quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:03 schreef Neva het volgende:
als jij eerst eens dingen leert onderbouwen
quote:Je kunt ook iets lezen met een afstand. Het vermogen om hetgeen wat je leest sceptisch te bekijken alvorens er een waarde oordeel aan te geven.
jij bent echter iemand die dit waarschijnlijk leest onder de noemer: compassie.
Ik noem het tijdsverdrijf en amusement.
Dan ben ik dan een mega lul, voor veel mensen wel.
Maar juist omdat ik zie dat veel mensen zo genieten van een topic stop ik met lezen.
Zodoende heb ik waarschijnlijk zelf meer respect voor dat jochie dan al die mensen die dagelijks de updates tegemoet zien.
quote:Behandel anders eens de inhoud van mijn argumenten dan, ik wil eens kijken wat er dan voor tegenargumenten komen.
Tot nu toe blijft het bij verontwaardigd zijn en achter je pc een bloedneus oplopen omdat je woedend bent en volledig overtuigd bent van jouw gelijk zonder echt goede argumenten aan te dragen.
Tot zo ver zijn we walgelijk en heb jij gelijk.
Waarom?
Ik heb wel respect voor iemand die zo dyslectisch is dat ze al mijn argumenten niet lezen kan.quote:En waarom slaan mijn argument nergens op?
Tot zover wederom geen onderbouwing. Zo kan ik ook elke discussie 'winnen'.
Dat heeft hij in deel 1 al zeer goed gedaan.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:03 schreef Neva het volgende:
als jij eerst eens dingen leert onderbouwen
Misschien kunnen ze daar een eiland voor maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:04 schreef Xebrozius het volgende:
Slowchatkliekjes ben ik ook niet zo'n fan van. Ga elkaar dan mailen ofzo.
een kliekjeseilandquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:06 schreef Shagya het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze daar een eiland voor maken.![]()
ook static nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:07 schreef BVO het volgende:
Wel: Het SHO-kliekjestopic..
Niet: Niemand, eigelijk..
Ik? Iets tegen static? Ik zou niet durven.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
ook static niet
Kun je die nog een keer quoten dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:08 schreef Neva het volgende:
wat je met die andere dame hebt boeit me niet wacht nog steeds op reactie van je op mijn reactie op jou reactie
Goed idee.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:07 schreef moussy het volgende:
[..]
een kliekjeseiland![]()
Heb je een hekel aan mij? of nog niet?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:07 schreef Xebrozius het volgende:
Ik heb btw een hekel aan Ymke.
Een omhooggevallen huppelkutje die nooit argumenten geeft en de vervelende eigenschap heeft om mensen te wijzen op het feit "dat ik het niet tegen jou had", en dat op een forum waar iedereen je boodschap leest.
Ja maar.... dan kan ik niet nieuwsgierig meelezenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:09 schreef Shagya het volgende:
[..]
Goed idee.En dan in de kelder verstoppen.
![]()
heb ik beweerd dat het erger is als hingersnood e.d.? NEEquote:[..]
En daarmee leg je je eigen hypocrisie open en bloot. Omdat ze die mensen 'kennen' ( je leest een verhaal op fok ) is het erger dan al die mensen in Afrika.
Verdomd goede onderbouwing.
ik geef ook mijn mening dat die niet strookt met die van jou tja..quote::Hypocrisie is menselijk ja, maar eerlijkheid is ook menselijk net zoals het geven van een kritische mening.
En ik zie jou posten over een ernstig zieke baby die een 'gekke bek' trekt. Plus nog meer in die trant. Hoezo bot?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:10 schreef MikeyMo het volgende:
ontopic: R2cksson
grappen over ziektes zijn leuk, maar dan moet hetw el grappig zijn. R2cksson kan echter enkel bot uit de hoek komen. En dat is nooit grappig
En waarom heb jij dan een hekel aan mij en mijn "vrienden" ???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:11 schreef moussy het volgende:
Oh ja, ontopic, ik heb een schijthekel aankliekjes
![]()
Omdat je bijquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:14 schreef prupke het volgende:
[..]
En waarom heb jij dan een hekel aan mij en mijn "vrienden" ???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |