abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23833655
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:19 schreef athlonkmf het volgende:

Er was wel een terughaalactie geweest, misschien daarom dat ie er niet meer staat?

Maar misschien dat ie idd uit het assortiment gaat?
Hmmja dat van die terughaalactie had ik idd gezien op de site, maar daarna heeft ie er nog wel op gestaan.
En ik haal em dus liever pas in februari ivm verhuizing omdat ik em anders in de tussentijd ergens moet opslaan. Maar ja als hij dan uit het assoriment is ben ik niet zo blij...
You can't stop me, I'm close enough to kiss the sky
  woensdag 8 december 2004 @ 15:37:09 #252
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23833777
Bweehh vanochtend naar IKEA Barendrecht geweest om deze drijfkaarsen te halen, die hadden ze daar in leuke kleuren, oranje, bruin en beige in 1 zakje:

maar ze hadden nu alleen nog maar lichtblauwe en 1 kapot zakje met wit/rood/roze
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  woensdag 8 december 2004 @ 16:15:07 #253
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23834612
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweehh vanochtend naar IKEA Barendrecht geweest om deze drijfkaarsen te halen, die hadden ze daar in leuke kleuren, oranje, bruin en beige in 1 zakje:

[afbeelding]

maar ze hadden nu alleen nog maar lichtblauwe en 1 kapot zakje met wit/rood/roze
Dat bruine met beige was een activiteit, dat wil zeggen dat er maar één lading van binnenkomt en dat het dan meteen voorbij is. Hetzelfde geld voor het grind/steentjes in diezelfde kleuren, een kandelaar en theelichthouder in dezelfde kleuren etc.
  woensdag 8 december 2004 @ 16:29:40 #254
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23834963
quote:
Op woensdag 8 december 2004 15:19 schreef athlonkmf het volgende:
ik kan dat ook wel een beetje beantwoorden. Het is nog te koop, ik heb er 2 gekocht een week geleden.

Er was wel een terughaalactie geweest, misschien daarom dat ie er niet meer staat?

Maar misschien dat ie idd uit het assortiment gaat?
Een terughaalactie geld alleen voor bepaalde leeringen (in de meeste gevallen),dan wordt het product dus niet uit het assortiment gehaald. Deze is dan nog gewoon te vinden op de website.

Ik kan op dit moment niets zeggen over de Bertby wandkast, ik ben vrijdag pas weer op het werk, dan zou ik kunnen kijken. Wellicht kunnen adelante of Allan24 eerder kijken of misschien weten die het al
  woensdag 8 december 2004 @ 21:00:03 #255
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_23840434
quote:
IKEA kiest voor Amersfoort
AMERSFOORT - Na vier jaar van onzekerheid heeft IKEA toch besloten een vestiging te openen in Amersfoort. De opening is in het najaar van 2006.

Het wordt geen kleine vestiging zoals de bedoeling was, maar een volwaardige IKEA met een oppervlakte van 26.000 vierkante meter. Het pand komt aan de rand van nieuwbouwwijk Vathorst, langs de snelweg A1.

Er worden het eerste jaar een miljoen bezoekers verwacht. In de jaren daarna rekent IKEA op anderhalf miljoen kooplustigen per jaar.

,,Goed voor Amersfoort en goed voor de economie,’’ zei wethouder Brink van Economische Zaken bij de bekendmaking. Om alle bezoekers in goede banen te leiden, wordt er een ‘bypass’ voor auto’s gemaakt. Het autoverkeer komt daarmee niet op de toch al drukke randboulevard van Vathorst terecht, maar gaat langs de Middenweg, over het bedrijventerrein. Daarvoor moet de Heideweg ondertunneld worden.

De kosten voor de extra verkeersmaatregelen zijn verwerkt in de grondprijs, waarvan de hoogte niet bekend wordt gemaakt. IKEA heeft 3,6 hectare grond gekocht. Bijna alle 1100 parkeerplaatsen komen onder het gebouw, in twee lagen. De ingang zit onder het gebouw, dat het ‘gewone’ blauw-gele uiterlijk van een schoenendoos krijgt. Zowel het gebouw als de parkeerplaatsen kunnen in de toekomst nog groeien.Het dertiende filiaal van IKEA in Nederland gaat werk bieden aan ongeveer 350 mensen, die bijna allemaal in de regio worden geworven. Een deel van de toekomstige bezoekers in Amersfoort wordt ‘afgesnoept’ van de filialen in Utrecht en Amsterdam.

Het heeft ruim vier jaar geduurd voordat het definitieve ja-woord werd gegeven voor een vestiging van IKEA in Amersfoort. Volgens directeur Kleijweg van IKEA Nederland kwam dat door de economische depressie waarin de detailhandel al enkele jaren verkeert. ,,Een filiaal in Amersfoort zou te veel ten koste gaan van de omzet in Utrecht en Amsterdam. Maar nu het economisch tij aantrekt, zien we weer goede mogelijkheden in Vathorst.’’ De bouw van het nieuwe woonwarenhuis begint in het najaar van 2005. Een jaar daarna moeten de deuren open gaan
bron: http://www.amersfoortsecourant.nl
pi_23843601
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:29 schreef WebForce het volgende:

[..]

Een terughaalactie geld alleen voor bepaalde leeringen (in de meeste gevallen),dan wordt het product dus niet uit het assortiment gehaald. Deze is dan nog gewoon te vinden op de website.

Ik kan op dit moment niets zeggen over de Bertby wandkast, ik ben vrijdag pas weer op het werk, dan zou ik kunnen kijken. Wellicht kunnen adelante of Allan24 eerder kijken of misschien weten die het al
Ik werk morgen weer, zal het eens nakijken
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  donderdag 9 december 2004 @ 11:54:21 #257
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_23851569
quote:
Op woensdag 8 december 2004 16:15 schreef WebForce het volgende:

[..]

Dat bruine met beige was een activiteit, dat wil zeggen dat er maar één lading van binnenkomt en dat het dan meteen voorbij is. Hetzelfde geld voor het grind/steentjes in diezelfde kleuren, een kandelaar en theelichthouder in dezelfde kleuren etc.
Jammer

Lichtblauw
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_23865007
quote:
Op woensdag 8 december 2004 22:47 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik werk morgen weer, zal het eens nakijken
De BERTBY wandvitrine gaat vooralsnog niet uit het assortiment, en is momenteel in elke vestiging gewoon op voorraad
pi_23869028
Die BERTBY is wel een van de mooiste mediakasten, maar het is toch wat minder goed ontworpen vergeleken met andere Ikea meubels. Scharnieren zijn een beetje raar, niet echt ikea kwaliteit. En het ophangen is ook niet zo super.

Kan me wel voorstellen als ze later een verbeterde versie uitbrengen.
pi_23871391
Vor dat ophangen was er toch een terugroepactie geweest? Er waren te korte schroeven meegeleverd om de kast mee aan de wand te bevestigen

We hebben eigenlijk best veel Ikea's dadelijk in dit land. In welk land zou de Ikea dichtheid het hoogst zijn per inwoner? Hm zo te zien is dat of zweden, met 15 filialen of zwitserland met 6. Nouja we hebben er hier in verhouding met de omringende landen best veel
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_23874880
quote:
Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Gumtree het volgende:

[..]

bron: http://www.amersfoortsecourant.nl
ook al woon ik daar niet meer, toch leuk om te lezen. Jammer dat die IKEA er niet eerder was, dan had ik daar mijn bijbaantje kunnen hebben ..lijkt me nog steeds heel leuk om bij de Ikea te werken
Hoe groot zijn de andere IKEA's qua oppervlakte? Of ongeveer hetzelfde als die in Amersfoort?
pi_23880765
quote:
Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef Allan24 het volgende:

[..]

De BERTBY wandvitrine gaat vooralsnog niet uit het assortiment, en is momenteel in elke vestiging gewoon op voorraad
Top man, bedankt!!
You can't stop me, I'm close enough to kiss the sky
  vrijdag 10 december 2004 @ 18:13:30 #263
3185 Adelante
To let it go now
pi_23883430
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 04:16 schreef Vanderdonk het volgende:
Vor dat ophangen was er toch een terugroepactie geweest? Er waren te korte schroeven meegeleverd om de kast mee aan de wand te bevestigen [afbeelding]

We hebben eigenlijk best veel Ikea's dadelijk in dit land. In welk land zou de Ikea dichtheid het hoogst zijn per inwoner? Hm zo te zien is dat of zweden, met 15 filialen of zwitserland met 6. Nouja we hebben er hier in verhouding met de omringende landen best veel
Volgens mij staat Duitsland nummer één in de ranglijst met meeste vestigingen per land
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_23884786
in Duitsland zijn 33 vestigingen

http://www.ikea.com/ms/nl(...)ea_group_stores.html

Trouwens, na Haarlem in voorjaar 2005 en de heropening van Groningen in het najaar, zijn Amersfoort (2006) en Leiden (2007) de volgende geplande uitbreidingen
pi_23885172
Van de FP:

Ikea sluit showroom wc's af

Ikea heeft besloten de wc's in de showroom van alle filialen af te sluiten. Het woonwarenhuis is tot deze maatregel over gegaan omdat het geregeld voor komt dat klanten met hoge nood hun boodschap doen op deze toiletten. Dat is uiteraard uitermate vervelend aangezien de toiletten niet aangesloten zijn op de riolering.

Overigens gebeurt dit niet alleen in de Nederlandse filialen. Ikea heeft wereldwijd de showroomtoiletten afgesloten met een doorzichtige kunststofplaat.

[ Bericht 13% gewijzigd door Allan24 op 10-12-2004 20:01:30 ]
pi_23885235
.

Sommige mensen .
pi_23885409
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef Allan24 het volgende:
Van de FP:

Ikea heeft besloten de wc's in de showroom van alle filialen af te sluiten. Het woonwarenhuis is tot deze maatregel over gegaan omdat het geregeld voor komt dat klanten met hoge nood hun boodschap doen op deze toiletten. Dat is uiteraard uitermate vervelend aangezien de toiletten niet aangesloten zijn op de riolering.

Overigens gebeurt dit niet alleen in de Nederlandse filialen. Ikea heeft wereldwijd de showroomtoiletten afgesloten met een doorzichtige kunststofplaat.
Wie doet dat nou? Midden in de Ikea gaan zitten schijten.
pi_23890880
quote:
Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef Allan24 het volgende:
Van de FP:

Ehm... dat was toch altijd al het geval? Tenminste, bij Ikea delft, waar de wc'szijn afgedekt en de trappen ook.
pi_23891005
Poepen mensen in IKEA Delft op de trap??
  zaterdag 11 december 2004 @ 12:09:13 #270
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23895967
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 00:20 schreef Allan24 het volgende:
Poepen mensen in IKEA Delft op de trap??
Ik denk die trappetjes van de stapelbedden . Alleen poepen ze daar niet op
pi_23912442
quote:
Op zaterdag 11 december 2004 12:09 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik denk die trappetjes van de stapelbedden . Alleen poepen ze daar niet op
verkeerd gelezen

Trouwens vanavond IKEA kerstfeest gehad in de vestiging (vanaf 21u omdat de winkel natuurlijk tot 20u open was ) dus ook kerstcadeau

Ik vind het leuk
pi_23915873
Vandaag Sankta Lucia in Ikea Duiven
  zondag 12 december 2004 @ 15:02:41 #273
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23919854
quote:
Op zondag 12 december 2004 01:43 schreef Allan24 het volgende:

[..]

verkeerd gelezen

Trouwens vanavond IKEA kerstfeest gehad in de vestiging (vanaf 21u omdat de winkel natuurlijk tot 20u open was ) dus ook kerstcadeau

Ik vind het leuk
Ik weet al 2 weken wat we krijgen, zodadelijk buffet en feest enzo
pi_23920257
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:02 schreef WebForce het volgende:

[..]

Ik weet al 2 weken wat we krijgen, zodadelijk buffet en feest enzo
Bij ons ging ook al enkele weken het woord rond... een van de talonners had de pallets al voorbij zien komen en had zoiets van, WTF dat is helemaal geen IKEA product.....

Wij hadden geen buffet enzo, omdat het feest gisteravond is geweest na sluitingstijd (begon om 21 uur en dan is eten/buffet beetje aan de late kant). Was in de ingangshal en kassaplein/ZBM van de eigen vestiging
  zondag 12 december 2004 @ 15:35:57 #275
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_23920531
Ben hard toe aan een nieuw bed, en heb een leuke van Ikea op het oog. Zijn de matrassen een beetje goed van de Ikea?? Bij een beddenspeciaalzaak vind ik ze wel erg duur, maar sommigen van de Ikea zijn nou ook niet bepaald goedkoop...
Nu heb ik zo'n goedkoop bed waar het matras bij in zat, maar na 1,5 jaar voel je de veren gewoon zitten en hij ligt gewoon echt niet lekker meer.
Dus... Wie heeft een Ikea-matras, hoe ligt ie, hoe ligt ie na een paar jaar?
Geluk is een richting, geen punt
pi_23921670
quote:
Op zondag 12 december 2004 15:35 schreef Yvonnetje het volgende:
Ben hard toe aan een nieuw bed, en heb een leuke van Ikea op het oog. Zijn de matrassen een beetje goed van de Ikea?? Bij een beddenspeciaalzaak vind ik ze wel erg duur, maar sommigen van de Ikea zijn nou ook niet bepaald goedkoop...
Nu heb ik zo'n goedkoop bed waar het matras bij in zat, maar na 1,5 jaar voel je de veren gewoon zitten en hij ligt gewoon echt niet lekker meer.
Dus... Wie heeft een Ikea-matras, hoe ligt ie, hoe ligt ie na een paar jaar?
De aankoop van een matras is heel persoonsgebonden, hangt er helemaal vanaf wat je wil: binnenvering, koudschuim, latex, boxspring? Hard of zacht, stug of soepel? Ga gewoon eens uitgebreid proefliggen!

Ik heb zelf het Sultan Forsbacka matras, da's het enige latexmatras in het assortiment maar wèl Beste Keus van de Consumentenbond van een paar maanden terug. Ik vind het prima liggen

Met de kwaliteit lijkt het me wel goed zitten; in principe wordt je aangeraden eens in de 8-12 jaar je matras te vervangen om hygiënische- en comfortredenen, maar desondanks geeft IKEA op de meeste matrassen 25 jaar garantie op de matrassen (deels 100%-garantie, deels werkt het met een gebruiksstaffel).

Bovendien is er op de lichtgrijze (middenprijs-segment) en witte (hoogprijs-segment) matrassen een 90-dagen-omruilgarantie van toepassing; als je kiest voor een matras uit die prijsklassen mag je het 90 dagen uitproberen! Bevalt het niet, dan mag je dit eenmalig omruilen voor een ander Sultan-matras.

zondag 12 december 2004 @ 16:54:45 #277
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_23922343
Dankje

Kijk, 25 jaar garantie, daar heb ik wat aan. Dan weet ik in ieder geval zeker dat het niet zo'n flutmatras is, en hoef ik alleen nog even te proefliggen!
Trouwens, in de catalogus van 2005 staat het bedframe 'SEIM', maar deze staat niet op de site. Is hij uit het assortiment of staat gewoon niet alles online???
pi_23923418
Inderdaad, niet alles staat online... wel een afbeelding op de site van IKEA België:

Je kunt even bellen met de IKEA servicelijn voor je 'm gaat halen (of je post het even hier wanneer je van plan bent om 'm aan te schaffen, kijk ik van tevoren of 'ie in vooraad is en reserveer ik 'm zo mogelijk voor je in Breda )
  zondag 12 december 2004 @ 19:12:30 #279
90273 merdeka
In My Life I Love You More
pi_23925136
Zag op de site in de EKTORP-stel-je-eigen-bank-samen-planner de EKTORP hoekslaapbank staan. Nu wilde ik kijken of dat ding op voorraad was, maar nu vind ik het nergens terug bij de productinformatie op de site of de papieren catalogus
Hebben ze dat ding nu wel of niet??!!!
Better to be hated for who you are than loved for who you're not
Wow Scotty - you can beam me up any time - with pleasure! ;)
Sooner or later your bf watches too much Fuse and stars in C movies...
pi_23925729
quote:
Op zondag 12 december 2004 19:12 schreef merdeka het volgende:
Zag op de site in de EKTORP-stel-je-eigen-bank-samen-planner de EKTORP hoekslaapbank staan. Nu wilde ik kijken of dat ding op voorraad was, maar nu vind ik het nergens terug bij de productinformatie op de site of de papieren catalogus
Hebben ze dat ding nu wel of niet??!!!
Zie de post boven je
  maandag 13 december 2004 @ 01:21:11 #281
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23928588
Top feest! En ook nog eens broodbakmeel & andere ingredienten als kerstcadeau én de bonus voor de zaterdagen, voor mij 150 euro ofzo
pi_23928628
Ja, die bonus! Wanneer gaat die komen?

* Allan24 is fulltimer dus kijkt er vol verlangen naar uit

Tof te horen dat het een leuk feest was. Hebben jullie het ook in de vestiging zelf gehouden of op locatie?
  maandag 13 december 2004 @ 09:03:59 #283
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23930779
quote:
Op maandag 13 december 2004 01:24 schreef Allan24 het volgende:
Ja, die bonus! Wanneer gaat die komen?

* Allan24 is fulltimer dus kijkt er vol verlangen naar uit

Tof te horen dat het een leuk feest was. Hebben jullie het ook in de vestiging zelf gehouden of op locatie?
Sinds tijden op een andere locatie, was mijn eerste IKEA feest, die van dat 25 jarig bestaan enzo kon ik helaas niet, moest ik wedstrijd spelen en later bleek dat ik nog wél mee kon . Maargoed....

Ik kon er nu op de fiets heen, alleen jammer dat mijn vriendin eerder naar huis ging, omdat ze niet lekker was. Ja, sinds kort werkt mijn vriendin ook bij de IKEA . Dus die had ik even naar huis gebracht...
  maandag 13 december 2004 @ 15:55:37 #284
3185 Adelante
To let it go now
pi_23943542
net een oud-collega uit Duiven aan de lijn gehad.... één van de kerstwensen die in vervulling gaat is een naakte-mannen-kalender dusssss WebForce, welke maand word je?

ik hoop niet dat de dames in Heerlen dit gaan horen, anders zijn wij zaterdagavond de
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_23947311
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Adelante het volgende:
net een oud-collega uit Duiven aan de lijn gehad.... één van de kerstwensen die in vervulling gaat is een naakte-mannen-kalender dusssss WebForce, welke maand word je?

ik hoop niet dat de dames in Heerlen dit gaan horen, anders zijn wij zaterdagavond de
. . .
Dat soort dingen doen wij dan weer niet hoewel ze er in Breda gek genoeg voor zijn... heb momenteel de foto's thuis op cd-rom van het feest van afgelopen zaterdag, en ik ga ze lekker niet posten
pi_23949475
Een vraagje aan een IKEA medewerker..

Ik heb zo´n staande SKYAR lamp.. nou ja had is een betere woordkeuze. Nu hebben mijn katten de lampenkap gesloopt ! Hij is van boven tot beneden gescheurd.. Kan ik deze lampenkappen los kopen bij de IKEA??
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  maandag 13 december 2004 @ 22:16:26 #287
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23954263
quote:
Op maandag 13 december 2004 15:55 schreef Adelante het volgende:

Nee, niet naakt!

Wordt wel erotisch
pi_23954325
quote:
Op maandag 13 december 2004 20:09 schreef loezzie het volgende:
Een vraagje aan een IKEA medewerker..

Ik heb zo´n staande SKYAR lamp.. nou ja had is een betere woordkeuze. Nu hebben mijn katten de lampenkap gesloopt ! Hij is van boven tot beneden gescheurd.. Kan ik deze lampenkappen los kopen bij de IKEA??
Ja, dat kan. Uit mijn hoofd gezegd kosten ze ¤ 8,90 los en zijn verkrijgbaar bij de klantenservice.
(Momenteel hebben we ze in Breda niet op voorraad, kunnen wel besteld/gereserveerd worden aldaar, dan krijg je een telefoontje van mij als ze er weer zijn )
pi_23954638
quote:
Op maandag 13 december 2004 22:19 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ja, dat kan. Uit mijn hoofd gezegd kosten ze ¤ 8,90 los en zijn verkrijgbaar bij de klantenservice.
(Momenteel hebben we ze in Breda niet op voorraad, kunnen wel besteld/gereserveerd worden aldaar, dan krijg je een telefoontje van mij als ze er weer zijn )
Ik woon alleen in Den Haag, dus dan is Delft een betere optie ! Maar heel erg bedankt voor je antowoord.. dan ga ik binnenkort maar eens langs in Delft (hè, wat rot zeg,... altijd een straf )
hoezo overvloed aan tijd? in mijn dromen zeker !
  dinsdag 14 december 2004 @ 20:59:42 #290
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_23975302
Allan24, ik ben van plan om m morgen te gaan halen. Ikea Eindhoven is nu voor mij dichterbij, dus ik denk niet dat je iets voor me kan doen (opzoeken of ie daar op voorraad is?) Nou ja, maakt ook niks uit want als is ie niet op voorraad, we moeten toch ook een matras uitzoeken en dat gaat toch het beste als je erop gaat liggen ipv testjes op internet doen....
pi_23977853
quote:
Op dinsdag 14 december 2004 20:59 schreef Yvonnetje het volgende:
Allan24, ik ben van plan om m morgen te gaan halen. Ikea Eindhoven is nu voor mij dichterbij, dus ik denk niet dat je iets voor me kan doen (opzoeken of ie daar op voorraad is?) Nou ja, maakt ook niks uit want als is ie niet op voorraad, we moeten toch ook een matras uitzoeken en dat gaat toch het beste als je erop gaat liggen ipv testjes op internet doen....
Eindhoven ...mijn bonus, wat doe je?

Veel plezier met het shoppen (onthoud wel dat het morgen WOENSDAG is... en je weet wat IKEA op woensdagmiddag inhoudt hè?! )
  woensdag 15 december 2004 @ 18:44:55 #292
92009 kitkat
Have a break...
pi_23994934
Het Ottenby nachttafeltje is al zooo lang uitverkocht, steeds als ik er ben grijp ik mis..
Wie is daar....
pi_23999674
quote:
Op woensdag 15 december 2004 18:44 schreef kitkat het volgende:
Het Ottenby nachttafeltje is al zooo lang uitverkocht, steeds als ik er ben grijp ik mis..
Het Ottenby nachttafeltje is uit het assortiment en komt niet meer... een week of twee geleden heb ik de laatste twee stuks die in het hele land nog te krijgen waren (= in Sliedrecht) voor een klant apart laten zetten, die heeft ze dezelfde avond nog daar opgehaald...............

sorry
pi_24002994
is het deze?

Die is in Duitsland nog wel verkrijgbaar zag ik.
En in Belgie ook wel in sommige filialen (handig zo een site met voorraad info) Ik zou wel voor de zekerheid even bellen als je er heen gaat...
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  donderdag 16 december 2004 @ 16:13:52 #295
92009 kitkat
Have a break...
pi_24014784
Ja....die is het!! Wat jammer zeg, dat word op zoek naar een andere...
Wie is daar....
pi_24019400
Ik was vandaag in de ikea en ik heb deze lamp gekocht:

Ik vind hem heeeel mooi.

Verder heb ik ook nog deze plafondspots gekocht, maar ik ga ze wat donkerder verven met interieurlak en tegen een wand aan hangen boven mijn bed.

pi_24053626
Ik heb deze lamp gisteren gekocht. Lijkt me een echte sfeermaker.
Hij heet 'vreten' en hij kostte 47,50 euro.

zaterdag 18 december 2004 @ 09:19:26 #298
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_24053678
We zijn gisteren bij de Ikea in Dusseldorf (Duitsland) geweest, en dat moet zonder overdrijven een van de grootste ikea's zijn die ik het ooit heb gezien, 2 grote parkeergarages, heleboel parkeerplaatsen buiten en een eigen tram en bushalte . En binnen ook, groot restaurant en heel erg veel van die modelkamers en dan geen kleine kamertjes maar echt groot. Leuk dagje uit vanuit het oosten/zuiden des lands.
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_24080394
Uit gesloten topic (meubels in koloniale stijl van IKEA?):
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:40 schreef Klein_Duiveltje het volgende:
Ik ben mijn kamer aan het veranderen en nu zou ik graag wat meubeltjes willen kopen (grote kledingkast, nachtkastje, bed en evt. ladekastje) in donker hout, koloniale stijl. Ik heb namelijk al een mooie spiegel en een antiek bureau, maar dit past niet bij de andere meubels op mijn kamer. Weet iemand toevallig of zoiets bij IKEA te koop is en hoeveel ik dan ongeveer kwijt ben?
Bedankt!
pi_24086665
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:01 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic (meubels in koloniale stijl van IKEA?):
[..]
IKEA heeft behoorlijk wat in 'country style', en daar zitten ook donkerder meubels bij die binnen de koloniale stijl niet misstaan.

Dat zijn bijvoorbeeld de MARKÖR serie (hier en hier), daarvan zijn veel onderdelen in die donkere kleur verkrijgbaar. Ook is er de HEDSTA kast met wijnrek, serveerplateau en barspiegel, de HEDALEN garderobekast.

Niet alles staat op de site, er zijn vast nog meer meubelen in deze stijl verkrijgbaar. Een heleboel meubelen hebben daarnaast ook een antiekbeits afwerking hebben, zoals bijvoorbeeld LEKSVIK en HEMNES (hier, hier, hier en hier) maar ik weet niet of je dat zoekt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Allan24 op 19-12-2004 18:55:16 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')