abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_22012395
Het zijn zware tijden voor de studenten onder ons. Ben je net verhuisd, allemaal nieuwe meubeltjes aangeschaft, moet die kamer ook nog eens aangekleed worden! Dingetjes aan de wand, spulletjes op de vensterbank, enzovoort. En dat is lastig betalen van je studiebeurs...

Maar in plaats van schilderijen, vazen enzovoort, kun je je kamer veel goedkoper inrichten. Wat zijn jullie 'ik richt mijn kamer met zo weinig mogelijk geld in'-tips? En dan geen 'ga naar de rommelmarkt'-dingen, maar echt iets concreets en aparts.

TS begint : hang een grote boodschappentas aan de wand. Gewoon een plastic zak die je bij elke supermarkt kunt kopen of bij een warenhuis krijgt. Kies een beetje een leuke uit (bijvoorbeeld een buitenlandse met kleurtjes) en bevestig deze met een paar punaises aan de muur. Voor een cent of twintig heb je een stuk muur gevuld (ook erg handig als je in het buitenland studeert en dus niet zoveel dingen kan meenemen)

[ Bericht 1% gewijzigd door ChrisJX op 17-09-2004 11:40:16 ]
pi_22012649
Die van de C1000 sla ik over, ok?
yankee charlie dinges
pi_22012766
Jezus christus, ik kijk liever naar een kale muur dan een DIRK-tas.

Ik heb wat posters laten plastificeren en ophangen, is ook leuk.
Anatidaephobia
The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.
pi_22012824
de ikea is echt geweldig
pi_22012976
vraag in de videotheek of je een filmposter mag hebben. of eventueel tegen kleine betaling
pi_22013185
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:00 schreef Cardinoz het volgende:
vraag in de videotheek of je een filmposter mag hebben. of eventueel tegen kleine betaling
of van die bushokjes posters.... tis goedkoper dan behangen
<Mèt twie dobbelstein dertien oage goeje>
pi_22013569
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.

Voorbeelden:

Je kunt deze posters gratis laten maken op:
http://homokaasu.org/rasterbator/
pi_22013613
Xenos heeft ook een hoop
pi_22013700
sleutel 13>>> alle verkeersborden en shit kun je nu mee nemen
pi_22013728
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.

Voorbeelden:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Mooi
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:32 schreef 8op het volgende:
Xenos heeft ook een hoop
Zoals in de OP is aangegeven: dat bedoel ik niet. Xenos en Ikea heeft iedereen. Juist die aparte dingen die je niet veel tegenkomt (maar toch goedkoop zijn) zijn leuk.
pi_22013956
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 11:38 schreef ChrisJX het volgende:

Zoals in de OP is aangegeven: dat bedoel ik niet. Xenos en Ikea heeft iedereen. Juist die aparte dingen die je niet veel tegenkomt (maar toch goedkoop zijn) zijn leuk.
Ah oke, sorry

Maar bij de Xenos had ik wel ooit een kist gekocht die tegelijk als 'salontafel' diende. Ikzelf heb er allemaal spelletjes en mij oude C64 in gestopt. Maar op zich was dat wel ruimtebesparend, goedkoop en handig. Je kunt 'm in elke gewenste kleur schilderen.

Voor op mijn slaapkamervloer heb ik houten underlayment platen gekocht. En deze een whitewash-effect gegeven. Het gevoel van hout en makkelijk schoon te houden en het ziet er vrolijk uit.. Iedereen staat raar te kijken, maar de reacties zijn positief.

sorry, no pics.
  vrijdag 17 september 2004 @ 12:39:46 #14
103343 Rutger1983
de enige echte!
pi_22015031
die met die a4 prints is vet! ga ik gelijk proberen, ben m'n muur aan het schilderen
pi_22015117
dat grapje met die a4 prints moet je wel ff op een laserprinter doen of in de bieb of zo anders kost het je een inktpatroon
  Donald Duck held vrijdag 17 september 2004 @ 12:54:53 #16
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_22015357
quote:
He, dat is best stoer
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  vrijdag 17 september 2004 @ 13:02:23 #17
3185 Adelante
To let it go now
pi_22015512

is die niet van de papierreclame, op de copier zeg maar
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_22091965
tvp
pi_22092450
quote:
Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]

is die niet van de papierreclame, op de copier zeg maar
pi_22092556
Dankzij een vriend die op een drukkerij werkte met een reprocamera, heb ik nu geweldige prints van Beardsley (uit een boek). Dankzij een vriend van m'n ouders kreeg ik een kalender met prachtige foto's van mineralen. Die kan ik dus eens in de zoveel tijd wisselen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_22092621
Als je te lui bent om te verfen, geen geld ervoor (over) hebt of gewoon een leuke wandvulling wil kun je op www.megaposters.nl grote bushokjes posters kopen (3 voor 20 euro, als je met wat studenten samen doet kost het dus bijna niks).
Mijn kamer:

En heel vaak kun je bij grote internationale bedrijven gratis posters krijgen . Zo heb ik 2 mooie posters van Yamaha (R1 en R6; www.yamaha.com) en 2 van Honda (www.honda.com). Gewoon mailtje sturen met je adres en ze sturen het gratis op! .
pi_22094968
Cool..

Tvp
  dinsdag 21 september 2004 @ 11:48:16 #23
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_22101521
quote:
Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef Frenkel het volgende:
Cool..

Tvp
Heb je 't linkje van rob?

Wat is eigenlijk tvp?
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  dinsdag 21 september 2004 @ 12:04:27 #24
17114 Pistol_Pete
Hard to be a saint in the city
pi_22101820
quote:
Op dinsdag 21 september 2004 11:48 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Heb je 't linkje van rob?

Wat is eigenlijk tvp?
een tvp is een terugvindpost

tevens tvp
[b]Stay Hard, Stay Hungry, Stay Alive[/b]
pi_22103038
quote:

Voorbeelden:
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Dit is wel een leuk idee. Ik wilde zelf ook altijd al macrofoto's maken en deze dan laten afdrukken en inlijsten maar die lijsten zijn zo verschrikkelijk duur.

Is er nog iets leuks om die plaatjes op te maken. Dus niet rechtstreeks op de muur, want allemaal losse a4tjes op de muur vind ik nou weer niet helemaal geweldig.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')