Hoezo niet meer te volgen? Je plempt je kont op het bankje en lult gezellig mee. Je hoeft toch niet alles na te lezen? Ik ben het overigens met jessie eens dat dit toch iets meer is dan een idee in de groep gooien hoor!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:02 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar ging het nou juist om! Dat er mensen zijn die het gewoon niet leuk meer vinden om er te posten om dat het een grote slow chat is die niet meer te volgen is...
Precies... Het zijn bergen mensen die het dagelijks allemaal hartstikke goed kunnen volgen.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo niet meer te volgen?
Idd, ik kijk af en toe eens een keertje in het speeltuinbankie en ik kan het perfect volgen hoor, je hoeft toch ook niet van elk berichtje te weten waar het over gaat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:11 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Precies... Het zijn bergen mensen die het dagelijks allemaal hartstikke goed kunnen volgen.
Ik vind het allemaal maar vaag hoor
En als dat nu eens niet zo is, zoals BE al zei, kun je dat dan niet gewoon aannemen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hoezo niet meer te volgen? Je plempt je kont op het bankje en lult gezellig mee. Je hoeft toch niet alles na te lezen? Ik ben het overigens met jessie eens dat dit toch iets meer is dan een idee in de groep gooien hoor!
Naar mijn idee verandert er wél een hoop, als een poster geen foto's meer van zijn huisdieren mag posten. Dat kan jij dan gewoon weer van mij aannemen, lijkt me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:18 schreef milagro het volgende:
En als dat nu eens niet zo is, zoals BE al zei, kun je dat dan niet gewoon aannemen?
Het topic blijft zoals het is, met enkel het verzoek niet te diep af te dwalen met sommige onderwerpen die ter sprake komen.
Daar heb je andere subfora voor.
Dat denk ik dus niet. Als een (relatief nieuwe) user vraagt of ze een foto van haar babycavia mag posten en er wordt (zie vorige modtopic) een complete lijst met linkjes in f&f gegeven, lijkt mij dat iets heel anders bedoeld wordt dan: 'tuurlijk mag je hier af en toe een foto posten'.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:25 schreef milagro het volgende:
En een foto zal heus wel mogen zo af en toe, maar het moet gewoon niet uit de hand lopen, denk ik dat ze bedoelen, dat het dus geen foto topic wordt van ieders huisdier , daar heb je F&F voor
Prima, wij worden het toch niet eens.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:29 schreef milagro het volgende:
pffffffffft... ik geef het op
Same here, believe me.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:32 schreef milagro het volgende:
ik ben je zat
Nevaquote:quote:Owkeee, ik ga geen namen noemen, maar kán me sóms irriteren aan bepaalde-dingen personen...
Voorbeeld, er duikt een nieuw vrouwpersoon op het bankje, flop een bepaald man-persoon duikt er bijná letterlijk en figuurlijk boven op... Het enige dat ik dan denk, moet dát nou?!
Nog wat, die dagboek krantenwijk-weer-verslagen, het zal mij aan mn reet roetsen, als ik naar buiten kijk zie ik ook wel dat het prut weer is waar ik tig x onbetaald door heen moet
Net als 675937598375379857389758937589375893678938,3 x 12 berichtjes dat Troel mail heeft.. dat ziet zij toch ook wel
Of... oeverloos gelul over ramenlap-inspanningen en het overlijden van Heimer, waarbij ik "iets" zocht bij spin en Jonnetje die ook ratten hebben (gehad)
en dan post je iets zinnigs tussen het oeverloze gelul, wordt je straal genegeerd dan komt het over alsof je stoort binnen een goed-oeverloos-gelul gesprek.
Oh ja, ik ben geen mailer, geen klager, heb ff nagedacht over hoe het gaat in het speeltuinbankjes topic.
quote:dus jij was die gene die klaagde sorry alvast
Ghehe als je dit soort dingen aan wilt pakken mag je elke reeks die er loopt op FOK! helemaal om gaan gooien, want dit soort dingen gebeuren werkelijk in elke reeks.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:25 schreef milagro het volgende:
Doe eens niet zo dramatisch, joh, gekkie
Zo erg is het toch allemaal niet.
je kan gewoon doen wat je altijd al deed.
maar mocht je een politieke discussie willen aangaan dan liever in POL of wil je zeuren over de modjes en hun opgegooide balletjes dan liever hier
En een foto zal heus wel mogen zo af en toe, maar het moet gewoon niet uit de hand lopen, denk ik dat ze bedoelen, dat het dus geen foto topic wordt van ieders huisdier , daar heb je F&F voor
Ehm... volgens mij was dit mijn reactie:quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 00:26 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet. Als een (relatief nieuwe) user vraagt of ze een foto van haar babycavia mag posten en er wordt (zie vorige modtopic) een complete lijst met linkjes in f&f gegeven, lijkt mij dat iets heel anders bedoeld wordt dan: 'tuurlijk mag je hier af en toe een foto posten'.
Ehm... ik zou dus nee zeggen. Er is een Flora en Fauna forum en daar kan je ze kwijt. Je bent dan vrij om er een linkje naartoe te plaatsten in het Speeltuinbankje, maar de foto's horen toch echt in F&F.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:41 schreef Neva het volgende:
mag ik wel als mijn cavia haar jonkies heeft fotootjes hier plaatsen zijn wel cavia topics maar dat is alleen maar onzin shit( duurt nog wel ff hoor )
Ja, het is een grijs gebied, wat mag dan wel 1 of 2 of 4 of 6...quote:Op donderdag 30 september 2004 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
En af en toe eens een foto'tje kan geen kwaad, maar wat je ziet is dat er actie-reactie is en dat er dan ineens een hele reeks foto'tjes gepost word. En dat lijkt ons niet de bedoeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |