je verhaal kunnen doen. want al dat versnipperde vind ik ook niet echt alles.
Zo hey! Ben ik het zowaar een keer helemaal met Knor eensquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:58 schreef Knorretje het volgende:
ow en voor wie dit erg onverschjillig over komt of niet geinteresseerd etc. Het blijft nou eenmaal een forum, dat kan leuk zijn, maar is niet mijn leven (nou ja) en daar gaat nou eenmaal niet alles zoals jij dat wil of graag ziet. Als je dat graag wilt kwa reacties moet je op een praatgroep gaan waar het verplicht is om reactie te geven
Maar omdat anderen wel op alle foto's reageren ben je toch niet verplicht om dat ook te doen?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 13:34 schreef Lois het volgende:
Dan reageer ik eigenlijk liever helemaal niet meer, die dwang om niemand te vergeten bederft mijn plezier en mijn impuls om even snel te reageren.
ik ben het helemaal met je eensquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 20:29 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Maar omdat anderen wel op alle foto's reageren ben je toch niet verplicht om dat ook te doen?
Ik vind het soms leuk om alle kindjes te noemen en een andere keer niet. Ik vind dat iedereen dat voor zichzelf moet weten. Ik kan me niet voorstellen dat iemand verdrietig wordt ofzo, omdat zijn/haar kind overgeslagen wordt? Er zijn toch nooit 0 reacties op een foto?
Zo zat ik dus ook af en toe te denken, ik wilde dan reageren op iets maar vond dan dat ik over de rest ook iets moest zeggen. Voor iemand die een postgemiddelde van 1x per week heeft is dat dan bijna onmogelijk... en toch deed ik het af en toe.. omdat ik het dan lullig vond voor de rest..quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 19:54 schreef melonovy het volgende:
Fijn trouwens dat er ook kritiek is gegeven op de posts waarin alle kindjes in dikke letters worden genoemd, met daarachter een beleefde zin. Ik heb me er ook schuldig aan gemaakt, maar eigenlijk meer uit een plichtsgevoel. Ik begon mijn post regelmatig over die ene foto waar ik dan bijv. zo van genoot, en de complimenten voor het andere, maar dan voelde ik me lullig dat ik dan niets zei over de andere foto's. En dus ging ik het topic nog maar eens af om te kijken wat ik nog verder kon zeggen over de kindjes. Eigenlijk uit plicht, en heel erg jammer dat dat niet spontaan ging. Ik vind dat steeds minder leuk, terwijl het zo'n supertopic is om alle kids te bewonderen.
dus als ik het zo open en bloot met namen post is het gemeen, tc zelf is meester in het maken van zulke posts, dan is het humorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:52 schreef jessie het volgende:
En mij irriteren de gemene opmerkingen mateloos.
kleine lettertjes gebruik ik meestal om het serieuze van het minder serieuze te onderscheiden. In het geval waar jij het nu over hebt kwam het nogal ongelukkig over omdat Angel22 net over haar relatieproblemen posttequote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:52 schreef jessie het volgende:
Effe van die kleine lettertjes van o.a easy-going. Pas ook al. Toen dacht ik nog serieus dat ze zelf relatieproblemen had.
wat dit betreft quote ik ff moussy's post, is precies hoe ik hierover denk:quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:52 schreef jessie het volgende:
En over je overleden vrouw TC heb je juist best wat verteld. En dat je daar over praat heel logisch toch. Men, ik zou er niet overheen komen denk ik als ik Geer niet meer had. En dan zou ik dolblij zijn als ik af en toe ff wat kan luchten hier of daar.
Zo pfew hehe lekker zeg dit, dat is er uit.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:38 schreef moussy het volgende:
Waar ik wel moe van werd-word waren de op mij overkomende aandacht-trekkerige-postings over "mijn vrouw" Maar als je wat vraagt geen antwoord krijgt. Zeg dan ook niks of open een topic in R&P.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:30 schreef Brighteyes het volgende:Voor Snoopy... gruwlijk dit soor dingen. Je wil er eigenlijk niet eens over nadenken...
En ik hug ook even mee met Spindizzy...
Hier hetzelfde sippe gevoel, met andere redenen. Ik ga vanavond maar gewoon even om een wildvreemde heen hangen of zo. Wil gewoon een paar armen om me heen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:35 schreef easy-going het volgende:
Snoopy, wat vreselijk
Brighteyesik verwacht dat je een voorspelbare reactie krijgt
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik voelum ook aankomen easy-going
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:49 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ja, dat zal wel gebeuren ja. Ik denk dat we niet lang hoeven te wachten!
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:53 schreef ThunderChild het volgende:
Ach gossie, het anti-TC kliekje is weer bezig . . .![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 17:54 schreef snoopy het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:21 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah joh, trek je je dat nou zo aan? niet zo happen hoor anders kan je je nick beter in jaws veranderen
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zei het gisteren en ik heb het al eerder gezegd...
[..]
Wat voor de een mss een grapje is, is voor de ander echt niet leuk meer. En daarmee wil ik niet zeggen dat geintjes niet meer kunnen, maar kunnen we de pijlen (als dat dan per se moet) mss een beetje spreiden en niet steeds op dezelfde richten?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:44 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dit geintje doet me niet eens wat, gaat meer om dat sommige users hier een andere user weg proberen te treiteren (in mijn geval: easy-going). Lois heeft het totaal verkeerd geformuleerd: OUD is zelf geen kliekje, er is momenteel een kliekje in OUD werkzaam die actief andere users die niet aan hun toonbeeld voldoen proberen weg te treiteren . . .
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:05 schreef Lois het volgende:
Ik vind het heel erg dat je dat zo voelt TCHet is ook niet leuk meer zoals BE al zei, het begint me danig de strot uit te hangen dat gezuig en gezanik.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:12 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ik weet niet of ik dat hier moet zetten of naar het mod topic moet verhuizen, dus ik doe het maar even hier. wat mij wel eens aan je stoort zijn je cryptische one-liners. ik heb wel eens het gevoel dat je daar op een bepaalde manier aandacht wil trekken. en ja, je hebt bij mij ook wel eens de indruk gewekt dat je aan het 'vissen' bent bij alleenstaande dames.
dus voor mij heeft easy wel een punt. alleen t is niet aan mij om iemand daarop te be- of veroordelen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:16 schreef snoopy het volgende:
[..]
Ik reageerde ook op easy omdat het idd te verwachten was van TC. Maar vinden de alleenstaande dames het zo heel erg? Of zien ze ook wel in dat het gewoon TC is die opmerkingen plaatst?
Ik heb persoonlijk helemaal geen last van TC en vind hem best gezellig en meelevend.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:21 schreef Lois het volgende:
Het maakt mij geen donder uit waar jullie het uitpraten, hier, in het modtopic of via msn/mail/postduif. Als het nou maar eens de wereld uit kan dan vind ik alles prima.
Misschien kunnen we dan straks, als alles uitgepraat is, die berg zand van Spindizzy eroverheen keilen en hebben we ook dit weer gehad.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:22 schreef lady-wrb het volgende:
nou ik ben het kwijt, dus ik ben dr klaar mee
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:38 schreef moussy het volgende:
Ik ben al lang blij dat de msn-gesprekken die hier gevoerd werden door Neva en TC afgezakt zijn naar minimaal, dus mij zal het worst wezen.
Waar ik wel moe van werd-word waren de op mij overkomende aandacht-trekkerige-postings over "mijn vrouw" Maar als je wat vraagt geen antwoord krijgt. Zeg dan ook niks of open een topic in R&P. En idd als hier een alleenstaand vrouwpersoon kwam dat TC er boven op zat, das toch niet nodig? Ga lekker zitten kwekken op MSN of zo.
zo klaar
Bief, is die foto nou al klaar?
Ik heb trouwens voor Cas een broek gekocht bij de 5 euro-broeken-shop![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:52 schreef jessie het volgende:
En mij irriteren de gemene opmerkingen mateloos. Effe van die kleine lettertjes van o.a easy-going. Pas ook al. Toen dacht ik nog serieus dat ze zelf relatieproblemen had.
Ik vind TC gewoon een gezellige vent die meepost. En als die lekker met elke vrijgezelle meid wat meer aankeutelt als een ander, nou en? De ene praat meer met jantje de ander meer met pietje. De ene over zijn nieuwe baantje, de ander over stappen enz.
En over je overleden vrouw TC heb je juist best wat verteld. En dat je daar over praat heel logisch toch. Men, ik zou er niet overheen komen denk ik als ik Geer niet meer had. En dan zou ik dolblij zijn als ik af en toe ff wat kan luchten hier of daar.
En zoals al vaker geopperd is, lees er over heen als het je niet zint, stoor je er niet aan. Als je je aan zulke pietluttige dingen moet storen. Mijn god wat een leven!
Zo pfew hehe lekker zeg dit, dat is er uit.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:22 schreef easy-going het volgende:
whatever
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:56 schreef Karin het volgende:
[..]
Jammer dat je je post ge-edit hebt. Mag ik vragen waarom?
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 21:58 schreef easy-going het volgende:
[..]
ja hoor, ik word hier voor van alles en nog wat uitgemaakt, post een uitgebreid verweer (waarom eigenlijk) en word straal genegeerd
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:01 schreef Karin het volgende:
[..]
Ja ik heb er ook niet op gereageerd maar ik heb het dus wel gelezen. Ik vind het wel jammer dat je het al na een half uur weghaald.
Misschien is het toch verstandiger deze discussie in het modtopic verder te laten gaan, dan kan het niet ondergesneeuwd worden door allerlei andere dingen.
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:03 schreef easy-going het volgende:
[..]
Ik heb het zo snel weggehaald omdat het bankje supersnel ging en het nu nog kon, een dicht bankje kan ik niet meer verwijderen en word toch niet meer gelezen, en omdat er genoeg gepost werd (en niet gereageerd) dacht ik Hoppa weg ermee
quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:09 schreef easy-going het volgende:
Steken onder water heb ik me altijd verre van gehouden, ik irriteerde me al tijden aan hem maar heb het hier altijd netjes voor me gehouden.
Ghostbuster, ik vraag het voor de laatste keer vriendelijk: zou je op willen houden met je nietszeggende bijdragen in dit topic?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:13 schreef Ghostbuster het volgende:
ja thx Karin
Ja schatquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:14 schreef Lois het volgende:
[..]
Ghostbuster, ik vraag het voor de laatste keer vriendelijk: zou je op willen houden met je nietszeggende bijdragen in dit topic?
Maar die beweren niet dat ze geen steken onder water geven...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:15 schreef Lois het volgende:
Laten we nu niet alles op easy gooien, er zijn de laatste weken meer steken geweest tegen en door andere mensen.
dat waren geen steken onder water, dat was humorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]Dat is gewoon niet waar. Ik heb je al vaker steken onder water richting TC zien geven.
En dan liever gewoon via mail en msn, dan hoeft de rest van het forum niet mee te genieten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Ongeacht wie het doen, TC lijkt de laatste tijd vaker het slachtoffer van onaardige opmerkingen.
Als je je aan iemand irriteert, spreek die persoon dan rechtstreeks daarop aan (via forum of anders mail/msn) of negeer hem/haar.
dat deed ik dus van de weekquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:19 schreef Rewimo het volgende:
Ongeacht wie het doen, TC lijkt de laatste tijd vaker het slachtoffer van onaardige opmerkingen.
Als je je aan iemand irriteert, spreek die persoon dan rechtstreeks daarop aan (via forum of anders mail/msn) of negeer hem/haar.
Alleen dán valt het onder humorquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:23 schreef Leah het volgende:
Ja hoor...alsof TC zulke subtiele uitspraken doet.
[
Daar wordt hij toch ook vaak zat over uitgekafferd?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:23 schreef Leah het volgende:
Ja hoor...alsof TC zulke subtiele uitspraken doet.
toch vreemd dat jij alleen maar opduikt als er onenigheid is...quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:21 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik ben ook een Ouder hoor,dan mag ik toch meedoen met de discussie`s
Ja maar ik ben een minder saaie ouder denk ikquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:25 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
toch vreemd dat jij alleen maar opduikt als er onenigheid is...
Ik weet niet of je nog naleest hoeveel reacties van je verwijderd zijn maar op bepaalde opmerkingen zitten we hier gewoon niet te wachten.quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een minder saaie ouder denk ik![]()
En het is toeval hoor niet overdrijven
Ik vind jou een zeikwijfquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:26 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een minder saaie ouder denk ik![]()
En het is toeval hoor niet overdrijven
he wat zeg je dat toch lekker subtielquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:28 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik vind jou een zeikwijf
Gewoon eerlijk zijn, lady-wrbquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:31 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
he wat zeg je dat toch lekker subtiel![]()
eigenlijk bedoelde ik in mijn post hetzelfde, maar ik ben nogal verlegen![]()
weet ik wel, zal ik het er dan even uitgooien?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 22:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Gewoon eerlijk zijn, lady-wrb
Doe es niet?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 23:03 schreef mallemeid het volgende:
[23:02]mallemeid doe is even de groeten van mij haha in feedback ![]()
![]()
sure, ben ik met je eens, maar je maakt mij niet wijs dat iemand iets post om er vervolgens geen reaktie op te willen, of een reaktie uit te willen lokken. dan kan je volgens mij net zo goed in jezelf gaan zitten praten. en ik kan me ook voorstellen dat als je net komt binnenzeilen, je dingen lukraak in de groep gooit om de boel even af te tasten. t is mij gewoon niet duidelijk wanneer tc nou serieus is of niet. er zijn momenten geweest dat ik dacht: goh, ja toch wel fideel en ja, ik begin hem te volgen en vervolgens gaat het weer door met one-liners en vage toestanden. en toen had ik weer zoiets van: ja , wat wil je nou?quote:Op zondag 24 oktober 2004 01:47 schreef Neva het volgende:
ik ga nu vast op mijn dak krijgen dat ik TC ga goed praten kliekje bladiebla..
TC bepaalt dnek ik zelf in welke mate die wel en niet wat post over de dingen die die kwijt wilt..
netzoals een ieder ander dat doet... zoals meerdere opperde lees er overheen..
misschien dat moussy t snapt, maar ikke nietquote:moussy om even terug te komen.. je hebt het over dat ik met tc goed overweg kan en we tussendoor wat dollen met elkaar.. mag ik jou vragen wat het verschil is als ik met tc loop te kleppen via hier ook of met een ander.. of een ander met een ander..? ( volg je het nog?)
dat woord 'steken' (al dan niet onder water) begint wel een modewoord te worden he?quote:wat ik alleen niet begrijp is dat zo goed als iedereen van mening is dat je elkaar dan moet negeren.. maar er ook mensen zijn die toch "steken" gaan geven.. jammer want we zijn tenslotte toch geen kinderen meer of wel?
easy heeft een paar keer opmerkingen geplaatst, vervolgens is ze dr op aangesproken en ze heeft verklaard dat ze tc gewoon niet mag. wat heeft ze aangesticht dan?quote:ook ben ik van mening dat niet alleen easy-going er op moet aangekeken worden.. zij is op dit moment misschien de aanstichtster geweest maar toch jullie snappen me wel..
klopt, t was inderdaad niet de mijnequote:zo dat was even mijn bijdrage hierover..
je kan ook beter na de bios de kroeg induiken dan gaan fokkenquote:ga je naar de bios komje terug weer gedonder :S
Erg jammer Leahquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:44 schreef Leah het volgende:
Nee, ik ben d'r klaar mee. Jammer maar helaas. Ik zit me hier zo verschrikkelijk over op te winden, en ik internet nog altijd voor mijn lol
Je houdt weinig oudgedienden over zo.
Zo heee over steken onder water gesprokenquote:Op zondag 24 oktober 2004 13:54 schreef lady-wrb het volgende:
tuurlijk en laten we dan het tweedestreepjestopic ook dichtgooien.
Deze zat volgens mij toch minstens 2 meter boven de zeespiegel...quote:Op zondag 24 oktober 2004 13:59 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Zo heee over steken onder water gesproken
bedoel je msschien wie wind zaait, zal storm oogsten?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:18 schreef Brighteyes het volgende:
Even mijn persoonlijke mening. Als user, niet als blauwe!
Ik vind ook het 2e streepjes topic een behoorlijke kliek, veel van de meiden daar zie je niet vaak ergens anders. Er word mij ook iets te vaak geneuzeld over auto's, vakanties, kapsels, bruiloften en god weet wat nog meer. Waarom dan niet op het speeltuinbankje...
En over het speeltuinbankje. Ik persoonlijk vind het grootste nadeel ervan dat er daar meer geluld word en minder in de specifieke topics. Je ziet gewoon dat die minder hard lopen.
En omdat de speeltuinbankjes zo hard gaan heb ik niet altijd zin om alles terug te gaan lezen. Vaak lees ik even een bladzijde terug. Maar dan mis je soms wel 'belangrijke' dingen.
Het speeltuinbankje sluiten lijkt mij nou niet echt een goed plan. Juist het hebben van een topic waar je dingen kwijt kan over verbouwingen, werk etc. etc. vind ik heel leuk. Alleen ik word de laatste tijd echt kotsmisselijk van het gezeik daar. Dit is niet goed, dat te kort, zus te irritant blablablablabla. Er zitten daar zat users waar ik niet zo veel mee heb, ik zie ook posts waarvan ik denk 'lekker belangrijk'.
Maar kunnen we daar nou niet gewoon overheen lezen? Moet er per se constant duidelijk gemaakt worden dat je de een aardiger vind dan de ander? Of dat je iemand een zeur en een aansteller vind? Shit... doe gewoon je ding, reageer op wie jij wil reageren, zeur niet als niet iedereen op jou reageert etc. etc.
Hoe ging dat spreekwoord ook al weer? Wat men zaait, oogst men?
jij wil mijn favo topic dichthebben waarop ik dan voorstel om t jouwe dan ook maar dicht te gooien.... en dan ben ik dus lullig?quote:Op zondag 24 oktober 2004 14:18 schreef Slaapmeisje het volgende:
Zeg dat dan gewoon lady-wrb in plaats van een lullige opmerking te plaatsen en dan je mond houden.
ik doe de hele tijd al niet anders. anders had ik al maanden eerder uit mijn vel gevlogen.quote:Laten we alsjeblieft iedereen in zijn waarde laten dan komen we al een heel end.
Tjee zeg, waar men zich niet al mee bezig houdt zo op de zondag!quote:Op zondag 24 oktober 2004 15:19 schreef Neva het volgende:
ik deel toch ook de mening van lady-wrb dat tweede streepjes meer een kliekje is als speeltuinbankje.. rellen heb je overal wel soms erger soms minder.. nu is ouders eens aan de beurt..
dat het blijft smeulen is omdat mensen dnek ik niet direct zijn en zoals lady-wrb nu wel doet dat veel meer helpt.. spreek het allemaal eens echt uit..
en ik vond je al lief en nu bnog steeds lady-wrb
Pluisjequote:Op zondag 24 oktober 2004 20:01 schreef pluisje het volgende:
Ik ben bang heavenswoman, dat je op die manier veel kliekjes krijgt. De meiden die zwanger willen worden zitten in tweede streepjes, en praten daar niet alleen over zwanger worden, maar ook over het weer, de kapper en hun vakantie (voorbeeldjes). De zwangere dames doen hetzelfde maar dan in het Zwangerschapstopic. En daarna gaat men naar het babietjestopic enz..
En dat was niet de bedoeling, de opzet van dit forum was dat je over zwanger worden praat in het tweede streepje, over je zwangerschap in Zwangerschap en Geboorte etc, en over alle andere dingen (de kapper, het weer, je vakantie) op het Speeltuinbankje.
Zo hou je de "inhoudelijke" topics ook een beetje informatief, en makkelijker om binnen te stappen door mensen die niet elke dag meeposten.
Nu heb je echt allemaal clubjes, die hun hele hebben en houden in 1 topic bespreken, of het nou met het onderwerp te maken heeft of niet. En ik kan me voorstellen dat daar verzet tegen is.
Jullie zijn ook veel te lief! Doe dan eens een keer een beetje streng, mag best hoor. Ik weet dat jullie liever niet de strenge schooljuf willen uithangen maar soms kan dat helemaal geen kwaad denk ik.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:04 schreef Karin het volgende:
Helaas wordt daar weinig gehoor aan gegeven.
Praten over neefjes en nichtjes bijvoorbeeld...quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:07 schreef heavenswoman het volgende:
(nogmaals: wat moet je zonder kinderen in een speeltuin)
ff neerploffen tijdens het honduitlatenquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:07 schreef heavenswoman het volgende:
(nogmaals: wat moet je zonder kinderen in een speeltuin)
en als ik daar nou eens geen behoefte aan heb?quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:09 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Praten over neefjes en nichtjes bijvoorbeeld...
Ja ok hebben we T.O.E.T ook wel voor..maar goed..
Jij niet maar anderen misschien wel. FOK! heet FOK! en niet Heavenswomans Forumpje of wel soms...quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
en als ik daar nou eens geen behoefte aan heb?
1e opmerking slaat toch nergens op lieve malle-meid? ik ga toch niet alle topics op fok.forum lezen om te kijken wie erin zitten? Het spreekt aan of niet, en het is duidelijk of niet....quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:13 schreef mallemeid het volgende:
Of je leest eens wat in het speeltuinbankje en je komt erachter dat er heel veel mensen zonder kids posten. Trouwens vind ik het 2e streepjestopic wel heel kliekerig!!
Slaan je hormonen op hol ofzo????????quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:17 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Jij niet maar anderen misschien wel. FOK! heet FOK! en niet Heavenswomans Forumpje of wel soms...
Gaf alleen een voorbeeld..rustig maar.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:15 schreef heavenswoman het volgende:
en als ik daar nou eens geen behoefte aan heb?
Ik praat overigens ook niet over werk/verhuizingen etc in het 2e streepje maar geef er welleens een reaktie in de vorm van proficiat met je baan of je verjaardag, maar dat gebeurd toch in elk topic?? en moet toch ook kunnen?
Ik begrijp dat bedoeld word op de verhuizing van Beaker en het solliciteren van PK'tje o.a.
Ik ben het wel eens hoor dat hele chatsessies hierover beter via mail/msn/ of via andere topics gaan, maar om dan maar te zeggen dat t tweede streepje een kliekje is?? Vind ik wel een beetje geouwehoer! Dan is hier ieder topic een kliekje.
Dit deed ik dus en.................. geen reaktie "uit het kliekje" van de speeltuinquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:13 schreef mallemeid het volgende:
Of je leest eens wat in het speeltuinbankje en je komt erachter dat er heel veel mensen zonder kids posten. Trouwens vind ik het 2e streepjestopic wel heel kliekerig!!
Doe eens even rustig zeg!quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:20 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
Slaan je hormonen op hol ofzo????????
Je kreeg wel een reactie. Dat dat niet de reactie is waar je op zit te wachten is een ander verhaal.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:21 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
Dit deed ik dus en.................. geen reaktie "uit het kliekje" van de speeltuin
Dank Uquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:24 schreef Lois het volgende:
Ow mèn ik kan het woord kliekje niet meer horen.
Koel eens een beetje af allemaal en behandel elkaar eens met respect en doe eens volwassen.
![]()
Shake me the hand... *zucht*quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:24 schreef Lois het volgende:
Ow mèn ik kan het woord kliekje niet meer horen.
Heb ik een paar rellen terug al gezegd Lois..maar sommigen hebben gewoon té lange tenen volgens mij. Soms vraag ik me echt af wie hier nu het meest volwassen zijn...quote:Koel eens een beetje af allemaal en behandel elkaar eens met respect en doe eens volwassen.
![]()
Jij hebt vast een managementcursus gedaanquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:38 schreef melonovy het volgende:
Ik vind dat de sfeer hier in OUD best verbeterd mag worden! Hoe kunnen we dat aanpakken?
dat is dus precies wat ik zeg, dank uquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:40 schreef Neva het volgende:
het speeltuinbankje ( de naam lijkt me vrij logisch angezien vaak in speeltuinen moeder op de bankjes met elkaar gaan kletsen)
Ik las het dus wel, poste er zelfsquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:40 schreef Neva nog meer:
heavens woman dit is geen aanval maar je maakt een oordeel over iets terwijl je niet leest wat er precies gebeurt ergens
my bad dan heb ik je stukje tekst hier verkeerd geinterpreteerd... excuusquote:Op zondag 24 oktober 2004 20:44 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
dat is dus precies wat ik zeg, dank u
[..]
Ik las het dus wel, poste er zelfs
* heb je wel gelezen wat ik schreef? Ik had het over de naam die voor de users uit het 2e streepje onduidelijk en onuitnodigend was..... ik oordeel verder niet over ruzie e.d.
Wel oordeelde ik over het idee wat ik had over het 2e-streepje topic, ik had namelijk niet echt dat ja ik zg het nog 1 keertje kliekjesgevoel... maar misschien hoor ik ook niet bij het kliekje.
tja, niet iedereen doet nou eenmaal aan tarot kaarten leggen.quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:21 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
Dit deed ik dus en.................. geen reaktie "uit het kliekje" van de speeltuin
Ik zeg nergens dat er een naam veranderd gaat worden hoorquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:00 schreef phileine het volgende:
Tja Karin, als je drie keer door een mod wordt verwezen naar het speeltuinbankje dan moet je toch inmiddels wel begrijpen dat dat dus het off-topic topic is? Beetje onzin dat te gaan veranderen.
Ik wou net zeggen: gooi OUD maar eens een paar dagen dicht. Mag iedereen even nadenken en afkoelen. En daarna gewoon een tijdje keihard modereren op off-topic. Dan leren mensen het vanzelf, komen wat meer in het speeltuinbankje of in knutselen of weet ik veel wat er leren daar eens wat anderen kennen. weg kliekjes. Je verliest misschien wat mensen, maar da's dan pech. Je kunt toch nooit iedereen tevreden maken.
Het kan toch zo zijn dat je eens lurkt in het speeltuinbankje, omdat het wel (een beetje misschien dan) je interesse heeft, kids???quote:Op zondag 24 oktober 2004 20:18 schreef heavenswoman het volgende:
[..]
1e opmerking slaat toch nergens op lieve malle-meid? ik ga toch niet alle topics op fok.forum lezen om te kijken wie erin zitten? Het spreekt aan of niet, en het is duidelijk of niet....
Ik vind het 2e streepje erg met elkaar betrokken, maar dat is wat anders dan kliekerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |