of van die bushokjes posters.... tis goedkoper dan behangenquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:00 schreef Cardinoz het volgende:
vraag in de videotheek of je een filmposter mag hebben. of eventueel tegen kleine betaling
Mooiquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt deze posters gratis laten maken op:
http://homokaasu.org/rasterbator/
Zoals in de OP is aangegeven: dat bedoel ik niet. Xenos en Ikea heeft iedereen. Juist die aparte dingen die je niet veel tegenkomt (maar toch goedkoop zijn) zijn leuk.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:32 schreef 8op het volgende:
Xenos heeft ook een hoop
Ah oke, sorryquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:38 schreef ChrisJX het volgende:
Zoals in de OP is aangegeven: dat bedoel ik niet. Xenos en Ikea heeft iedereen. Juist die aparte dingen die je niet veel tegenkomt (maar toch goedkoop zijn) zijn leuk.
He, dat is best stoerquote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Je kunt ook een foto/plaatje op internet laten bewerken, zodat je er een grote wandposter van kunt maken. Je krijgt dan een PDF-document met allemaal A4-tjes die je uit kunt printen.
quote:Op vrijdag 17 september 2004 13:02 schreef Adelante het volgende:
[afbeelding]
is die niet van de papierreclame, op de copier zeg maar
Heb je 't linkje van rob?quote:Op maandag 20 september 2004 23:29 schreef Frenkel het volgende:
Cool..
Tvp
een tvp is een terugvindpostquote:Op dinsdag 21 september 2004 11:48 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Heb je 't linkje van rob?
Wat is eigenlijk tvp?
Dit is wel een leuk idee. Ik wilde zelf ook altijd al macrofoto's maken en deze dan laten afdrukken en inlijsten maar die lijsten zijn zo verschrikkelijk duur.quote:Op vrijdag 17 september 2004 11:30 schreef Wazaa het volgende:
Voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Je kunt deze posters gratis laten maken op:
http://homokaasu.org/rasterbator/
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |