abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22502800








































Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_22502838
Wow schitterend!!!
Megumi, Crystal k. en Papa Bouba Diop van Fulham
--gedeelte sig verwijderd door FA, niet terugplaatsen--
pi_22502863
Wat een rare foto's .
Het komt heel onwerkelijk bij me over...
Net alsof het nep is...... heel maf.

Maar wel mooi idd.
pi_22502893
Zijn foto's uit een Frans archief.
Ziet er waarschijnlijk een beetje nep uit omdat het toch op de computer staat nu....
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_22502952
ze zijn handgekleurd
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:09:01 #6
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_22502996
Ik vind het ook maf om het zo te zien, zeker omdat je eigenlijk geen kleurenfoto's gewend bent uit die periodes. Het ziet er ook allemaal grauw uit, je ziet nergens bijvoorbeeld een roodtint. Maar op de een of andere manier zien de foto's er toch heel mooi en indrukwekkend uit.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:11:37 #7
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_22503067
Blauwe uniformen
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_22503312
Mooi dit, maar het ziet er idd wel een beetje raar uit, maar wat wil je. Het is bijna 100 jaar geleden gemaakt; vind het knap dat het er nog zo goed uitziet.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 00:40:54 #9
39631 GoeRoe86
Libera eas de ore leonis!
pi_22503826
indrukwekkend!

Tis idd raar om kleurenfoto's te zien van dat tijdperk omdat je die zwart-wit gewend bent.
pi_22505997
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:40 schreef GoeRoe86 het volgende:
indrukwekkend!

Tis idd raar om kleurenfoto's te zien van dat tijdperk omdat je die zwart-wit gewend bent.
Inderdaad en dan beseffen dat alle mensen op die foto's al op zijn minst 40 jaar dood zijn
pi_22506026
Die laatste twee lijken ingekleurd

Wel heel erg mooie foto's.
pi_22506130
volgens mij was er al een WO1 kleurenfoto-topic....

maar mooie foto's idd, het lijkt zo een stuk realistischer....
pi_22506221
Dit zijn echte kleurenfoto's? Niet van die later ingekleurd zijn?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 07:56:48 #14
19111 Blasphemer
No Guts No Glory
pi_22506673
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:11 schreef popolon het volgende:
Blauwe uniformen
klopt
de Franse hadden blauwe uniformen

maar zijn dit geen ingekleurde fotot's?
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:10:59 #15
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_22507840
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 07:56 schreef Blasphemer het volgende:

[..]


maar zijn dit geen ingekleurde fotot's?
dat is ook het eerste wat ik denk ja.
pi_22507990
Ik kwam ze tegen via een site die ik had gevonden op google. Daarop stond dat het ORGINELE kleuren foto's waren, dus niet zelf ingekleurd...ik had er ook zo mijn vraag tekens bij maar vooruit. Ze staan op een site van de Franse regering. En aangezien mijn Frans niet zo geweldig is kan ik het zelf niet opzoeken
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_22508091
erg mooi
pi_22508228
Het komt wel een stuk dichterbij zo. Die zwartwitbeelden geven toch een meer afstandelijke kijk op die periode. De fotograaf in kwestie had wel gevoel voor compositie.

Vallen foto's wel zo mooi in te kleuren?
pi_22508459
Vorige week was er op volgensmij RTL 5 ook allemaal orginele kleuren filmopnames van de periode van voor en tijdens de 2e WO. Zeer indrukwekkend, net zoals deze foto's.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 11:59:39 #20
19111 Blasphemer
No Guts No Glory
pi_22508531
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:37 schreef 8op het volgende:
Het komt wel een stuk dichterbij zo. Die zwartwitbeelden geven toch een meer afstandelijke kijk op die periode. De fotograaf in kwestie had wel gevoel voor compositie.

Vallen foto's wel zo mooi in te kleuren?
er is nu een DVD uit World war 1 in color
deze zijn allemaal digitaal ingekleurt

bij mij weten bestond kleuren fotografie nog niet in die tijd
*kijkt naar fotoloog*
pi_22508597
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:03 schreef blieblie het volgende:
Wat een rare foto's .
Het komt heel onwerkelijk bij me over...
Net alsof het nep is...... heel maf.

Maar wel mooi idd.
Same here...
Het ziet er gelijk heel anders uit. Maar dat komt natuurlijk ook omdat je normaal gesproken alleen de foto's in zwartwit ziet.
Learn the rules and break them.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:37:29 #22
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_22509143
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:59 schreef Blasphemer het volgende:

[..]

er is nu een DVD uit World war 1 in color
deze zijn allemaal digitaal ingekleurt

bij mij weten bestond kleuren fotografie nog niet in die tijd
*kijkt naar fotoloog*
staat er inderdaad op vermeld ja dat die digitaal is ingekleurd, Op de eerste wereldoorlog van The Orion Channel staat weer niets maar die claimen ook geen kleur te hebben
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:40:02 #23
19111 Blasphemer
No Guts No Glory
pi_22509177
er zitten trouwens een paar mooie tussen hoor
ik kende er nog geen een van

en een aantal foto's lijken mij gemaakt aan het einde of na de oorlog
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 15:47:31 #24
40001 fotoloog
1/250 sec. F=8
pi_22511948
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:59 schreef Blasphemer het volgende:

[..]

er is nu een DVD uit World war 1 in color
deze zijn allemaal digitaal ingekleurt

bij mij weten bestond kleuren fotografie nog niet in die tijd
*kijkt naar fotoloog*
Idd,de kleurenfotografie deed zijn intrede midden jaren 30
Sometimes it snows in april
Sometimes I feel so bad, so bad
Sometimes I wish life was never ending,
And all good things, they say, never last
pi_22513520
hm ik heb een aantal boeken over de oorlog en daarin staat dat de eerste kleurenfoto's in WO1 zijn gemaakt. op die foto's staan veelal soldaten uit de Franse kolonien

edit: Op één van de oudste kleurenfoto's uit de geschiedenis van de fotografie, gemaakt door de gebrouders Lumière, zie je Algerijnse soldaten in Franse dienst tijdens de Eerste Wereldoorlog.

't is een mooie foto maar ik kan 'm niet op internet vinden

[ Bericht 45% gewijzigd door glasnost op 09-10-2004 17:28:39 ]
pi_22514078

dit is een van de foto's,
zoek nog een andere foto, maar dan met fransen erop.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 18:49:38 #27
19111 Blasphemer
No Guts No Glory
pi_22515634
ik ken dat boek
alleen ook daar zijn de foto's ingekleurt
pi_22515766
Het zijn dus ORGINELE foto's.. die zijn ingekleurd.
Maar toch mooi, kijk je toch heel anders naar zo'n foto.
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 19:00:14 #29
72347 Bupatih
Meet me in Montauk.
pi_22515818
Mooie foto's.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
pi_22515912
Eerste kleurenfoto's op glasplaat kwamen uit 1904. Eerste foto's op kleurenfilm kwamen uit de jaren 30, toen werd het makkelijker om kleurenfoto's te maken maar de kleurenfotografie bestond dus al langer.

Het is dus best mogelijk dat ze niet ingekleurd maar origineel zijn.

http://www.olinda.com/Art/colourphotography/colourintro.htm

[ Bericht 5% gewijzigd door Adfundum op 09-10-2004 19:13:22 ]
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_22515940
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 18:49 schreef Blasphemer het volgende:
ik ken dat boek
alleen ook daar zijn de foto's ingekleurt
quote:
Op één van de oudste kleurenfoto's uit de geschiedenis van de fotografie, gemaakt door de gebrouders Lumière, zie je Algerijnse soldaten in Franse dienst tijdens de Eerste Wereldoorlog.
maar dan mag je dat toch geen kleurenfoto's noemen
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 20:18:47 #32
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22517370
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 00:04 schreef SHERMAN het volgende:
Zijn foto's uit een Frans archief.
Ziet er waarschijnlijk een beetje nep uit omdat het toch op de computer staat nu....
En omdat ze toch zo scherp zijn.

Heel mooi.
pi_22517446
Het eerste wat ik denk als ik deze foto's zie: Dan klopt mijn computerspel Call of Duty toch aardig.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 20:32:19 #34
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_22517679
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 20:22 schreef hoM3r het volgende:
Het eerste wat ik denk als ik deze foto's zie: Dan klopt mijn computerspel Call of Duty toch aardig.
Nou niet echt want dat is zover ik weet toch echt WO II.
pi_22519890
Is dat zo?
Ik begin spellen door elkaar te halen...
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 22:44:35 #36
19111 Blasphemer
No Guts No Glory
pi_22521487
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:06 schreef glasnost het volgende:

[..]


[..]

maar dan mag je dat toch geen kleurenfoto's noemen
nou ja het kan zo zijn
maar ik dacht dat ze in WO1 geen kleure fotografie hadden
  zondag 10 oktober 2004 @ 01:09:17 #37
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_22524739
Als het digitaal gedaan is, is het wel erg mooi gedaan iig.
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_22524967
hier een kleurenfoto (dus niet later ingekleurd) uit 1908, voor en na de restauratie:



http://www.epi-centre.com/reports/9307pn.html
Some weasel took the cork out of my lunch...
pi_22525137
zien eruit als wassen beelden of speelgoed
  zondag 10 oktober 2004 @ 08:26:53 #40
19111 Blasphemer
No Guts No Glory
pi_22528128
quote:
Op zondag 10 oktober 2004 01:09 schreef Witchfynder het volgende:
Als het digitaal gedaan is, is het wel erg mooi gedaan iig.
ja dat is het zeker
dat ze mooi zijn is een ding wat zeker
je kijkt er heel nu heel anders naar
  zondag 10 oktober 2004 @ 13:04:05 #41
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_22530638
Indrukwekkend. Mooie foto's voor dat rasterbator ding uit Goedkoop je kamer aankleden .

In zwartwit is het allemaal toch een stuk afstandelijker.
Vampire Romance O+
  zondag 10 oktober 2004 @ 13:09:51 #42
101582 Lloyd-R-Q
Real Gentleman
pi_22530745
Wel een beetje fletse kleuren. Ik zou teruggaan naar waar je het ontwikkeld hebt.
  zondag 10 oktober 2004 @ 18:03:58 #43
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_22535975
Ik heb een tijdje geleden in Duitsland een Geo Epoche gekocht, daar stonden ook kleurenfotos in. Dat was ook erg mooi om te zien, ik had er eigenlijk twee mee moeten nemen, dan had ik ook wat fotos uit kunnen knippen tevens tvp
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  Admin zondag 17 oktober 2004 @ 09:06:57 #44
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_22675868
Mooi!
WW1 is voor de meesten van ons toch een zwart/wit oorlog, je kijkt er nu heel anders tegenaan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 17 oktober 2004 @ 09:28:41 #46
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_22675917
http://www.geocities.com/~worldwar1/default.html Hier ook trouwens, mooie, duidelijke en interessante site!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  zondag 17 oktober 2004 @ 10:59:57 #47
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_22676451
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 09:28 schreef yvonne het volgende:
http://www.geocities.com/~worldwar1/default.html Hier ook trouwens, mooie, duidelijke en interessante site!
Indrukwekkende foto's
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
  zondag 17 oktober 2004 @ 18:47:33 #48
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22684716
eerst topic lezen, dán reageren

Mooie foto's!
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:32:23 #49
48951 GeitO_o
Would-be hero
pi_22688007
Erg mooie foto's. Het ziet eruit als een andere wereld...
Leef in vrede
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:35:32 #50
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_22688079
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 09:28 schreef yvonne het volgende:
http://www.geocities.com/~worldwar1/default.html Hier ook trouwens, mooie, duidelijke en interessante site!
Die site heeft me net een paar welbestede uren van m'n leven gekost
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:43:04 #51
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_22688268
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 21:35 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Die site heeft me net een paar welbestede uren van m'n leven gekost
You're damn right!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_24825477
Even een geweldige rotschop omhoog.

Kwam deze site tegen. Een aantal staan al in dit topic, een aantal niet.

(Maar wel in kleur.)
Untill I awake - / - Elu Elensar
  Admin vrijdag 4 februari 2005 @ 20:05:24 #53
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_24924115
Linkje werkt niet
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_24928797
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:05 schreef yvonne het volgende:
Linkje werkt niet
Hiero als een zonnetje

Mooie foto's.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  zaterdag 5 februari 2005 @ 09:56:28 #55
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24932092
in de tweede reactie staat ook dat het digitaal ingekleure foto's zijn
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:27:18 #56
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_25054754
Ik heb op Discovery wel eens een kleurenfilmpje uit 1912 gezien. Een of andere militaire parade in Berlijn. Gefilmd met drie camera's die simultaan beelden opnamen met een blauwe, een gele en een rode film. Later werden deze films over elkaar gelegd en zo kreeg je de eerste kleurenfilm. Erg bijzonder.
Master of my domain
  vrijdag 18 februari 2005 @ 06:34:09 #57
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_25139655
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef Adfundum het volgende:
Eerste kleurenfoto's op glasplaat kwamen uit 1904. Eerste foto's op kleurenfilm kwamen uit de jaren 30, toen werd het makkelijker om kleurenfoto's te maken maar de kleurenfotografie bestond dus al langer.

Het is dus best mogelijk dat ze niet ingekleurd maar origineel zijn.

http://www.olinda.com/Art/colourphotography/colourintro.htm
1907: first commercial color film, the Autochrome plates, manufactured by Lumiere brothers in France

http://www.photo.net/history/timeline
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_40216130
Sorry voor deze kick maar gekleurde oude foto's zijn zo gaaf, het maakt het allemaal veel tastbaarder!

Weet iemand of het veel werk ik om oude foto's in te kleuren? En hoe gaat dat? Kan dat met alle foto's of alleen met foto's met iets speciaal die er rekening mee hebben gehouden?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_40216775
Goede kick, geweldige site, www.greatwars.nl , en dat kan met alle zwart-wit foto's..
Resultaat zal afhangen van de "inkleurder" ?
  Admin zaterdag 29 juli 2006 @ 10:37:10 #60
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_40293393
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:05 schreef yvonne het volgende:
Linkje werkt niet
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=51

Hier staan er nog meer bijelkaar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_40293447
Mooie foto's
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:31:45 #62
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_40305770
Ze zijn werkelijk onwerkelijk, ik had ze al eens eerder gezien, maar alsnog, het is heel raar. Je bent die zwart/wit filmpjes gewend, waarin soldaten veel te snel rennen, deze foto zijn veéél realistischer, echt 'geweldig'.



Echt een hele mooie.
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 09:04:42 #63
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_40315595
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=51

Hier staan er nog meer bijelkaar.
En nog een bijzondere site:
http://www.tournassoud.org/en/photo/militaire.php
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 09:05:50 #64
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_40315599
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef dubidub het volgende:
Ze zijn werkelijk onwerkelijk, ik had ze al eens eerder gezien, maar alsnog, het is heel raar. Je bent die zwart/wit filmpjes gewend, waarin soldaten veel te snel rennen, deze foto zijn veéél realistischer, echt 'geweldig'.

[afbeelding]

Echt een hele mooie.
Veel van deze serie is geposeerd hè, moet je wel even meenemen
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_40326922
mooie foto's
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40581355
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:47 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Idd,de kleurenfotografie deed zijn intrede midden jaren 30
Ik ben een fotoleek, maar na gegoogle kwam ik hier uit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Sutton

Kunnen het dan niet echt originele kleurenfoto's geweest zijn:?
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:07:16 #67
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40581603
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:00 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Ik ben een fotoleek, maar na gegoogle kwam ik hier uit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Sutton

Kunnen het dan niet echt originele kleurenfoto's geweest zijn:?
Jazeker wel. De eerste kleurenfotos waren van veel eerder dan de jaren 30.
Ik heb dat ook in een ander topic gepost. Moment.

-edit-

oh nee wacht

Dat was ook dit topic! Zie een paar posts hierboven... 1907 dus.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_40581721
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:07 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Jazeker wel. De eerste kleurenfotos waren van veel eerder dan de jaren 30.
Ik heb dat ook in een ander topic gepost. Moment.

-edit-

oh nee wacht

Dat was ook dit topic! Zie een paar posts hierboven... 1907 dus.
Oeps, over heen gelezen. Lette meer op de foto's
pi_40581817
Mooie foto's!
Maar best vreemd hoor, ik dacht dat de wereld vroeger zwart-wit was.
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:08:20 #70
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40583811
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:10 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Oeps, over heen gelezen. Lette meer op de foto's
Ik ook
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')