* Bjoro gaat een weekje op familiebezoek naar San Francisco !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:47 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog weg ook Bjoro?
SCH's fiets weer :')quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren is mijn fiets gejat, en die fiets had ik geleend van mijn nicht!
Bluezz is die tekst onder je posts uit de gedichtenbijbel van Jezus Quintes ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCH's fiets weer![]()
Laat mij erbuiten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef Bjoro het volgende:
zal ze de groetjeSCH doen !!!!
thanx, jou carriere groeit ook zienderogen !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten.
Veel plezier Bjoortje, ik ga nu even een blinde interviewen
Die staat in Amsterdam als erg goed bekend en Van Dam heeft er destijds een zeer lovende recensie over geschreven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:44 schreef SCH het volgende:
Vanavond eten in De Kas.
bek dichtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heerlijk dat weekend
Laat maar hangen dan,ik ga nog wel een dagje werken straks...quote:
dan eens rustig wat aan het huishouden gaan doen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heerlijk dat weekend
Gebakken eitje, croissantje, glaasje verse jus.
Zo maar eens lekker in bad en dan eens rustig wat aan het huishouden gaan doen
shirtje van de 49-ers ???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:46 schreef pascalheister het volgende:
neem je nog souveniertjes mee bjooooro ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:29 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz is die tekst onder je posts uit de gedichtenbijbel van Jezus Quintes ??
Ik vons die van de Heideroosjes leuker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Nope, Lenny Kravitz
ja dikke l#l....echt niet !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:30 schreef just me het volgende:
lief zijn hè voor golfer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:41 schreef Bjoro het volgende:
Ik haat lief zijn voor een man, behalve voor SCH, natuurlijk !!!
Schlaapt ze?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:50 schreef popolon het volgende:
veel plezier daar, zal vast lukken
Johannes van Dam heeft ooit mijn appeltaart gerecenseerd en voldoende bevonden, dus meneer is zeker een kennerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die staat in Amsterdam als erg goed bekend en Van Dam heeft er destijds een zeer lovende recensie over geschreven.
mevrouw was "not amused "quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
En ik had net een Bluezz-moment bij het zwembad: "Op vrijdag tussen 12.00 en half 4 zijn we gesloten meneer"
Veel plezier daar en komt goed uit, want morgenavond tijdens het teletoeteren ben ik zelf afwezig om samen met Bluezz te neukenuit eten te gaan met een vrouwelijke collega-mod van ons in Gouda.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:30 schreef just me het volgende:
ga op weg naar het zonnige zuiden en ben morgen weer terug
weer een triootje ???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:52 schreef golfer het volgende:
om samen met Bluezz te neuken uit eten te gaan met een vrouwelijke collega-mod van ons in Gouda.![]()
![]()
Ja dat kan iedereen radenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Schlaapt ze?
Heb je haar bezoedeld?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat kan iedereen raden
doeiquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:22 schreef popolon het volgende:
heh.
maar goed, ben weer weg
poor girlquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:22 schreef popolon het volgende:
heh.
maar goed, ben weer weg
Ik ben ook wel benieuwd wat de jarige gaat trakteren morgen......quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Das zeker spannend!
Helemaal goed, net als Gael Givet en Gica Popescu die dan ook jarig zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Vaduz wordt 20?
SCHijtziek word ik van die rondjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:26 schreef SCH het volgende:
Rondje op kosten van Bluezz
Die zijn alleen ietsje ouder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Helemaal goed, net als Gael Givet en Gica Popescu die dan ook jarig zijn.
Ja, alweer met een vrouwquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:55 schreef Bjoro het volgende:
weer een triootje ???
Die voelen zich ook nog jong hoor!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die zijn alleen ietsje ouder.
misschien heeft die het wel van Quintez.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, Lenny Kravitz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |