Dresscode was wel duidelijk.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:06 schreef DePresident het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Laura Bush is duidelijk dement. Theresa is 10x spontaner en zwaait in de goede richting
[afbeelding]
Laura Bush geeft Theresa de 'evil-puppet'-look
Theresa heeft veel meer stijl. Ze heeft een wit pak aan, in tegenstelling tot Laura Bush, die een verwassen 'wit' pak aanheeft. Voor ons is dat niet belangrijk.... maar als ze met wereldleiders moeten praten, dan gaat het niet alleen maar om hoeveel make-up je op je kop plamuurt, maar ook om je kleren.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
[..]
Dresscode was wel duidelijk.
Waarom ordinair? Omdat ze nog niet grammaticaal correct Amerikaans spreekt?quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:52 schreef Speth het volgende:
Jullie zien alleen wat je wil zienZelf vind ik Teresa Heinz wat ordinair
Ben ik het wel mee eens. Ze is niet ladylike. Eerder wat onbeschaafd.quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:15 schreef Speth het volgende:
Beetje te society-achtig, en lijkt me een hysterisch type.
Althans, zo komt ze bij mij over. Ik vind het verder niet zo belangrijk voor mijn keuze.
Ze is direct en zegt soms de verkeerde dingen (dat incident met die journalist dat ik nog op de FP heb gezet, waartegen ze zei dat hij z'n bek moest houden) maar ze lijkt me geschikt om een 'first-lady' te zijn (ze heeft ook haar goede dingen/kwaliteiten enz)quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:15 schreef Speth het volgende:
Beetje te society-achtig, en lijkt me een hysterisch type.
Althans, zo komt ze bij mij over. Ik vind het verder niet zo belangrijk voor mijn keuze.
Je had dus wat meer problemen met Nancy Reagan?quote:Op zondag 10 oktober 2004 23:23 schreef PJORourke het volgende:
Ik wil een beschaafde First lady die zich niet met de poltiek bemoeit, omdat ze niet verkozen is. Laura Bush doet het dus naar mijn mening prima.
Er lopen in Amerika anders genoeg mannen als Jan Peter Balkenende rond. Om mij volstrekt onduidelijke redenen schoppen die het echter zelden tot verkozen posities.quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:30 schreef Bela het volgende:
Amerika ontbeert een man als Jan Peter Balkenende...
Jazeker, maar dat werd weer gecompenseerd door Ronnie. Maar ik had nog de meeste problemen met Billary.quote:Op maandag 11 oktober 2004 08:04 schreef Potus het volgende:
Je had dus wat meer problemen met Nancy Reagan?
Dat vermoedde ik al.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:26 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jazeker, maar dat werd weer gecompenseerd door Ronnie. Maar ik had nog de meeste problemen met Billary.
Kom op zeg, Ralph Nader haalt nog meer stemmen!quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:16 schreef Schepseltje het volgende:
Waarom staat Michael Badnarik niet in de poll?
Om dezelfde reden als Nader, Cobb, Peroutka, Brown, Amondson, Peltier, Jay, Dodge, Van Auken, Calero, Parker, Harens en Andress.quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:16 schreef Schepseltje het volgende:
Waarom staat Michael Badnarik niet in de poll?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |