Hmmja dat van die terughaalactie had ik idd gezien op de site, maar daarna heeft ie er nog wel op gestaan.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:19 schreef athlonkmf het volgende:
Er was wel een terughaalactie geweest, misschien daarom dat ie er niet meer staat?
Maar misschien dat ie idd uit het assortiment gaat?
Dat bruine met beige was een activiteit, dat wil zeggen dat er maar één lading van binnenkomt en dat het dan meteen voorbij is. Hetzelfde geld voor het grind/steentjes in diezelfde kleuren, een kandelaar en theelichthouder in dezelfde kleuren etc.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bweehh vanochtend naar IKEA Barendrecht geweest om deze drijfkaarsen te halen, die hadden ze daar in leuke kleuren, oranje, bruin en beige in 1 zakje:
[afbeelding]
maar ze hadden nu alleen nog maar lichtblauwe en 1 kapot zakje met wit/rood/roze
Een terughaalactie geld alleen voor bepaalde leeringen (in de meeste gevallen),dan wordt het product dus niet uit het assortiment gehaald. Deze is dan nog gewoon te vinden op de website.quote:Op woensdag 8 december 2004 15:19 schreef athlonkmf het volgende:
ik kan dat ook wel een beetje beantwoorden. Het is nog te koop, ik heb er 2 gekocht een week geleden.
Er was wel een terughaalactie geweest, misschien daarom dat ie er niet meer staat?
Maar misschien dat ie idd uit het assortiment gaat?
bron: http://www.amersfoortsecourant.nlquote:IKEA kiest voor Amersfoort
AMERSFOORT - Na vier jaar van onzekerheid heeft IKEA toch besloten een vestiging te openen in Amersfoort. De opening is in het najaar van 2006.
Het wordt geen kleine vestiging zoals de bedoeling was, maar een volwaardige IKEA met een oppervlakte van 26.000 vierkante meter. Het pand komt aan de rand van nieuwbouwwijk Vathorst, langs de snelweg A1.
Er worden het eerste jaar een miljoen bezoekers verwacht. In de jaren daarna rekent IKEA op anderhalf miljoen kooplustigen per jaar.
,,Goed voor Amersfoort en goed voor de economie,’’ zei wethouder Brink van Economische Zaken bij de bekendmaking. Om alle bezoekers in goede banen te leiden, wordt er een ‘bypass’ voor auto’s gemaakt. Het autoverkeer komt daarmee niet op de toch al drukke randboulevard van Vathorst terecht, maar gaat langs de Middenweg, over het bedrijventerrein. Daarvoor moet de Heideweg ondertunneld worden.
De kosten voor de extra verkeersmaatregelen zijn verwerkt in de grondprijs, waarvan de hoogte niet bekend wordt gemaakt. IKEA heeft 3,6 hectare grond gekocht. Bijna alle 1100 parkeerplaatsen komen onder het gebouw, in twee lagen. De ingang zit onder het gebouw, dat het ‘gewone’ blauw-gele uiterlijk van een schoenendoos krijgt. Zowel het gebouw als de parkeerplaatsen kunnen in de toekomst nog groeien.Het dertiende filiaal van IKEA in Nederland gaat werk bieden aan ongeveer 350 mensen, die bijna allemaal in de regio worden geworven. Een deel van de toekomstige bezoekers in Amersfoort wordt ‘afgesnoept’ van de filialen in Utrecht en Amsterdam.
Het heeft ruim vier jaar geduurd voordat het definitieve ja-woord werd gegeven voor een vestiging van IKEA in Amersfoort. Volgens directeur Kleijweg van IKEA Nederland kwam dat door de economische depressie waarin de detailhandel al enkele jaren verkeert. ,,Een filiaal in Amersfoort zou te veel ten koste gaan van de omzet in Utrecht en Amsterdam. Maar nu het economisch tij aantrekt, zien we weer goede mogelijkheden in Vathorst.’’ De bouw van het nieuwe woonwarenhuis begint in het najaar van 2005. Een jaar daarna moeten de deuren open gaan
Ik werk morgen weer, zal het eens nakijkenquote:Op woensdag 8 december 2004 16:29 schreef WebForce het volgende:
[..]
Een terughaalactie geld alleen voor bepaalde leeringen (in de meeste gevallen),dan wordt het product dus niet uit het assortiment gehaald. Deze is dan nog gewoon te vinden op de website.
Ik kan op dit moment niets zeggen over de Bertby wandkast, ik ben vrijdag pas weer op het werk, dan zou ik kunnen kijken. Wellicht kunnen adelante of Allan24 eerder kijken of misschien weten die het al
Jammerquote:Op woensdag 8 december 2004 16:15 schreef WebForce het volgende:
[..]
Dat bruine met beige was een activiteit, dat wil zeggen dat er maar één lading van binnenkomt en dat het dan meteen voorbij is. Hetzelfde geld voor het grind/steentjes in diezelfde kleuren, een kandelaar en theelichthouder in dezelfde kleuren etc.
De BERTBY wandvitrine gaat vooralsnog niet uit het assortiment, en is momenteel in elke vestiging gewoon op voorraadquote:Op woensdag 8 december 2004 22:47 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik werk morgen weer, zal het eens nakijken
ook al woon ik daar niet meer, toch leuk om te lezen. Jammer dat die IKEA er niet eerder was, dan had ik daar mijn bijbaantje kunnen hebben ..lijkt me nog steeds heel leuk om bij de Ikea te werkenquote:Op woensdag 8 december 2004 21:00 schreef Gumtree het volgende:
[..]
bron: http://www.amersfoortsecourant.nl
Top man, bedankt!!quote:Op donderdag 9 december 2004 22:05 schreef Allan24 het volgende:
[..]
De BERTBY wandvitrine gaat vooralsnog niet uit het assortiment, en is momenteel in elke vestiging gewoon op voorraad
Volgens mij staat Duitsland nummer één in de ranglijst met meeste vestigingen per landquote:Op vrijdag 10 december 2004 04:16 schreef Vanderdonk het volgende:
Vor dat ophangen was er toch een terugroepactie geweest? Er waren te korte schroeven meegeleverd om de kast mee aan de wand te bevestigen [afbeelding]
We hebben eigenlijk best veel Ikea's dadelijk in dit land. In welk land zou de Ikea dichtheid het hoogst zijn per inwoner? Hm zo te zien is dat of zweden, met 15 filialen of zwitserland met 6. Nouja we hebben er hier in verhouding met de omringende landen best veel
Wie doet dat nou? Midden in de Ikea gaan zitten schijten.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef Allan24 het volgende:
Van de FP:
Ikea sluit showroom wc's af
Ikea heeft besloten de wc's in de showroom van alle filialen af te sluiten. Het woonwarenhuis is tot deze maatregel over gegaan omdat het geregeld voor komt dat klanten met hoge nood hun boodschap doen op deze toiletten. Dat is uiteraard uitermate vervelend aangezien de toiletten niet aangesloten zijn op de riolering.
Overigens gebeurt dit niet alleen in de Nederlandse filialen. Ikea heeft wereldwijd de showroomtoiletten afgesloten met een doorzichtige kunststofplaat.
Ehm... dat was toch altijd al het geval? Tenminste, bij Ikea delft, waar de wc'szijn afgedekt en de trappen ook.quote:Op vrijdag 10 december 2004 19:49 schreef Allan24 het volgende:
Van de FP:
Ikea sluit showroom wc's af
Ikea heeft besloten de wc's in de showroom van alle filialen af te sluiten. Het woonwarenhuis is tot deze maatregel over gegaan omdat het geregeld voor komt dat klanten met hoge nood hun boodschap doen op deze toiletten. Dat is uiteraard uitermate vervelend aangezien de toiletten niet aangesloten zijn op de riolering.
Overigens gebeurt dit niet alleen in de Nederlandse filialen. Ikea heeft wereldwijd de showroomtoiletten afgesloten met een doorzichtige kunststofplaat.![]()
![]()
Ik denk die trappetjes van de stapelbeddenquote:Op zaterdag 11 december 2004 00:20 schreef Allan24 het volgende:
Poepen mensen in IKEA Delft op de trap??
quote:Op zaterdag 11 december 2004 12:09 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik denk die trappetjes van de stapelbedden. Alleen poepen ze daar niet op
Ik weet al 2 weken wat we krijgen, zodadelijk buffet en feest enzoquote:Op zondag 12 december 2004 01:43 schreef Allan24 het volgende:
[..]verkeerd gelezen
Trouwens vanavond IKEA kerstfeest gehad in de vestiging (vanaf 21u omdat de winkel natuurlijk tot 20u open was) dus ook kerstcadeau
Ik vind het leuk
Bij ons ging ook al enkele weken het woord rond... een van de talonners had de pallets al voorbij zien komen en had zoiets van, WTF dat is helemaal geen IKEA product.....quote:Op zondag 12 december 2004 15:02 schreef WebForce het volgende:
[..]
Ik weet al 2 weken wat we krijgen, zodadelijk buffet en feest enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |