dat kan met iedere auto maar dat is ook echt ontzettend belangrijk aan je autoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:25 schreef Aeroxie het volgende:
Ik vind het een leuke auto voor wijnig geld, en met andere bumpers, sideskirts, een grotere spoiler en leuke velgen kijken alle vrouwtjes je na![]()
wijnig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:25 schreef Aeroxie het volgende:
Ik vind het een leuke auto voor wijnig geld, en met andere bumpers, sideskirts, een grotere spoiler en leuke velgen kijken alle vrouwtjes je na![]()
Waarom ben ik jaloers op jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:28 schreef Googolplexian het volgende:
[afbeelding]
zo blij met de mijne![]()
plus:
- VTEC;
- looks;
- dak;
- betrouwbaarheid (SUPER);
- verbruik;
- technisch z'n tijd ver vooruit in verhouding met andere auto's van die leeftijd;
min:
- crash (ook al heb ik ooit een aardige klapper ermee gemaakt en er niets aan overgehouden... de crashtest is -zeker in verhouding met recente auto's- gewoon slecht);
- praktisch (gewoon niet ... het is een plezier-auto);
- koppel (145 Nm standaard);
- weinig voor te vinden qua optisch tunen.
aahhhhh ... zoek jij voor mij dan eens een set projector-headlights... carbon fiber trim pleasequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:32 schreef wick het volgende:
Weinig voor te vinden kwa optisch tunen? Pardon? http://www.showoffimports.nl , http://www.fullcartuning.nl , om maar een kleine greep uit de vele onlinezaken te nemen met, jawel, veel sol spul.
Wijnig ja!! rond de 6000 euro heb je al een leukequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
wijnig..
weinig in abn, en voor 6000 euro kan ik wel een leukere auto kopenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:36 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Wijnig ja!! rond de 6000 euro heb je al een leuke
wijnigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:36 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Wijnig ja!! rond de 6000 euro heb je al een leuke
Wanabequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:39 schreef wanabe het volgende:
[..]
wijnig![]()
Ben jij ff lang weggeweest!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef Kreator het volgende:
mèn wat een ranzige tuning...
Je moet wat hè.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:45 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Ben jij ff lang weggeweest!
Werk?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je moet wat hè.
3 maanden-ban.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:49 schreef Tjabbo het volgende:
Werk?
of een vrouwtje geïmporteerd uit Bali?
"tsja, ik wilde de motorkap in dezelfde kleur...helaas had de schroothoop geen andere kleur dan zwart"quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Fugie het volgende:
[afbeelding]
Kan geen dak vanafquote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:16 schreef GWD het volgende:
[topic verpest MODE]
Waarom koop je niet deze net zo dure, veel snellere, Nissan 200SX met deze Veilside Bodykit
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er wat minder playmobiel a-like uit
[/Topic verpest MODE]
ABN en een zeeuwquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:37 schreef Fugie het volgende:
[..]
weinig in abn, en voor 6000 euro kan ik wel een leukere auto kopen![]()
gatver @ veilside bodykit...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:16 schreef GWD het volgende:
[topic verpest MODE]
Waarom koop je niet deze net zo dure, veel snellere, Nissan 200SX met deze Veilside Bodykit
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ziet er wat minder playmobiel a-like uit
[/Topic verpest MODE]
ja best kansloos als ik je al moet verbeteren, maar sommige mensen maken nu eenmaal vmbo niet af.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ABN en een zeeuw
Sjezus, zitten daar uberhaupt nog banden onder of rijdt die gozer alleen rond op z'n bling-bling?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:34 schreef ijsmeis het volgende:
Een sjakie bij me op de middelbare school had er een. Het was net of hij de boodschappenwagen van z'n moeder had gepikt. Geen porum imho.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:01 schreef blieblie het volgende:
Ik ga voor de MX5.
Prachtig autootje.
Achterwiel aandrijving, volledig cabrio, niet fout, onderhoudsvriendelijk en ontzettend leuke auto.
yeps daarom dus ook voor 8,950 euro een BMW 850 CSi... dan weet je zeker dat niemand denkt dat je je moeders boodschappen auto hebt gestolenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:45 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een sjakie bij me op de middelbare school had er een. Het was net of hij de boodschappenwagen van z'n moeder had gepikt. Geen porum imho.
Is niet het jaar maar een bepaald type die het heeft.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:48 schreef Aeroxie het volgende:
Vanaf welk jaar hebben die del sols eigenlijk een electrisch opendak?
Komtie he:quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 08:51 schreef GWD het volgende:
[..]
yeps daarom dus ook voor 8,950 euro een BMW 850 CSi... dan weet je zeker dat niemand denkt dat je je moeders boodschappen auto hebt gestolen
deze meneer heeft toen voor de premiere van fast and the furious 2 een mooie sticker laten maken en laten plakken door een ex-maat van me. komen we op het parkeer terrein heb hij hem er afgehaaldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:34 schreef ijsmeis het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
De ex-rex van Gerco de Jong.
We zijn hier op fok, niet op cch of slh. En jammer, projectors voor een sol kun je shaken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:34 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
aahhhhh ... zoek jij voor mij dan eens een set projector-headlights... carbon fiber trim please
en nu ook nie meer zie ikquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
deze meneer heeft toen voor de premiere van fast and the furious 2 een mooie sticker laten maken en laten plakken door een ex-maat van me. komen we op het parkeer terrein heb hij hem er afgehaald![]()
of zit ik ernaast, want toen had hij namelijk geen handgrepen meer dacht ik
Zo'n sticker net zoals op de rose s2000 vsn 2 fast 2 furious?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:56 schreef hifonics het volgende:
[..]
deze meneer heeft toen voor de premiere van fast and the furious 2 een mooie sticker laten maken en laten plakken door een ex-maat van me. komen we op het parkeer terrein heb hij hem er afgehaald![]()
of zit ik ernaast, want toen had hij namelijk geen handgrepen meer dacht ik
huh? weet je het zeker?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:53 schreef Sjoewe het volgende:
[afbeelding]
Die staat te koop op Tuned-belgium.com
7800 euro
en hij's van een gozer
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:34 schreef Sjoewe het volgende:
ik geef je de draad:
http://www.tuned-belgium.com/forum/viewtopic.php?t=55278
Vandaar dat ie rose is, denk ik?quote:ikzelf ben tweede eigenaar, auto is altijd van de dochter van de honda garagje in mol geweest.
Ja, maar misschien was ie dus al rose toen ie hem kochtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:42 schreef Sjoewe het volgende:
Ja maar zoals ik het lees heeft hij 'm dus van een dochter van een garagist gekocht, toch?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:20 schreef Googolplexian het volgende:
:| links? plies?
ow wacht ...allemaal geen DelSol, of wel?
Achter in de kofferbakruimtequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:04 schreef Aeroxie het volgende:
Kun je een beetje een goede geluidsinstallatie kwijt in een Del sol?
dan snap ik niet hoe dit relevant is.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:41 schreef nero355 het volgende:
[..]Kan je ze niet zien ofzo
Allemall Viper RT/10 middenconsoles/speaker gedeelte tussen stoelen
Dan lijkt het alsof je een Carbon motorkap hebtquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:53 schreef BaraCuda het volgende:
Waarom maken veel van die "tuners" tegenwoordig die motorkap zwart eigenlijk?![]()
Maargoed FWD en die vleugels doen mij allemaal niet zoveel. Als ik de auto zie rijden kijk ik er eigenlijk ook niet van op, gewoon een standaard vrij saaie auto.
Je schrijft zelf :quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 10:46 schreef Googolplexian het volgende:
dan snap ik niet hoe dit relevant is.
Dus lijkt me VAN WELquote:Nu schijnen er een soort verlengingen van het middenconsole te zijn (en ook makkelijk zelf te maken) waar een enkele bas in kan. Beetje a la Viper. Nog niet gezien maar als ik ze niet vind ga er waarschijnlijk één proberen te bouwen
Okee, weer wat geleerdquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:29 schreef tupolev141 het volgende:
Lang voor het carbontijdperk is het ook een tijd lang in geweest om je motorkap zwart te maken. Daarbij denk ik aan Opel Manta A en zijn grote concurrent, de Ford Capri I.
In die tijd was het matzwart denk ik, waarbij de redenering was dat tijdens het racen/rally-rijden een zwarte motorkap minder hinderlijk licht weerkaatste in de ogen van de piloot.
Zoek op www.mantaclub.nl maar es naar foto's van de TE 2800. Die waren standaard zo gespoten. Op www.fordcapriclubnederland.nl vind je er ook![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:43 schreef blieblie het volgende:
Maar dit geldt dus niet voor de hederdaagse opgepimpte auto's.
[edit]
[afbeelding]
En dit is geen roze Del Sol of rode Civic.
Bij deze auto past het gewoon bij het geheel.
Nog niet gezien VOOR DE DELSOL. Leek me duidelijk. Als ik die van de Viper nooit gezien had hoe had ik dan de vergelijking ermee kunnen trekken? ...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:48 schreef nero355 het volgende:
[..]
Je schrijft zelf :
[..]
Dus lijkt me VAN WEL
Dat klopt ook wel maar niet lang meer... Waarom niet? Nou, dat komt doordat die dingen zo belachelijk duur waren om nieuw te kopen. De vrouwen die er in reden hebben deze dagen cash zat om een Boxter en -ik denk inmiddels wel- een Cayenne (ehhh... of ik iets van vrouwen begrijp) te rijden. En dan staat die DelSol hopeloos te proberen om tweedehands nog geld op te brengen. Dan komt het aan op de gekken want het is maar wat een gek er voor geeft. Vrouwen (die het kunnen betalen en ook nog eens die auto kunnen waarderen) haken al snel af omdat er modernere auto's zijn te krijgen voor de prijs waarvoor de Sol te koop staat. Wie koopt dat ding dan uiteindelijk? De liefhebber ... en da's dan toch meestal een man.quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:05 schreef pAin het volgende:
Leuk autotje, alhoewel het wel een wijvending blijft. Nou rij ik zelf ook niet echt een mannelijke auto (Citroen Saxo
), maar hierin zie ik maar zeeeeeeeeer weinig heren rijden.....
Dat bedoelde ik eigenlijk niet.... Misschien was mn laatste zinnetje niet helemaal gepast, maar ik vind de Del Sol gewoon een redelijk vrouwlijke auto, zo bedoelde ik het meerquote:Op maandag 11 oktober 2004 00:21 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Dat klopt ook wel maar niet lang meer... Waarom niet? Nou, dat komt doordat die dingen zo belachelijk duur waren om nieuw te kopen. De vrouwen die er in reden hebben deze dagen cash zat om een Boxter en -ik denk inmiddels wel- een Cayenne (ehhh... of ik iets van vrouwen begrijp) te rijden. En dan staat die DelSol hopeloos te proberen om tweedehands nog geld op te brengen. Dan komt het aan op de gekken want het is maar wat een gek er voor geeft. Vrouwen (die het kunnen betalen en ook nog eens die auto kunnen waarderen) haken al snel af omdat er modernere auto's zijn te krijgen voor de prijs waarvoor de Sol te koop staat. Wie koopt dat ding dan uiteindelijk? De liefhebber ... en da's dan toch meestal een man.
Blaatquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:29 schreef Fugie het volgende:
toch jammer, zon jbl sticker![]()
zou ej toch denken dat zo iemand ook goede audio plaatst (soundstream, diamond, genesis, rainbow, phoenix gold) Maar jblgelukkig voor hem/haar dat het er nu uit is dan
Daardoor kan je lachgas op je intercooler spuiten. Waardoor je lucht bijna bevriest. En je gelooft het niet maar dat scheelt bijna 65 pk!!!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:11 schreef BazzoS het volgende:
Wat ik me nou afvraag, wat is dat ding voor de intercooler?
Je hebt gelijk, er zijn betere merken dan JBL, maar als je toch een sponsorship van JBL krijgt aangeboden, waarom niet hehquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:29 schreef Fugie het volgende:
toch jammer, zon jbl sticker![]()
zou ej toch denken dat zo iemand ook goede audio plaatst (soundstream, diamond, genesis, rainbow, phoenix gold) Maar jblgelukkig voor hem/haar dat het er nu uit is dan
ja zoiets jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:28 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zo'n sticker net zoals op de rose s2000 vsn 2 fast 2 furious?
Want die heb ik nog wel gezien![]()
ach ik vond het alleen een opvallend punt, zou het ook niet afslaan hoorquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:10 schreef pAin het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, er zijn betere merken dan JBL, maar als je toch een sponsorship van JBL krijgt aangeboden, waarom niet heh.
Edit: en t0n dat kan best, heb wel vaker gehoord dat dit best goed werkt, ik ben de naam fftjes kwijt van zon systeem.
Zag er ook wel gaaf uitquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 12:16 schreef hifonics het volgende:
[..]
ja zoiets ja
was toch wel een werkje
maar dan snap ik nie wrom hij hem er meteen heb afgehaald. koste d8 ik nog iets van 100 euro ookquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Zag er ook wel gaaf uit
kunst!quote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:04 schreef jacco het volgende:
[afbeelding]
Nee dat is toch echt de om de lucht in je intercooler te koelen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 00:37 schreef t0n het volgende:
Rot op, is dat niet gewoon de olie koeler
te koud is ook niet goed want dan vriest je intercooler dicht, en weet je zeker dat het NOS is en niet gewoon stikstof, want volges mij is NOS veeeels te koudquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:25 schreef jacco het volgende:
[..]
Daardoor kan je lachgas op je intercooler spuiten. Waardoor je lucht bijna bevriest. En je gelooft het niet maar dat scheelt bijna 65 pk!!!!!!
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:05 schreef flippie_flink het volgende:
[..]
te koud is ook niet goed want dan vriest je intercooler dicht, en weet je zeker dat het NOS is en niet gewoon stikstof, want volges mij is NOS veeeels te koud
heb je een bron, ben namelijk ook wel benieuwd hoe het allemaal in elkaar zit, als het zou werken
quote:Honda Del Sol 1.8 GSR T3/T4 Turbo
Motor:
- 1.8 GSR
- Turbo T3/T4
- Blitz super sound Blow Off Valve
- autochrome manifold
- tial wastegate 10 psi spring
- Greddy intercooler
- NX intercooler
- Greddy piping
- Tanabe exhaust system
- JE pistons
- Eagle Rods
- 450cc Injectors Honda Acura DSM 4G63 Turbo VR4
- fully automatic bottle heater
- Explosie(downpipe)
- Purgevalve
- remote bottle opener
- HKS Air Foam
Ja ja ik had gelijk !!! Pagina 1 al !!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:42 schreef nero355 het volgende:
En zie daar de 2F2F kindjes aankomen![]()
Leuk autootjes alleen ben ik er sinds kort achtergekomen dat ik naast bovenstaande reden dit autoke niet ga kopen omdat ie simpelweg te klein is voor mij
Ik weet het ook niet..quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 13:30 schreef hifonics het volgende:
[..]
maar dan snap ik nie wrom hij hem er meteen heb afgehaald. koste d8 ik nog iets van 100 euro ook
Morenoquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:29 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
WTF is dat??? En wat doet het?
Misschien niet helemaal wat je zoektquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:30 schreef Aeroxie het volgende:
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen van een Del Sol? Ik hoorde van iemand dat het dashboard trilde, maar dat kan ook gewoon gebl44t zijn want hij heeft nog nooit in zo´n ding gezeten.
:S lees je eigen topic, zou ik zeggenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 09:30 schreef Aeroxie het volgende:
Wat zijn eigenlijk de voor- en nadelen van een Del Sol? Ik hoorde van iemand dat het dashboard trilde, maar dat kan ook gewoon gebl44t zijn want hij heeft nog nooit in zo´n ding gezeten.
Ligt eraan waar je het laat spuiten, wat voor een lak en of bijvoorbeeld de hele motorruimte moet worden gedaan (cq, wat je laat spuiten)quote:Op vrijdag 5 november 2004 12:16 schreef Aeroxie het volgende:
Wat kost het spuiten van een hele auto eigenlijk?
Wat voor een, Wat voor een?quote:Op dinsdag 9 november 2004 19:45 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb er ook 1, ik heb er ook 1!
alleen jammer dat het nog geen lente/zomer is
Mijn vriend had ook een keer dat probleem..quote:Op vrijdag 19 november 2004 16:15 schreef jpg97 het volgende:
Help!
Mijn alarm wil niet meer... ik druk als een gek op het knopje en ik krijg hem niet meer van het alarm af. Het is een origineel Honda alarm. Ik heb een nieuwe batterij geprobeerd, andere afstandsbediening, maar niets helpt... is dit een veel voorkomend probleem en moet ik er nu een heel nieuw alarm in laten zetten?
quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:39 schreef t0n het volgende:
wel geen?
Wat is dat nou weer ijsmeis?
jpg97, bel de anwb ff
geefnie! bedankt nog hé, voor vandaag.quote:Op vrijdag 19 november 2004 19:54 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Sorry lieve ton, ik bedoelde geen.
zei ie met een citroen bx in z'n avatarquote:Op zaterdag 20 november 2004 23:53 schreef Fulcrum_X het volgende:
heeey ik mag mijn mening geven.. ok komtie: lelijke kutbakken
roflquote:Op zondag 21 november 2004 01:23 schreef jpg97 het volgende:
[..]
zei ie met een citroen bx in z'n avatar
Graag gedaanquote:Op zaterdag 20 november 2004 18:37 schreef t0n het volgende:
[..]
geefnie! bedankt nog hé, voor vandaag.
heb 8 velgen staan te schuren met OrpHean
Ja maar zo'n BX gaat zo leuk omhoog als je hem startquote:Op zondag 21 november 2004 01:32 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
rofllego-dozen voor de minder bedeelden onder ons zijn 't. Ik heb inderdaad nog nooit een lekker ding horen zeggen: "Ohhh, kijk eens wat een mooie BX". For that matter: ook nooit een lekker ding in zo'n auto zien zitten maar dat kan ook komen doordat de meeste BX-en nu wel weggerot zijn of doordat ik weiger te kijken. Tsja ... voor 10000 ouderwetse guldens had je wel een comfortabele auto die je -met een beetje geluk- ook nog van A naar B brengt maar meer dan dat dan ook niet.
Maar over smaak valt duidelijk niet te twisten. Je hebt 't of je hebt 't niet.
8,2 seconde volgens Autoweek... Kan wel kloppen met dat gewicht.quote:Op zaterdag 20 november 2004 23:41 schreef Googolplexian het volgende:
7.6 met een 1.6 ongeblazen blokkie
niet echt langzaam, toch?
4 van mij.... 4 van Orph...quote:Op zondag 21 november 2004 13:01 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Graag gedaan
Maare 8?! Is het goed gelukt?
Krijgen ze ook een ander kleurtje
quote:Op zondag 21 november 2004 19:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
hey dit topic is bedoelt om oa je mening te geven, als ik vroeg om jullie mening opende ik zelf wel een topic
Anywayz, ik ben hardstikke blij met mijn bixie, geen andere auto voor mij![]()
![]()
-edit- Als je dan toch je mening wilt geven post dan geen afkrakende one-liners maar onderbouw je mening. Want zo vraag je om felle repliek. zeker met een BX ... reeds onderbouwdquote:Op zondag 21 november 2004 19:27 schreef Fulcrum_X het volgende:
hey dit topic is bedoelt om oa je mening te geven, als ik vroeg om jullie mening opende ik zelf wel een topic
Anywayz, ik ben hardstikke blij met mijn bixie, geen andere auto voor mij![]()
![]()
ah ... de altijd correcte auto week weer...quote:Op zondag 21 november 2004 17:44 schreef MikdawG het volgende:
[..]
8,2 seconde volgens Autoweek... Kan wel kloppen met dat gewicht.![]()
ik vind het wel grappig andersquote:Op maandag 22 november 2004 00:25 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
-edit- Als je dan toch je mening wilt geven post dan geen afkrakende one-liners maar onderbouw je mening. Want zo vraag je om felle repliek. zeker met een BX ... reeds onderbouwd
Wel dat hebben ze wel.quote:Op maandag 22 november 2004 00:42 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
ah ... de altijd correcte auto week weer...
staat geloof ik ook bij dat DelSols geen electrisch bediende ramen hebben, niet?
Jij moet eerst goed lezen (en ook weten wat je leest) voordat je reageert.quote:Op maandag 22 november 2004 10:29 schreef Aeroxie het volgende:
Wel dat hebben ze wel.
quote:Op maandag 22 november 2004 12:02 schreef Aeroxie het volgende:
LOL, nu ik terug lees snap ik het wel
Van Deijne heeft volgens mij ook wel een paar sols te koop staan.quote:Op maandag 22 november 2004 12:52 schreef Wiseone het volgende:
Er staat een mooie groene te koop op marktplaats.nl
Daar zijn ook foto's van gepost.
Edit: hij is ook al weer verkocht.
http://www.deijne.nl/quote:Op maandag 22 november 2004 13:20 schreef Aeroxie het volgende:
linkje naar van Deijne???
Nee IJsmeisje ik eerstquote:Op maandag 22 november 2004 22:22 schreef ijsmeis het volgende:
Mooi![]()
Zucht.. ik wil er eigenlijk ook eentje..
Ik begin eerst met de type 2quote:Op maandag 22 november 2004 22:25 schreef Aeroxie het volgende:
[..]
Nee IJsmeisje ik eerst![]()
Neequote:Op maandag 22 november 2004 22:48 schreef Aeroxie het volgende:
IJsmeisje heb jij je rijbewijs al
quote:Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef Aeroxie het volgende:
Extreem lekker kontje.....
[afbeelding]
netjes hoor, mooi bakkie!quote:Op maandag 22 november 2004 21:34 schreef Merlijn het volgende:
Wat ik wel kan mededelen, ben sinds een jaar echt verknocht aan mijn dame.
[afbeelding]
en eenmaal honda-koorts, nooit meer anders...
Gatverdamme wat een plakbak!quote:Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
vind het er leuk uitzien, maar wat me gruwelijk tegenvallen zijn die trommelremmetjes achter. dan kijk ik eigenlijk al niet verder.......quote:Op maandag 22 november 2004 22:37 schreef Aeroxie het volgende:
[afbeelding]
Dat is de ESi versie die heeft voor 2 schijven en achter 2 trommelremmen. De VTi heeft 4 schijfremmen.quote:Op dinsdag 23 november 2004 09:21 schreef mithrandirrr het volgende:
[..]
vind het er leuk uitzien, maar wat me gruwelijk tegenvallen zijn die trommelremmetjes achter. dan kijk ik eigenlijk al niet verder.......
Vanaf welk bouwjaar is die productie fout er niet meer?quote:Op woensdag 24 november 2004 19:58 schreef Merlijn het volgende:
bouwjaar is antiek: 92. een van de eerste modellen gemaakt, helaas met de productiefouten (dakrubbers) binnenbekleding is grotendeels door mijn wederhelft in elkaar gezet en de deurpanelen etc. zijn zelf gemaakt. Tja je hobby he
![]()
Dit word de nieuwe vraag om te checken of een twijfel travestiet een vent is of toch een chickquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 11:42 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Moreno![]()
Ik neem aan dat je weet wat nx is? Er zit stikstof in wat over de intercooler wordt 'gespoten' waardoor het afkoelt. En dat je weet wat een intercooler is?
Voila
Ik ben echt wel een chick mênquote:Op woensdag 15 december 2004 12:05 schreef VanDread het volgende:
[..]
Dit word de nieuwe vraag om te checken of een twijfel travestiet een vent is of toch een chick![]()
Tjek.quote:Op woensdag 15 december 2004 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een chick mên.
.
Daar zijn nog wel leukere foto van hoor.quote:
Bij jou twijfel ik er ook niet aanquote:Op woensdag 15 december 2004 19:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ik ben echt wel een chick mên.
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |