abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:08:32 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22322195
Hier weer verder...
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:08:59 #2
43556 miss_dynastie
pi_22322210
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:02 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Daar ging het nou juist om! Dat er mensen zijn die het gewoon niet leuk meer vinden om er te posten om dat het een grote slow chat is die niet meer te volgen is...
Hoezo niet meer te volgen? Je plempt je kont op het bankje en lult gezellig mee. Je hoeft toch niet alles na te lezen? Ik ben het overigens met jessie eens dat dit toch iets meer is dan een idee in de groep gooien hoor!
pi_22322213
Jaaaaaaaaaaaaaaa.

Ok, kan er dan geen slowchat speeltuinbankje van gemaakt worden?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:09:27 #4
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22322225
hmm ik heb op zoeken gedaan op cavia's verschillende keren en dan krege ik van die topics vancavia's en icq en allerlei andere onzin... sorry hoor..
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:10:18 #5
43556 miss_dynastie
pi_22322256
Neva, doet er ook niet toe. Zolang er interesse is, is er imho genoeg draagvlak om een post te doen. Ik vind het raar dat dat blijkbaar anders is.
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:11:23 #6
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_22322280
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoezo niet meer te volgen?
Precies... Het zijn bergen mensen die het dagelijks allemaal hartstikke goed kunnen volgen.

Ik vind het allemaal maar vaag hoor
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_22322285
Precies. En t is hier echt niet altijd de meute is het weer met elkaar eens. Want wat dat betreft ben ik soms best wel de jan lul in t geheel. (nieuw onderschrift)
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:15:51 #8
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22322387
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:11 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Precies... Het zijn bergen mensen die het dagelijks allemaal hartstikke goed kunnen volgen.

Ik vind het allemaal maar vaag hoor
Idd, ik kijk af en toe eens een keertje in het speeltuinbankie en ik kan het perfect volgen hoor, je hoeft toch ook niet van elk berichtje te weten waar het over gaat?
Dat vind ik juist het leuke van OUD, iedereen kan er posten zonder dat je genegeerd of aangevallen oid wordt, want dat is in heeeel veel andere slowchattopics wel het geval.
pi_22322458
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:08 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Hoezo niet meer te volgen? Je plempt je kont op het bankje en lult gezellig mee. Je hoeft toch niet alles na te lezen? Ik ben het overigens met jessie eens dat dit toch iets meer is dan een idee in de groep gooien hoor!
En als dat nu eens niet zo is, zoals BE al zei, kun je dat dan niet gewoon aannemen?

Jullie blazen het nu zelf onnodig op, door zo gepikeerd te reageren.

Er is een balletje opgegooid, maar de dames hebben dat balletje zelf weer opgevangen en in de zak terug gestopt.
Het topic blijft zoals het is, met enkel het verzoek niet te diep af te dwalen met sommige onderwerpen die ter sprake komen.
Daar heb je andere subfora voor.

[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:21:32 #10
43556 miss_dynastie
pi_22322508
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:18 schreef milagro het volgende:
En als dat nu eens niet zo is, zoals BE al zei, kun je dat dan niet gewoon aannemen?
Het topic blijft zoals het is, met enkel het verzoek niet te diep af te dwalen met sommige onderwerpen die ter sprake komen.
Daar heb je andere subfora voor.
Naar mijn idee verandert er wél een hoop, als een poster geen foto's meer van zijn huisdieren mag posten. Dat kan jij dan gewoon weer van mij aannemen, lijkt me.

Maar ik ben best bereid om me een tijdje terug te trekken, zodat de reeks vorm gegeven kan worden zoals men wil. Ik heb namelijk niet het idee dat ik bij kan dragen aan de nieuwe stijl, dus ik zal me gewoon op de achtergrond houden voortaan, voorlopig. Bij deze.
pi_22322576
Doe eens niet zo dramatisch, joh, gekkie
Zo erg is het toch allemaal niet.

je kan gewoon doen wat je altijd al deed.
maar mocht je een politieke discussie willen aangaan dan liever in POL of wil je zeuren over de modjes en hun opgegooide balletjes dan liever hier

En een foto zal heus wel mogen zo af en toe, maar het moet gewoon niet uit de hand lopen, denk ik dat ze bedoelen, dat het dus geen foto topic wordt van ieders huisdier , daar heb je F&F voor
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:26:42 #12
43556 miss_dynastie
pi_22322593
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:25 schreef milagro het volgende:
En een foto zal heus wel mogen zo af en toe, maar het moet gewoon niet uit de hand lopen, denk ik dat ze bedoelen, dat het dus geen foto topic wordt van ieders huisdier , daar heb je F&F voor
Dat denk ik dus niet. Als een (relatief nieuwe) user vraagt of ze een foto van haar babycavia mag posten en er wordt (zie vorige modtopic) een complete lijst met linkjes in f&f gegeven, lijkt mij dat iets heel anders bedoeld wordt dan: 'tuurlijk mag je hier af en toe een foto posten'.
pi_22322646
pffffffffft... ik geef het op
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:30:46 #14
43556 miss_dynastie
pi_22322659
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:29 schreef milagro het volgende:
pffffffffft... ik geef het op
Prima, wij worden het toch niet eens.
pi_22322690
je doet onnodig moeilijk, missie

het is veel minder erg allemaal dan jij denkt of doet voorkomen.
maar goed, het is laat en zo en ik ben je zat
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:33:07 #16
43556 miss_dynastie
pi_22322703
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:32 schreef milagro het volgende:
ik ben je zat
Same here, believe me.
pi_22322722
het was een geintje, schattie, neem alles eens wat minder zwaar op, joh

trusten voor straks in ieder geval
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:36:18 #18
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22322754
wordt er nog ene nieuw bankje geopend ik durf niet meer
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:36:48 #19
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_22322762
ik pas ook dit keer
patat ftw :)
  † In Memoriam † vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:38:46 #20
7074 moussy
kuttekop
pi_22322794
ik
quote:
quote:Owkeee, ik ga geen namen noemen, maar kán me sóms irriteren aan bepaalde-dingen personen...

Voorbeeld, er duikt een nieuw vrouwpersoon op het bankje, flop een bepaald man-persoon duikt er bijná letterlijk en figuurlijk boven op... Het enige dat ik dan denk, moet dát nou?!

Nog wat, die dagboek krantenwijk-weer-verslagen, het zal mij aan mn reet roetsen, als ik naar buiten kijk zie ik ook wel dat het prut weer is waar ik tig x onbetaald door heen moet

Net als 675937598375379857389758937589375893678938,3 x 12 berichtjes dat Troel mail heeft.. dat ziet zij toch ook wel

Of... oeverloos gelul over ramenlap-inspanningen en het overlijden van Heimer, waarbij ik "iets" zocht bij spin en Jonnetje die ook ratten hebben (gehad)

en dan post je iets zinnigs tussen het oeverloze gelul, wordt je straal genegeerd dan komt het over alsof je stoort binnen een goed-oeverloos-gelul gesprek.

Oh ja, ik ben geen mailer, geen klager, heb ff nagedacht over hoe het gaat in het speeltuinbankjes topic.
Neva
quote:
dus jij was die gene die klaagde sorry alvast

le-zen

Ik ben geen mailer, of klager, heb dus geen klacht ingediend, want ik lul net zo hard oeverloos mee, staat er toch ook
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:38:53 #21
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22322799
trouwens misschien zeik ik nu maar brighteyes ik had laatst in ene meligbui wat gepost in zwangerschapstopic.. en was jij degene die zei dat dat oor op het speeltuinbankje was...
ik wil niet als een zeur overkomen maar ik snap niet wat dan nu ineens de "ramp" is als ik 1 of 2 fotootjes plaats..
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:40:04 #22
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_22322828
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:25 schreef milagro het volgende:
Doe eens niet zo dramatisch, joh, gekkie
Zo erg is het toch allemaal niet.

je kan gewoon doen wat je altijd al deed.
maar mocht je een politieke discussie willen aangaan dan liever in POL of wil je zeuren over de modjes en hun opgegooide balletjes dan liever hier

Ghehe als je dit soort dingen aan wilt pakken mag je elke reeks die er loopt op FOK! helemaal om gaan gooien, want dit soort dingen gebeuren werkelijk in elke reeks.

maar ik zal me er verder niet mee bemoeien
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:40:34 #23
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22322837
was maar ene grapje en ik volgde je schijnbara verkeerd no offence meant...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:40:54 #24
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_22322839
quote:
Op vrijdag 1 oktober 2004 00:26 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Dat denk ik dus niet. Als een (relatief nieuwe) user vraagt of ze een foto van haar babycavia mag posten en er wordt (zie vorige modtopic) een complete lijst met linkjes in f&f gegeven, lijkt mij dat iets heel anders bedoeld wordt dan: 'tuurlijk mag je hier af en toe een foto posten'.
Ehm... volgens mij was dit mijn reactie:
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:41 schreef Neva het volgende:
mag ik wel als mijn cavia haar jonkies heeft fotootjes hier plaatsen zijn wel cavia topics maar dat is alleen maar onzin shit ( duurt nog wel ff hoor )
Ehm... ik zou dus nee zeggen. Er is een Flora en Fauna forum en daar kan je ze kwijt. Je bent dan vrij om er een linkje naartoe te plaatsten in het Speeltuinbankje, maar de foto's horen toch echt in F&F.
--------------------------------------------------
Die lijst met linkjes heb ik als behulpzame mod pas gegeven toen zij aangaf dat zij de topics niet kon vinden. Met keurig een uitleg erbij van hoe ik ze gevonden had...

En later heb ik ook nog dit gepost:
quote:
Op donderdag 30 september 2004 23:51 schreef Brighteyes het volgende:
En af en toe eens een foto'tje kan geen kwaad, maar wat je ziet is dat er actie-reactie is en dat er dan ineens een hele reeks foto'tjes gepost word. En dat lijkt ons niet de bedoeling.
Ja, het is een grijs gebied, wat mag dan wel 1 of 2 of 4 of 6...
We probeerden alleen een beroep te doen op 'common sense'... maar goed dat schijnt te moeilijk te zijn. De vraag is dan dus nu ook. Gaan we over op strakke rigide regels of laten we de boel maar gewoon de boel...
Iig kan ik die vraag niet nu beantwoorden, want Lois en Karin zijn er niet meer, dus dat moet dan tot morgen wachten...
  vrijdag 1 oktober 2004 @ 00:43:35 #25
24361 Neva
Mania lovin'
pi_22322884
sorry maar ik volgde het allemala niet meer en bedankt voor de tips vind ik heel lief maar het kwam op mij beetje onduidelijk over vandaar dat ik vroeg is niet verkeerd bedoeld nu heb ik duidelijkheid denk ik en zal ik niet meer zeuren...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')