abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 14:31:39 #1
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_22489845

Het linkje van Cheney en wat hij eigenlijk bedoelde hoop ik toch voor Bush.

Gentlemen, continue your bashing!
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 14:37:04 #2
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_22489956
Trouwens:
quote:
MRC's Brent Baker reports on NBC News last night, anchor Tom Brokaw introduced an election story with a photo of President Bush in the background. Bush was standing in front of a sign that read "TAX RELIEF for AMERICAN WORKING FAMILIES." NBC ran the photo for 16 seconds, whereby the letters "ILIE," from "FAMILIES," rolled to the left of the president's mouth. I LIE.

The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_22490437
daar ook maar weer iemand voor aanklagen dan
Life sucks
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 15:07:46 #4
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22490589
/tvp

Wanneer is ook al weer het volgende debat?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22490633
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 15:07 schreef George-Butters het volgende:
/tvp

Wanneer is ook al weer het volgende debat?
Komende nacht
pi_22493901
Life sucks
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:39:38 #7
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22494002
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:35 schreef mr.marcus het volgende:
http://msn.ancestry.com/l(...)420&sourcecode=10420

Bush en Kerry Familie
Wij 2tjes zijn ook familie. We stammen beide van Adam en Eva af....
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22494077
Tegenvallende werkgelegenheidscijfers vandaag... Daar gaat Kerry Bush vanavond mee om de oren slaan.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  vrijdag 8 oktober 2004 @ 17:46:14 #9
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_22494137
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:43 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Tegenvallende werkgelegenheidscijfers vandaag... Daar gaat Kerry Bush vanavond mee om de oren slaan.
Ik ben benieuwd. Het gaat tenslotte om binnenlandse politiek vanavond!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_22494351
quote:
Op vrijdag 8 oktober 2004 17:39 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Wij 2tjes zijn ook familie. We stammen beide van Adam en Eva af....
Life sucks
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 01:15:55 #11
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_22504616
Ach ja, Florida :')
quote:
FDLE Investigating Suspicious Florida County Voter Applications

TALLAHASSEE, Fla. -- The Florida Department of Law Enforcement is investigating 1,500 voter registration forms received by the Leon County elections office that apparently were altered to register local students as Republicans.

County elections supervisor Ion Sancho said it was suspicious enough that the registration forms were all photocopies, but the new voters were also between the ages of 18-24, a group that often registers with no party affiliation.

"When we saw that all of these individuals were registered as Republicans, a buzzer went off," Sancho said.

Most were students at Florida A&M University, Florida State University or Tallahassee Community College. The office began calling the applicants, contacting a couple of dozen before deciding to turn the voter forms over to the FDLE.

"Once it became clear that their information did not jibe with the information on the application forms, that's when we decided to act," Sancho said. "The overwhelming majority of them had not selected the Republican Party as the party they wanted to be registered in."
Hele artikel

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_22504689
Kip kerry Kerry it is
(toch heb ik t id dat t weer s Bush zou kunnen worden..)
Delivered without an information leaflet
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 01:26:08 #13
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22504824
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 01:15 schreef Verbal het volgende:
Ach ja, Florida
[..]

Hele artikel

V.
Ik geloof dat het bar weinig uitmaakt of je nu als Democraat of als Republikein staat geregistreert.
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 01:28:16 #14
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_22504855
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 01:26 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik geloof dat het bar weinig uitmaakt of je nu als Democraat of als Republikein staat geregistreert.
Nee, dit soort acties belooft veel goeds, wou je zeggen...

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_22507264
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 01:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Kip kerry Kerry it is
(toch heb ik t id dat t weer s Bush zou kunnen worden..)
Ik denk het ook, de zittende president wordt meestal herkozen en de kandidaat met het grootste campagnebudget wordt ook vrijwel altijd gekozen, allebei grote voordelen voor Bush.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_22507498
Ik vond John Kerry in het debat van vanochtend veel beter en overtuigender dan Bush, en ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is !
pi_22507964
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 10:43 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik vond John Kerry in het debat van vanochtend veel beter en overtuigender dan Bush, en ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is !
Nou helaas, volgens amerikakiest.nl is Bush de winnaar van het debat. Ik snap het ook niet. Met zijn kleuterretoriek, zijn zelfingenomen grijns en hardnekkige weigerachtigheid om op Kerry's punten in te gaan, moet je eigenlijk gewoon heel dom zijn om op Bush te stemmen. Hij (Bush) zegt gewoon dat hij landen aanvalt waar hij zich niet zo prettig bij voelt. Desnoods zoekt hij zelf wat bewijsmateriaal om zichzelf een excuus te verschaffen, en als de oorlog eenmaal voorbij is (maar de vrede nog lang niet in zicht is omdat hij heeft nagelaten daarvoor een plan op te stellen en zich zeker niet verzekerd heeft van een fatsoenlijke coalitie, laat staan de hulp van de VN) en zijn eigen CIA rapporteert dat het zogenaamde bewijsmateriaal nooit voorhanden is geweest (en dus gewoon vals was, weten we nog hoe Powell de VN trachtte te overtuigen dan het Iraaks wapenbezit?), dan is het jammer maar helaas. Ja natuurlijk, nu kan Amerika niet meer terug en is de wereld een gevaarlijker plaats geworden omdat er nogal wat lieden zijn die deze handelwijze van Amerika niet goedkeuren. Geezzz, I wonder why.

Weglopen van de Kyoto-onderhandelingen omdat de inhoud van het verdrag bepaalde offers eist. Dan loop je weg van onderhandelingen die tien jaar gaande zijn geweest zonder te onderzoeken hoe het beter kan. En dan is het raar dat de wereld zo onderhand wel genoeg heeft van die Amerikaanse arrogantie.

Nog vier jaar Bush, daar is de wereld echt niet mee geholpen, en de VS zelf trouwens wel in de laatste plaats, maar ze moeten het zelf maar weten. Een volk krijgt de leider die het verdient. Alleen jammer dat de wereld er zo onder gebukt moet gaan.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_22508468
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:19 schreef Argento het volgende:

[..]

Nou helaas, volgens amerikakiest.nl is Bush de winnaar van het debat. Ik snap het ook niet.
Ik heb in de Amerikaanse media nog weinig gelezen over die overwinning van Bush. Dat Bush het minder slecht deed dan in het eerste debat betekent nog niet dat h ijdan de winnaar is. Ik hou het nog steeds op een gelijkspel (met misschien een paar punten meer voor Kerry omdat hij niet zo opgefokt deed als Bush soms deed).

[ Bericht 0% gewijzigd door Potus op 09-10-2004 12:26:40 ]
Amerikalog.com - Voor al mijn dagelijks nieuws over de Amerikaanse verkiezingen.
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 12:19:55 #20
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22508850
Bush was inhoudelijk slecht door nog steeds ontkenningspolitiek te spelen ten opzichte van WMD's. Leugens en manipulatie van cijfers vind ik inhoudelijk erg slap. Maar ik weet niet of de Amerikaanse kiezers daar doorheen kunnen prikken. Hij had wel een goede uitstraling, en een leuk verhaal dat god kan overkomen.

Kerry daarentegen was inhoudelijk goed, maar wist Bush niet voldoende af te straffen. Hij was niet to the point, en sprong van de hak op de tak. Hij wist wel als een machinegeweer aanvallen nar Bush te plaatsen, maar misschien was zijn spreektempo in combinatie met zijn hak-op-de-tak-tactiek niet echt positief om te scoren.

Voor mij is wel duidelijk dat Kerry de betere is, en daar draait een debat imho om; kijken welke kandidaat het beste bij je past, maar een algemene indruk die de Amerikaanse kiezer heeft zou ik niet kunnen voorspellen. Ze hadden beide hun sterke en slappe punten.

Ik heb overigens alleen het eerste half uur bekeken, daarna was ik het stokpaardje van Kerry over een brede coalitie wel zat.

Een uitspraak van Kerry die ik wel sterk vond was "militairen moeten de oorlog winnen, de president moet de vrede winnen, en dat is u niet gelukt, meneer Bush" ofiets in die strekking.

Ook was zijn weerwoord op Bush met zijn 30-landen-coalitie erg sterk. Hij noemde een staat (Missouri?) die qua troepenmacht na de VS en GB op de derde plaats zou komen, en dat de VS 90% van het geld en troepen moet leveren, en je dus niet kan spreken van een goede coalitie.

Mar of die zaken goed doordringen bij het Amerikaanse volk? Geen idee.
pi_22509380
Ik heb een groot deel van het debat gezien. Bush maakte een betere indruk dan de vorige keer, maar toch vond ik Kerry inhoudelijk sterker. Bush maakte wel wat puntjes, maar greep ook een aantal keren naar populistische one-liners om het 'gevaar' van Kerry te onderstrepen. Zo heeft -ie minstens twee keer gezegd dat Kerry 'te links' of 'te liberal' is. Verder liet Kerry wat kansen liggen, naar mijn idee: Hij had een wereldslag kunnen slaan door Bush te wijzen op zijn denkbeelden: de man heeft het namelijk het liefst alleen maar over oorlog. *I* am going to win this war, zei Bush... Typerend zinnetje vond ik dat. Net als bij de vraag of Bush vond dat hij fouten had gemaakt in zijn beleid en of hij drie voorbeelden kon geven. Weer begon hij over de oorlog en over enkele tactische fouten die daar zijn gemaakt. Het riep me allemaal net iets te veel het beeld op van het jongetje dat Risk speelt met speelgoedsoldaatjes... - Maar de vraag is of de Amerikanen dat ook doorhebben.
pi_22509912
quote:
Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag

NOVA New York - James Brown

NOVA kijkt terug op het debat van gisteravond tussen Bush en Kerry met dominee Rob Schenck, één van de grote leiders van de christelijke conservatieve gemeenschap van Amerika en met Henry Louis Gates, hoogleraar aan de universiteit van Harvard en columnist voor de New York Times.

Verder zijn te gast een aantal gangleiders uit de zwarte wijk The Bronx, Chris, Kyle en Tyree. NOVA praat met hen over de verkiezingen en over hun leven in de ghetto.

Omdat Bush en Kerry in de peilingen zo dicht bij elkaar staan is de stem van de zwarte gemeenschap op 2 november belangrijker dan ooit. Daarover spreekt NOVA met de Godfather of Soul, James Brown.

En natuurlijk de analyse van politiek adviseur Hans Anker, oud-campagnemedewerker van Bill Clinton.

Meer informatie over de Amerikaanse verkiezingen op de gezamenlijke site van de NOS en de rubrieken TweeVandaag, Netwerk en NOVA, Amerika Kiest.

Presentatie: Twan Huys
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 14:08:49 #23
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22510362
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk het ook, de zittende president wordt meestal herkozen en de kandidaat met het grootste campagnebudget wordt ook vrijwel altijd gekozen, allebei grote voordelen voor Bush.
Je krijgt alleen meer geld als het bedrijfsleven vertrouwen in je kansen heeft. Als je geen kans maakt, krijg je dus ook geen poen.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 14:12:49 #24
96190 PJORourke
Beautiful burnout
pi_22510427
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 11:19 schreef Argento het volgende:
Weglopen van de Kyoto-onderhandelingen omdat de inhoud van het verdrag bepaalde offers eist. Dan loop je weg van onderhandelingen die tien jaar gaande zijn geweest zonder te onderzoeken hoe het beter kan. En dan is het raar dat de wereld zo onderhand wel genoeg heeft van die Amerikaanse arrogantie.
Ze lopen weg van Kyoto omdat het een idioot verdrag is. Het kost miljarden aan groei en werkgelegenheid en zou, volgens de computermodekllen, voor wat die waard zijn, de temperatuur met slechts 0,02 graden minder doen stijgen. Is dat massawerkloosheid waard? Nee. Bush toont dus meer verstand in deze zaak dan de gemiddelde europese voorstander. Dat heeft niks met arrogantie te maken.
What are you going to do to me? You go fuck yourself - I say what I want.
- Oriana Fallaci 1929-2006
  zaterdag 9 oktober 2004 @ 14:43:35 #25
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_22510835
quote:
Op zaterdag 9 oktober 2004 14:08 schreef PJORourke het volgende:

[..]

Je krijgt alleen meer geld als het bedrijfsleven vertrouwen in je kansen heeft. Als je geen kans maakt, krijg je dus ook geen poen.
Je krijgt geld als een bedrijf denkt hiermee politieke invloed te kunnen kopen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')