Perm ban voor deze meneer!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:54 schreef swopfile het volgende:
Jump The Next Train zuigt.
waardeloze plaat, vooral die Kyau vs Albert remixquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:43 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Perm ban voor deze meneer!
Zucht, Xantra op Fok!...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:59 schreef Xantra het volgende:
[..]
waardeloze plaat, vooral die Kyau vs Albert remix![]()
![]()
op aandringen van.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:02 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Zucht, Xantra op Fok!...
Die vocal is best aardig, maar niemand heeft er een goede track omheen kunnen bouwen. Die Kyau vs Albert mix is het ergst van al, vind ik. (Hoi Xantraquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:43 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Perm ban voor deze meneer!
Om de hoek? Nou nee, niet bepaald. Maar Sillicon vind ik zo nu en dan wel goed ja!quote:Tomaz, die shop zit voor jou 'om de hoek'. Iets voor jou?
idd, wordt wel beetje overhyped....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:16 schreef swopfile het volgende:
[..]
Die vocal is best aardig, maar niemand heeft er een goede track omheen kunnen bouwen. Die Kyau vs Albert mix is het ergst van al, vind ik. (Hoi Xantra)
Marc!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:32 schreef marciemarcs het volgende:
![]()
Lees de topic titel. Lees de openingspost. Hoei!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef nlboy het volgende:
Welke nummer raad je me zeker aan op dit moment?
Want ik heb nu te vaak m'n trance collectie gehoord.
Al gedaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:23 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Lees de topic titel. Lees de openingspost. Hoei!
Check gewoon de playlisten van de bekendere dj's.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:31 schreef nlboy het volgende:
[..]
Al gedaan.![]()
Maar ik heb nog meer muziek nodig...![]()
nee sorry, gelukkig niet uit geldermalsenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
Gaat lekker zo. 20 posts alweer.
En Xantra, dat is toch niet zo'n Geldermalsen-knaapje!
vorige 2 weken stukken beter! Vond ik...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:26 schreef _Supreme het volgende:
ooeehhwww, deze ASOT is echt lekker!
toen heb ik het dus gemistquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:31 schreef Tomaz het volgende:
[..]
vorige 2 weken stukken beter! Vond ik...
Mee eens! 't is niet iedere week feest...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:09 schreef MarkzMan_X het volgende:
ASOT, onder de maat! (mening)
aan de andere kant... je kan nu wel naar Armada Night...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:48 schreef Tomaz het volgende:
V-bird is bijna failliet!
De low cost maatschappij V Bird houdt vanaf vanochtend (8 oktober) 4 uur haar vluchten aan de grond. Dit bevestigt woordvoerder Holger Terhorst van de luchthaven Dusseldorf Weeze (voorheen Niederrhein) aan Luchtvaartnieuws. “Ons noodplan is in werking getreden sinds 5 uur vanochtend. We vangen mensen op in ons restaurant en zoeken alternatieve reisverbindingen voor degenen die vandaag weg moeten.”
De prijsvechter die Düsseldorf Weeze Airport als thuisbasis heeft verkeert in ernstige financiële problemen.
3 keer raden hoe ik in Zweden zou komen over 2 weken...![]()
Dat is wel een pluspunt ja!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:24 schreef Xantra het volgende:
[..]
aan de andere kant... je kan nu wel naar Armada Night...
[offtopic mode]quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:50 schreef Xantra het volgende:
ja hoe zit dat nou? tino gaat niet mee, moet werken ofzo, gaan we met z'n drieen dan of gaan er nog meer mee
ok ik ga zo wel ff halenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
[offtopic mode]
Voor zover ik weet gaan we met z'n 3-en ja. Volgens Joost zou jij vandaag kaarten halen?
[/offtopic mode]
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:55 schreef Xantra het volgende:
[..]
ok ik ga zo wel ff halen
trouwens Pvd van 02.00 - 05.00
kaarten zijn binnen!!!![]()
ja te vergelijken met g-spottquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:21 schreef nlboy het volgende:
Heb er eentje gevonden....nou die vind ik zelf echt toppie:
House Negro - S.P.A.M.
Beetje te vergelijken met G-Spott.![]()
(weet niet of die oud is)
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 17:21 schreef nlboy het volgende:
Heb er eentje gevonden....nou die vind ik zelf echt toppie:
House Negro - S.P.A.M.
Beetje te vergelijken met G-Spott.![]()
(weet niet of die oud is)
Sweet, since wanneer is die te koop?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 08:24 schreef Tomaz het volgende:
Holy:
LIMITED PROMOS!
Young Parisians ft Ben Lost "Jump The Next Train"
Vinyl - EUPH047
A Kyau vs. Albert Remix
B1 Solarstone Remix
B2 Probspot Remix
Only available at: www.shop.euphonic.de
Kreeg de mail gisteravond. Dus nog niet zo lang! Maar je kunt alleen via paypal betalen, geen idee hoe dat werkt...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:40 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Sweet, since wanneer is die te koop?
Neuh hoor.. ook gewoon banktransfer. Dan kost het grapje je EUR 12.50 in totaal (6 euro voor de plaat, en 6,50 verzendkosten).quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:43 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Kreeg de mail gisteravond. Dus nog niet zo lang! Maar je kunt alleen via paypal betalen, geen idee hoe dat werkt...
op internet overmaken gaat makkelijker, sneller en is vaak goedkoper, hoef je ook niet helemaal naar de bank toe.....quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:50 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Neuh hoor.. ook gewoon banktransfer. Dan kost het grapje je EUR 12.50 in totaal (6 euro voor de plaat, en 6,50 verzendkosten).
Je krijgt dan een mail met IBAN/SWIFT codes, die mail print je uit. Je loopt naar de bank; geeft email aan de bankbediende en zegt "EUR 12.50 moet naar dat bedrijf (Euphonic), en daar staan de codes" (die codes hebben ze nodig voor internationale transacties.
Ik heb het vaker gedaan. Piece of cake.
Luie donderquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
op internet overmaken gaat makkelijker, sneller en is vaak goedkoper, hoef je ook niet helemaal naar de bank toe.....
Ik ken geen bank die internationale transacties via internet toestaat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:18 schreef Xantra het volgende:
[..]
op internet overmaken gaat makkelijker, sneller en is vaak goedkoper, hoef je ook niet helemaal naar de bank toe.....
- ABN site over internetbankieren.quote:(...)Daarnaast kunt u ook incasso-opdrachten, gegarandeerde belastingbetalingen en buitenlandse betalingsopdrachten naar een groot aantal belangrijke handelslanden opgeven.
Aha, nee, ik ga 'm niet bestellen. We hopen inderdaad de sets wel op te nemen zaterdag, zou erg leuk zijn!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 19:52 schreef da_rippah het volgende:
Hij gaat hem toch bestellen? Of had ik Tomaz moeten zeggen?(bestel jij hem ook?
)
Trouwens Tomaz ga je die set die je gaat draaien in Buren ook opnemen? Lijkt me wel tof (ook voor jezelf).
goed ideequote:Op zondag 10 oktober 2004 13:03 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Aha, nee, ik ga 'm niet bestellen. We hopen inderdaad de sets wel op te nemen zaterdag, zou erg leuk zijn!
Voor radio-edits moet je hier niet wezen. Misschien moet je je eigen EuroDance topic oprichten? Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen...quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 20:40 schreef nlboy het volgende:
Ik heb net Jump The Next Train gehoord en ik vind het zelf geen slecht plaatje.![]()
Ben alleen benieuwd hoe de korte versie klinkt.![]()
Opnemen op video!quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:35 schreef Xantra het volgende:
[..]
goed idee![]()
alle sets op dvd zetten en verkopen
![]()
Mee eens...quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:48 schreef da_rippah het volgende:
Voor radio-edits moet je hier niet wezen. Misschien moet je je eigen EuroDance topic oprichten? Volgens mij praten we een beetje langs elkaar heen...
Dat krijg je er nu van als je DJ Jean leuk vindt.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:48 schreef nlboy het volgende:
Sorry maar ik voel me hier niet zo welkom in deze topic.
Iedereen kraakt mij af en dat vind ik zelf heel erg jammer,
want ik wil graag over Trance praten maar ja dat gaat hier moeilijk...(helaas).
het gaat erom dat jij volgens mij een hele andere definitie van trance heb, bij trance denken wij aan 'hele' versies, met intro,outro en alles bij elkaar, wat kwaliteit is, en jij denkt aan radio edits, maar wat jij op de radio hoort is dance/eurogrooves, luister maar eens sets of mix-cds van ferry corsten, Tiësto, armin van buuren, Paul Oakenfold, Paul van Dyk, markus schulz, judge jules, marco v dan hoor je wat ECHTE Trance isquote:Op zondag 10 oktober 2004 19:48 schreef nlboy het volgende:
Iedereen is welkom. Zo lang het maar over trance/progressive gaat.quote:Op zondag 10 oktober 2004 19:48 schreef nlboy het volgende:
Je ne comprende pas aussiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:05 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Pardon?
Hmm, ik heb het idee dat ik allemaal niet begrijpende blikken op me gericht krijgquote:Op zondag 10 oktober 2004 20:55 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Je ne comprende pas aussie
Okiesquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:44 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Hmm, ik heb het idee dat ik allemaal niet begrijpende blikken op me gericht krijg
Ik maakte gewoon een opmerking over het feit dat het me een vette plaat leek, die promo die Joost gaat bestellen (of al besteld heeft). Omdat er de 3 beste remixes van JTNT opstaan (naar mijn mening). Ik snap niet waarom jullie daar zo vreemd over doen![]()
Never mind
Hey marc! Doet MSN bij jou het ook niet?quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:51 schreef marciemarcs het volgende:
hehe wat een aangenaam topic is dit toch
Trouwens Markzman_X , betaal je nou meer verzendskosten dan de plaat zelf?quote:Gouryella - Gouryella
Lievelingslied op dit moment:
DJ Cor Fijneman - Venus (DJ Tiesto remix live)
Tja, komt vanuit Duitsland he. Niets aan te doenquote:Op zondag 10 oktober 2004 21:55 schreef da_rippah het volgende:
Ik heb hem net nog gesproken
Enne NLboy: je muzieksmaak is zo slecht nog niet hoor
[..]
Trouwens Markzman_X , betaal je nou meer verzendskosten dan de plaat zelf?Want 6,50 is wel pittig voor een plaatje of ligt het aan mij? Ik laat 4 Armada T-shirts bezorgen voor ¤5,75
Hee Joost!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:53 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hey marc! Doet MSN bij jou het ook niet?
Armada shop lijkt me meer dan betrouwbaar (Armin = Jurist = Iemand die op de rechten van de klant let).quote:Op zondag 10 oktober 2004 22:04 schreef da_rippah het volgende:
Ik hoop trouwens dat Armada een beetje snel die dingen levert, ik wil ze 22 oktober natuurlijk wel hebben. Of dat ze die dingen uberhaupt leverenHeeft iemand hier eerder iets van de Armada-shop besteld? Vond het wel een beetje eng, zomaar CC nummer van m'n pa invullen
HEY! Niks over rollergirl he!quote:Op zondag 10 oktober 2004 21:44 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Daar valt dus vooral onder dropveters als: Special D, Boozywoozy, Lasgo, Sylver, Milk Inc, Rollergirl en ga zo maar door. Van de zogenaamde "echte" trance tracks wordt dan ook meestal geen radio-edit gemaakt, en je ziet ze al helemaal niet op TMF voorbij komen
Nostalgie.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:53 schreef Tomaz het volgende:
[..]
HEY! Niks over rollergirl he!
Pink elephants and lemonade, dear Jessie
Hear the laughter running through the love parade
Candy kisses and a sunny day, dear Jessie
See the roses raining on the love parade
quote:Concertgebouw De Vereeniging in trance
Tranceliefhebbers uit heel Nederland mogen zich opmaken voor een nieuwe totaal nieuwe experience op dancegebied. Arise laat concertgebouw De Vereeniging in Nijmegen op zaterdag 11 december op haar grondvesten schudden. Deze unieke party staat garant voor een hele nacht non-stop feesten, op een exclusieve en verrassende locatie waarbij naast het schitterende decor kwaliteitstrance centraal staat.
Concertgebouw De Vereeniging beleeft een primeur met Arise. Een verrassende keuze van de jonge organisatie achter dit evenement. Dance en het concertgebouw vormen een originele combinatie die de unieke beleving extra onderstrepen. Arise valt dan ook niet in de categorie ‘standaardparties’. Om een stukje van deze beleving al voor deze datum te kunnen proeven, vindt er op 13 november in De Waagh een pre-party plaats met onder andere een drie uur durende set van DJ Dazzle.
Unieke akoestiek
Wereldwijd oogst Concertgebouw De Vereeniging waardering voor de unieke akoestiek en architectuur. Dit uit 1914 daterende multifunctionele gebouw is verrassend sfeer- en stijlvol. In 1999 is het geheel gerestaureerd; waarbij de zalen in de originele staat zijn teruggebracht. Concertgebouw De Vereeniginggeldt als dé architectonische eye-catcher in het centrum van Nijmegen.
Oprechte passie
Been there, done that. Een citaat dat geheel niet van toepassing is op Arise-Events. ‘Beleven’ is waar het om draait. Vernieuwing, originaliteit en creativiteit. Dé ingrediënten van het Arise Events concept. Arise-Events is een jonge, enthousiaste organisatie met een oprechte passie voor trance. In de huidige scene worden nauwelijks risico’s genomen. Kwantiteit verdringt kwaliteit. Kan Arise-Events het beter? Het antwoord is een volmondig “ja”! Geen woorden, maar dance dus! Feesten van hoogstaand niveau: geen modale locaties en dito decoraties, geen standaard line-ups. Kwaliteit staat bij Arise-Events op nummer één.
Line-up
In de ‘main’ area treden onder meer Cor Fijneman, Dazzle en de The Thrillseekers (UK) op. Kenners beschouwen Steve Helstrip met recht als een van ’s werelds beste topproducers. Daarnaast zal de Zweedse progressive DJ Özgür Can zijn Nederlandse event debuut maken. Ten slotte maakt ook Perry O’Neil zijn opwachting tijdens Arise. Laatstgenoemde viel deze zomer nog te bewonderen met Armada op Dance Valley en Ibiza. Het Arise Events concept biedt ook ruimte voor bekende producers zoals Passiva en Outback die achter the wheels of steel te bewonderen zijn.
Dubbel genieten
Speciaal voor dit evenement zijn twee verschillende area’s ingericht. Elke area kent haar eigen, specifieke sfeerelementen. De Concertzaal vormt de mainarea en biedt ruimte aan circa 1.800 bezoekers. Een zaal die op zichzelf al zo uniek en verrassend is, dat ze al een stevige basis legt voor een unieke beleving. In de Concertzaal zullen de bezoekers genieten van maar liefst 7 progressive en (hard)trance DJ’s die ondersteund worden door licht en geluid van de hoogste kwaliteit. Het Bredase bedrijf RSL heeft zijn sporen verdiend met het verzorgen van meerdere events zoals die van Tiësto en de Staatsloterijshow. Door de toevoeging van spectaculaire lasereffecten zal iedere bezoeker zich tot in de vroege morgen in een andere wereld wanen.
De tweede ruimte: De Annazaal, vormt het toneel voor de Chill-out. Een knusse, speciaal ingerichte en gedecoreerde omgeving waar sfeervolle progressive en trance uit de speakers vloeien door de creatieve vondsten van verschillende talentvolle DJ’s en producers. In totaal treden er meer dan 16 dj's en live acts aan tijdens dit evenement. Arise 2004 begint om 21.00 uur en eindigt de volgende ochtend om 06.30 uur.
Line-up:
Mainstage (Concertzaal): Cor Fijneman, The Thrillseekers (UK), Özgür Can (SWE), Perry O’Neil, Dazzle, Marc-S, Teagle, MC Gunner.
Substage (Annazaal): Passiva, Outback, Noah, ElSandro, Double U, Charles, David, Blighty, Freek
Tickets zijn verkrijgbaar bij Ticketbox (Free Recordshop, Primera) en online op http://www.keizerkarelpodia.nl á ¤ 30,00.
Meer info: http://www.arise-events.nl
Weet je zeker dat je niet liever 'foreplay' met hem wil?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:12 schreef Tranceptor het volgende:
Bij probspot wil ik graag op tv-diner
Oh zeker wel! Originele line-upquote:Op woensdag 13 oktober 2004 01:26 schreef rubbereend het volgende:
niemand die warm wordt t feestje wat ik poste?
MTU...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 22:09 schreef da_rippah het volgende:
Weer gemist, as usual
Tracklist?
Die dingen kosten een godsvermogen of niet? Lijkt wel een beetje op de Sony MDR V700 DJ...quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:29 schreef Tomaz het volgende:
Tomaz heeft een nieuw speeltje
[afbeelding]
Hij was in de aanbieding bij djstunterquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:43 schreef da_rippah het volgende:
[..]
Die dingen kosten een godsvermogen of niet? Lijkt wel een beetje op de Sony MDR V700 DJ...
Ho 's! Die is wel tof ja!!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 20:49 schreef marciemarcs het volgende:
Iemand de nieuwe Matthew Dekay al gehoord??? Op www.extremamusic.nl staat een set van hem en dan het 2e nummer....![]()
![]()
Goede koop!quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 19:29 schreef Tomaz het volgende:
* MarkzMan_X heeft een nieuw speeltje
[afbeelding]
tom? alles is goed van die kerel, leer het nou eensquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 23:11 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Ho 's! Die is wel tof ja!!![]()
Yup, Sennheiser HD270quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:45 schreef da_rippah het volgende:
Wat is dat, Sennheiser?
Ik heb btw crappy Sony MDR V100's... maar ja, ik mix ook alleen op de computer he
Ik heb ook nog deze:quote:
Klopt, das mijn eigen sitequote:Op maandag 18 oktober 2004 19:42 schreef da_rippah het volgende:
Leuke site btw Black-Hole, www.markusschulz.nuVan jouw hand neem ik aan?
Ook aanwezig op de Armada night?
Schulz.nu is jouw site?quote:Op maandag 18 oktober 2004 19:51 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Klopt, das mijn eigen site![]()
Ik ga niet naar de Armada night, wel naar de Panama op 30 oktober waar Markus draait. Deze Armadanight is mij iets te druk, 2 zalen op de ocena diva is nogal krap en Markus draait ook maar 1 uurtje.
Voor degenen die het nog niet wisten, Electronic Elements heeft sinds afgelopen donderdag een eigen site: www.electronicelements.nl
Thanxquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:07 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Schulz.nu is jouw site?
Je verdient een lintje!
Uit het interview: "Coldharbour Selections #3 will be released only a few short weeks after and it will feature: Fanatic, Eighties, and a surprise that we are trying to sort out."quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 07:58 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Thanx
Er staat nu ook een leuk interview op de site met waar meer info over zijn nieuwe cd en de 3e coldharbour sampler. Armin en Markus zijn ook vorige week bezig geweest met een track voor Armin zijn nieuwe Album![]()
Ik weet het niet, ik zal het eens aan hem vragen als Markus weer op de MSN zitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:12 schreef marciemarcs het volgende:
He! wat toevallig die site markusschulz.nu houd ik al een tijdje in de gaten! (als grote Schulz fan;))
Heeft iemand al een idee wanneer taurus gaat uitkomen??
Die knaap is zelden online! van horen zeggen...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 13:25 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ik zal het eens aan hem vragen als Markus weer op de MSN zit![]()
Leuk dat U een fokker! bent zegquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:02 schreef Xantra het volgende:
was zeker leuk feestje, maar wat had ik in het begin problemen met geluid zeg.....aaaaaaaaaaaarrghhhhhhhhhhh
zo dat is er weer ffies uit,
leuk dat er een vervolg komt
Oeps, leer ik 't dan nooit...quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:54 schreef hp22 het volgende:
Geocities staat geen hotlinking toe!
vergeet joest niet hé, die heeft er ook bar veel voor gedaanquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:54 schreef jackson het volgende:
Was zeker een topfeest Tomaz... dat hebben wij (Tomaz & ik (DJ Beat) maar mooi georganiseerd!
En zoals tomaz al zegt.... laat wat van je horen mocht je willen komen draaien op ons nieuwe feest! Altijd leuk om een nieuw geluid te horen (mocht je dat hebben in onze ogen) dacht ik zo !!!!!
veel te tranceyquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:03 schreef da_rippah het volgende:
Tracklist ziet er leuk uit,
Ik ben er!quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:03 schreef da_rippah het volgende:
Wie gaat er nou wel en wie niet?
Ik niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:19 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik ben er!
Ik ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:19 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ik ben er!
Dat zegt ie.. ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:12 schreef Xantra het volgende:
[..]
veel te trancey![]()
Hoi andere trance.nu-feest knaap.... wij zien elkaar weer op die boot die ik voor jullie heb geregeld a.s vrijdag... armin en markus zijn erookquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 20:38 schreef m-kay het volgende:
Heej! Het is Jackson...de trance.nu-feest knaap!
gastenlijstquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 21:03 schreef da_rippah het volgende:
Wie gaat er nou wel en wie niet?
En waren kunnen we die demo heensturen? En waar ligt Buren?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 19:42 schreef Tomaz het volgende:
[afbeelding]
The 16th of October will be a day to remember in the history of dance music
Superfeestje! Ben trots op mezelf en op de medewerkers die dit feestje hebben verzorgd! De hele avond was 't gezellig en hebben we kunnen genieten van goede dj's, muziek, een vette lichtshow en goedkoop bier! Ruim 100 mensen hebben we vermaakt en er is ruim 250 liter pils verkocht
Ik kan nu al melden dat er zeker een vervolg gaat komen! Hoogstwaarschijnlijk begin volgend jaar. Dan worden de dj's geselecteerd op hun demo, dus mochten er mensen van hier interesse hebben in een plek op de line-up, schroom niet contact met me op te nemen. Dj's draaien tegen die tijd ook voor een financiele vergoeding
Wel jammer dat er niemand van jullie was, maar de meesten zie ik vrijdag op de armada night!
Er zijn een paar foto's gemaakt, hieronder een selectie
DJ Tomaz![]()
[afbeelding]
DJ Tomaz aan 't draaien, MC Tinoz aan 't genieten op de achtergrond
[afbeelding]
DJ Tomaz draait de zaal plat met MC Tinoz' zangkunsten erdoorheen
[afbeelding]Publiek gaat uit z'n dak!
[afbeelding]
DJ Beat met een wereldset
[afbeelding]
DJ Xantra vs. MC Joe!![]()
[afbeelding]
Woohoo
[afbeelding]
DJ The Intruder zwaar geconcentreerd!
[afbeelding]
DJ/MC Tinoz!
[afbeelding]
Onze lightjockey!![]()
[afbeelding]
Oh, en NEE! We draaien geen hardcore!
[afbeelding]
Wat heb je voor mij geregeld?quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 22:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Hoi andere trance.nu-feest knaap.... wij zien elkaar weer op die boot die ik voor jullie heb geregeld a.s vrijdag... armin en markus zijn erook
Geen zak.... maar ik vroeg me af of je op de ocean diva bent a.s vrijdag... ik namelijk welquote:Op woensdag 20 oktober 2004 00:07 schreef m-kay het volgende:
[..]
Wat heb je voor mij geregeld?.
Uiteraard krijg je dat allemaal te horen als we druk in de voorbereiding van het nieuwe feest zijnquote:Op dinsdag 19 oktober 2004 23:57 schreef Astherushcomes het volgende:
[..]
En waren kunnen we die demo heensturen? En waar ligt Buren?![]()
Goeie shit ouwe .... het werkt .... lijkt wel of ik et een beetje warm heb op die fotoquote:Op woensdag 20 oktober 2004 12:29 schreef Tomaz het volgende:
Zo, eindelijk, foto's moeten 't nu allemaal doen!
Nou idd.... dat lijkt me verstandig .... oohja... wij hadden de platenspelers op dezelfde hoogte staan op dat feest, gaat jou dat lukken of moeten we ergens een kast fixenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 14:13 schreef MarkzMan_X het volgende:
Wow, hoe vet moet 5djs geweest zijn: als upcoming dj een set met eigen nummers draaien. Voor 100 man maarliefst! Leuke foto's ook!
. Ik ga maar 's een demo maken
.
gejatquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie shit ouwe .... het werkt .... lijkt wel of ik et een beetje warm heb op die foto
-edit- anders heb je ook ff een dikke avatar/icoon/ding bij je naam
quote:
idd zie je op elk forumquote:
Haha, ik moest daadwerkelijk hardop lachenquote:Op woensdag 20 oktober 2004 16:00 schreef jackson het volgende:
[..]
Nou idd.... dat lijkt me verstandig .... oohja... wij hadden de platenspelers op dezelfde hoogte staan op dat feest, gaat jou dat lukken of moeten we ergens een kast fixen
*noteerd*quote:Op woensdag 20 oktober 2004 23:22 schreef swopfile het volgende:
Voor degenen die naar de Armada Night gaan vrijdag: de ocean diva ligt achter het centraal station (Passengers Terminal Amsterdam), dit is dus anders dan de vorige keer in Amsterdam.
Hardop lachen is wel okequote:Op woensdag 20 oktober 2004 21:45 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Haha, ik moest daadwerkelijk hardop lachen.
Maarrrrrrrrr.. wie het laatst lacht , lacht het best... want: ik heb een heuze DJ-tafel nu (sinds 1 week). Pix volgen!
Iets met gejat en zelf verzonnen en beter en goed ofzo ....quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:29 schreef Xantra het volgende:
[..]
idd zie je op elk forum![]()
wees origineel, zoek zelf wat
Gezellig!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:20 schreef rubbereend het volgende:
ziet er leuk uit Tomaz, volgende keer is t wel de bedoeling langs te komen op t feest
HEY! Hoe vet was m'n 5 dj's in a row avatar?!quote:Op woensdag 20 oktober 2004 19:29 schreef Xantra het volgende:
[..]
idd zie je op elk forum![]()
wees origineel, zoek zelf wat
hahaquote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:51 schreef Tomaz het volgende:
[..]
HEY! Hoe vet was m'n 5 dj's in a row avatar?!
Dat dacht ik!
Waarom levert Armin niet een half uurtje in voor Markus...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 10:12 schreef hp22 het volgende:
Armada night line-up is lichtelijk gewijzigd:
Main:
22.00-23.00 Brian Cross (Es)
23.00-00.00 M.I.K.E.
00.00-01.00 Remy
01.00-03.00 Armin van Buuren
03.00-04.00 Markus Schulz
04.00-05.00 Signum
Foyer:
00.00-01.30 Mischa Daniels
01.30-03.00 Perry O'Neil
03.00-04.30 Harry Lemon
idd, 2 uur armin hoeft voor mij ook niet, ik zou wel ff lemon 8 willen horen...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:48 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Waarom levert Armin niet een half uurtje in voor Markus...
Legen flessen lever je in.... geen draaitijd natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 11:48 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Waarom levert Armin niet een half uurtje in voor Markus...
Opzich mee eens hoorquote:Op donderdag 21 oktober 2004 13:10 schreef marciemarcs het volgende:
1 uur markus is wel jammermaarja ik vermaak me toch wel morgen
gewone line-up, standaard, maar niet verkeerd natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Opzich mee eens hoor. Markus was wel lekker geweest iets langer magoed... de line-up is goed zat om je de hele avond te vermaken dacht ik zo
Ik had vorig jaar een coupertest en de leraar had Magik 6 erin zittenquote:Op donderdag 21 oktober 2004 18:24 schreef _Supreme het volgende:
had ik al verteld dat ik een 8 voor mijn coupertest had
dankzij "run with it" en "silence"![]()
[afbeelding]
Meetingen zijn engquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:05 schreef da_rippah het volgende:
Pfff.. wordt morgen een zwaar dagje, eerst naar Delft, dan heb ik daar een of andere BBQ, dan naar een vriend van me in Delft, dan naar amsterdam, dan feesten en den weer naar arnhem
Maar ik heb het er voor over
Doen we nog een meeting? En waar?
quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:03 schreef Xantra het volgende:
[..]
gewone line-up, standaard, maar niet verkeerd natuurlijk
Weet je hoe vet onze vorige ocean diva meeting pics zijn?!! Vette shit hoor! Tuurlijk gaan we ff meeten!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:47 schreef jackson het volgende:
[..]
Meetingen zijn eng
Maar als Tomaz er voor in de stemming is dan ben ik de moeilijkste niet !
Weet je hoe vet onze vorige ocean diva meeting pics zijn?!! Vette shit hoor! Tuurlijk gaan we ff meeten!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:05 schreef da_rippah het volgende:
Pfff.. wordt morgen een zwaar dagje, eerst naar Delft, dan heb ik daar een of andere BBQ, dan naar een vriend van me in Delft, dan naar amsterdam, dan feesten en den weer naar arnhem
Maar ik heb het er voor over
Doen we nog een meeting? En waar?
sta ik stiekum ook nog op...met me rooie oogjesquote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:54 schreef Tomaz het volgende:
[..]
Weet je hoe vet onze vorige ocean diva meeting pics zijn?!! Vette shit hoor! Tuurlijk gaan we ff meeten!
Dat ik dat nu weer moet missen.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 19:58 schreef swopfile het volgende:
Natuurlijk gaat er gemeet worden.
Jullie kunnen met herkennen aan een rode roos en een propellorpetje.
Klonk best ok, ik was aangenaam verrastquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:18 schreef rubbereend het volgende:
Voor de liefhebbers: deze nacht (tenmisnte nu) Johan Gielen live vanuit Amsterdam
Groepsfoto! Groepsfoto! Groepsfoto!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 10:48 schreef hp22 het volgende:
Ik neem mn cam mee
Tomaz neemt mijn rol over heb ik gehoord. De geruchten zijn dat ie zonder pet gaat om zoveel mogelijk op mij te lijken.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:30 schreef marciemarcs het volgende:
Joost, er zijn nog kaarten(Ik weet dat je niet kunt
)
haha! Sterk!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:58 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Tomaz neemt mijn rol over heb ik gehoord. De geruchten zijn dat ie zonder pet gaat om zoveel mogelijk op mij te lijken.![]()
Gaan we ook naar trance.nu Winter Dance/??!?!?!?!? In de Asta in Den Haag.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 15:07 schreef MarkzMan_X het volgende:
Hmm... baal er wel een beetje van dat ik niet ga, naar die Armada Night.
However, m-kay en ik gaan wel naar ASOT live @ Panama, 4 november. Matthew Dekay is er ook!.
vorige 2 keren geen last gehad, maar gister......quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 09:02 schreef MarkzMan_X het volgende:
Zeeziek? Ha, landrot!
Ozgur z'n baard! Wat doe je!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef swopfile het volgende:
Hij was weer lekker! Dat M.I.K.E. niet kwam was erg jammer, maar stiekum was ik hier toch wel blij mee want zijn vervanger Ozgur Can draaide de sterren van de hemel!
Toppunt van de avond was wel dat een dwaze maat van me de baard van Ozgur aaide en 'm vertelde dat ie sex had gehad op Irony.
Jammer dat ik niet alles fokkers gevonden heb + het groepsfoto moment niet meegemaakt heb.![]()
Geen groepsfoto!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 16:24 schreef swopfile het volgende:
Jammer dat ik niet alles fokkers gevonden heb + het groepsfoto moment niet meegemaakt heb.![]()
Ik dacht dat ik tijdens Markus kapot was, maarja, bij zon beukset van Signum kon ik natuurlijk niet stil blijven zitten!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 18:39 schreef da_rippah het volgende:
Het was weer een mooie avond.. Ik was aan het einde echt helemaal kapot, kon de energie niet meer opbrengen om de hele set van Signum te luisteren. Bij Markus heb ik uiteraard de hele set vooraan gestaanDj Remy was ook echt relaxed weer. Ozgur Can was naar mijn mening wat minder, ben niet echt een Can-fan moet ik zeggen. Maar toch leuk om hem ook eens meegemaakt te hebben. Leek me wel een aardige kerel.
Heb trouwens nog wel ff staan ouwehoeren met Schulz, dat is echt een toegankelijke gozer. Dat viel me tijdens Three DJ's ook al op. Hij is alleen maar in populariteit gestegen bij mij!
Ohja, ik heb swopfile en Tomaz ook niet gezien. Marciemarcs en hp22 nog even bij de ingang maar verder ook weinig gesproken. Wel jammer eigenlijk, maar er komt vast nog wel een volgende keer en dan neem ik mijn cam mee
Ja, je moet ook niet recht voor zo'n speaker gaan staan. Wel de gebruiksaanwijzing lezen he, 'afstand bewaren'!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:11 schreef da_rippah het volgende:
Pfff.... echt niet.. Die bass was af en toe echt nog te overheersend hoor. Aan het einde van de set van Markus Schulz moest ik echt ff zitten, had gewoon pijn in m'n buik man!
Wow, stoere zooi!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:14 schreef hp22 het volgende:
http://home.hccnet.nl/extrema/AN/Video/
De filmpjes!
Goed werk hans!quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:14 schreef hp22 het volgende:
De filmpjes!
Wel tof ja! 6 uur lang PvD! Helaas ben ik die datum naar I love techno. Pech!quote:Op zondag 24 oktober 2004 03:59 schreef rubbereend het volgende:
voor diegene die naar Capital zijn geweest maar daa Paul van Dyk hebben gemist, er komt een herkansing; http://party.snt.utwente.(...)gle/NEWSID/3814.html
Ik dacht dat er stond "keep mininum distance"?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 19:24 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ja, je moet ook niet recht voor zo'n speaker gaan staan. Wel de gebruiksaanwijzing lezen he, 'afstand bewaren'!![]()
Dat is nou Özgür Can! Held!quote:Op zondag 24 oktober 2004 17:29 schreef _Supreme het volgende:
aaah welke enge man maakt markus daar aan het schrikken?
DJ / Producer idd, ik vind dattie idd wel wat aan zn uiterlijk mag doenquote:Op zondag 24 oktober 2004 19:43 schreef _Supreme het volgende:
coole naam, Özgür Can
is dat ook een DJ? hij mag zich wel es scheren hoor...
M.I.K.E. kon niet komen, en aangezien mr. Can toch in town was.quote:Op zondag 24 oktober 2004 21:48 schreef Black-Hole het volgende:
Die foto van Markus
Wat deed Ozgur daar eigenlijk, voor zover ik weer is hij niet verbonden aan Armada, al is het wel een top producer/dj.
verbonden aan electronic elementsquote:Op zondag 24 oktober 2004 21:48 schreef Black-Hole het volgende:
Die foto van Markus
Wat deed Ozgur daar eigenlijk, voor zover ik weer is hij niet verbonden aan Armada, al is het wel een top producer/dj.
Oeps, dat had ik toch wel moeten weten eigenlijkquote:Op maandag 25 oktober 2004 00:40 schreef Xantra het volgende:
[..]
verbonden aan electronic elements
oehhhhh nee, een week later, ik ga naar Belgiequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 11:53 schreef Xantra het volgende:
aaah was het maar zaterdag -> Tiëstooooo...![]()
Maar goed, zaterdag wordt topquote:Once again the explanation of this Top50:
There is NO WAY this top 50 is a guarantee what records will be played!
There is NO WAY I want to have any influence on the choice of records that are played!
The only thing I want to do is keep track of the requested songs. How often are they requested and by who.
I enter all the requests into Exel and calculate a top 50 on the following bases: fist place is for the song that is reqested most often. If songs are requested equally, they are sorted on the number of posts of all the requestees.
1 Yahel – Voyage
2 Way out West – Mindcircus
3 Delerium - Silence (DJ Tiësto remix)
4 Underworld – Born slippy
5 Paul Oakenfold – Southern sun (DJ Tiësto remix)
6 DJ Tiësto - Suburban train
7 Stray Dog - Mirror
8 Mike Robbins - Are you a Freak?
9 BT - Mercury and Solace
10 Cygnus X - Orange Theme
11 Gouryella - Walhalla
12 DJ Tiësto - Sparkles
13 Three Drives - Greece 2000
14 Thomas Schumacher – Ficken? (#3)
15 DJ Ray ft. Clint Fabian – Panorama
16 Chicane - Saltwater
17 Paul van Dyk - For an Angel (E-Werk Club Mix)
18 Veracocha - Carte Blanche
19 Insigma - Open your eyes
20 The Ambush - Everlast
21 Armin van Buuren & DJ Tiësto pres. Alibi - Eternity
22 The Space brothers - Everywhere you go (Push transcentral mix)
23 BT - Force of Gravity
24 Delerium feat. Leigh Nash - Innocente (Falling in love) [DJ Tiësto remix]
25 Gouryella - Gouryella
26 Pearl Jam – Much better man (mindtrap remix)
27 Salt Tank - Eugina
28 F. Massive - Understatement
29 Armani & Gost - Airport
30 Speedy J vs. Literon - Collabs:200
31 Nalin & Kane – Open your eyes
32 The Gift - The seventh day (Main mix)
33 Cloud 69 - SixtyNine Ways
34 Hemstock & Jennings vs. Adam White - Reverence
35 Trancequility - Razor fish (Above & Beyond Mix)
36 Hertz - Recreate (Montana edit)
37 Balearic Bill - Destination Sunshine
38 Major League - Wonder
39 Freefall - Skydive (original mix)
40 DJ Precision vs. Albert - Say Yeah (Katana Mix)
41 Fire & Ice - Neverending melody
42 System F - Out of the Blue
43 Kamaya Painters - Cryptomnesia
44 Subtle by Design - Sirius
45 Energy 52 - Cafe del Mar
46 Solar Factor - urban Shakedown
47 Barakka - Song to the Siren (Jean Philippes Dirty South Mix)
48 Kamaya Painters – Endless wave
49 Mekka - Diamondback
50 Sundwner - Crystal dreams
Hey, ik sta er opquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 20:14 schreef hp22 het volgende:
De filmpjes!
ik ga ook, maar ben een beetje bang dat de belgische versie van TiC2 minder spectaculair wordt dan die in nederland... ik zal het wel mis hebben maarjaquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 20:26 schreef Joppy het volgende:
[..]
Hey, ik sta er op, op het eerste filmpje van Markus Schulz, vanaf 1.10 min word ik van achter gefilmd. Ik ben die iets langere met wit shirt.
Ik vond het een zeer geslaagd feestje. Ozgur Can en Remy vond ik wel aardig, maar het is toch niet helemaal mijn stijl. Armin van Buuren en Markus Schulz vond ik heerlijk. Signum was een leuke stevige afsluiter.
Helaas ga ik veels te weinig naar dergelijke trancefeestjes, bijna niemand van m'n vrienden wil mee. Of ze houden hardcore (op een feest wel leuk, meer ook niet) of muziek interesseert ze niet en vinden de plaatselijke top 40 disco leuk genoeg. Maar over 2 weken wel naar Tiesto in concert in Belgie, met wat vage bekenden.
jah, en de kaartjes zijn nog steeds niet uitverkocht!quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 22:55 schreef Joppy het volgende:
Misschien minder spektakel, maar misschien wel gezelliger. Ik heb een beetje het idee dat er in Nederland heel veel mensen heen gaan om er maar geweest te zijn. Laatst nog zat ik praten met een collega, die ook wel naar TiC had gewild. Dus ik vertel hem dat naar Armada night ga. Vraagt hij wie Armin van Buuren was.Moet ik hem dus uitleggen dat op de lijst waarmee Tiesto altijd mee wordt geassocieerd in de Nederlandse media, dat op die lijst Armin van Buuren op een derde plaats staat.
Het begint nu toch echt te kriebelen! Nog maar even de dvd kijkenquote:OPENINGSTIJD
De deuren van het Gelredome gaan vanaf 21.30 uur open voor de bezoekers. Vanaf 22:00 uur is er entertainment en muziek en vanaf 23:00 begint de openingsshow van Tiesto In Concert.
GARDEROBE
Buiten het Gelredome is een garderobe aanwezig. Voor de duidelijkheid: jassen en tassen kun je dus niet binnen in het stadion kwijt. De procedure van de garderobe is als volgt: - Eerst een garderobebon kopen, dan een hanger ophalen bij de hangeruitgifte en vervolgens je jas om de hanger afgeven bij de desbetreffende balie. Bewaar je bonnetje goed, geen bon = geen jas.
WINTERTIJD
In de nacht van zaterdag 30 op zondag 31 oktober gaat om 3 uur 's ochtends de klok een uur terug. De wintertijd heeft ook effect op de lengte van Tiësto in Concert. Bezoekers kunnen een uur langer doorfeesten.
VERVOERSINFORMATIE
Werkzaamheden aan de A325
In de laatste twee weekenden van oktober werkt de provincie Gelderland aan het wegdek van de autosnelweg A325 (Arnhem – Nijmegen) tussen het knooppunt Ressen en de afslag Elden. De werkzaamheden beginnen telkens op vrijdagavond rond 19.00 uur en eindigen (naar verwachting) in de nacht van zaterdag op zondag. De eindtijd is afhankelijk van de weersomstandigheden en het verloop van het werk.
Gevolgen voor het verkeer in het weekend van 29,30 en 31 oktober:
In dit weekend wordt de Westbaan (Arnhem – Nijmegen) aangepakt. Automobilisten vanuit Nijmegen richting Arnhem moeten nu ook omrijden via de A15, de A50 en de A12.
WERKZAAMHEDEN AAN HET SPOOR OP ZATERDAG 30 OKTOBER
In verband met werkzaamheden aan het spoor op het traject Utrecht en Ede en op het traject Nijmegen en Oss rijden hier bussen in plaats van treinen. Op zaterdagochtend 30 oktober rijdt NS een aantal extra treinen over een alternatief traject, in dit geval via Amersfoort naar Utrecht. Vanuit Amersfoort en Utrecht kun je verder reizen naar je bestemming in de Randstad. Als bezoeker van Tiësto In Concert krijg je het advies om iets eerder uit het Gelredome te vertrekken en gebruik te maken van onderstaande treinen. Voor reizigers naar overige bestemmingen gelden geen beperkingen.
Reisadvies op zaterdag 30 oktober
Extra treinen van Arnhem naar Utrecht (via Amersfoort)
Vertrek Arnhem: 06.16 Aankomst Utrecht Centraal: 07.36
06.46 07.54
07.16 08.36
07.46 08.54
Om 06.49 vertrekt er een extra trein van Arnhem naar Tiel.
PENDELBUSSEN
Tussen station Arnhem Centraal en het Gelredome rijden er pendelbussen van Connexxion.
TIESTO IN CONCERT DVD
Net als vorig jaar verschijnt er ook dit jaar een DVD registratie van Tiësto In Concert. De dubbel DVD met veel extra features ligt vanaf drie december in de winkel.
hoe durf je het te zeggen...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 13:06 schreef MarkzMan_X het volgende:
1 Yahel – Voyage Ik heb 'm op plaat... maar de kaas druipt er wel van af!
zitten echt lieve plaatjes tussenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:03 schreef Xantra het volgende:
ow ja, heb nog wat 2e hands gekocht:
Ayla - Ayla
binary finary - 1999
katana - fancy fair
moogwai - neon
push - strange world (2000 remake)
Allure - We ran at the dawn/ no more tears
aria - dido/ willow
coast to coast - home
Delerium - Silence
gouryella - tenshi
ian van dahl - castles in the sky
push - universal nation '99
rui da silva - touch me
the thrillseekers - synaesthesia (paul van dyk remix)
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:03 schreef Xantra het volgende:
Ayla - Ayla
binary finary - 1999
katana - fancy fair
moogwai - neon
aria - dido/ willow
coast to coast - home
Delerium - Silence
gouryella - tenshi
rui da silva - touch me
quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijke platen, stuk voor stuk juweeltjes
Wow? Waar haal je dat. En is de kwaliteit nu minder aangezien ze 2e hands zijn?quote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:03 schreef Xantra het volgende:
Ayla - Ayla
binary finary - 1999
katana - fancy fair
moogwai - neon
aria - dido/ willow
coast to coast - home
Delerium - Silence
gouryella - tenshi
rui da silva - touch me
en dat 3 tot 4 euro per stukquote:Op woensdag 27 oktober 2004 01:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]heerlijke platen, stuk voor stuk juweeltjes
ik kreeg een lijst van een maat van me, die ging wat 2e hands kopen, iets van 300 platen te koop, waaronder deze en voor een leuk prijsje, dus ja, kan ik niet laten liggen...quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Wow? Waar haal je dat. En is de kwaliteit nu minder aangezien ze 2e hands zijn?
Het zijn wel super platen zeg! Tenshi!Aria - Dido (=Armin productie!
)... Touch Me!
die wil ik al tijden op plaat...
Zelf ook wat plaatjes binnen:
Robert Gitelman - Children Of The Sun
Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave
Pinkbox Special - Simple / Nice Guys Finish Last
Oceanlab - Satellite (A+B & Schulz Mixen)
Mike Koglin ft. Marine - Another World (MK Club Mix, Original, en Mike Shiver Remix)
Örtz - Secret Garden (So Beautiful) (F&W Mixen)
Velvet Girl - Promise U Heaven
Ha, inderdaad weer op voorraad bij de bekende dealers! Gelijk maar even scoren.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 13:38 schreef MarkzMan_X het volgende:
[..]
Peter Martin pres. Anthanasia - Perfect Wave
p-p-perfect waaave... weequote:Op woensdag 27 oktober 2004 14:07 schreef swopfile het volgende:
[..]
Ha, inderdaad weer op voorraad bij de bekende dealers! Gelijk maar even scoren.
wel een kerel op cc die vrijdags en in belgië gaat, je moet het maar leuk vinden...quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 14:41 schreef Tomaz het volgende:
Zouden er mensen zijn die stug 3 keer naar Tiesto in Concert gaan? Vrijdag, zaterdag en Belgie!
Ik ben vrijdag van de partij! Woehoe!
ASOT vind ik toch al vrij saai de laatste tijd, weinig echt goede platen gehoord daar met uitzondering van Interstate - I found you en de platen die Markus ook draait in de GDJB.quote:Op woensdag 27 oktober 2004 17:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Die laatste 3 ASOT (169,170 en 171) bevatten allemaal Young Parisians met Jump the next train.... zijn er geen leuke platen meer ofzo om te mixen.....
Ik vond ASOT tot begin dit jaar wel ok, daarna ben ik het aardig ruk gaan vinden. Veel te veel hetzelfde en mja, niet meer mijn style.. Daarom ben ik maar permanent gaan luisteren naar de GDJB, veel meer van het mijne tussenquote:Op woensdag 27 oktober 2004 18:31 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
ASOT vind ik toch al vrij saai de laatste tijd, weinig echt goede platen gehoord daar met uitzondering van Interstate - I found you en de platen die Markus ook draait in de GDJB.
Puike site! Is de studio nu ook verbouwd??quote:Op woensdag 27 oktober 2004 20:42 schreef Tomaz het volgende:
Voor iedereen in de Betuwe: Vanavond weer Dance Attack op Betuwe Radio!! Stem af op 106.2 en "enjoy the best trance/progressive music on your soundsystem!"
Ik wil een linkje naar www.danceattack.nl in de OP![]()
Klinkt zeker wel lekker nu.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:45 schreef rubbereend het volgende:
dj astrid is heerlijk bezigop id&t
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:47 schreef Stupide het volgende:
[..]
Klinkt zeker wel lekker nu.![]()
Het is ladies week geloof ik deze week, alleen maar vrouwelijke dj'squote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:10 schreef rubbereend het volgende:
ze passen de laatste tijd de dj die in studio 54 draait aan op ASOT oftewel, meestal een trance dj 8) heerlijk 3 uur trance achter elkaar
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:12 schreef hp22 het volgende:
[..]
Het is ladies week geloof ik deze week, alleen maar vrouwelijke dj's
Heb eigenlijk bijna nooit wat van Astrid gehoord maar ze 'draait' toch alweer een tijdje mee geloof ik, klonk wel ok toenetquote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]toen ik dat hoorde Zat ik al te duimen voor dj astrid
en toen hoorde dat ze voor donderdag op de lijst stond was het
quote:Op donderdag 28 oktober 2004 20:20 schreef hp22 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk bijna nooit wat van Astrid gehoord maar ze 'draait' toch alweer een tijdje mee geloof ik, klonk wel ok toenet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |