quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:24 schreef babette21 het volgende:
en ik ben het met je eens, die Cobben heeft een naar hoofd!!
Ja, ze sloeg een cameraman op zijn gezicht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:29 schreef dunn0w het volgende:
Is er nou al bekend wat die 'verstoorde verhouding' van Anouck inhield?
Huh? Gaar Renée lekker worden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:34 schreef Mvnl het volgende:
Jeetje, Renee gaat Victoria Koblenko achterna...
Opmerkingen over acteerprestaties nemen we uit jouw mond dus ook niet meer serieus..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, ze sloeg een cameraman op zijn gezicht.
Wat Simone betreft: ik kijk toch alleen maar tussen de knieën en de kin.![]()
![]()
![]()
Nee, maar dat hááár!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Huh? Gaar Renée lekker worden?
Dat van die cameraman is waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:36 schreef Mvnl het volgende:
Opmerkingen over acteerprestaties nemen we uit jouw mond dus ook niet meer serieus..
Nee hoor, Tara blijft...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:37 schreef pberends het volgende:
Tara weg
Hilly![]()
![]()
Maar acteertalent zit over het algemeen boven de kin...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat van die cameraman is waar.
Sinds wanneer is Britney lekker?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:37 schreef Mvnl het volgende:
Valt t mij trouwens alleen op dat Iris' gezicht af-en-toe een beetje op dat van Britney lijkt... (met de nadruk op 'een beetje ')
Dan heb je Lord Of The Strings nog niet gezien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:42 schreef Mvnl het volgende:
Maar acteertalent zit over het algemeen boven de kin...
Klompquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:41 schreef Mvnl het volgende:
[..]
Nee hoor, Tara blijft...
Klomp weg!!!
Ik geloof niet dat ik er iets aan gemist heb..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dan heb je Lord Of The Strings nog niet gezien.
Als ze Tara een dagje overslaan valt t minder op dat ze is vervangenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik geloof dat we Klompie vandaag helemaal niet meer krijgen te zien.
Frommelmansquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Chris toont zijn ware aard!
Ik vond het altijd al een bezopen wijf.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:56 schreef Mvnl het volgende:
Jaja, Ellen is al dronken...
Dan flikkert ze Bram vandaag of morgen toch nog uit het raam.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:56 schreef pberends het volgende:
Ik vond het altijd al een bezopen wijf.
Waarom clairequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:03 schreef Mvnl het volgende:
k vond het niet echt een cliffhanger trouwens...
Lijkt me sterk dat ie 'r midden in een openbare gelegenheid kidnapt..
(of wel natuurlijk, en Claire zorgt dat ie wordt gepakt.., en dan breekt ie nog ff vrij om LaClaire terug te pakken)
Idd, dit is niksquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
Zo! Nu is er reden genoeg om Bram en die Bosnomuts er uit te jagen. Dat vieze geflikflooi!
Denk je dat ik dat allemaal ga bijlezenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:32 schreef Mvnl het volgende:
Omdat Claire uiteindelijk door onze Hilly wordt neergestoken (zie vorige ONM-topic)
Maar uhm.. had Iris dan al door dat Hillard achter haar aanzat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:37 schreef babette21 het volgende:
En die laatste scene was - neem ik aan - vooral om Iris te laten beseffen dat die creep nog steeds achter d'r aan zit... het echte gijzelwerk komt natuurlijk pas over 'n paar weken! (remember: Kennard!)
nee maar wel dat ie haar leuk vindt, maar 'n engerd is...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:38 schreef Mvnl het volgende:
Maar uhm.. had Iris dan al door dat Hillard achter haar aanzat?
(heb het een paar dagen niet gezien)
welk truitje van claire?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
oh en Claire had weer eens een fout truitje aan...
Lizzy daarentegen een erg leuke broek!!
... en een lekker strak shirt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:39 schreef babette21 het volgende:
oh en Claire had weer eens een fout truitje aan...
Lizzy daarentegen een erg leuke broek!!
je was toch lizzie-af?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
... en een lekker strak shirt!![]()
![]()
Nou ik heb hem denk ik wel voor je.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef babette21 het volgende:
Die kop van Hilliebillie was trouwens wel errug goed, op 't laatst!
Iemand 'n leuk shotje van gemaakt?!
iets roods met stipjes... tja stipjes schijnen cool te zijn, maar ik heb er echt niks mee....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:41 schreef dunn0w het volgende:
welk truitje van claire?
ben het ff kwijt ..
weet je dat nou nóg niet.....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:45 schreef MirSus het volgende:
Nou ik heb hem denk ik wel voor je.
maarre mijn alter is goed in de foto plaatsen (Gèèèn idee hoe dat werkt) sorry![]()
Ja ik weet het aan mij heb je niet veel
Jaja ik weet hetquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:47 schreef babette21 het volgende:
[..]
weet je dat nou nóg niet.....![]()
[ img ] link incl http:// [ /img ] (zonder spaties)
Wel nee, ik vind nu Lizzy en Iris leuk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:43 schreef dunn0w het volgende:
je was toch lizzie-af?
Maandag en dinsdag zijn hetzelfde... foutjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:05 schreef weet_ik_veel het volgende:
Vooruitblik:
Maandag 11 oktober
Sanne kan niet geloven dat Chris het uit wil maken. Joost verdenkt de geheimzinnige vrouw van het stelen van de interviewbanden en gaat op onderzoek uit. Hillard is helemaal niet blij met alles wat hij door zijn telescoop ziet. Iris smeekt om hulp, maar niemand luistert, toch heeft niet iedereen het slecht met haar voor.
Dinsdag 12 oktober
Sanne kan niet geloven dat Chris het uit wil maken. Joost verdenkt de geheimzinnige vrouw van het stelen van de interviewbanden en gaat op onderzoek uit. Hillard is helemaal niet blij met alles wat hij door zijn telescoop ziet. Iris smeekt om hulp, maar niemand luistert, toch heeft niet iedereen het slecht met haar voor.
Woensdag 13 oktober
Joost en Lizzy maken een afspraak met de onbekende vrouw in de hoop haar uit de tent te kunnen lokken. Tonnie’s twee banen zitten elkaar in de weg, toch weet hij er bijzonder positief uit te springen. Nu ze niets meer met elkaar hebben voelen Bram en Ellen zich meer verbonden dan voorheen. Shirina schaamt zich voor het feit dat ze zich aan Bram heeft ‘opgedrongen’.
Donderdag 14 oktober
Na een aanval van een doorgedraaide patient stapt Niels op hoge poten naar Bettina. Bettina laat zich echter niet zomaaroverhalen om extra beveiligingsmaatregelen te nemen. Joyce en Marnix’ prille relatie wordt danig op de proef gesteld door Sanne en door Lizzy. Kyra ontpopt zich als de regisseur van de liefde tussen Shirina en Bram.
Vrijdag 15 oktober
Iris dreigt Hillard echt iets aan te doen als ze door alle stress haar werk niet eens meer goed kan doen. Lizzy probeert Iris in het gareel te houden. Sanne moet zich groot houden in de buurt van Chris en dat is voor haar niet gemakkelijk. Ilyas vertelt Tonnie dat Claire hem verdenkt van de morfinediefstal.
da's voor jou een vraag en voor hem een weet....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
Maar hoe komt Hillyboy nou aan dat jasje en petje? Krijgen we zeker helemaal niet meer te weten.
In het echt (op de set) zal het vast dezelfde petje en jasje zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:35 schreef babette21 het volgende:
[..]
da's voor jou een vraag en voor hem een weet....![]()
De lamzakken! Heb ik eens een dag verlof, gaat alles mis. Ik zal ze er maandag a.s. ernstig op aanspreken!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:30 schreef pberends het volgende:
Maandag en dinsdag zijn hetzelfde... foutje![]()
Hilly heeft Shake vermoord en zijn kleding gestolen. Of vallen de schrijvers terug op het Sacza / Justus - verhaal? Beiden wilden ze Lotje hebben.quote:Maar hoe komt Hillyboy nou aan dat jasje en petje? Krijgen we zeker helemaal niet meer te weten.
Dan is het voor Hillard te hopen dat Shake zijn luizenbol heeft gewassen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:40 schreef pberends het volgende:
In het echt (op de set) zal het vast dezelfde petje en jasje zijn
Pberends, wat vind jij van het volgende?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:45 schreef pberends het volgende:
Ja, wat vindt Iris nou eigenlijk aan die Jake? Ik vond het maar een vage hippie.
of op de Albert Cuyp hetzelfde setje aangeschaft....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hilly heeft Shake vermoord en zijn kleding gestolen.
Het ging niet zozeer om Lotje. Justus wilde net zo zijn als Sasza, en daardoor uiteindelijk ook alles hebben wat Sasza had. Hij had ook een foto van Reina gejat, dus 't ging m niet zozeer om Lotje zelf...quote:Of vallen de schrijvers terug op het Sacza / Justus - verhaal? Beiden wilden ze Lotje hebben.
Ik dacht nog wel dat jij die Justus zo'n lekker ding vond?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:49 schreef babette21 het volgende:
Die zelfde kloothommel van 'n Justus is trouwens verantwoordelijk voor 't vertrek van Bob, Pim én Cor....
man, ik kan me niet eens herinneren hoe die knakker eruit zag...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik dacht nog wel dat jij die Justus zo'n lekker ding vond?
Wup, help eens effe!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:54 schreef babette21 het volgende:
man, ik kan me niet eens herinneren hoe die knakker eruit zag...
Babette is raar geboren. Ze kan er ook niets aan doen. Of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:06 schreef dunn0w het volgende:
schopje naar onm
babette?... wat was er zo erg aan haar?![]()
Aan Luciel?! Aaaah alles!!! Volgens mij heb ik hier al eens uitgebreid zitten spuien maar zal het je niet aandoen om terug te zoeken. Ze was Renee, maar dan 30 keer erger wb saaiheid. Voeg daar ook nog ff de mutserigheid van Sjors aan toe... Dan kom je ongeveer in de buurt... Bah, niet leuk dus...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:06 schreef dunn0w het volgende:
schopje naar onm
babette?... wat was er zo erg aan haar?
i seequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
Aan Luciel?! Aaaah alles!!! Volgens mij heb ik hier al eens uitgebreid zitten spuien maar zal het je niet aandoen om terug te zoeken. Ze was Renee, maar dan 30 keer erger wb saaiheid. Voeg daar ook nog ff de mutserigheid van Sjors aan toe... Dan kom je ongeveer in de buurt... Bah, niet leuk dus...
en dat terwijl ze in gtst absoluut geweldig was... zonde!!
Ze moet met die siliconenjoekels ver weg blijven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:12 schreef dunn0w het volgende:
i see
als tanja zo'n rol krijgt
hoeft het van mij ook niet meer...
ze moet bitchy zijn.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
Betje, zullen we eens ff orde op zaken stellen?
1. Luciel = leuk
2. Lizzy = lekker
3. Iris = lekker
4. Shirina = muts
5. Joyce = ouwe knar
6. Ellen = vreet als een beer
7. Tara = plat en hoerig
8. Kyra = mangeile muts
9. Claire = hoer Bitchy
10. Ariel = ton
11. Suzy = lekker Echt niet!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:17 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ze moet met die siliconenjoekels ver weg blijven.
samengevat:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
1. Luciel = leuk
2. Lizzy = lekker
3. Iris = lekker
4. Shirina = muts
5. Joyce = ouwe knar
7. Tara = plat en hoerig
8. Kyra = mangeile muts
9. Claire = hoer
10. Ariel = ton
11. Suzy = lekker
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pberends, wat vind jij van het volgende?
Wij gaan een keer naar de set. Ik krijg Petra Kagchelland en Nikkie Plessen en jij krijgt Kristina en Jasmine.
Samen rossen we Bram in elkaar.
Als Joyce_en_Roxylovertje, die vandaag een kuthumeur heeft, ook meegaat, mag zij met Joyce .... kletsen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
1. Luciel = leuk
2. Lizzy = lekker
3. Iris = lekker
4. Shirina = muts
5. Joyce = ouwe knar
7. Tara = plat en hoerig
8. Kyra = mangeile muts
9. Claire = hoer
10. Ariel = ton
11. Suzy = lekker
12. Bettina = lekker
En dan val jij nog steeds buiten de boot.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
samengevat:
WIV valt op oersaaie, mannelijke, irritante vrouwen die niet kunnen zingen (oh ja: in roze ondergoed)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bettina is lekker? Is Pberends scheel?
Op tv.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:29 schreef pberends het volgende:
Waar is ze trouwens al dagen niet gezien in ONM
ow jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:33 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op tv.
logisch, ík ben niet oersaai, irritant en mannelijk...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan val jij nog steeds buiten de boot.
Hopelijk hebben de schrijvers geleerd van hun fouten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:21 schreef BVO het volgende:
Ze wordt ook nog 'ns de vriendin van Renee.. Luciel 2 dus... jammer..
Right! En tien jaar geleden zong ze "Young Hearts Run Free" en ze zat bij de Frogettes, het achtergrondkoor van René Froger.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:45 schreef babette21 het volgende:
Leuke plaatjes!!
Maar eh: die Sandy Kandau speelde toch die infiltrante?! Toch niet die moeder?!?
Pff.. dan heb je HET wel gemaakt he..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:50 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Right! En tien jaar geleden zong ze "Young Hearts Run Free" en ze zat bij de Frogettes, het achtergrondkoor van René Froger.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:41 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
De carrière van Chris Vroman zit niet bepaald in de lift...
[afbeelding]
Moet je 's luisteren...
[afbeelding]
Joyce... een beetje vreemd, maar...
[afbeelding]
Happy Hillard
[afbeelding]
Sandy Kandau als moeder Nathalie Smit
Ze mocht niet op de aftiteling vandaag... haar zoontje wel!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jut & Jul
[afbeelding]
Joyce aan het water...
[afbeelding]
Shirina is weer helemaal ondersteboven van dokter De Boei...
[afbeelding]
Geen commentaar...
[afbeelding]
Iris ligt dubbel...
[afbeelding]
Chris heeft het er maar moeilijk mee
[afbeelding]
Hilly in de Galaxy
[afbeelding]
Jij hier?!
Ik maak wel meer fouten... (HGHquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:55 schreef babette21 het volgende:
Die moeder werd gespeeld door Esther Eva Verkaaik
edit: dit is volgens mij de eerste keer dat we Iwan op 'n foutje hebben kunnen betrappen
W8 ff, dan trek ik mijn jas aan en dan ga ik met je mee.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:58 schreef babette21 het volgende:
* Babette gaat nog ff naar de Galaxy....
oh nee, er zijn meer plekken op aard waar gefeest kan worden!!
Anyway:en slaap lekker straks
![]()
Babette heeft een stalker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
W8 ff, dan trek ik mijn jas aan en dan ga ik met je mee.
vergeet je petje niet...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
W8 ff, dan trek ik mijn jas aan en dan ga ik met je mee.
En mijn periscoop.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:06 schreef dunn0w het volgende:
vergeet je petje niet...![]()
En je gekleurde jack met een tijgeropdruk?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En mijn periscoop.
Moet ik ook Hillards gekookte ogen hebben?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:11 schreef dunn0w het volgende:
En je gekleurde jack met een tijgeropdruk?
varkensogen zijn ook okequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Moet ik ook Hillards gekookte ogen hebben?
Jake, leuke jongen volgens de Iris-norm:)quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup, help eens effe!
We zoeken een foto van een knakker met een spitse kop, een neus als een blikopener, oren als een bloemkool en een stem van een relnicht.
LOL, ja het janktalent zullen we nu moeten gaan missenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wupster: als ik naar de collage kijk, begin ik spontaan te janken. Wat een krokodillentranen!
Misschien zien we Joost nog eens huilen als een makaak? Dat deed hij toen Lizzy 'm wilde verlaten, omdat hij met Nico de Beer was vreemdgegaan en hij 't had toegegeven, nadat hij door Lizzy werd betrapt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:44 schreef Wup het volgende:
LOL, ja het janktalent zullen we nu moeten gaan missen
Joost is altijd al een onooglijk monstertje maar toen.... oei ....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
Misschien zien we Joost nog eens huilen als een makaak? Dat deed hij toen Lizzy 'm wilde verlaten, omdat hij met Nico de Beer was vreemdgegaan en hij 't had toegegeven, nadat hij door Lizzy werd betrapt.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:33 schreef babette21 het volgende:
ik dacht al: ik mis die gekke zin over Kyra die "ontdekt" dat Shirina op Bram geilt....
daar erger ik me elke keer aan, omdat dat natuurlijk oud nieuws is voor Kyra.
oftewel: de verhaaltjes kloppen weer eens niet!!
dat hebben we toch ook al gehad?quote:Vrijdag 15 oktober
Ilyas vertelt Tonnie dat Claire hem verdenkt van de morfinediefstal.
Iwan kan je 1 of 2 dagen van te voren nog eens een seintje geven,quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:04 schreef Iwan1976 het volgende:
Hidde Maas speelt op vrijdag 12 november 2004 een gastrol in de EO politieserie 'Missie Warmoesstraat'.
De aflevering draagt de titel 'De duivel van Veghel'. (NL1, 19:30-20:00u)
Gezellie!!!!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Pberends, wat vind jij van het volgende?
Wij gaan een keer naar de set. Ik krijg Petra Kagchelland en Nikkie Plessen en jij krijgt Kristina en Jasmine.
Samen rossen we Bram in elkaar.
Als Joyce_en_Roxylovertje, die vandaag een kuthumeur heeft, ook meegaat, mag zij met Joyce .... kletsen.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
samengevat:
WIV valt op oersaaie, mannelijke, irritante vrouwen die niet kunnen zingen (oh ja: in roze ondergoed)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:04 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Hidde Maas speelt op vrijdag 12 november 2004 een gastrol in de EO politieserie 'Missie Warmoesstraat'.
De aflevering draagt de titel 'De duivel van Veghel'. (NL1, 19:30-20:00u)
[afbeelding]
Hidde Maas in de cel
Preciesquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:40 schreef Wup het volgende:
[..]
Jake, leuke jongen volgens de Iris-norm:)
duidelijker dan dit kwam hij niet in beeld
[ ik vind het maar een viezig Feyenoordsupportertje,
dus het zal wel een kwestie van Rotterdammmers onder elkaar zijn....]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Topactrice... waar gaan we haar terugzien?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:42 schreef Wup het volgende:
bij gebrek aan afscheidscene vandaag voor het geval Klomp een klein overzichtje van de hoogtepunten:)
[afbeelding]
niet teveel politiek hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:37 schreef pberends het volgende:
Overigens sinds tijden weer een normale weekendcliff, ben benieuwd of ze maandag ook met deze cliff begingen en niet met een of andere Tara-JP conflictje. Anders kots ik echt op het cliffbeleid van ONM
De LPF is anders ook een soap.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:39 schreef dunn0w het volgende:
[..]
niet teveel politiek he
evenals de eerstequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:41 schreef Svensational het volgende:
De laatste scene van Tara heeft iig weinig indruk bij mij gemaakt
mag ze eerst wel 's wat meer aan de zuip (stagelopen bij Ellen!!) :')quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:42 schreef Svensational het volgende:
Markie-Mark noemde Tara ooit de nieuwe Katja Schuurman
Nou, ik zou wel een lekker koud biertje lustenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:11 schreef babette21 het volgende:
* Babetje is in een goedgeefse bui... nog verzoekjes?!?
Okee, er zijn grenzen he.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:31 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
Ja ja, ik zat er een klein beetje naastquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:42 schreef Svensational het volgende:
Markie-Mark noemde Tara ooit de nieuwe Katja Schuurman
Zeg dat welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:39 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Ja ja, ik zat er een klein beetje naast
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:35 schreef dunn0w het volgende:
Jaa... foto's van Jannes!
Nee hoorquote:of is je goede bui al over?
dankje welquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:56 schreef babette21 het volgende:
[..]
[afbeelding]
[..]
Nee hoor
[afbeelding]
Tim Zweije met gitaar
[afbeelding]
Tim Zweije met baard
[afbeelding]
Tim Zweije met staartjes
[afbeelding]
Tim Zweije met barman
quote:Er gaan weer eens geruchten over de Yorin soap ONM. Pamela Teves (Bettina Wertheimer) zou vervangen worden door Guuske Kotte die eerder al de rol van Bettina speelde, wegens ziekte van Pamela. We houden je natuurlijk op de hoogte!
Haha, en ik las:quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Ook TV-vrouwen Online lurkt hier en zo worden de hoaxen van w_i_v verspreid over het internet en worden het echte geruchten
[..]
Ik ben maar 1 keer op het Yorinforum geweest en toen ging het over Iris.quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat zijn de Wup en w_i_v-hoaxxen
Jawel. Ik heb met Willem Zijlstra gesproken en het is nu definitief dat Aafke terugkomt en wordt gespeeld door Gepke Witteveen, vanaf maandag 3 januari 2005.quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:25 schreef dunn0w het volgende:
Aafke komt niet terug lijkt me
quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Jawel. Ik heb met Willem Zijlstra gesproken en het is nu definitief dat Aafke terugkomt en wordt gespeeld door Gepke Witteveen, vanaf maandag 3 januari 2005.
Het was lange tijd niet duidelijk of men Gepke onder contract kon nemen. Ze twijfelde nog. Maar: de knoop is doorgehakt en op 3 januari a.s. is ze voor het eerst als Aafke te zien.quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:39 schreef dunn0w het volgende:
Dan had ze niet zo'n uitgebreid afscheid genomen..
Grapjasquote:Op zondag 10 oktober 2004 08:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het was lange tijd niet duidelijk of men Gepke onder contract kon nemen. Ze twijfelde nog. Maar: de knoop is doorgehakt en op 3 januari a.s. is ze voor het eerst als Aafke te zien.
Als zelfs Yorin het begint te melden moet het waar zijn. Waar rook is is vuur.quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:45 schreef dunn0w het volgende:
Grapjas
Als ze dat maar kan combineren met haar andere werkzaamheden...quote:Op zondag 10 oktober 2004 08:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het was lange tijd niet duidelijk of men Gepke onder contract kon nemen. Ze twijfelde nog. Maar: de knoop is doorgehakt en op 3 januari a.s. is ze voor het eerst als Aafke te zien.
Als Aafke? Die miste ik nou net niet.quote:Op zondag 10 oktober 2004 12:36 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Als ze dat maar kan combineren met haar andere werkzaamheden...
Meer info over Gepke Witteveen...
[afbeelding]
Gepke Witteveen
ik ook nietquote:Op zondag 10 oktober 2004 12:38 schreef pberends het volgende:
[..]
Als Aafke? Die miste ik nou net niet.
LOL, het is in elk geval niet de gebruikelijke schrijfstijl die daar normaal gesproken gehanteerd wordt....quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:30 schreef Svensational het volgende:
Ja, dat zijn de Wup en w_i_v-hoaxxen
Explain!quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:58 schreef Wup het volgende:
LOL, het is in elk geval niet de gebruikelijke schrijfstijl die daar normaal gesproken gehanteerd wordt....
maar de hint kan natuurlijk nooit kwaad:)
Toch wel triest om op zo'n manier de serie te verlaten... Eén laatste huilscène is toch niet te veel gevraagd...quote:Op zondag 10 oktober 2004 14:50 schreef Wup het volgende:
Laatste scenes Anouck Klomp als Tara van Walsum, ONM 7 oktober 2004
[laatste shot is door Joost vastgelegd op foto]
[afbeelding]
nah laat ik zo zeggen, jij zou er handen en voeten tekort komen als je taal- en spelfouten moest gaan verbeteren, als het al te ontcijferen is....quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Explain!
mja, ze heeft in seizoen 12 nul huilscenes gehad..........quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Toch wel triest om op zo'n manier de serie te verlaten... Eén laatste hulscène is toch niet te veel gevraagd...
Toch wel triest om een lid van de crew te slaan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 16:40 schreef Iwan1976 het volgende:
Toch wel triest om op zo'n manier de serie te verlaten...
dat vind ik dus juist wel oke, laat Niels maar flink tekeer gaan straks tegen Bettina, of een hele personeelsopstand/staking, weet ik veel, krijgen we tenminste weer eens een beetje Bettina, da's alleen maar goed [zolang OR-muts zich er maar niet al te veel mee bemoeit... laat Niels maar flink steigeren, mag ie ook weer eens wat doen]quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:23 schreef babette21 het volgende:
Dat gezeik over die extra beveiliging doen ze expres: als Claire over een week of twee aan 't mes geregen wordt, heeft Niels tenminste reden voor strijd met Bettie...
Wat leuk dat je mij een rol aanbiedt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
dat vind ik dus juist wel oke, laat Niels maar flink tekeer gaan straks tegen Bettina, of een hele personeelsopstand/staking, weet ik veel, krijgen we tenminste weer eens een beetje Bettina
haha, wiv als stakingsleider [ soort Lodewijk de Waal dus..quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat leuk dat je mij een rol aanbiedt.
Ik "steek" Claire maar al te graag "lek".quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:35 schreef Wup het volgende:
haha, wiv als stakingsleider [ soort Lodewijk de Waal dus..]
La Claire is al dood dan hoor....quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik "steek" Claire maar al te graag "lek".
God joeg de hoeren en de tollenaars uit zijn tempel!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:41 schreef Wup het volgende:
La Claire is al dood dan hoor....
niet voor lang natuurlijk, maar toch.....
Je kunt beter een necrofiel en de FOK!pedo zijn dan een gelijke van Wup (zombie).quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:41 schreef Wup het volgende:
Necrofiel![]()
nah mooi toch, beter allemaal ruzie en gedoe dan gesnotter en gejammerquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:43 schreef weet_ik_veel het volgende:
God joeg de hoeren en de tollenaars uit zijn tempel!
Claire dood en Bettina aan de bedelstaf.
Nee, Liesje wordt eindelijk wakker en laat Bettina naar de kloten lopen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:48 schreef Wup het volgende:
en Liesje wordt de reddende Engel van Bettina...
of een gelijke aan jouquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je kunt beter een necrofiel en de FOK!pedo zijn dan een gelijke van Wup (zombie).
krijgt ze nog spijt vanquote:Op zondag 10 oktober 2004 17:30 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat leuk dat je mij een rol aanbiedt.
wat is het toch een afschuwelijk mensquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:50 schreef Wup het volgende:
Laatste scenes Anouck Klomp als Tara van Walsum, ONM 7 oktober 2004
[laatste shot is door Joost vastgelegd op foto]
[afbeelding]
vertel mij wat waar is iedereen?????quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat een wanhopige eenmansslowchat!
Misschien moet je er rekening mee houden dat anderen een leven hebben? Ik heb een vrouw en kinderen.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:27 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
vertel mij wat waar is iedereen?????
Nee ben je getrouwd???? Arme ikquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien moet je er rekening mee houden dat anderen een leven hebben? Ik heb een vrouw en kinderen.
Jij mag dan een leven hebben...quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien moet je er rekening mee houden dat anderen een leven hebben? Ik heb een vrouw en kinderen.
Wat verrekt mij dat? Ik heb dat mens toch al gehad!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:16 schreef dunn0w het volgende:
Jij mag dan een leven hebben...
Maar zij niet![]()
Dat is waar!quote:Op zondag 10 oktober 2004 20:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat verrekt mij dat? Ik heb dat mens toch al gehad!
Tuurlijk wist ik datquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:03 schreef Iwan1976 het volgende:
De oplettende soapkijker weet uiteraard dat ze al eerder horeca-ervaring heeft opgedaan in de Rozenboom te Meerdijk (GTST).
Over geluiden gesproken... Bij wie werken de achtergrondgeluiden op de SEH, die door moeten gaan voor pijn lijdende patiënten, ook op de lachspieren? Het geluid had zo uit een willekeurige 18+ natuurfilm kunnen komen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
btw. het doorloopgeluid is momenteel weer wat beschaafder.....
ik moet er tot nu toe steeds erg om lachen maar ik denk dat ze het niet al te lang moeten blijven gebruiken. Volgens mij hadden ze hetzelfde geluidsbandje gebruikt toen Fred aan het jammeren was van de pijn, maar dan versneld afgedraaid... dat was nog grappigerquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Over geluiden gesproken... Bij wie werken de achtergrondgeluiden op de SEH, die door moeten gaan voor pijn lijdende patiënten, ook op de lachspieren? Het geluid had zo uit een willekeurige 18+ natuurfilm kunnen komen.
oude AZB deuren hadden wel sloten....quote:Of horen we Chris en Sanne steeds tekeer gaan? Chris en Sanne namen trouwens nogal een risico door een ziekenhuisbed oneigenlijk in gebruik te nemen in een kamer die niet afsluitbaar is. De deuren in het AZB hebben namelijk geen sloten. Iedereen had zo binnen kunnen lopen. Blijkbaar wisten ze dat er geen budget meer was voor extra toeschouwers... Ze hadden alleen niet gerekend op de ogen van de BB (Bosnische Bakvis).
ik heb idd al een paar keer gedacht dat ik de patiënten hoorde klaarkomen...quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Over geluiden gesproken... Bij wie werken de achtergrondgeluiden op de SEH, die door moeten gaan voor pijn lijdende patiënten, ook op de lachspieren? Het geluid had zo uit een willekeurige 18+ natuurfilm kunnen komen.
ja dat bedoelde ik dus ook! In het begin had ik zoiets van "he gaat 't weer over die beveiliging", maar toen viel 't kwartje dat dit de grote-Claire-aanloop is... ze is dan we (waarschijnlijk) per ongeluk 't slachtoffer van Hilly, maar 't geeft wel 'n mooie aanleiding voor een nieuwe verhaallijn: met een woeste Niels én tante Betsie!quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
dat vind ik dus juist wel oke, laat Niels maar flink tekeer gaan straks tegen Bettina, of een hele personeelsopstand/staking, weet ik veel, krijgen we tenminste weer eens een beetje Bettina, da's alleen maar goed [zolang OR-muts zich er maar niet al te veel mee bemoeit... laat Niels maar flink steigeren, mag ie ook weer eens wat doen]
tja zoals we laatst al concludeerden: Claire moet ineens gelukkig zijn enzo, om het drama straks extra groot te maken... maar 't is zo níet leuk.... 't is gewoon hartstikke (daar komt ie weer!!) Claire-onwaardig...quote:wat vervelender is, is dat Claire op de valreep ineens aan de vrienden moet.
dat is zo onleuk... ruzie willen, gekat en valsheid, maar dit kan natuurlijk nooit de bedoeling zijn.......
Volgens mij is het acteur Danny de Kok (Fort Alpha: Michael)...quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:38 schreef babette21 het volgende:
Wie staat ernaast? Hugo?
Hij heeft iig net zo'n vieze bruine kop als Ross in Friends (in de uitzending met de "bruiningscabine"
Geen idee... misschien werkt hij achter de schermen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:16 schreef babette21 het volgende:
ow die... komt die in ONM??
ow, van mij mag hij best een rol krijgen.....quote:Op maandag 11 oktober 2004 11:56 schreef Iwan1976 het volgende:
Geen idee... misschien werkt hij achter de schermen.
Het zou me niks verbazen als hij in dat criminele verhaallijntje van Joost opduikt.quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:01 schreef Wup het volgende:
ow, van mij mag hij best een rol krijgen.....
vreemd dat je hem spontaan herkent in dat lullige kiekje?
cool, maar juich niet te vroeg: kan ook een gastrol in gtst zijnquote:Op maandag 11 oktober 2004 14:42 schreef Svensational het volgende:
Als Kim Pieters de serie heeft verlaten komt ze iig nog een keertje terug. Afgelopen week is ze bij de studio's gesignaleerd, naar eigen zeggen voor een gastrol...
Ik moet het echt zo duidelijk mogelijk zeggen hequote:Op maandag 11 oktober 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
cool, maar juich niet te vroeg: kan ook een gastrol in gtst zijn
(moeilijk voor te stellen maar 't kán!!)
Betrouwbaar...quote:Bron?!
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is dat uitgerekend HIJ de Cleraciel reclame moet vol kleppen...quote:Op maandag 11 oktober 2004 10:38 schreef babette21 het volgende:
Haha op deze foto is het weer eens overduidelijk dat zijn lichaamsverhoudingen voor geen meter kloppen...
Plaats daar een rotkop op en je hebt: 't monstertje van Ulft
Wie staat ernaast? Hugo?
Hij heeft iig net zo'n vieze bruine kop als Ross in Friends (in de uitzending met de "bruiningscabine"
jij zegt: ze is gesignaleerd bij de studio, ik zeg: daar wordt gtst ook opgenomen....quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:00 schreef Svensational het volgende:
Ik moet het echt zo duidelijk mogelijk zeggen he. Het ging om een gastrol in ONM
![]()
tja de wereld zit voor raadselen....quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:12 schreef dunn0w het volgende:
Wat ik ook nog steeds niet begrijp is dat uitgerekend HIJ de Cleraciel reclame moet vol kleppen...
als ik nu een cleraciel potje zie moet ik aan zijn hoofd denken
Ze heeft dus ook gezegd dat ze een gastrol in ONM ging spelenquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
jij zegt: ze is gesignaleerd bij de studio, ik zeg: daar wordt gtst ook opgenomen....
that's all... (ik geloof je heus wel hoor, maar ivm alle dooie vogeltjes ben ik graag realistisch...)
zie je nou, toch nog een Simons kloontje:)quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:53 schreef Svensational het volgende:
Ze heeft dus ook gezegd dat ze een gastrol in ONM ging spelen
Nee ze word door Hilly vermoord... Ik kan niet wachten op Simone Cobben vanavondquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:07 schreef Wup het volgende:
of (gruwel, gruwel) ze houden La Claire maanden in coma
of ingevroren natuurlijk:)
da's vloeken in de kerk Babettequote:Op maandag 11 oktober 2004 14:52 schreef babette21 het volgende:
cool, maar juich niet te vroeg: kan ook een gastrol in gtst zijn
(moeilijk voor te stellen maar 't kán!!)
spuit elf...quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:06 schreef Orginial het volgende:
Mijn voorspelling:
Claire gaat dood
dat doen wij Hagenezen wel vaker....quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:11 schreef Wup het volgende:
da's vloeken in de kerk Babette
Toen ik Down Under zat wist ik nog eerder dan sommige mensen hier dat Babette ff terug zou komen in ONM... volgens mij kan Svennie zijn werkzaamheden dus gewoon doorzetten in Oz...quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:18 schreef Wup het volgende:
wat moeten we nou straks zonder Svensational nieuwsdienst?
eerst al het Klomp-slaat-cameraman-neer-verhaal, nu weer verheug-u-maar-vast-weer-op-Kim-Pieters nieuws......
Tssssquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:03 schreef Iwan1976 het volgende:
Simone Cobben als Serveerster Babette (GTST #2708, WO. 17-03-2004)
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:44 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
correctie: Aram, het krielkipje...
Tuurlijk welquote:Hij wordt dan weliswaar door een ander dan Reinout Oerlemans gespeeld, maar dat mag de pret niet drukken...
Nou nou, een tijdje terug hadden we nog Daan die voor even terug was...quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:22 schreef babette21 het volgende:
volgens 't gtst-forum komt Chris Jolles weer terug in GTST...
waarom komt er nou nooit eens zo'n ultieme ONM terug in ons soapie...
Cor de Zeeuw back from the past... zoiets...
daar noem je ook wel iemand...quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:18 schreef Svensational het volgende:
Nou nou, een tijdje terug hadden we nog Daan die voor even terug was...
Op zich geen slecht idee, maar waarmee speel ik dan mijn 500 videocassettes af als de oude vcr niet meer werkt?quote:Op maandag 11 oktober 2004 19:23 schreef Svensational het volgende:
Had dan een DVDR gekocht![]()
da's Haags...quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:20 schreef Svensational het volgende:
Erik zegt trouwens opvallend vaak "Okee?!?!".
Joost was de cameraman die door Anouck Klomp is toegetakeld.quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hoe komt Joost aan die pleister? Heeft hij zich geschoren onder het snijden?
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:01 schreef Orginial het volgende:
De eerste scene van Simone Cobben staat op www.onderwegnaarmorgen.nl en ik moet zeggen IT SUCKS
dat is al een tijdje zo, ik vond haar vandaag juist weer wat tegenvallenquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:56 schreef Iwan1976 het volgende:
BTW: De acteerprestaties van Iris gaan vooruit.![]()
hier heb ik me echt rot om gelachen!! het mooiste moment van gisteren!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
Happy Hillie, ONM 11 oktober 2004
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 01:06 schreef Wup het volgende:
Happy Hillie, ONM 11 oktober 2004
[afbeelding]
Wordt ze niet door Pino gebracht?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:33 schreef Svensational het volgende:
Het Sesamstraat meisje zal waarschijnlijk volgende week donderdag in de serie verschijnen, wanneer Ilyas eerder vrij wil om haar (Elif) van het vliegveld te halen
quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:19 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Klomp2
Hij is zelf een zakquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:17 schreef babette21 het volgende:
"Chris, mogen deze zakken ook mee?!"
ja duh, dat bedoelden ze ook....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:12 schreef pberends het volgende:
Hij is zelf een zak
Ja maar vanavond om 19.30 pas Simone Cobbenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:02 schreef dunn0w het volgende:
17:00 herkansing
Het was leuk dus??
Nathalie, de [vooralsnog vage] informante die Joost info over Arthur zou kunnen verschaffen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:04 schreef Orginial het volgende:
Welke personage speelt Sandy Kandau dan eigenlijk?
ik vond het niet zo .. alleen happy hillie was geweldigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:02 schreef dunn0w het volgende:
Het was leuk dus??
Aha: Hilly zo blij als een kind maar ondertussen steeds engerquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:02 schreef dunn0w het volgende:
Het was leuk dus??
Oke bedankt Wup!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:12 schreef Wup het volgende:
[..]
Nathalie, de [vooralsnog vage] informante die Joost info over Arthur zou kunnen verschaffen...
Wat heb ik jouw misdaan dat je zo doet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 15:26 schreef Svensational het volgende:
Oh, come on, jij bent helmaal niet nieuw hier, je bent gewoon weer die achterlijke kutkloon
quote:MA. 18-10-2004
Iris denkt dat haar acties Hillard hebben afgeschrikt. Bram en Shirina hebben een conflict op het werk, net nu het privé zo goed tussen hen gaat.
DI. 19-10-2004
Tonnie is niet af te houden van het plan om een surprise party voor Tara te organiseren. Niels ergert zich aan Bettina.
WO. 20-10-2004
Hugo vindt het verhaal van de onbekende vrouw verdacht en denkt dat Joost wordt voorgelogen. Bram en Shirina belanden in elkaars armen.
DO. 21-10-2004
Ilyas regelt het zo dat hij eerder weg kan om zijn vriendin Elif van het vliegveld te halen. Chris weet Sanne zo te tergen dat ze hem meer en meer gaat haten. Hillard dringt het pakhuis binnen.
VR. 22-10-2004
Tonnie probeert zijn taxibedrijf te promoten, maar wordt hard op de vingers getikt. Ellen, Renée en Claire maken zich klaar voor een lang weekend in Frankrijk.
quote:Bram en Shirina belanden in elkaars armen.
quote:Ilyas regelt het zo dat hij eerder weg kan om zijn vriendin Elif van het vliegveld te halen.
quote:Hillard dringt het pakhuis binnen.
VICTOR?quote:Ellen, Renée en Claire maken zich klaar voor een lang weekend in Frankrijk.
laten we maar hopen dat dat niet door gaat...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:06 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
VR. 22-10-2004
Ellen, Renée en Claire maken zich klaar voor een lang weekend in Frankrijk.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:36 schreef Orginial het volgende:
Ik denk dat Ellen & Claire nooit meer terugkeren van het weekend in Frankrijk.. Aangezien ze begin november eruit gaan...
ik zie nog steeds allemaal Bram... wanneer zout die nou eens op......quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:06 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
Ik denk dat ze vermoord worden door Hillard ofzo maar hoe hij daar dan weer komt.......quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 16:47 schreef dunn0w het volgende:
[..]
![]()
![]()
Misschien dat ze daar nog even mee wachten totdat Claire, Ellen en Bram binnenkort ook vertrokken zijn.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:11 schreef Wup het volgende:
zou Klomp vanavond uit de leader gewist zijn?
La Claire mag er nog even inblijven toch?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien dat ze daar nog even mee wachten totdat Claire, Ellen en Bram binnenkort ook vertrokken zijn.
Novemberquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:21 schreef Wup het volgende:
[..]
La Claire mag er nog even inblijven toch?
idd, de leader wordt sowieso meestal maar 2x per jaar ge-update,quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Misschien dat ze daar nog even mee wachten totdat Claire, Ellen en Bram binnenkort ook vertrokken zijn.
leukquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:33 schreef Svensational het volgende:
Het Sesamstraat meisje zal waarschijnlijk volgende week donderdag in de serie verschijnen, wanneer Ilyas eerder vrij wil om haar (Elif) van het vliegveld te halen
't was ff wennen, maar ik vind 'm nu echt helemaal geweldig!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:37 schreef Orginial het volgende:
Vinden jullie de nieuwe leader trouwens leuker als de vorige?
Ik ook... Ik heb trouwens een topic klaarstaan!!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
't was ff wennen, maar ik vind 'm nu echt helemaal geweldig!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |