Die linkse lui moeten eens kappen met alles platgooien. Daar is niemand van gedient en gaat het doel in dit geval volledig voorbij. Komende donderdag ligt het OV plat. Flikker toch op! Moet je eens kijken wat die lui voor dat werk verdienen bij de semi-publieke instantie NS. We kunnen zo niet doorgaan in Nederland en ja daar moet NU iets aan gedaan worden. En loop dan niet alleen maar te zeiken op die paar mensen die inderdaad wel erg veel verdienen. Dat is een druppel op een gloeiende plaat. Ben er helemaal klaar mee. 27 November Museumplein: demonstreren tegen die 1,25% van de Nederlanders die door hun aanwezigheid op 2 oktober denken nu voor heel Nederland te kunnen spreken en tegen de mensen van het OV. Het treinkaartje betaal je zelf maar: zo werkt een economie tenslotte en dit is GEEN dagje uit.
Ik heb dit bericht al op meerder sites geplaatst. Laten we hier iets mee doen. Het opbouwen van een verzorginsstaat is een eerste (helemaal voor!!! don;t get me wrong). Instanthouden is een tweede!
en waarom durf je dit niet onder je eigen naam te plaatsen?
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was. - Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt! - Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
Ah dat wordt dus een fijne demonstratie met zo'n 0,00001% van de Nederlandse bevolking, die denken dat ze voor 98,75% van de Nederlanders kunnen spreken.
Ga toch lekker een dagje fietsen op de veluwe ofzo.
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:41 schreef joker2 het volgende: . Flikker toch op! Moet je eens kijken wat die lui voor dat werk verdienen bij de semi-publieke instantie NS.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders