Volgens mij werd er gezegd dat niet alle verhalen gewenst zijn.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:31 schreef Troel het volgende:
Wat me opvalt:
altijd werd er gezegd dat iedereen welkom was.
Nu lijkt het er toch wel heel erg op dat dat niet het geval is, niet erg, maar kom er dan gewoon opelijk voor uit.
Nouja, zo kwam he tniet op mij over. Ik zal het wel verkeerd begrepen hebben dan.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gezegd dat niet alle verhalen gewenst zijn.
Dat is wat anders hoor
Precies.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mij werd er gezegd dat niet alle verhalen gewenst zijn.
Dat is wat anders hoor
quote:het is ms ook niet zo handig met specifieke voorbeelden t ekomen.
blijkbaar kunnen toch nogal wat lui daar niet goed mee omgaan, voelen zich meteen niet meer gewenst.
terwijl dat dus helemaal niet bedoeld wordt.
lastig hoor, kritiek leveren zonder dat mensen zich meteen ongelukkig gaan voelen.
kom op mensen, neem het voor kennisname aan en beloof er op te zullen letten
we weten allemaal dat het, zoals Yvonne al aangeeft, toch vaak slechts bij voornemens zal blijven, omdat men nu eenmaal behoefte heeft aan praatje poep met bekenden
niet zo snel je een slachtoffer voelen of aangevallen, zo wordt het niet bedoeld.
*chips geeft*.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:34 schreef Redux het volgende:
Ik wil meekijken.
Waar lees je dat dan Troel? We zeggen toch nergens dat iemand niet welkom is?quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:31 schreef Troel het volgende:
Wat me opvalt:
altijd werd er gezegd dat iedereen welkom was.
Nu lijkt het er toch wel heel erg op dat dat niet het geval is, niet erg, maar kom er dan gewoon opelijk voor uit.
Doe mij die mening...quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:38 schreef milagro het volgende:
[..]
we weten allemaal dat het, zoals Yvonne al aangeeft, toch vaak slechts bij voornemens zal blijven, omdat men nu eenmaal behoefte heeft aan praatje poep met bekenden
*grijns*quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:38 schreef Kylee het volgende:
Het zijn ook altijd dezelfde die lopen te rellen, altijd dezelfde die lopen te stoken.
Bannen die hap.
Dat beweer ik ook niet, maar die oude 'gedaante' post niet voor niets meer hier.quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:57 schreef Kleintje het volgende:
[..]
*grijns*
Ik vind dit wel een hele leuke opmerking van jou!
Juist jij die dit zegt.
Geloof dat jij in je oude gedaante ook niet altijd perfect was!
Ach, wat kan ons het nou bommen dat we offtopic gaan hierzo.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:07 schreef Kleintje het volgende:
Ach... je bent op zich toch wie je bent. Als het destijds expres ging, dan hoop ik dat je verandert bent. Was het echt je eigen gedaante, dan zal het er nu vast ook wel uitkomen. Je kan je leven wel beteren, maar jezelf nooit veranderen.
Je weet dat ik met je oude gedaante veel problemen had. Jij ook met mij. En ik ben nog steeds dezelfde 'gedaante'. Maar goed, dat is offtopic hier!
Ach ja, ze zoeken het maar uit ook.quote:Op maandag 4 oktober 2004 17:21 schreef Kleintje het volgende:
Wil je het eerlijk weten? Het kan mij dus wel bommen. Waarom? Omdat ik hier niet onnodig moeilijk wil doen, problemen maken en rellen. Dat heb ik genoeg gedaan in mijn leventje. Kom niet terug op fok om te rellen.
Vind dat de modjes hier dat niet verdiend hebben.
Al klaar!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 16:34 schreef beefcake het volgende:
Omg ik heb net zo ongeveer de diepste zucht in mijn leven geslaakt![]()
Totdat iedereen zijn zegje heeft gedaan hebben diezelfde mods gezegd.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:53 schreef Anitra het volgende:
Hoe lang gaat deze discussie nog door?
Misschien wel eens goed juist.quote:Op maandag 4 oktober 2004 18:53 schreef Anitra het volgende:
Hoe lang gaat deze discussie nog door?
Er is een voorstel gedaan, afgewezen, terug gedraaid iedereen happy zou ik zeggen. De mods doen hun best en hebben het recht om dingen te vragen. Maar er word van alles bij gehaald door anderen en dat is zo zonde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |