Ik kom jou kant helemaal niet op?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:05 schreef ook_gek het volgende:
tjabbo waarom kom je mijn kant op?
Ook_gek, is dat dat gene wat ik al heel lang van jou zou krijgen als jij t kreeg?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:06 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ik kom jou kant helemaal niet op?
Dat was een aanname van iemand in de vorige slowchat.
Wat wilde jij nou al heeeeel lang van me hebben
neequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ook_gek, is dat dat gene wat ik al heel lang van jou zou krijgen als jij t kreeg?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vraagje, klopt dit?quote:markje ™ zegt:
is geen discussie dit is een feit ik ben een jonge god
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:21 schreef Bertha87 het volgende:
[..]
Vraagje, klopt dit?
jij kent me niet eensquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:26 schreef Hugster het volgende:
en nee dit klopt niet
Dat zei ik ook alquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:26 schreef Hugster het volgende:
en nee dit klopt niet
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:24 schreef Hugster het volgende:
Hoi zusje van MutZ
Jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:21 schreef Bertha87 het volgende:
[..]
Vraagje, klopt dit?
Lijk jij op een koe dt je bertha heetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:41 schreef Bertha87 het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft last van dr rugquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
BTW wat heeft Mutz?
Een zusje DUHquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:14 schreef StephanL het volgende:
[..]
BTW wat heeft Mutz?
Ah jah sterkte dan maar Mutz.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ze heeft last van dr rug
Moeten haar daarom sterkte wensen? Jeetje lekker zus heb je danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:26 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een zusje DUH
Als hij zusje even erg is als die van mij wel jhaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Moeten haar daarom sterkte wensen? Jeetje lekker zus heb je dan
Sterkte ook ook_gek dan maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als hij zusje even erg is als die van mij wel jha
Maar jou zusje is tenminste neukbaarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Als hij zusje even erg is als die van mij wel jha
Kom je er nu pas achter. Er zijn al zo veel mesen die zo serieus zijn. Waarom zou ik dat dan zijnquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:29 schreef Alexxxxx het volgende:ook_gek, je bent een puber
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:32 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter. Er zijn al zo veel mesen die zo serieus zijn. Waarom zou ik dat dan zijn
We hadden het net tijdens het eten er nog over. M,n neefje is helemaal verranderd ( positief ) sinds hij een vriendin heeft.
Nu denken m,n ouders dat er voor mij nog een kans is. En hopen dus snel dat ik een vriendin krijg![]()
Ja die bel ik al ruim een maand niet meer. En heel soms krijg ik nog wel eens een smsje en als ik zin heb stuur ik terug.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
als jij een vriendin krijg, zal ze net zo erg, of zelfs erger zijn als jij
(hoe is t met dat ene meisje eigenlijk?)
Dat kan ik me heel goed voorstellen jaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En de andere helft van de familie denkt dat ik al een vriend heb![]()
Hoezo kan jij je dat voorstellen danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:39 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen ja
waarom noemt iedereen me opeens murkquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:46 schreef Fugie het volgende:
he murk ouwe gabber
En dat is het bewijs meteen dat jij beter dat denken aan iemand anders over kan latenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:49 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik denk ook wel eens dat je homo bent
ik vind mooi naam snapje?!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
waarom noemt iedereen me opeens murk![]()
ja maar ik heet ook_gekquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:54 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik vind mooi naam snapje?!
dat is niet mijn probleemquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar ik heet ook_gek
Doeiquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:55 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek gaat ff slaap maken en bier drinken daarna, tot morgen![]()
nog een biertje gepakt?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:06 schreef BoJo het volgende:
en ik ben weer terug van ver
met Brembo's
Stop met leren zoek een baan ga geld verdienen. Dan kan je ook bij de bijenkorf shoppenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef PeuRac het volgende:
een vervolg opleiding uitzoeken is moeilijk![]()
![]()
Die wordt morgen ochtend pas wakkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:55 schreef Fugie het volgende:
* Hugster gaat ff slaap maken en bier drinken daarna, tot morgen![]()
hij studeerd nog door, gaat dan pas werken, en dan kan ie winkelen in Milaanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stop met leren zoek een baan ga geld verdienen. Dan kan je ook bij de bijenkorf shoppen![]()
moet er ff niet aan denkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:08 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
nog een biertje gepakt?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Stop met leren zoek een baan ga geld verdienen. Dan kan je ook bij de bijenkorf shoppen![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga dan naar parijs daar kan je ECHT goed shoppen. Naar horen zeggen dan. Ben er nooit geweest.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:12 schreef Hugster het volgende:
[..]
hij studeerd nog door, gaat dan pas werken, en dan kan ie winkelen in Milaan
niks bijenkorf![]()
Bij Parijs is de BIjenkorf goedkoop, bij Milaan is Parijs goedkoop en de Bijenkorf een Zeemanquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga dan naar parijs daar kan je ECHT goed shoppen. Naar horen zeggen dan. Ben er nooit geweest.
Dat is zo te zien de achteringang bij de parkeerplaats.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:31 schreef ook_gek het volgende:
Voor onze hulp modje
[afbeelding]
Herken je het al![]()
Ga nog een paar jaar genieten van je vrijheid en studeren, en ga daarna veel meer geld verdienen..quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Mijn oom had maar 33 bertha'squote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:41 schreef Bertha87 het volgende:
[..]
![]()
JEPquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:25 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Dat is zo te zien de achteringang bij de parkeerplaats.
je bedoelt je word zo een persoon die geen baan kan krijgen omdat hij te hoog opgeleid is en dus te veel kost voor het bedrijfquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:26 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ga nog een paar jaar genieten van je vrijheid en studeren, en ga daarna veel meer geld verdienen..
Daarom ga ik deeltijd/duaal doen, dan heb je als je klaar bent met je opleiding meteen 2 tot 4 jaar ervaringquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JEP![]()
[..]
je bedoelt je word zo een persoon die geen baan kan krijgen omdat hij te hoog opgeleid is en dus te veel kost voor het bedrijf![]()
Werk ervaring van een paar jaar is veel belangrijker![]()
Hangt er maar net vanaf waar je zoekt.... als ik met een universitaire opleiding soliciteer op een hbo functie, ben ik idd te duur (en als er op w.o. niveau geen werk genoeg is, ga je vanzelf op hbo niveau soliciteren ja...)quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je bedoelt je word zo een persoon die geen baan kan krijgen omdat hij te hoog opgeleid is en dus te veel kost voor het bedrijf![]()
Werk ervaring van een paar jaar is veel belangrijker![]()
zal je vies tegen vallen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf waar je zoekt.... als ik met een universitaire opleiding soliciteer op een hbo functie, ben ik idd te duur (en als er op w.o. niveau geen werk genoeg is, ga je vanzelf op hbo niveau soliciteren ja...)
Maar ik ben ervan overtuigd dat ik wel een passende baan kan vinden...Dan komt die werk ervaring vanzelf
doe eens wat zachterquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:40 schreef PeuRac het volgende:
zaterdag avond hebben ze altijd lekkere DJ's op 3FM
* BoJo 's ouders zijn pleitte, de stereo staat op max
Ik lig hier m'n nest uit te dreunen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
doe eens wat zachter![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:44 schreef BoJo het volgende:
[..]
doe eens wat zachter![]()
een gratis rugmassagequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:45 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik lig hier m'n nest uit te dreunen...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een gratis rugmassage![]()
Owhquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:48 schreef MutZ het volgende:
[..]Die rug mag tot maandag absoluut niet bewogen worden, hij zit niet voor niets in zo'n... ding...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:50 schreef PeuRac het volgende:
* MutZ zet dj Dana op, met 'Attack' en laat de kast mee trillen op de maat van de beat
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:55 schreef BazzoS het volgende:
goeienavond, deze avond..
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:56 schreef BoJo het volgende:
ik ga weer pleite
*pc uit zet
Er is voetbal... En we hebben een dvd speler...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:55 schreef PeuRac het volgende:
Waarom is er geen fuck op tv vanavond?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:56 schreef BoJo het volgende:
ik ga weer pleite
*pc uit zet
Dat heb ik ook, en ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er is voetbal... En we hebben een dvd speler...Maar die films die we hier hebben liggen, ken ik al...
Volgens mij kennen we je nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:56 schreef Fiets-toeter het volgende:
tis idd saai op tv
Dat probleem hebben wij ook vaakquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:57 schreef MutZ het volgende:
[..]
Er is voetbal... En we hebben een dvd speler...Maar die films die we hier hebben liggen, ken ik al...
Vandaag bij de Free Record Shop 3 films voor een 10tje 5 voor 12,50quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:00 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat probleem hebben wij ook vaakGewoon zo nu en dan een voorraadje tweedehandjses kopen bij de videotheek
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:58 schreef BazzoS het volgende:
Gadverdamme wat voel ik me beroerd
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik ook, en ikop voetbal
Nee, ik voel me gewoon beroerd, niet door de drank ofzo, 't is nl. uit met mn vriendinquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:00 schreef MutZ het volgende:
[..]Minder zuipen...
Ik voel me ook beroerd trouwens...
Fuck, daarom was het zo drukquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:00 schreef Ballebek het volgende:
MutZ; jij hebt wel heel vaak wat aan je rug of ligt dat aan mij?
[..]
Vandaag bij de Free Record Shop 3 films voor een 10tje 5 voor 12,50
Zaten best goede tussen (voor de verandering)
Mietjequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:01 schreef PeuRac het volgende:
aauuhww, GVD dat staat wel heel erg hard![]()
* BazzoS de volume knop weer terug draait
Waarom ben jij offline op msn??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:00 schreef Ballebek het volgende:
MutZ; jij hebt wel heel vaak wat aan je rug of ligt dat aan mij?
[..]
Vandaag bij de Free Record Shop 3 films voor een 10tje 5 voor 12,50
Zaten best goede tussen (voor de verandering)
vergeet dat maar...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Fuck, daarom was het zo drukAls ik dat had geweten.. Ik was er even om te kijken of LOTR RTOTK in de extended editie al uit was
Ik ben niet offline, heb alleen een ander MSN adresquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Waarom ben jij offline op msn??
Wat hij zegt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Mietje![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:05 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Ik ben niet offline, heb alleen een ander MSN adres
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:06 schreef PeuRac het volgende:
WIE ZET ER GVD EEN SCHILDERIJ VOOR EEN SUB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
je ouders? is ie kapot getieft?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:06 schreef PeuRac het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan ben je ook niet een beetje dom...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:06 schreef PeuRac het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:09 schreef PeuRac het volgende:
t glas is nu kapot, en de lijst iets beschadigd geloof ik, maar misschien lijkt dat zo.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:23 schreef BazzoS het volgende:
haastige beslissing gemaakt, ik ga naar groningen nu![]()
De subs staan allemaal in hoekjes achter banken of kasten hier, maar boven 1 bank moet nog een schilderij komen, die hadden mn ouders dus bljikbaar gewoon eronder, tegen de sub gezetquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders check je even of er iets kapot kan trillen vóór je de stereo te hard zet?
Mutz! Wat doe jij achter de pc als je je rug niet mag belasten? Of zit je in zo'n soort harnas?
Ik lig hier met een toetsenbord voor m'n neus... En ik heb idd zo'n geval om... Dat komt omdat mijn rug (een deel althans) niet bewogen mag worden... Maar ik ga dat toetsenbord straks ook wegleggen... Want ik lig toch niet echt super...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Anders check je even of er iets kapot kan trillen vóór je de stereo te hard zet?
Mutz! Wat doe jij achter de pc als je je rug niet mag belasten? Of zit je in zo'n soort harnas?
Karbo ligt (weer) plat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, willen de meeters even in 't meeting topic kijken hier? *Kan vanaf hier niet op Karbo komen om het daar te posten..?*
Ik wel...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
Lijkt me idd niet fijn nee, veel sterkte iig.. (Had ik ergens op pagina 1 of 2 ook al gezegd, maar niemand die die post leest natuurlijk)
Het is de vraag of ik voorlopig kan meeten...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Trouwens, willen de meeters even in 't meeting topic kijken hier? *Kan vanaf hier niet op Karbo komen om het daar te posten..?*
De 25e gaat toch wel door he?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het is de vraag of ik voorlopig kan meeten...Ik wil wel...
Vooralsnog wel, maar ik moet ff kijken hoe de komende dagen gaan lopen... Maar qua activiteiten tussen de 25e en de meet zit wel een groot verschil...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De 25e gaat toch wel door he?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:52 schreef MutZ het volgende:
[..]
Vooralsnog wel, maar ik moet ff kijken hoe de komende dagen gaan lopen... Maar qua activiteiten tussen de 25e en de meet zit wel een groot verschil...
De 25e maakt het niet zo heel veel uit of ik alweer veel kan... Dat is niet zo inspannend... De meet wordt dat wel...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Dat klopt, maar de meet is ook een maand laterquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
De 25e maakt het niet zo heel veel uit of ik alweer veel kan... Dat is niet zo inspannend... De meet wordt dat wel...
Klopt, maar ik moet wel rekening houden met een herstel van maanden... En zoiets zeggen ze niet voor niets... Maar vooralsnog hoop ik er gewoon bij te zijn...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat klopt, maar de meet is ook een maand later![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:05 schreef MutZ het volgende:
[..]
Klopt, maar ik moet wel rekening houden met een herstel van maanden... En zoiets zeggen ze niet voor niets... Maar vooralsnog hoop ik er gewoon bij te zijn...
We zien het wel... iig ga ik nu m'n pc afsluiten...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]that's the spirit
* PeuRac wil een Alfa Romeo 164 Q4
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:12 schreef MutZ het volgende:
[..]
We zien het wel... iig ga ik nu m'n pc afsluiten...
Tis waarschijnlijk het beste idd als je me er zo nu en dan achter vandaan trapt... Ken uzelfquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:13 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Slaap lekkeren niet te vaak/veel achter de pc he! Anders kom ik je er persoonlijk achter vandaan sleuren
Dat wordt het ook voor mij... Alleen PeuRac heb ik al eerder gezien...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
Slaap lekker Mutz, we hopen dat je voor de meet iig goed genoeg hersteld bent, want ik wil natuurlijk niemand missen bij m'n eerste ontmoeting met iedereen..
Je zusje en ik hebben nu al gelijk gekregen, en eigenljik had ze die kabels gewoon moeten verstoppenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:17 schreef MutZ het volgende:
[..]
Tis waarschijnlijk het beste idd als je me er zo nu en dan achter vandaan trapt... Ken uzelf
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:18 schreef MutZ het volgende:
[..]
Dat wordt het ook voor mij... Alleen PeuRac heb ik al eerder gezien...
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je zusje en ik hebben nu al gelijk gekregen, en eigenljik had ze die kabels gewoon moeten verstoppen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:21 schreef MutZ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
Nu probeer je het weer goed te maken...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
![]()
Nederland 2 denk ik... Maar het zijn toch allemaal herhalingen volgens mij...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:24 schreef PeuRac het volgende:
welke zender?
Ik heb een heel seizoen gemistquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Nederland 2 denk ik... Maar het zijn toch allemaal herhalingen volgens mij...
Slapen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
BodW is toch op vrijdagen?
Helt valt me trouwens tegen dat niemand hier iets van Holden weetKijk, als je van Bajaj Tempo of Dacia niet zo veel weet kan ik me hele goed voorstellen, maar ik hoor altijd mensen tussendoor over Holden praten, waar zijn die nu?
Dat had idd beter andersom gekunt jah.. Had je zo nog kunnen Fokken en dan je bedje in...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:53 schreef Alexxxxx het volgende:
*schoon is*
en nu de hond uitlaten.. ha dik achteraf beter andersom kunnen doen
Tja wat wil je weten, ik weet alleen dat die dingen ongeloofelijk snel zijn, en een mooi geluid geven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:32 schreef Alexxxxx het volgende:
BodW is toch op vrijdagen?
Helt valt me trouwens tegen dat niemand hier iets van Holden weetKijk, als je van Bajaj Tempo of Dacia niet zo veel weet kan ik me hele goed voorstellen, maar ik hoor altijd mensen tussendoor over Holden praten, waar zijn die nu?
Gewoon mn broek en trui over de pyjama heen getrokkenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat had idd beter andersom gekunt jah.. Had je zo nog kunnen Fokken en dan je bedje in...
Slimme Friesen bestaan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:16 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Gewoon mn broek en trui over de pyjama heen getrokken
Ja hoor, ik heb bij een heleboel slimme Friezen in de klas gezetenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slimme Friesen bestaan?![]()
![]()
sarcasme is mooiquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:35 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, je hebt mooie velgen onder je auto, dat is ook wat waard
dan ben je 1 van de weinigequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik meen het
Weet je wat het eerste is dat door de kop van een vlieg heen schiet als hij tegen je auto aan komt ??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hmm.. ik bedenk me net dat ik nog een to-do lijstje heb voor m'n auto..
- Spoiler plaatsen
- Ruiten aan de binnenkant schoonmaken
- Spiegels schoonmaken
- Zowieso nog een keer wassen (AL die domme kutinsecten ook!)
- Interieur schoonmaken
Ik heb dus nog wat te doen morgen..
Bij de Burger King of bij de Mac? Dat is niet ver bij mij vandaan, iets van 45min rijden, maar ik heb helaas geen tijdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:33 schreef BoJo het volgende:
Maar aan m'n spelling kunnen jullie al zien dat ik niet gezopen heb![]()
Ben nog wel gaar dus ga maar eens slapen, morgen Alfa meet in Veenendaal
welk spel dan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:46 schreef PeuRac het volgende:
heb net een super geil spel gespeelt tegen mn broertje, was mn eerste keer en hij speelt t al een maand, ik heb em totaal afgemaakt (letterlijk en figuurlijk)
en je hebt nog niet eens Bquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:50 schreef Alexxxxx het volgende:
* PeuRac heeft veel zin in morgen
Mack en Zwaar transport dag met veel FTFs, veel boeken kopen en veel foto's ruilen
ben al vanaf mn 13e of zo vrachtwagenfotograafquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en je hebt nog niet eens B
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben al vanaf mn 13e of zo vrachtwagenfotograafDat gaat ook heel erg best op de fiets
En ik heb wel heftruckcertificaat!
na veel moeite en omgereden stellingen en zo
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat ik bij de tweede keer dat ik een gemotoriseerd voertuig mocht besturen de een uur oud zijnde scooter van mn moeder total loss heb gereden doet er nu niet toe
Ach de overburen hoefden hun tuin ten minste niet meer te spittenquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:00 schreef Bond het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ben al vanaf mn 13e of zo vrachtwagenfotograafDat gaat ook heel erg best op de fiets
En ik heb wel heftruckcertificaat!
na veel moeite en omgereden stellingen en zo
Ik ben twee keer gezakt. Eerst keer was net niet goed genoeg, tweede keer reed ik een stelling plat. 3e keer wasgeen enkel probleem, maar toen had ikondertussen werkervaring. En het hangt per opleidingsinstituut er van af hoe moeilijk het examen is. De enige landelijke regel mbt heftruckrijbewijzen is dat ze verplicht zijn.. En Edunoord is vrij streng, en bovendien maar 5 jaar geldigquote:Op zondag 10 oktober 2004 01:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]geloof me IEDEREEN kan een heftruckcertificaat halen. Ik ken niemand maar dan ECHT niemand die ooit is gezakt
![]()
die moet ik ook nog zien!quote:Op zondag 10 oktober 2004 02:06 schreef ook_gek het volgende:
ik zit white chics te kijken ik ga kapot gek
white chics ik kijk nu 20min en ik stik bijna. Ik ga kapot manquote:Op zondag 10 oktober 2004 02:07 schreef Hugster het volgende:
[..]
die moet ik ook nog zien!
vorige week wel dodgeball gezien
BKquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij de Burger King of bij de Mac? Dat is niet ver bij mij vandaan, iets van 45min rijden, maar ik heb helaas geen tijd
Ik sta vanmorgen bij de tramhalte...quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:17 schreef hermandeperman het volgende:
GOEIESMORRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRGENS Edgar!!!!!
tramhalte - jiskefetquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
hoiquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:44 schreef Bond het volgende:
Hoi ook_gek
je bedoeld debiteuren crediteurenquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:42 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tramhalte - jiskefet
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoi
[..]
je bedoeld debiteuren crediteuren
die aflevering met sinterklaas is zo mooi. Zo edgar jij bent stout geweest. Kom jij sinterklaas maar eens blij maken. *jurk omhoog doet* Edgar lekker aan het pijpen. En dan meneer sjors zo van. He edgar krijg je toch nog iets warms binnen vandaag hehihihihihiquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:46 schreef Xtreem het volgende:
[..]![]()
Zitten twee sinterklazen aan de bar... zegt de een tegen de ander: Geef mij nog 'ns een biertje. Zegt de ander: wat, ik ben sinterklaas niet
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die aflevering met sinterklaas is zo mooi. Zo edgar jij bent stout geweest. Kom jij sinterklaas maar eens blij maken. *jurk omhoog doet* Edgar lekker aan het pijpen. En dan meneer sjors zo van. He edgar krijg je toch nog iets warms binnen vandaag hehihihihihi
Komt meneer storm binnen. WAT IS DAT. Vroeger bij de commando,s deden we dat zo. Hop sinterklaar voor over op tafel. En meneer storm paalt hem effe heeel erg goed![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
die aflevering met sinterklaas is zo mooi. Zo edgar jij bent stout geweest. Kom jij sinterklaas maar eens blij maken. *jurk omhoog doet* Edgar lekker aan het pijpen. En dan meneer sjors zo van. He edgar krijg je toch nog iets warms binnen vandaag hehihihihihi
Komt meneer storm binnen. WAT IS DAT. Vroeger bij de commando,s deden we dat zo. Hop sinterklaar voor over op tafel. En meneer storm paalt hem effe heeel erg goed![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:58 schreef PeuRac het volgende:
Xtreem, je hebt de SC gekilled
Sinterklaas moet getroost wordenquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Anders kom jij ff op tijd je bed uitquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:55 schreef MutZ het volgende:
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:55 schreef MutZ het volgende:
daar na hadden ze weer iets nieuws met die geluidsstudioquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:38 schreef hermandeperman het volgende:
en ik heb de dvd's van Debiteuren Crediteuren thuis liggen... die zijn werkelijk Hi-La-Risch!!!!!
Op tijd je bed uitquote:Op zondag 10 oktober 2004 13:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Anders kom jij ff op tijd je bed uit
Wel een beetje kunnen slapen? Ik zou echt niet kunnen slapen zoals jij dat moet![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:59 schreef Xtreem het volgende:
[..]als in: gvd, ik ben net wakker, maar nog niet uitgeslapen
ofals in: gvd, paar uur wakker maar kan/wil alweer slapen
ook_gek en engeltjequote:Op zondag 10 oktober 2004 14:10 schreef ook_gek het volgende:
ik heb geslapen als een engeltje zo lief en lekker
Dat weet ik... met loekie de leeuw die .... gaat neuken!! geweldig!!!!!!quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
daar na hadden ze weer iets nieuws met die geluidsstudio
we hebben wat nieuws. Hidden sound system. dat zet je onder de reclame en dan krijg je van zelf zijn in BV bierNEE GA WEG
Nee echt waar echt waar
let op. Man loopt naar de koelkast en pakt bier. ZO HE shit het werkt echt
Komt de volgende binnen. Loopt naar koelkast pakt blikje bier. Iedereen kijkt vol spanning. zegt die gast. Ja zet die pleuris herrie uit ik had toch al trek in bier![]()
nofi enzo, maar:quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:12 schreef MutZ het volgende:
[..]als in: gvd, ik ben net wakker maar kan/wil alweer slapen...
mooi hequote:Op zondag 10 oktober 2004 14:15 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat weet ik... met loekie de leeuw die .... gaat neuken!! geweldig!!!!!!
ja of dat ze de film gaan afkijken van de avond ervoor... staat van binsbergen te neuken....quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mooi he
alleen de lullo,s vind ik nog het mooiste van alles.
*telefoon gaat* Hey kim hoe ist? Of ik je mag neuken? Even vragen aan je moeder. ZEg he cijfer? *moeder zegt* een 8. hij weer. Kim ik heb een 8 van je moeder gekregen. Kom je vanavond langs dan![]()
geweldig echtquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ja of dat ze de film gaan afkijken van de avond ervoor... staat van binsbergen te neuken....
"nee man... neuk ik zo??? dat kan toch niet man"
"ja je bent het echt man... kijk maar naar die witte reet!"
"nee man... neuk ik zo?? serieus??? LUL MAN"
of dat "storm" in de wasbak gaat pissenquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:34 schreef ook_gek het volgende:
[..]
geweldig echt
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:46 schreef PeuRac het volgende:
Waarom ken ik dat niet?
Ik heb t nog nooit gezienquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]onder welke steen kom jij vandaan
is al paar jaar oud en is nog steeds geweldig!!! echt...!!!!!
Of die pizza bestellenquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
of dat ze wakker worden van het gejuich.... omdat de voetbal is begonnen (15u ofzo)
wordt kerstens wakker... "he man hou eens op met dat geschreeuw... het is midden in de nacht man...."
die grap wordt hier nog steeds IRL gemaakt... WEET JE HOE ZE DAT TESTEN BIJ HET TNOquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of die pizza bestellen![]()
Wist je dat ze zo een helm testen bij TNO En weet je hoe ze dat doen? Hop helm het raam uit. Bier het raam uit. Hop pizza bezorger het raam uit![]()
kijk eens op jiskefet.nl... staat vast wat op! is echt hilarisch!quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb t nog nooit gezienwel van gehoord, maar ik ken t echt niet.
neej man de wijn het raam uit, hij moest bier meenemen maar hij had wijn bij zichquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Of die pizza bestellen![]()
Wist je dat ze zo een helm testen bij TNO En weet je hoe ze dat doen? Hop helm het raam uit. Bier het raam uit. Hop pizza bezorger het raam uit![]()
volgende week jiskefetavond bij Hugsterquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:52 schreef Hugster het volgende:
* hermandeperman alle jiskefet dvd's heeft![]()
- Debiteuren 1 en 2
- Lullo's
- Multilul
- Jiskefet, Mijn club toen en nu
- 1 pak jiskefet
- 2 pak jiskefet
- 3 pak jiskefet
- Oboema en Jose
- De Dierenwinkel
werkelijk HEERLIJK om te kijken
GA JE SCHAMEN!quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:05 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb nooit naar Jiskefet gekeken....
iddquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:05 schreef D-Devil het volgende:
Ik heb nooit naar Jiskefet gekeken....
Waar woonde je ook alweer?quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:52 schreef Hugster het volgende:
* PeuRac alle jiskefet dvd's heeft![]()
- Debiteuren 1 en 2
- Lullo's
- Multilul
- 1 pak jiskefet
- 2 pak jiskefet
- 3 pak jiskefet
- Oboema en Jose
- De Dierenwinkel
*schaamt*quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
GA JE SCHAMEN!
Onder dezelfde als ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:09 schreef Hugster het volgende:
[..]
idd
wtf voor steen heb jij onder gelegen
Ik zit ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:17 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nofi enzo, maar:
GA DAN NIET ACHTER DE PC ZITTEN!![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:52 schreef Hugster het volgende:
* MutZ alle jiskefet dvd's heeft![]()
- Debiteuren 1 en 2
- Lullo's
- Multilul
- 1 pak jiskefet
- 2 pak jiskefet
- 3 pak jiskefet
- Oboema en Jose
- De Dierenwinkel
Ik weet hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:23 schreef Xtreem het volgende:
En hugster woonde...?
vertel ?quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:26 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik weet het
ik zie ineens een idee voor de meetquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:35 schreef Hugster het volgende:
gewoon ff naar de free record shop, heb je ze ook
UHUquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:36 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik zie ineens een idee voor de meet
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
UHU![]()
Ik kan wel een beamer regelen. Iemand anders moet dan wel het doek regelen of een witte muur.
HTFquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:53 schreef Hugster het volgende:
niemand hier met zoiets in de kelder?![]()
[afbeelding]
ik neem de dvd's wel mee![]()
ik kan ook een beamer regelen, en een schermquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
UHU![]()
Ik kan wel een beamer regelen. Iemand anders moet dan wel het doek regelen of een witte muur.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:56 schreef D-Devil het volgende:
[..]
HTF.
quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:58 schreef ook_gek het volgende:
Geef je zo veel geld uit aan je spullen maar beetje netjes je kables wegwerken lukt je niet eens
Is overgens een user op fok en tweakers HTM Home theater freak.
Hij patst echt daar waar hij kan met deze foto,s.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |