Vroeg klaarzettenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:13 schreef PeuRac het volgende:
FIPO
wat fucking snel btw, t gebeurt niet vaak dat we zo snel weer een SC hebben, hoelang heb je op F5 lopen rammen?
idd, gewoon weggooien, t zit toch maar in de wegquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wie durfde die 2 lapjes stof van Paris Hilton net nou "kleding" te noemen???????
Gaat het weer over die slet dame?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:21 schreef Liejannuh het volgende:
Wie durfde die 2 lapjes stof van Paris Hilton net nou "kleding" te noemen???????
nee hoor, je weet toch waar het op uitdraait als zij gaat pratenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:27 schreef Xtreem het volgende:
Alleen moet ze wel iets in d'r mond hebben, zodat ze tenminste niet gaat praten
daar gaat -ie bij mij spontaan van hangen![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:29 schreef PeuRac het volgende:
ik kreeg net mn erste werk opdracht![]()
ik moet naar Jozef444![]()
![]()
![]()
vandaag, ik moet uiterlijk om 17u in Volkel zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
wanneer?
-edit- polo :')
ik probeer om 16.05 vanaf tilburg west te verkassen.... jij gaat via nijmegen of denbosch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vandaag, ik moet uiterlijk om 17u in Volkel zijn
hoelaat pak jij de trein terug naar huis?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:37 schreef D-Devil het volgende:. Een polio
.
Sterf, krengquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:39 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nsb-t....spotten met ziektes
Dat weet ik nog niet, ik ga zodadelijk mn route bepalen, en dan ff kijken hoelaat ik de trein pak,en hoequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:38 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ik probeer om 16.05 vanaf tilburg west te verkassen.... jij gaat via nijmegen of denbosch?
doodsverwensing! ban! sterf! je moeder is een hoer!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:41 schreef D-Devil het volgende:
[..]
Sterf, kreng.
Ze is elke cent waard hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
doodsverwensing! ban! sterf! je moeder is een hoer!
hikenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Juist dat geeft peur moed![]()
helemaal in pak in een polo chauffeuren
Dit is een Hiker klus, dan hoef ik geen pak aan hoorquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:47 schreef Hugster het volgende:
[..]
Juist dat geeft peur moed![]()
helemaal in pak in een polo chauffeuren
en jij dan zeiken dat je te weinig beenruimte hebt, en je em kut vind rijdenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:52 schreef ook_gek het volgende:
Een polo
ik ga je inhuren. En laat ik je rijden in een Fiat 500![]()
tsja, dat is brussaardquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:00 schreef BoJo het volgende:
EEEN POLO !!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik heb nooit in een Polo geredenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
tsja, dat is brussaard
ECHTquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:59 schreef Hugster het volgende:
@ ook_gek: Dat streetracing spel zuigt me toch een partij
dikke afraderbalen, hij leek zo vet
Maar jij hebt ook maar 2x te hoeven te Hikenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:02 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik heb nooit in een Polo gereden
In een Audi A6 en een Hyundai Tucson jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Maar jij hebt ook maar 2x te hoeven te Hiken
ik vindt ut maar een beetje een ordinaire hoerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:23 schreef Thermo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze heeft niet meer kleding nodig .... dat is bij sommige wel anders...
Nu moet ik me alleen wel scherenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
In een Audi A6 en een Hyundai Tucson ja![]()
ach lekker scheuren.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu moet ik me alleen wel scheren![]()
en ik moet leren hoe om te gaan met het printen van de route planner/OV planner, ik denk dat ik beter aantekeningen kan makennu heb ik me toch een pak papier
![]()
Wij werken met Map24 internationale routeplanner, ik heb em vergeleken met de kaarten die ik heb, en hij klopt voor zover ik kan zien.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hint: anwb routeplanner zit vol vauten.
mappy.fr werkt imo het beste
Domme en suffe opmerkingen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:31 schreef Thermo het volgende:
[..]
nee hoor, je weet toch waar het op uitdraait als zij gaat praten![]()
Zeg maarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:17 schreef Thermo het volgende:
Zal ik me trouwens er aan wagen om m'n alfa toch eens door de wasstraat te zwieren?
Ik wil er niet aan beginnen, maar ik heb alsmaar geen tijd om hem voordat het donker is te wassen....
Ik heb altijd van zulke opmerkingen nodig om mezelf er toe te zetten om niet naar de wasstraat te gaan.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Zeg maartegen je mooie lak.
Een expert ziet het direct . Kun je hem laten polijsten om hem weer mooi te krijgen.
Npquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:29 schreef Thermo het volgende:
[..]
Ik heb altijd van zulke opmerkingen nodig om mezelf er toe te zetten om niet naar de wasstraat te gaan.
Bedankt![]()
Daar heb je best kans opquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:32 schreef Thermo het volgende:
nee jij trekt volle zalen
Stilte voor de storm ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:59 schreef Tjabbo het volgende:
't Is rustig...op het forum.
big brake conversion is de bom pas!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:41 schreef BoJo het volgende:
Morgen Brembo's![]()
Dan ff naar de dokter toe!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:46 schreef Hugster het volgende:
lege portomonaie power!!![]()
Ja maar BoJo heeft niet veelquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:48 schreef t0n het volgende:
True, maar goed het is een feit dat tunen geld kost
waarom weet jij alles ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:53 schreef Hugster het volgende:
[..]
Ja maar BoJo heeft niet veel
hij neemt alleen brembo's omdat ze bijna niets in prijs schelen met de originele alfa remmen![]()
Vuile stalkerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:56 schreef Hugster het volgende:
dat zeg ik,
ik weet gewoon alles van je
Ah, jij bent ook geweest? Hoe vond je de voorstelling?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:32 schreef Thermo het volgende:
nee jij trekt volle zalen
dc/ac inverters uit '99 niet tevinden daarop. Ik heb de CDA-004A nodig ( http://www.chisam.com.tw/p3.htmquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:15 schreef Hugster het volgende:
inverters?
www.farnell.nl kan je een hoop online bestellen
anders hou je je mond ffquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:50 schreef Alexxxxx het volgende:
CDA? Niet zo vloeken
Wens je JanPeter beterschap namens mij? Of ga je niet op ziekenbezoek?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:51 schreef Hugster het volgende:
[..]
anders hou je je mond ff
ik ben er ff een paar uur vandoor
ik verlang naar een bacardi lemmon 7upquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
zo klaar met lezen... en nu douchen en aan het BIER
gecondoleerd....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:54 schreef Fugie het volgende:
* hermandeperman is terug van crematie, die shit is echt niet goed voor je
Die is van Philip de Winter...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:13 schreef hermandeperman het volgende:
dees heb ik trouwens vanmiddag gespot!!
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gecondoleerd....
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:08 schreef D-Devil het volgende:
Gecondoleerd ! Dat is inderdaad een zware pil om dat bij te wonen.
dank, was de eerste keer en het is inderdaad een zware pil. Ben allang blij dat ik het droog gehouden heb.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ook van deze kant gecondoleerd en veel sterkte en zo...
dat is dan ook de reden dat ik nooit naar zo iets ga of een begravenins.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:54 schreef Fugie het volgende:
* ook_gek is terug van crematie, die shit is echt niet goed voor je
is goed voor je hoor, sta je weer ff met beide benen op de grondquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat is dan ook de reden dat ik nooit naar zo iets ga of een begravenins.
Van niemand ga ik daar heen.
Hoezo met beiden benen op de grond staan?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:16 schreef Fugie het volgende:
[..]
is goed voor je hoor, sta je weer ff met beide benen op de grond
* ook_gek zweeft nogal veel
Je relativeerd alles wat meer na zoiets.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Hoezo met beiden benen op de grond staan?
op dat moment wel, maar over een week ben ik net zo keihard als nuquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je relativeerd alles wat meer na zoiets.
Maargoed daar ben ik te nuchter voor.
* Fugie wordt niet warm of koud van een crematie etc.
Stom maybe.
[afbeelding]
Daar ben ik te nuchter voor. Dood is dood en afgelopen leuk geweest maar einde verhaal.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:30 schreef Thermo het volgende:
[..]
Je relativeerd alles wat meer na zoiets.
Maargoed daar ben ik te nuchter voor.
* ook_gek wordt niet warm of koud van een crematie etc.
Stom maybe.
[afbeelding]
alsof ik jou dagelijks tegenkom en trouwens, je moet het als een eer beschouwen datj e hetzelfde shirt als mij mag dragenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:48 schreef ook_gek het volgende:
dan loopt iedereen met het zelfde![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:50 schreef Fugie het volgende:
[..]
alsof ik jou dagelijks tegenkom en trouwens, je moet het als een eer beschouwen datj e hetzelfde shirt als mij mag dragen
veel bier dusquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]liever niet zeg
PFFF ik moet zo naar een verjaardag van iemand die 40 geworden is. En dat is dan in een voetbal kantiene. Laat ik maar niks zeggen.........
morge nog werken, en zondag voetballe en dan weer stagequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:54 schreef D-Devil het volgende:
Weekend.
tshirthell.com staat er niet groot genoeg op?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
op dat moment wel, maar over een week ben ik net zo keihard als nu![]()
en dat shirt is geweldig, waar kan ik die kopen ?
en hoe weet jij dat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:17 schreef WaStEd het volgende:
[..]
Die is van Philip de Winter...
Dat was denk ik een grapje.. Philip de Winter is de voorman van de Extreem-rechtse vlamingen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en hoe weet jij dat?
Is maar waar hij zin in heeftquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:36 schreef Hugster het volgende:
veel plezier
je wordt vervelend...
t0n in friesland hebben ze geen sex voor het huwelijk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:14 schreef t0n het volgende:
in een natte kut om ff lekker te dijen kletsen.
Ze oefenen op koeien daarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:24 schreef t0n het volgende:
mark
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:55 schreef BazzoS het volgende:
Ik ga niet naast sandra liggen
Van de week vroeg ik me dat weer af. Maar toen 15 euro in antwerpen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:01 schreef t0n het volgende:
7 euro!?
geen oude koeien uit de sloot halen hehquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:01 schreef t0n het volgende:
7 euro!?
Volgende meet gaan we weerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:10 schreef Hugster het volgende:
[..]
geen oude koeien uit de sloot halen heh![]()
laat hem nou... hij heeft al zo(te)veel eigendunk en een vertekend zelfbeeld
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:14 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Volgende meet gaan we weer
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:44 schreef D-Devil het volgende:
Het raam staat wagewijd open zie ik net.
Kan hij vliegen dan?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:52 schreef BazzoS het volgende:
[..]dombo
tief je msn eens aan, ik begrijp je nl nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:52 schreef BoJo het volgende:
drnken en vliefd![]()
hbe je het ovr mij ?? :8quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:56 schreef PeuRac het volgende:
BoJo @ msn![]()
![]()
![]()
die gozer is zo dronken, het is een wonder dat die thuis is gekomen
ik meot die cd nog bradne :dquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:58 schreef Hugster het volgende:
OMG BobJo heeft em weer hangen
type nog ff een heel tering stuk
is leuk
heeft ie mij geblocked ofzoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:56 schreef PeuRac het volgende:
BoJo @ msn![]()
![]()
![]()
die gozer is zo dronken, het is een wonder dat die thuis is gekomen
maar joe maak je hem danbe n verghten hahaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:58 schreef ook_gek het volgende:
leuke smilie
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:58 schreef Hugster het volgende:
OMG BobJo heeft em weer hangen
type nog ff een heel tering stuk
is leuk
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:00 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar joe maak je hem danbe n verghten haha
de quote van een zeker iemandquote:iemand zegt:
haaaaaaaaaaaaaaaj
Robbie = Uw prive chauffeur zegt:
hoeveel heb je al gedronken?
iemand zegt:
wet nneit meer
wie wat het?
was
iemand zegt:
wat?
iemand zegt:
oohw
iemand zegt:
ananaaaa
iemand zegt:
anaa
iemand zegt:
anna
mooi?
iemand zegt:
spaassn
iemand zegt:
spaanas
iemand zegt:
kutt
iemand zegt:
psaans
iemand zegt:
SPAAAANS
van je werk?
ik begrijp je
iemand zegt:
uhu
iemand zegt:
ben verliedf
neee se gaf gen ligt horoquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:00 schreef BazzoS het volgende:
Bojo heeft weer flink lopen tanken, zoveel dat ie op alles verliefd is geworden, waarschijnlijk dit keer op een lantaarnpaal ofzo
neeee vind allen kou zooeen lekkerr dingquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:02 schreef ook_gek het volgende:
BoJo zeg eens eerlijk?
Ben je homo?
dronke mensen zijn altijd eerlijk
1 denis bier2denis bier etzquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:05 schreef PeuRac het volgende:
Gozer, wat heb je allemaal gedronken dat je zo sloom bent?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
1 denis bier2denis bier etz
misschien omdat je ineens interessant bent?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:06 schreef BoJo het volgende:
waaro lult iedreen op me mssn ineens
OMFGquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de quote van een zeker iemand
quote:Robbie = Uw prive chauffeur zegt:
heb je pijn aan je reet?
bo zegt:
murk lult
Nu snap ik ook waarom anna zei dat ze weer naar Utrecht moestquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:14 schreef BoJo het volgende:
treing ga k szelf beijna gestrekt van me eige schet _ _O)
anaan P++quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nu snap ik ook waarom anna zei dat ze weer naar Utrecht moest
OMFG 't is dat mn ouders er niet zijn, anders waren ze ook wakker geworden van mn geschaterquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:14 schreef BoJo het volgende:
treing ga k szelf beijna gestrekt van me eige schet _ _O)
niet de naam ook_gek laten vallen daarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:17 schreef PeuRac het volgende:
deze is alvast voor morgen, als je weer helder bent, Mark is daar heel bekend Versierblunders deel 14
er is nisk byuetn toa en amsderdamquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:17 schreef PeuRac het volgende:
deze is alvast voor morgen, als je weer helder bent, Mark is daar heel bekend Versierblunders deel 14
kijk dan zelfs de smilie valt omquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:14 schreef BoJo het volgende:
_ _O)
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
er is nisk byuetn toa en amsderdam![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
oh sory pta en amsertdamquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en dan zeggen dat je voor Tjabbo een tolk nodig hebt
ik kwam er zo straks op msn achter dat hij Brembo's bedoelt daarmeequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:20 schreef BoJo het volgende:
mar kga mara eens slapne morgenvreog naar roterdam vor rembos
heel heel heel verstandigquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:20 schreef BoJo het volgende:
mar kga mara eens slapne morgenvreog naar roterdam vor rembos
Ja slaap lekker hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef BoJo het volgende:
dank vor de vertena;;lingen ik ga slapppeeenn trusssteWW:W:W
met toestemming van BoJoquote:markje ™ zegt:
gozer
BoJo zegt:
kerl
BoJo zegt:
liferd
markje ™ zegt:
schatje poepje van me.
markje ™ zegt:
hoe is het nou dan
BoJo zegt:
feil man
BoJo zegt:
geil
markje ™ zegt:
geil? Dus je gaat straks eens flink er aan sjorren?
BoJo zegt:
ne slapen
markje ™ zegt:
Slapen? Jo eerst effe trekje geven en dan val je heerlijk in slaap toch gast.
BoJo zegt:
neeh
markje ™ zegt:
hallo wel op je toetsenbord blijven tikken
BoJo zegt:
hahahahaaa
BoJo zegt:
derenn lult tgen me
markje ™ zegt:
ja maar ik als je schatje ben belangrijker. Vertel eens wat je allemaal gedaan heb vanavond
BoJo zegt:
boomm chigaco met tream event werk enzo en ja lache man en ziepen
BoJo zegt:
bwah geillespannse man , sprekt oeek nog itlsaianns
markje ™ zegt:
maar niet geneukt dus?
BoJo zegt:
ne hesla
BoJo zegt:
helass
BoJo zegt:
helaas
markje ™ zegt:
heb je geen pijn in je reet?
BoJo zegt:
ja wel je de folgende keer die zp ver gaan
BoJo zegt:
wat luk je
BoJo zegt:
lul
BoJo zegt:
lul ej
markje ™ zegt:
waar heb je het over dronke dropje van me?
BoJo zegt:
joou op
markje ™ zegt:
wat heb je gedronken?
BoJo zegt:
biiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiieeer
BoJo zegt:
van beir schete word je nie geod an joh
markje ™ zegt:
ik denk dat je morgen heeeel veeeel lol hebt om dit
BoJo zegt:
wwrrom?
markje ™ zegt:
je bent grappig
BoJo zegt:
danjk poepeed
markje ™ zegt:
mag ik dit gesprek in de slowchat zetten?
BoJo zegt:
mwaah omat jei het ben
markje ™ zegt:
dank je en sterkte morgen
O M F Gquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
met toestemming van BoJo
wat is er gebeurd danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 07:30 schreef Tjabbo het volgende:
Een duistere dag voor mijn supra
He Sloering Hoeriequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:03 schreef BoJo het volgende:
ik ga naar Rotterdam![]()
voor de Rembo's![]()
MUTZIEEEEEquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:30 schreef MutZ het volgende:
Guess who's back
Eigenlijk had ze nog helemaal niet op Fok! gemogenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Goedemorgen Murk en de rest
Welkom terug MutZ! Zijn we nu van de reservesmurfen af?
Wat hij hieronder zegt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 09:07 schreef BoJo het volgende:
[..]
wat is er gebeurd dan![]()
En ja dat vind ik duisterquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:17 schreef Hugster het volgende:
ga je em schorsen vandaag Tjab?
Vind je dat duister?
Of een Supra, of een Celicaquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:26 schreef Tjabbo het volgende:
Ook-Gek! Ouwe netekweker.
Raad eens wat er jou kant op komt vandaag
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:24 schreef PeuRac het volgende:
Mohûh![]()
![]()
[..]
Eigenlijk had ze nog helemaal niet op Fok! gemogen![]()
![]()
![]()
ik weet t niet precies, maar ik denk dat we deze week het nog met reserve smurfen moeten doen. Omdat het nog wel even duurt voordat ze weer hersteld is.
* Fugie is eenschquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik bedoel, mutz is een kut mod, maar wel onze kut mod.... de rest van dat computerverslaafde tuig heeft hier niets te zoeken!
* Fugie stemt voor revolutie! PTA'ers aan de macht!
wat zij zeggenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:29 schreef Fugie het volgende:
[..]
* hermandeperman is eensch
Dealer 100 euro denk ik.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:42 schreef Xtreem het volgende:
Tommy, wat bied de dealer / beun de H. voor je Express?
je moet hem idd aan een of andere ali ofzo verkopen... bij mij in r'dam zuid rijden er echt heel veel rond.... en alleen maar mustafa's/ali's/youssef'squote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:53 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Dealer 100 euro denk ik.
Ik had net Mustava aan de telefoon en die geeft 1500.
Deze komt uit Adamquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je moet hem idd aan een of andere ali ofzo verkopen... bij mij in r'dam zuid rijden er echt heel veel rond.... en alleen maar mustafa's/ali's/youssef's
Ja, dat zijn oude advertentie'squote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:57 schreef Xtreem het volgende:
op autotrader.nl gaan ze allemaal voor +/- 2500 weg...... -> ik weet niet hoe snel je er vanaf wilt, maar je moet meer dan 1500 kunnen krijgen....
achja... get used to it... je wordt de rest van je leven OOK genaaid door de overheidquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:57 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Deze komt uit Adam
Maar Alexxx heeft ook interesse..
Als het grijskenteken niet weg zou gaan kreeg ik 3000 voor die auto, ik ben dus door de regering genaaid met 1500 euro
Mijn eigen bedrijf (samen met een vrind) wil geen Express trouwens
We hebben al een Carina E
feuteuxquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:59 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ja, dat zijn oude advertentie's
Voor een 1.9Diesel krijg je nu niet veel, helaas. Kost behoorlijk veel op geelkenteken.
Tevens wil ik er nu wel snel af, aangezien ik maandag mijn nieuwe Toyota Corolla op ga halen.
maar dat is naaiorij die je ziet aankomen en kan onderduiken zeg maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
achja... get used to it... je wordt de rest van je leven OOK genaaid door de overheid
Als ik em heb krijg je foto'squote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
feuteux
ik begrijp... en hoe wil je gaan onderduiken danquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Als ik em heb krijg je foto's
Hij is trouwens niet nieuw van nieuw, maar nieuw voor mij snap je wel
Ik betaal gewoon nietquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik begrijp... en hoe wil je gaan onderduiken dan
gibsea!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:07 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik betaal gewoon niet
Ze hebben geen pin automaat daaro?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn, wat een dilemma.. Een heel schappelijke prijs voor de Express, maar geen rijbewijs en geen inkomen...En ik wil hem zo graag
Enniehoe, ik ga nu even de hond uitaten, het karakteristieke stationsgebouw en locomotievenloods van Stiens op de foto zetten vlak voor ze het gaan slopen, de katten eten en drinken geven thuis, en even naar Leeuwarden om geld te pinnen voor morgen in Utrecht...
Tot straks
Volgens mij ben je ooit vergeten je webicon weer aan te passenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:07 schreef jozef444 het volgende:
goeiesmiddags mensen jullie favo tpg'er is ook weer aanwezig![]()
@bojo djeezus kerel jij was gisteravond echt ver heen
nee dat zie je verkeerd ik lig op jullie voorquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Volgens mij ben je ooit vergeten je webicon weer aan te passen
jammerquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:12 schreef hermandeperman het volgende:
mensen ik ben er weg van
Heb een verjaardag van de papa van mijn vriendin en daarna na de kroeg... denk dat ik vanavond net zo ben als BobJo en zet daarom mijn laptop uit
de enige echte 5dr 340 cabrioquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:14 schreef jozef444 het volgende:
hierbij dus toch maar weer ff de good old cabrio volvo derin gezet
als je goed kijkt ist voort een 3 deurs en hij leeft idd nog voort bij een andere student die hier in de buurt woontquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
de enige echte 5dr 340 cabrio
(leeft die nog btw?)
ik ben idd scheelquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:23 schreef jozef444 het volgende:
[..]
als je goed kijkt ist voort een 3 deurs en hij leeft idd nog voort bij een andere student die hier in de buurt woont![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ik ben idd scheel
Ik denk dat BoJo zelf ook dood aan t gaan is...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:26 schreef MutZ het volgende:
Kunnen jullie dat van BoJo in het vervolg niet meer posten? Er gaat er hier één dood van de pijn door het lachen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |