enquote:ik wil nog even met popolon zoenen
quote:wat is er nou mooier dan ware liefde?
achter je?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
waar is popolon?
nee dat is mijn vriendje DGquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
achter je?
geef hem dan ff zn zeep terugquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:22 schreef SCH het volgende:
[..]
nee dat is mijn vriendje DG![]()
Is het erg als ik die niet ken?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Heb die kalender eens even gecheckt en ik ben tegelijk jarig met Olaf Lindebnbergh![]()
volgens mij ajax opgeleid en via volendam en de graafschap nu bij AZ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:28 schreef Nyluzzz het volgende:
Heb die kalender eens even gecheckt en ik ben tegelijk jarig met Olaf Lindebnbergh![]()
Dat is hem ja.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
volgens mij ajax opgeleid en via volendam en de graafschap nu bij AZ?
half europa staat erin en ik moet het nog steeds met Joost Volmer doenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:33 schreef Nyluzzz het volgende:
[..]
Dat is hem ja.
Toch wel iets om trots op te zijn dat je je verjaardag met hem deelt![]()
weet je hoe lelijk die eruit zietquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:38 schreef SCH het volgende:
Heb ik toch liever Tori Amos
Die is nu naar Schiphol om z'n liefje op te halen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:20 schreef SCH het volgende:
waar is popolon?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:47 schreef Bluezz het volgende:
Wie heeft die wekker uitgezet
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 06:24 schreef popolon het volgende:
[..]
Die is nu naar Schiphol om z'n liefje op te halen.
Dat zoenen komt nog wel eens.
Jaaaaaaaaaaaa...........Bjoro heeft het NIET gedaan idd !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
ik was het niet!!
heeft Bjoro het niet gedaan![]()
foei...bluezzje !!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:22 schreef Bluezz het volgende:
Lekker veel te laat begonnen, en op tijd weer naar huis
Je verslapen roeleert
Dinsdagochtend pas lievie.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:22 schreef Bluezz het volgende:
Lekker veel te laat begonnen, en op tijd weer naar huis
Je verslapen roeleert
Hoelaat moet je naar SCHoey???
onbespoten salades ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:44 schreef SCH het volgende:
Vanavond eten in De Kas.
Ik spuit meestal niet tijdens het etenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:49 schreef Bjoro het volgende:
[..]
onbespoten salades ??
Tja daar onderscheiden ze zich van een hoop andere etablisementen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:53 schreef SCH het volgende:
De Kas serveert dagelijks één supervers menu à ¤ 43,50 afgestemd op de oogst van de dag.
Wordt een lange zit...maar ja als baas betaalt is alles oke !quote:Dit vijf-gerechten-menu bestaat altijd uit een selectie van kleine voorgerechten, een hoofdgerecht en een dessert.
www.restaurantdekas.nl
en het kan bijna niet waar zijn, de baas betaalt
vind jequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:37 schreef Bluezz het volgende:
Kas Jansen is ok, die zal best lekker smaken
bijna vakantie...nog 5 uurtjes tegaan !!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:42 schreef rubbereend het volgende:
dag hools bijna weekend
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:04 schreef just me het volgende:
just me draagt Junior voor als Hool van de maand
Hij heeft maandagnacht een fiets omgetrapt () en heeft hier een bekeuring voor baldadigheid voor gekregen maar hij staat nu wel vermeld op de voorpagina van het delftse suffertje!
eindelijkquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:05 schreef rubbereend het volgende:
zijn we ook eindelijk ff van dat gebjoooooooooooooooooooooooooooooooooooooro af
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:04 schreef just me het volgende:
* rubbereend draagt Junior voor als Hool van de maand
Hij heeft maandagnacht een fiets omgetrapt () en heeft hier een bekeuring voor baldadigheid voor gekregen maar hij staat nu wel vermeld op de voorpagina van het delftse suffertje!
Sinds wanneer prefereer jij een vrouw boven een man??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:38 schreef SCH het volgende:
Heb ik toch liever Tori Amos
* Bjoro gaat een weekje op familiebezoek naar San Francisco !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:47 schreef Suijk het volgende:
Ga je nog weg ook Bjoro?
SCH's fiets weer :')quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:17 schreef FrankyMcG het volgende:
Gisteren is mijn fiets gejat, en die fiets had ik geleend van mijn nicht!
Bluezz is die tekst onder je posts uit de gedichtenbijbel van Jezus Quintes ??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
SCH's fiets weer![]()
Laat mij erbuiten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:21 schreef Bjoro het volgende:
zal ze de groetjeSCH doen !!!!
thanx, jou carriere groeit ook zienderogen !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:30 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat mij erbuiten.
Veel plezier Bjoortje, ik ga nu even een blinde interviewen
Die staat in Amsterdam als erg goed bekend en Van Dam heeft er destijds een zeer lovende recensie over geschreven.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:44 schreef SCH het volgende:
Vanavond eten in De Kas.
bek dichtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heerlijk dat weekend
Laat maar hangen dan,ik ga nog wel een dagje werken straks...quote:
dan eens rustig wat aan het huishouden gaan doen
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:51 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Heerlijk dat weekend
Gebakken eitje, croissantje, glaasje verse jus.
Zo maar eens lekker in bad en dan eens rustig wat aan het huishouden gaan doen
shirtje van de 49-ers ???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:46 schreef pascalheister het volgende:
neem je nog souveniertjes mee bjooooro ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:29 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz is die tekst onder je posts uit de gedichtenbijbel van Jezus Quintes ??
Ik vons die van de Heideroosjes leuker.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:39 schreef Bluezz het volgende:
Nope, Lenny Kravitz
ja dikke l#l....echt niet !!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:30 schreef just me het volgende:
lief zijn hè voor golfer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:41 schreef Bjoro het volgende:
Ik haat lief zijn voor een man, behalve voor SCH, natuurlijk !!!
Schlaapt ze?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:50 schreef popolon het volgende:
veel plezier daar, zal vast lukken
Johannes van Dam heeft ooit mijn appeltaart gerecenseerd en voldoende bevonden, dus meneer is zeker een kennerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Die staat in Amsterdam als erg goed bekend en Van Dam heeft er destijds een zeer lovende recensie over geschreven.
mevrouw was "not amused "quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
En ik had net een Bluezz-moment bij het zwembad: "Op vrijdag tussen 12.00 en half 4 zijn we gesloten meneer"
Veel plezier daar en komt goed uit, want morgenavond tijdens het teletoeteren ben ik zelf afwezig om samen met Bluezz te neukenuit eten te gaan met een vrouwelijke collega-mod van ons in Gouda.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:30 schreef just me het volgende:
ga op weg naar het zonnige zuiden en ben morgen weer terug
weer een triootje ???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:52 schreef golfer het volgende:
om samen met Bluezz te neuken uit eten te gaan met een vrouwelijke collega-mod van ons in Gouda.![]()
![]()
Ja dat kan iedereen radenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Schlaapt ze?
Heb je haar bezoedeld?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Ja dat kan iedereen raden
doeiquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:22 schreef popolon het volgende:
heh.
maar goed, ben weer weg
poor girlquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:22 schreef popolon het volgende:
heh.
maar goed, ben weer weg
Ik ben ook wel benieuwd wat de jarige gaat trakteren morgen......quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Das zeker spannend!
Helemaal goed, net als Gael Givet en Gica Popescu die dan ook jarig zijn.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:26 schreef methodmich het volgende:
Vaduz wordt 20?
SCHijtziek word ik van die rondjesquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:26 schreef SCH het volgende:
Rondje op kosten van Bluezz
Die zijn alleen ietsje ouder.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Helemaal goed, net als Gael Givet en Gica Popescu die dan ook jarig zijn.
Ja, alweer met een vrouwquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:55 schreef Bjoro het volgende:
weer een triootje ???
Die voelen zich ook nog jong hoor!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:31 schreef methodmich het volgende:
[..]
Die zijn alleen ietsje ouder.
misschien heeft die het wel van Quintez.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nope, Lenny Kravitz
Is toch veel meer waardquote:Dennis Gentenaar 2.500.000 1995-2005
500.000 meer dan Hans Somersquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:55 schreef manny het volgende:
Site kende ik niet, maar is zeker grappig !
Gentenaar is niet meer waard volgens mij.
Raul maar 24 miljoenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:59 schreef manny het volgende:
Zohoooooo... ik kijk even bij REAL. OH MY FUCKIN GOD... WAT EEN POEN...
daar kun je een leuke fuif voor geven
Real Madrids spelers hebben tezamen een bijna even hoge transferwaarde als alle spelers van de HCE bij mekaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:05 schreef manny het volgende:
Lijsten klopt geen zak van. Spelers van Real voor 50.00 euri.
Leuke poging, dat dan weer wel.
*klokt ff mee...ook met het biertjequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:13 schreef manny het volgende:
Manny is weer ingeklokt. Eerste biertje gaat open
Ah, daar wil ik het mijne van weten. Stond van Gaal op de voorkant?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:42 schreef MrDoegewoon het volgende:
Fifa 2005![]()
Trouwens kreeg vanmiddag spontaan kotsneigingen toen ik het ID&T magazine van tafel pakte.
Ergerquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ah, daar wil ik het mijne van weten. Stond van Gaal op de voorkant?
?? Mis ik wat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:48 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Sonck 8 Miljoen
Humoristische Site iig![]()
Een dode vdv?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:55 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Erger
Iets minder erg.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:56 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Een dode vdv?
Tiësto?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:58 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Iets minder erg.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Tiësto?
3 keer is scheepsrecht.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:59 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gamma.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:09 schreef JaWi het volgende:
Dat zeg ik!
Tiësto is een beetje afgestoten door de echte muziekliefhebbers geloof ik?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:14 schreef manny het volgende:
stond dj triesto op de voorkant van id-t magazine ? !
Wat een flater.. vond het tot 10 minuten geleden best een relaxed blad
Het is nog erger, staat ook een interview met Jan(tje) Smit.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:14 schreef manny het volgende:
stond dj triesto op de voorkant van id-t magazine ? !
Wat een flater.. vond het tot 10 minuten geleden best een relaxed blad
Nee hoor. Hij is alleen hondscommercieel. Terwijl id-t wel een aardg blaadje had over de wat meer onbekende dans-stromingen en DJ's.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:17 schreef jpzegthallo het volgende:
[..]
Tiësto is een beetje afgestoten door de echte muziekliefhebbers geloof ik?
waarvan aktequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:24 schreef rubbereend het volgende:geen zin in de onzin discussie dat Tiesto commercieel zou zijn geworden
Bier graag
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:26 schreef manny het volgende:
[..]
waarvan akte
Nog heel veel weekjes en dan TD. Maar mag ik ook een biertje?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]biertje Manny?
nog 3 weken en een dag voor Tiesto in Concert
aan de gang herenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:33 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Nog heel veel weekjes en dan TD. Maar mag ik ook een biertje?
de eerste 3 stapels zijn op de grond geflikkerdquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:41 schreef Bjoro het volgende:
waar zat ze nou ?????
ik gier van de dorst !!
slechte versierzin VoreGquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die heb ik vaker gezien!
nee VoreG zat aan haar, da's lastig tillen danquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:42 schreef methodmich het volgende:
Moet ze het nog leren?
Agh wat maakt slecht nou uit als het maar werkt!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slechte versierzin VoreG
en ja dat kan, ze werkt hier
Hij wel !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:43 schreef rubbereend het volgende:
nee VoreG zat aan haar, da's lastig tillen dan
tuurlijk thuis eet je het lekkerst !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:48 schreef methodmich het volgende:
Bjoro, hier hongerig worden en thuis eten hoor!
hhmmmmm....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:12 schreef methodmich het volgende:
Kijk, dat zijn de goede. Jij verzorgt de saus.
goeie reis naar huis !quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:34 schreef methodmich het volgende:
Ben weg!
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:36 schreef Spideyman het volgende:
Net op RTL
Henk Spaan vermoord
Eerst neergeslagen met een honkbalknuppel, daarna neergestoken
![]()
Waar heb je het over ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:36 schreef Spideyman het volgende:
Net op RTL
Henk Spaan vermoord
Eerst neergeslagen met een honkbalknuppel, daarna neergestoken
![]()
idd, tot 3x toe terugkomen.... lijkt Ado welquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, maar hij was een enorme taaie!
Precies, wij kijken natuurlijk naar de TV-show, waar we intussen alweer een paar keer in beeld zijn gekomen.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:45 schreef tong80 het volgende:
Wie kijkt daar in hemelsnaam naar.
OMG Chantal Janssenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, wij kijken natuurlijk naar de TV-show, waar we intussen alweer een paar keer in beeld zijn gekomen.
Shit dat is waar ook. Ik kijk naar een mooie docu over Karel Appel.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Precies, wij kijken natuurlijk naar de TV-show, waar we intussen alweer een paar keer in beeld zijn gekomen.
iemand al gespeeld ???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:05 schreef Bjoro het volgende:
hier een spelletje voor alle beroeps alcoholisten hier !!!
http://www.wagenschenke.ch/
ben tot 49 meter gekomen !! je muis vlnr bewegen voor het beste resultaat !!!
Ja ik 2 keer, het verste was bij mij 16 meterquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
iemand al gespeeld ???
Ah, met Sandra "romcom" Bullocks.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:52 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Ik mis nu zelfs de debiliserende quiz bij voetbal insite, er is werkelijk waar helemaal niks op TV, dan maar The Net op de VRT
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Zag ik daar Bluezz klappen ?
Ze werd gedwongen toch ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:02 schreef golfer het volgende:
[..]
![]()
![]()
57 meterquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
iemand al gespeeld ???
36 Meter 55 Meterquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:56 schreef Bjoro het volgende:
[..]
iemand al gespeeld ???
Yups, alleen jammer dat ie maar 1 liedje (2x voor de opnames) zong en meteen werd afgevoerd, zonder dat we de kans hadden even met hem te praten.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:06 schreef tong80 het volgende:
Joe Cocker blijft geweldig die vent.
mooi is da !!!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:29 schreef golfer het volgende:
[..]
Yups, alleen jammer dat ie maar 1 liedje (2x voor de opnames) zong en meteen werd afgevoerd, zonder dat we de kans hadden even met hem te praten.
Maar goed, uiteindelijk zijn Bluezz en ik gelukkig maar heel even in beeld gebracht en werd de grootste aanwezige fan van hem, die persé nog even na de reguliere opnames apart werd opgenomen omdat ze zo graag in beeld wilde komen, er in deze uitzending er helemaal uitgesneden.
"Overigens" en "de" zijn slecht gekozen engelse woorden !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, de Star Wars Trilogy Box ownt.
Is erg goed, is erg leuk, bevat goede films.*quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
"Overigens" en "de" zijn slecht gekozen engelse woorden !!
Of moet ik zeggen dat "ownt" een slecht gekozen nederlands woord is
Als je zijn hand neemt, laat je dan zijn lichaam met rustquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:33 schreef Bjoro het volgende:
mag ik je handtekening ??
Of klappen of nivo pijpenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:04 schreef tong80 het volgende:
Ze werd gedwongen toch ?
ik zou alleen bij jou meer nemen dan je hand !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:48 schreef Bluezz het volgende:
Als je zijn hand neemt, laat je dan zijn lichaam met rust![]()
Thought so.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en lego alle drie een stuk beter !!!
ach joh je bent toch al kampioen !!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Au, ik maak net een verkeerde beweging, en nu heb ik pijn in m'n nek.
True.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:10 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ach joh je bent toch al kampioen !!
Waarom ?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:33 schreef Spideyman het volgende:
Rondje van Waterreus.
maar ook de andere kant opquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:16 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
True.
Gewoon bewegen helpt ook.
In elk doel zou ie een verbetering zijn in Engeland. Het land met de slechtste keepers van de wereld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:47 schreef popolon het volgende:
Ronald gun ik Arsenal, hele verbetering trouwens daar in het doel.
k weet niet hoe Ronald zn frans isquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:47 schreef popolon het volgende:
Ronald gun ik Arsenal, hele verbetering trouwens daar in het doel.
Da's waar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
In elk doel zou ie een verbetering zijn in Engeland. Het land met de slechtste keepers van de wereld.
Nouw, Manchester City gaat hem een nieuw contract aanbiedenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Waarom ?
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:58 schreef popolon het volgende:
Neen.
Maar er zullen zonder twijfel meer woorden zijn.
Wie het weet mag het zeggen.
Idd, zoetebier zou meer in het Oranje van z'n palingdorp passen. Vraag me wel af wat Menzo een Van de Sar nou kan bijbrengen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:21 schreef popolon het volgende:
Niemand verdrijft MEnzo, hij is er weer, beter dan ooit.
Beetje jammer dat Zoetdinges erbij zit maar da's niet de schuld van Sir Stanley.
slaap lekker pascal !!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
hou nou maar op met bellen
ik ga pitten
truste hools
maar tong je hebt vandaag maar 1 topic geopend....de voetbal quizquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:47 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat ook liggen. Staand slapen sucks. Trusten hools.
op kosten van de baaSCH SCHmaakt toch alles goed ??quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:54 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog even op de resencie van KaSCH van afgelopen avond.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:04 schreef rubbereend het volgende:
lijkt mij ookmaar weltrusten heren, morgen vroeg weer werken dus nu maar slapen
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:06 schreef rubbereend het volgende:bjoro dr ligt nog een onbeantwoorde vrouw te wachten,
kloon van pfafje?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:14 schreef rubbereend het volgende:en nu ben k biuj sixpack terecht gekomen, he nu kan k nog niet gaan slapen
Lekker!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 00:54 schreef golfer het volgende:
Ik wacht nog even op de resencie van KaSCH van afgelopen avond.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
kloon van pfafje?![]()
![]()
kort maar bondig !! net als de soep zeg maar !quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:18 schreef SCH het volgende:
[..]
Lekker!
*onderweg is met antwoordquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:10 schreef Bluezz het volgende:
heeeee bloemetje...lig jij te wachten op mij ???quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:24 schreef Blumchen het volgende:
hoi!
Ja, maar wilde eerst nog ff wat drinken hier!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:24 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heeeee bloemetje...lig jij te wachten op mij ???
*geeft raketje aan Bloemmiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:25 schreef Blumchen het volgende:
[..]
Ja, maar wilde eerst nog ff wat drinken hier!
Dank!!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*geeft raketje aan Bloemmie
wens is de vader van de gedachtequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:25 schreef SCH het volgende:
Fantastisch klaasplateau, echt superieur -
shit...betaal je zo´n kok 100 euroos...stikt SCH er nog niet inquote:Detail: er kunnen kogeltjes in de eendenborst zitten - de 15 mensen aan onze tafel peuterden er in totaal 7 kogeltjes uit waar van SCH natuurlijk weer 4 voor zijn rekening nam
Het zal niet!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:25 schreef SCH het volgende:
Detail: er kunnen kogeltjes in de eendenborst zitten - de 15 mensen aan onze tafel peuterden er in totaal 7 kogeltjes uit waar van SCH natuurlijk weer 4 voor zijn rekening nam
Leuk kokkiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:30 schreef Bjoro het volgende:
shit...betaal je zo´n kok 100 euroos...stikt SCH er nog niet in
vaker gehoordquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:31 schreef SCH het volgende:
Leuk cockie![]()
* Bjoro stiefelt achter Bloemmetje aan richting slaapkamer ..........quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:36 schreef Blumchen het volgende:
Daag!
Slaap zacht.. en thx voor t drankje!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:25 schreef SCH het volgende:
De Kas is qua ambiance, omgeving en sfeer erg bijzonder. Grote ruimte - als een kas met veel glas - met eromheen echte kassen waar de kruiden en groenten worden verbouwd.
[knip]
Ik om half 8!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:05 schreef VoreG het volgende:
Ik was al om 9 uur wakker!.
Ik ben om 9 uur mn nest uitgegaan, nadat ik om 8 uur gebelt werd door mijn lieftallige vriendin. Oke jij wintquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:08 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik om half 8!Aangezien mijn lieftallige vriendin toen op moest staan om te gaan werken!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:12 schreef VoreG het volgende:
Ik ben om 9 uur mn nest uitgegaan, nadat ik om 8 uur gebelt werd door mijn lieftallige vriendin. Oke jij wint.
die SCH weer hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:16 schreef FrankyMcG het volgende:
Geweldig filmpje van een streaker bij AFC Wimbeldon!
KLIK
Franky is hartstikke leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:17 schreef Bjoro het volgende:
mogguh..hij is leuk Franky !!!
net als jij natuurlijk .....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:26 schreef just me het volgende:
Franky is hartstikke leuk
* just me is zoooooooooooooo leukquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:53 schreef Bjoro het volgende:
[..]
net als jij natuurlijk .....![]()
idd wat een lekkerding zegquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:57 schreef just me het volgende:
[..]
* jm is zoooooooooooooo leuk![]()
En waar de mensen nog steeds een tafeltje zoekenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:25 schreef SCH het volgende:
De Kas is qua ambiance, omgeving en sfeer erg bijzonder. Grote ruimte - als een kas met veel glas - met eromheen echte kassen waar de kruiden en groenten worden verbouwd.
Dank u Master T.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:15 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Vaduz is de hoofdstad van het vorstendom Liechtenstein
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:22 schreef -Vaduz- het volgende:Voor Bluezz en just me heb ik een paar lekkere obers gehuurd.
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:43 schreef manny het volgende:
gefeliciteerd![]()
13.42, een mooie tijd om weer in te klokken: Proost
Je bent zelf traag - slomequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:00 schreef manny het volgende:
Dat komt omdat FOK zo traag is.....
biertjuh dan maarquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:29 schreef Suijk het volgende:
Genoeg veren in de kont van just me. Schenk maar eens wat in, vrouwmens.
Ben ik even blij dat ik dat soort filmpjes altijd eerst zonder geluid kijk?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:39 schreef Spideyman het volgende:
man.... check dit filmpje:
http://www.santoalt.com/relaxingdrive.php
Geluid is wat zachtjes
Het is een vrolijke dag ja, IMO.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
gay day?
Yes, je flikt het weer. 2 keer binnen een jaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:41 schreef SCH het volgende:
[..]
gay day?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |