Het is te erg voor woorden. Iedereen die kritiek heeft op de terroristen is een racist.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:06 schreef sizzler het volgende:
[..]
Een hetze tegen terroristen.
Doe effe normaal, eventjes maar.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:25 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Het is te erg voor woorden. Iedereen die kritiek heeft op de terroristen is een racist.
Zegt RQ.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Doe effe normaal, eventjes maar.
Wat een eng verhaal.quote:On March 14, 1883, a German philosopher living in exile in London passed away. When he was buried three days later in a modest grave where his wife had been laid to rest two years earlier, fewer than ten people were present, half of them family members. His closest friend spoke at the gravesite and said, “Soon the world will feel the void left by the passing of this Titan.” But there was, in fact, little reason to think that the deceased man or his long, turgid, and often obscure writings would leave any lasting impression on the world of ideas or on the course of human events. That man was Karl Marx.
Inderdaad, ook Mozart eindigde op een soortgelijke manier. Op hetzelfde moment is het ook weer vreemd dat mafkezen ook het grootste aantal volgelingen krijgen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:26 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Wat een eng verhaal.
Nou, er is natuurlijk wel een hetze tegen terroristen bezig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:40 schreef Kaalhei het volgende:
Volks figuur nav de inval van de Marokkaanse familie: "Ik denk dat er een hetze bezig is!!!"
Nova-Lul: "Tegen wie?"
Proleet wederom: "Nou, tegen islamieten en eeuh....moslims en terroristen"
Nee, maar die man is niet veroordeeld, dus hij zal geen verschrikkelijke dingen hebben gedaan enzo. Hij kon namelijk ook niet zeggen: 'Saddam, ik peer hem, ik zoek ander werk' dan zou hij geliquideerd zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Meen je dit serieus?
Pas maar op, anders begin ik een hetze tegen jou.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, er is natuurlijk wel een hetze tegen terroristen bezig.
Die is al sinds april bezig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:55 schreef Flumina het volgende:
[..]
Pas maar op, anders begin ik een hetze tegen jou.
Wie wordt er mod dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:58 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Die is al sinds april bezig.
Maar geen nood, binnen enkele maanden zal het Stockholm syndroom zijn intrede doen in POL.
NJa, dat is een aardige argumentering die je hier hanteert, maar wat als ik het ga generaliseren. Kan ik dan alleen Hitler en de Japanse keizer verantwoordelijk houden voor een oorlog die de halve wereld in brand zette? De rest moest immers naar hun baas luisteren, die weer naar zijn baas moest luisteren, die weer......, tot aan de top waar een persoon zit.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:51 schreef DePresident het volgende:
Hij kon namelijk ook niet zeggen: 'Saddam, ik peer hem, ik zoek ander werk' dan zou hij geliquideerd zijn.
klopt: Banmeldtopic deel 18.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:34 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou, er is natuurlijk wel een hetze tegen terroristen bezig.
Ik blijf mod, maar het duurt altijd een tijdje voordat het Stockholm-syndroom gaat werken. Ik heb geduld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:04 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Wie wordt er mod dan?
Mijn kut-turk, wat doe je?quote:
Prettig weekendquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:47 schreef Miss_User het volgende:
tjonge, gezellige boel hier 's ochtends![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Naja, ik ben zelf ook alleen maar vroeg op omdat ik zo een lang weekend bochtjes in de Eifel ga doen. Mijn tanktas is gepakt, ik ga mijn Monstertje maar eens wakker maken.'weekend allemaal
http://www.hbvl.be/nieuws(...)7-AB8F-F06BFDEB1B9B}quote:07/10 Polisario Front waarschuwt Marokko
Het Polisario Front heeft een brief naar de Verenigde Naties gestuurd waarin het de "onverzettelijke" houding van Marokko sterk bekritiseerd.
In de brief herhaalt het Polisario Front een referendum te willen over autonomie voor de Westelijke Sahara en formuleert het ook een impliciete waarschuwing wat betreft het staakt-het-vuren. Dat werd woensdag bij de VN vernomen.
De brief dateert van dinsdag en is gericht aan secretaris-generaal Kofi Annan van de Verenigde Naties. Het persagentschap AFP beschikt over een kopie van de brief.
Mohamed Abdelaziz, de secretaris-generaal van het Polisario Front, schrijft dat "de uitoefening van het zelfbeschikkingsrecht door het volk van de Westelijke Sahara door een vrij en rechtvaardig referendum de enige weg moet blijven die de VN neemt om het conflict vreedzaam op te lossen".
"Het staakt-het-vuren is door de twee partijen afgesloten en aanvaard als een etappe voor het houden van een referendum over zelfbestuur en als zodanig hiervan niet los kan staan", gaat de brief verder.
Ik snap er niets van. Wat is er dan niet netjes? De "onverzettelijkheid"? Maar waar blijkt dat dan uit?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:40 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
http://www.hbvl.be/nieuws(...)7-AB8F-F06BFDEB1B9B}
nog steeds niet netjes van Marokko
Westelijke Sahara is van Marokkoquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Wat is er dan niet netjes? De "onverzettelijkheid"? Maar waar blijkt dat dan uit?
12 jaar geleden is er een referendum belooft van Marokkaans kant uit, en nog steeds is er van dat niet terecht gekomen, las ik ve ander berichtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:48 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Wat is er dan niet netjes? De "onverzettelijkheid"? Maar waar blijkt dat dan uit?
Ah, ok... dat kwam niet echt naar voren in het bericht hierbovenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:52 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
12 jaar geleden is er een referendum belooft van Marokkaans kant uit, en nog steeds is er van dat niet terecht gekomen, las ik ve ander berichtmaar deze is iets uitgebreider
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |