quote:MRC's Brent Baker reports on NBC News last night, anchor Tom Brokaw introduced an election story with a photo of President Bush in the background. Bush was standing in front of a sign that read "TAX RELIEF for AMERICAN WORKING FAMILIES." NBC ran the photo for 16 seconds, whereby the letters "ILIE," from "FAMILIES," rolled to the left of the president's mouth. I LIE.
Komende nachtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:07 schreef George-Butters het volgende:
/tvp
Wanneer is ook al weer het volgende debat?
Wij 2tjes zijn ook familie. We stammen beide van Adam en Eva af....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:35 schreef mr.marcus het volgende:
http://msn.ancestry.com/l(...)420&sourcecode=10420
Bush en Kerry Familie
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:39 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Wij 2tjes zijn ook familie. We stammen beide van Adam en Eva af....
Hele artikelquote:FDLE Investigating Suspicious Florida County Voter Applications
TALLAHASSEE, Fla. -- The Florida Department of Law Enforcement is investigating 1,500 voter registration forms received by the Leon County elections office that apparently were altered to register local students as Republicans.
County elections supervisor Ion Sancho said it was suspicious enough that the registration forms were all photocopies, but the new voters were also between the ages of 18-24, a group that often registers with no party affiliation.
"When we saw that all of these individuals were registered as Republicans, a buzzer went off," Sancho said.
Most were students at Florida A&M University, Florida State University or Tallahassee Community College. The office began calling the applicants, contacting a couple of dozen before deciding to turn the voter forms over to the FDLE.
"Once it became clear that their information did not jibe with the information on the application forms, that's when we decided to act," Sancho said. "The overwhelming majority of them had not selected the Republican Party as the party they wanted to be registered in."
Ik geloof dat het bar weinig uitmaakt of je nu als Democraat of als Republikein staat geregistreert.quote:
Nee, dit soort acties belooft veel goeds, wou je zeggen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:26 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik geloof dat het bar weinig uitmaakt of je nu als Democraat of als Republikein staat geregistreert.
Ik denk het ook, de zittende president wordt meestal herkozen en de kandidaat met het grootste campagnebudget wordt ook vrijwel altijd gekozen, allebei grote voordelen voor Bush.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:19 schreef gekke_sandra het volgende:
Kip kerryKerry it is
(toch heb ik t id dat t weer s Bush zou kunnen worden..)
Nou helaas, volgens amerikakiest.nl is Bush de winnaar van het debat. Ik snap het ook niet. Met zijn kleuterretoriek, zijn zelfingenomen grijns en hardnekkige weigerachtigheid om op Kerry's punten in te gaan, moet je eigenlijk gewoon heel dom zijn om op Bush te stemmen. Hij (Bush) zegt gewoon dat hij landen aanvalt waar hij zich niet zo prettig bij voelt. Desnoods zoekt hij zelf wat bewijsmateriaal om zichzelf een excuus te verschaffen, en als de oorlog eenmaal voorbij is (maar de vrede nog lang niet in zicht is omdat hij heeft nagelaten daarvoor een plan op te stellen en zich zeker niet verzekerd heeft van een fatsoenlijke coalitie, laat staan de hulp van de VN) en zijn eigen CIA rapporteert dat het zogenaamde bewijsmateriaal nooit voorhanden is geweest (en dus gewoon vals was, weten we nog hoe Powell de VN trachtte te overtuigen dan het Iraaks wapenbezit?), dan is het jammer maar helaas. Ja natuurlijk, nu kan Amerika niet meer terug en is de wereld een gevaarlijker plaats geworden omdat er nogal wat lieden zijn die deze handelwijze van Amerika niet goedkeuren. Geezzz, I wonder why.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:43 schreef UnrealMarc het volgende:
Ik vond John Kerry in het debat van vanochtend veel beter en overtuigender dan Bush, en ik denk dat iedereen het daar wel mee eens is !![]()
Ik heb in de Amerikaanse media nog weinig gelezen over die overwinning van Bush. Dat Bush het minder slecht deed dan in het eerste debat betekent nog niet dat h ijdan de winnaar is. Ik hou het nog steeds op een gelijkspel (met misschien een paar punten meer voor Kerry omdat hij niet zo opgefokt deed als Bush soms deed).quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:19 schreef Argento het volgende:
[..]
Nou helaas, volgens amerikakiest.nl is Bush de winnaar van het debat. Ik snap het ook niet.
quote:Vanavond in NOVA/Den Haag Vandaag
NOVA New York - James Brown
NOVA kijkt terug op het debat van gisteravond tussen Bush en Kerry met dominee Rob Schenck, één van de grote leiders van de christelijke conservatieve gemeenschap van Amerika en met Henry Louis Gates, hoogleraar aan de universiteit van Harvard en columnist voor de New York Times.
Verder zijn te gast een aantal gangleiders uit de zwarte wijk The Bronx, Chris, Kyle en Tyree. NOVA praat met hen over de verkiezingen en over hun leven in de ghetto.
Omdat Bush en Kerry in de peilingen zo dicht bij elkaar staan is de stem van de zwarte gemeenschap op 2 november belangrijker dan ooit. Daarover spreekt NOVA met de Godfather of Soul, James Brown.
En natuurlijk de analyse van politiek adviseur Hans Anker, oud-campagnemedewerker van Bill Clinton.
Meer informatie over de Amerikaanse verkiezingen op de gezamenlijke site van de NOS en de rubrieken TweeVandaag, Netwerk en NOVA, Amerika Kiest.
Presentatie: Twan Huys
Je krijgt alleen meer geld als het bedrijfsleven vertrouwen in je kansen heeft. Als je geen kans maakt, krijg je dus ook geen poen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik denk het ook, de zittende president wordt meestal herkozen en de kandidaat met het grootste campagnebudget wordt ook vrijwel altijd gekozen, allebei grote voordelen voor Bush.
Ze lopen weg van Kyoto omdat het een idioot verdrag is. Het kost miljarden aan groei en werkgelegenheid en zou, volgens de computermodekllen, voor wat die waard zijn, de temperatuur met slechts 0,02 graden minder doen stijgen. Is dat massawerkloosheid waard? Nee. Bush toont dus meer verstand in deze zaak dan de gemiddelde europese voorstander. Dat heeft niks met arrogantie te maken.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:19 schreef Argento het volgende:
Weglopen van de Kyoto-onderhandelingen omdat de inhoud van het verdrag bepaalde offers eist. Dan loop je weg van onderhandelingen die tien jaar gaande zijn geweest zonder te onderzoeken hoe het beter kan. En dan is het raar dat de wereld zo onderhand wel genoeg heeft van die Amerikaanse arrogantie.
Je krijgt geld als een bedrijf denkt hiermee politieke invloed te kunnen kopen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Je krijgt alleen meer geld als het bedrijfsleven vertrouwen in je kansen heeft. Als je geen kans maakt, krijg je dus ook geen poen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |