abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 17 oktober 2004 @ 21:43:04 #51
17274 Wuder
Wees blij dat je nog leeft!
pi_22688268
quote:
Op zondag 17 oktober 2004 21:35 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Die site heeft me net een paar welbestede uren van m'n leven gekost
You're damn right!
Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
pi_24825477
Even een geweldige rotschop omhoog.

Kwam deze site tegen. Een aantal staan al in dit topic, een aantal niet.

(Maar wel in kleur.)
Untill I awake - / - Elu Elensar
  Admin vrijdag 4 februari 2005 @ 20:05:24 #53
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_24924115
Linkje werkt niet
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_24928797
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:05 schreef yvonne het volgende:
Linkje werkt niet
Hiero als een zonnetje

Mooie foto's.
---
Just one note
Could make me float
Could make me float away
  zaterdag 5 februari 2005 @ 09:56:28 #55
33169 Magneet
Magnetic Enhanced
pi_24932092
in de tweede reactie staat ook dat het digitaal ingekleure foto's zijn
  zaterdag 12 februari 2005 @ 12:27:18 #56
66029 Koobus
Le Grange Marais
pi_25054754
Ik heb op Discovery wel eens een kleurenfilmpje uit 1912 gezien. Een of andere militaire parade in Berlijn. Gefilmd met drie camera's die simultaan beelden opnamen met een blauwe, een gele en een rode film. Later werden deze films over elkaar gelegd en zo kreeg je de eerste kleurenfilm. Erg bijzonder.
Master of my domain
  vrijdag 18 februari 2005 @ 06:34:09 #57
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_25139655
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 19:05 schreef Adfundum het volgende:
Eerste kleurenfoto's op glasplaat kwamen uit 1904. Eerste foto's op kleurenfilm kwamen uit de jaren 30, toen werd het makkelijker om kleurenfoto's te maken maar de kleurenfotografie bestond dus al langer.

Het is dus best mogelijk dat ze niet ingekleurd maar origineel zijn.

http://www.olinda.com/Art/colourphotography/colourintro.htm
1907: first commercial color film, the Autochrome plates, manufactured by Lumiere brothers in France

http://www.photo.net/history/timeline
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_40216130
Sorry voor deze kick maar gekleurde oude foto's zijn zo gaaf, het maakt het allemaal veel tastbaarder!

Weet iemand of het veel werk ik om oude foto's in te kleuren? En hoe gaat dat? Kan dat met alle foto's of alleen met foto's met iets speciaal die er rekening mee hebben gehouden?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
pi_40216775
Goede kick, geweldige site, www.greatwars.nl , en dat kan met alle zwart-wit foto's..
Resultaat zal afhangen van de "inkleurder" ?
  Admin zaterdag 29 juli 2006 @ 10:37:10 #60
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_40293393
quote:
Op vrijdag 4 februari 2005 20:05 schreef yvonne het volgende:
Linkje werkt niet
http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=51

Hier staan er nog meer bijelkaar.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_40293447
Mooie foto's
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  zaterdag 29 juli 2006 @ 20:31:45 #62
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_40305770
Ze zijn werkelijk onwerkelijk, ik had ze al eens eerder gezien, maar alsnog, het is heel raar. Je bent die zwart/wit filmpjes gewend, waarin soldaten veel te snel rennen, deze foto zijn veéél realistischer, echt 'geweldig'.



Echt een hele mooie.
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 09:04:42 #63
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_40315595
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 10:37 schreef yvonne het volgende:

[..]

http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/viewtopic.php?t=51

Hier staan er nog meer bijelkaar.
En nog een bijzondere site:
http://www.tournassoud.org/en/photo/militaire.php
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 30 juli 2006 @ 09:05:50 #64
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_40315599
quote:
Op zaterdag 29 juli 2006 20:31 schreef dubidub het volgende:
Ze zijn werkelijk onwerkelijk, ik had ze al eens eerder gezien, maar alsnog, het is heel raar. Je bent die zwart/wit filmpjes gewend, waarin soldaten veel te snel rennen, deze foto zijn veéél realistischer, echt 'geweldig'.

[afbeelding]

Echt een hele mooie.
Veel van deze serie is geposeerd hè, moet je wel even meenemen
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_40326922
mooie foto's
Ik weet het! Mijn nickname is blij. Het is een puberale ode van een aantal jaren geleden aan Chris Pontius van Jackass. Helaas is deze vergissing niet meer te herstellen.
pi_40581355
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 15:47 schreef fotoloog het volgende:

[..]

Idd,de kleurenfotografie deed zijn intrede midden jaren 30
Ik ben een fotoleek, maar na gegoogle kwam ik hier uit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Sutton

Kunnen het dan niet echt originele kleurenfoto's geweest zijn:?
  maandag 7 augustus 2006 @ 19:07:16 #67
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40581603
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:00 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Ik ben een fotoleek, maar na gegoogle kwam ik hier uit: http://nl.wikipedia.org/wiki/Thomas_Sutton

Kunnen het dan niet echt originele kleurenfoto's geweest zijn:?
Jazeker wel. De eerste kleurenfotos waren van veel eerder dan de jaren 30.
Ik heb dat ook in een ander topic gepost. Moment.

-edit-

oh nee wacht

Dat was ook dit topic! Zie een paar posts hierboven... 1907 dus.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_40581721
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:07 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Jazeker wel. De eerste kleurenfotos waren van veel eerder dan de jaren 30.
Ik heb dat ook in een ander topic gepost. Moment.

-edit-

oh nee wacht

Dat was ook dit topic! Zie een paar posts hierboven... 1907 dus.
Oeps, over heen gelezen. Lette meer op de foto's
pi_40581817
Mooie foto's!
Maar best vreemd hoor, ik dacht dat de wereld vroeger zwart-wit was.
We are born crying, live complaining, and die disappointed.
  maandag 7 augustus 2006 @ 20:08:20 #70
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_40583811
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:10 schreef OnlineGokker het volgende:

[..]

Oeps, over heen gelezen. Lette meer op de foto's
Ik ook
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')