abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 november 2004 @ 15:32:53 #201
3185 Adelante
To let it go now
pi_23378842
leuke sint cadeautje

superzachte wezel voor ¤ 4,95
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_23416769
quote:
Op woensdag 17 november 2004 01:49 schreef Brennie het volgende:
Ik wil juist plastic kerstballen!
De katten hier zijn nml net iets te dol op de kerstboom
Bedankt voor de tip dus.
Ja inderdaad, plastic kerstballen zijn als je katten hebt ideaal. Die beesten spelen maar wat te graag met bungelende, glimmende, weerspiegelende dingetjes.
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
pi_23416774
quote:
Op woensdag 17 november 2004 15:32 schreef Adelante het volgende:
leuke sint cadeautje

[afbeelding]
superzachte wezel voor ¤ 4,95
Ooh heb je aan mij gedacht?? Das liefffff
  zaterdag 20 november 2004 @ 13:05:29 #204
3185 Adelante
To let it go now
pi_23444726
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_23465250
Woensdag is het weer zover; Woonsdag!

* Coconut is weer van de partij
Ik ga even het MALA tekenbord halen voor m'n nichtje .
amokaapjeeh O+
pi_23475022

SSIINNTTEERRKKLLAAAASS
Ook Sinterklaas doet op Woonsdag z'n inkopen bij IKEA.
En 's middags blijft hij wat langer om alle kinderen te begroeten.

Ben je 9 jaar of jonger en ben je het hele jaar lief geweest? Kom dan om 15 uur naar het Woonsdag plein in het magazijn. Sinterklaas en zijn Pieten hebben heel veel leuke verrassingen bij zich. En voor jou zit er ook vast een pakje tussen.
  maandag 22 november 2004 @ 11:07:55 #207
103793 kozakken
Living the life
pi_23486941
Dat tekenbord is echt errug leuk! -moet manlief er woonsdag maar op uit sturen!-
pi_23526271
Vraagje over dat woonsdag gebeuren.
Dat tekenbord bv is vanaf 12 uur. Moet je er dan al om 10 uur zijn om er 1 te bemachtigen, of zijn ze pas om 12 uur te bemachtigen?
Er is om 5 uur namelijk ook een opbergmeubel wat ik erg leuk vind. Maar je kan toch moeilijk van sochtends rondlopen zodat je zeker weet dat je het hebt.
Zijn er al mensen op zo'n woonsdag geweest die weten hoe t werkt?
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  woensdag 24 november 2004 @ 10:17:15 #209
3185 Adelante
To let it go now
pi_23535965
er zijn drie aanbiedingen op een woonsdag: om 10 uur, 12 uur en 17 uur.
voor alle aanbiedingen geldt op = op, dus de mensen die het eerst komen
hebben de meeste kans een aanbieding te bemachtigen

nu moet ik zeggen dat de middag- en avondaanbieding niet echt de trekpleister
is, die de ochtendaanbieidng om 10 uur is. Ik zou dus gewoon lekker vanmiddag
gaan, dan zijn de tekenborden vast nog op voorraad en kun je profiteren van
de 17 uur aanbieiding en eventueel ook nog de trek-in-korting actie

als je nu om 17 uur gaat voor de 10 uur aanbeiding, dan vermoed ik wel
dat je bot vangt
  woensdag 24 november 2004 @ 10:28:50 #210
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23536181
Het is Woonsdag, woonsdag !

Brett en Tobias zijn om 15.00 uur op bezoek in IKEA Duiven, ze gaan daar een kamer restylen
  woensdag 24 november 2004 @ 10:32:15 #211
3185 Adelante
To let it go now
pi_23536242

gelukkig krijgen wij alleen de sint op bezoek -O_
pi_23539707
Adelante thx, we zijn al geweest
Om 12 uur precies stonden we te wachten op de schoolborden. Wat een gedoe. Die staan dan opgesteld onder een laken en precies 12 uur gaat dat laken er af. Maar goed we hebben hem. De kids waren erbij maar gelukkig kwamen we oma ook tegen zodat het hun niet eens opgevallen is dat we die meegenomen hebben
Om 5 uur gaat mijn broertje voor de andere aanbieding. Ben benieuwd want daar stonden er erg weinig van. We zullen zien.
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_23543493
quote:
Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef jessie het volgende:
Adelante thx, we zijn al geweest
Om 12 uur precies stonden we te wachten op de schoolborden. Wat een gedoe. Die staan dan opgesteld onder een laken en precies 12 uur gaat dat laken er af.
Echt waar?
Ik was om 11 uur al in Utrecht en mocht gewoon een tekenbord van de stapel afpakken en afrekenen voor 9,95 . Ook meteen maar even een rol tekenpapier + viltstiften + wthiteboardstiften + magneetjes meegenomen. Oja en ook nog 2 roze granat kussens en de komplement opbergbakjes .
amokaapjeeh O+
pi_23545075
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:32 schreef Adelante het volgende:

gelukkig krijgen wij alleen de sint op bezoek
die komt tenminste kadootjes brengen in plaats van je winkel overhoop te halen
  zaterdag 27 november 2004 @ 12:16:06 #215
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23604647
quote:
Op woensdag 24 november 2004 10:32 schreef Adelante het volgende:

gelukkig krijgen wij alleen de sint op bezoek -O_
Schjint heel leuk te zijn geweest! Waren iets van 1000 klanten op af gekomen...
pi_23631065
Koopzondag op de woonboulevard in Breda vandaag... dus ook bij IKEA. Tijdens mijn koffiepauze heb ik vanuit de kantine (3e etage in het pand) gewoon eens naar beneden mensen staan kijken... ze rijden elkaar haast dood voor een vrije parkeerplaats, onvoorstelbaar!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_23633963
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:10 schreef Allan24 het volgende:
Koopzondag op de woonboulevard in Breda vandaag... dus ook bij IKEA. Tijdens mijn koffiepauze heb ik vanuit de kantine (3e etage in het pand) gewoon eens naar beneden mensen staan kijken... ze rijden elkaar haast dood voor een vrije parkeerplaats, onvoorstelbaar!
Daarom moeten ze eigenlijk een slagboomsysteem gaan invoeren. Heb je dit soort gedoe niet meer...

Daarom vermijd ik ikea ook altijd tijdens drukke dagen.
  zondag 28 november 2004 @ 23:30:53 #218
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23634778
quote:
Op zondag 28 november 2004 19:10 schreef Allan24 het volgende:
Hebben jullie 3 etages?

Ik roep ook al een half jaar dat er bij IKEA duiven nog een etage bij op moet
pi_23642505
3??? Dat hebben ze in Eindhoven ook niet terwijl die best groot is.
  maandag 29 november 2004 @ 13:45:07 #220
3185 Adelante
To let it go now
pi_23642528
quote:
Op zondag 28 november 2004 23:30 schreef WebForce het volgende:

Hebben jullie 3 etages?

Ik roep ook al een half jaar dat er bij IKEA duiven nog een etage bij op moet
Duiven gaat toch volgens jaar de hele eerste etage verbouwen
Misschien is er dan wél meteen ruimte voor een extra verdieping
  maandag 29 november 2004 @ 19:13:40 #221
14896 Gumtree
 Rubberboom?
pi_23650670
quote:
Op maandag 29 november 2004 13:45 schreef Adelante het volgende:

[..]

Duiven gaat toch volgens jaar de hele eerste etage verbouwen
Misschien is er dan wél meteen ruimte voor een extra verdieping
Ikea Duiven is toch pas een jaartje of 2 jong en nu alweer een verbouwing. De vorige Ikea Duiven was wel een winkel over meerdere verdiepingen.
pi_23652606
Breda heeft 4 'lagen': begane grond en 1e etage zijn parkeergarage, er zijn ook nog een stuk of 100 parkeerplaatsen recht voor het pand. Daarnaast zijn er dus nog eens 1150 inpandige parkeerplaatsen. Omdat het grondoppervlak waar de vestiging op staat is er niet zo'n groot parkeerterrein als bijvoorbeeld Heerlen of Eindhoven, en moesten ze wel de hoogte in; het gebouw is een meter of 20 hoog en telt 23.500 m2.

De ingangshal, marketplace, kassalijn, zelfbedieningsmagazijn en serviceafdeling ziitten op de tweede etage, en de showroom, het restaurant, kantine en kantoorruimtes helemaal bovenin. Vanuit het restaurant heb je uitzicht over de hele stad, erg mooi

[ Bericht 3% gewijzigd door Allan24 op 29-11-2004 20:53:24 ]
  maandag 29 november 2004 @ 20:59:20 #223
3185 Adelante
To let it go now
pi_23653457
quote:
Op maandag 29 november 2004 19:13 schreef Gumtree het volgende:

Ikea Duiven is toch pas een jaartje of 2 jong en nu alweer een verbouwing. De vorige Ikea Duiven was wel een winkel over meerdere verdiepingen.
Duiven 2 is geopend in februari 1999, dus al weer bijna 6 jaar geleden nu... Vorig jaar hebben ze er de hele beneden verdieping verbouwd en wat ik begreep is volgend jaar de bovenverdieping aan de beurt
pi_23655103
Ga donderdag eindelijk mijn huissleutel van mijn eerste huis ophalen Daarna blaas ik naar de Ikea Hengelo om spullentjes te halen. Ga denk ik blauw en beige spullen halen. Moet o.a. Bank, Keukentafel en stoelen, Bed, TV meubel, Kasten en Bureau hebben.
Inside The Matrix, they are everyone, and they are no one.
pi_23656150
quote:
Op maandag 29 november 2004 21:52 schreef clooner het volgende:
Ga donderdag eindelijk mijn huissleutel van mijn eerste huis ophalen Daarna blaas ik naar de Ikea Hengelo om spullentjes te halen. Ga denk ik blauw en beige spullen halen. Moet o.a. Bank, Keukentafel en stoelen, Bed, TV meubel, Kasten en Bureau hebben.
Gefeliciteerd!
Moet je niet eerst klussen in je nieuwe huis? (Verven, schoonmaken, vloer leggen enzo?)
  maandag 29 november 2004 @ 23:28:02 #226
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23657983
quote:
Op maandag 29 november 2004 20:59 schreef Adelante het volgende:

[..]

Duiven 2 is geopend in februari 1999, dus al weer bijna 6 jaar geleden nu... Vorig jaar hebben ze er de hele beneden verdieping verbouwd en wat ik begreep is volgend jaar de bovenverdieping aan de beurt
Idd, dat klopt. In januari beginnen we al!

Maar wij (BA50) zijn echt veeels te klein, wij kunnen zelfs niet alle artikelen voeren !
pi_23728410
Ik vind deze twee echt hélemaal geweldig!

Nachtlichtje SPÖKA ¤ 9,95
Lamp op oplaadbare batterijen. Incl. lader. Aan- en uitdoen door op het hoofd van het spook te drukken.

Hanglamp BLIMP ¤ 19,95 (gezien op de website van IKEA België)
Geeft de kamer een lichtpatroon van manen, sterren en planeten. Incl. halogeenlamp 40W. 4,7 m snoer incl. 2 haken.
pi_23729087
Woei, die onderste is leuk!
  vrijdag 3 december 2004 @ 16:03:46 #229
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23740045
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 00:18 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind deze twee echt hélemaal geweldig!

[afbeelding]

Nachtlichtje SPÖKA ¤ 9,95
Lamp op oplaadbare batterijen. Incl. lader. Aan- en uitdoen door op het hoofd van het spook te drukken.

Deze ligt op de kinderafdeling in een zakje
pi_23746662
Gisteren moest ik een lange tijd bij de klantenservice wachten. Twee kasten die werden bezorgd waren namelijk zwaar beschadigd tijdens transport. Ik kreeg de vervangende onderdelen plus nog eens een stapel maaltijdbonnen en nog eens 50 euro vergoeding (had 150 betaald voor bezorgen)
Dat is nog eens netjes
pi_23748546
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 21:04 schreef athlonkmf het volgende:
Gisteren moest ik een lange tijd bij de klantenservice wachten. Twee kasten die werden bezorgd waren namelijk zwaar beschadigd tijdens transport. Ik kreeg de vervangende onderdelen plus nog eens een stapel maaltijdbonnen en nog eens 50 euro vergoeding (had 150 betaald voor bezorgen)
Dat is nog eens netjes

In welke vestiging ben je geweest?
Op een of andere manier heb ik al een idee wat het antwoord op deze vraag gaat zijn
pi_23748986
Ikea Delft.
Die transportservice van delft is dan ook echt kut. Al mijn zendingen, twee in totaal waren wat mis mee.
De eerste waren dus twee kasten beschadigd. En de 2e zending, een keuken, mistte een kast...

Ikea delft altijd zulke probs?

Leuke anekdote, ik was Lieke van "het Blok" nog tegengekomen daar. Met de befaamde heupbroek en bitchy look. Die was haar eetkamer aan het kopen of zo.
pi_23749034
Mijn huis is momenteel bijna een ikea showroom. Een magiker wandkast, malung fauteuil, bertby cd-kasten in de woonkamer, billy kasten systeem in computerkamer en hopen serie in de slaapkamer.
pi_23749077
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:42 schreef athlonkmf het volgende:
Ikea Delft.

* Allan24 gaat zich aanmelden voor de eerstvolgende helderziendenconferentie
pi_23749107
quote:
Op vrijdag 3 december 2004 22:44 schreef athlonkmf het volgende:
Mijn huis is momenteel bijna een ikea showroom. Een magiker wandkast, malung fauteuil, bertby cd-kasten in de woonkamer, billy kasten systeem in computerkamer en hopen serie in de slaapkamer.

Als ik al mijn IKEA spullen hier in huis opsom, dan heb je straks een kapot muiswieltje
pi_23753146
Delft was de enigste franchise toch?
pi_23753928
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 03:56 schreef Vanderdonk het volgende:
Delft was de enigste franchise toch?

Delft is IKEA's internationale testhuis, en tevens franchise-gever. Delft is dan ook onderdeel van Inter IKEA Systems, de overige vestigingen vallen onder IKEA Nederland. Hoe het precies zit met franchising weet ik niet, alleen dat Delft een 'aparte' status heeft en dat er dan ook verschillen bestaan tussen die vestiging en de rest. Dat merk je aan o.a. de tweetalige communicatie (Nederlands en Engels), ander verkoopsysteem, andere kassabonnen, andere services e.d.
pi_23768788
Flink probleempje. Ik ben mijn keuken in elkaar aan het zetten, maar bij de inbouwovenkast (hoge) is de plank aan het verzakken. Ik lees in de folder dat daar een speciale versterkte plank bij hoort, maar ik heb maar 2x de normale gekregen. Is er nou wel of geen speciale plank voor de oven?
pi_23769120
quote:
Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef athlonkmf het volgende:
Flink probleempje. Ik ben mijn keuken in elkaar aan het zetten, maar bij de inbouwovenkast (hoge) is de plank aan het verzakken. Ik lees in de folder dat daar een speciale versterkte plank bij hoort, maar ik heb maar 2x de normale gekregen. Is er nou wel of geen speciale plank voor de oven?
Je hebt deze (artikelnummer 70043398; plank voor inbouw oven/koelkast) of eventueel deze (artikelnummer 50043399 voor 60x58 cm of 10031770 voor 40x58 cm; beiden 'versterkte plank').
Als je twijfelt of je de juiste hebt, morgen even IKEA bellen!
pi_23769150
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Je hebt deze (artikelnummer 70043398; plank voor inbouw oven/koelkast) of eventueel deze (artikelnummer 50043399 voor 60x58 cm of 10031770 voor 40x58 cm; beiden 'versterkte plank').
En nee, die artikelnummers weet ik niet uit mijn hoofd, die staan gewoon op de website
  zondag 5 december 2004 @ 00:23:01 #241
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23769465
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:07 schreef Allan24 het volgende:

[..]

En nee, die artikelnummers weet ik niet uit mijn hoofd, die staan gewoon op de website
Weet jij geen artikelnummers uit je hoofd?
pi_23769523
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:23 schreef WebForce het volgende:

[..]

Weet jij geen artikelnummers uit je hoofd?
Ja, één die van een Klippan bank (00027392). Ik ken wel een (hele)boel namen van producten, collega's noemen me soms een wandelende catalogus
pi_23769611
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Hmm.. ik heb toch zeker 70043398 gekregen. Nou lekker stevig dan zeg. Morgen ga ik het verstevigen met hoekverbindingen.

Dit is dus de zoveelste probleem bij mijn ikea keuken dan.

Eerst begon het met de kasten die net een paar milimeter minder breed waren dan vermeld. De 30-40cm kasten missen zelfs een halve cm. Lekker handig als ik dan een 350cm werkblad bestel. Al die kasten bij elkaar zorgde dat het werkblad net 2cm te lang was. Deze moest ik infrezen.

Toen kwam de koelkast met een te dikke stekker zodat ie niet volledig de kast in kon.

En dan nu dit

Tis jammer dat de klantenservice morgen niet open is volgens de telefoon. maar ik zal toch eens proberen.

Hmm.. die rationel deurdemper ziet er best handig uit.
pi_23769866
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:29 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Hmm.. ik heb toch zeker 70043398 gekregen. Nou lekker stevig dan zeg. Morgen ga ik het verstevigen met hoekverbindingen.

Dit is dus de zoveelste probleem bij mijn ikea keuken dan.

Eerst begon het met de kasten die net een paar milimeter minder breed waren dan vermeld. De 30-40cm kasten missen zelfs een halve cm. Lekker handig als ik dan een 350cm werkblad bestel. Al die kasten bij elkaar zorgde dat het werkblad net 2cm te lang was. Deze moest ik infrezen.
Dat klopt.. de kasten van 60cm zijn 59,8 cm, daar wordt voor zover ik weet bij het bestellen van een blad rekening mee gehouden. Wat de reden van die maatvoering is weet ik niet, ook onze keukenafdeling wist het antwoord niet maar wijst daar klanten doorgaans wel op- zeker als er elders een blad wordt besteld.
quote:
Toen kwam de koelkast met een te dikke stekker zodat ie niet volledig de kast in kon.
Da's raar? Je zou dat eens na moeten zien op de site van Whirlpool, dat is immers de fabrikant van alle keukenapparatuur.
Ik weet wel dat sommige dingen voor Belgische klanten (die hebben we erg veel in Breda, keukens zijn daar duurder dan hier) problemen kunnen opleveren w.b. gaskookplaten, omdat de aansluitingen hiervoor in België anders schijnen te zijn. Voor apparatuur verbaast me dat er iets mee mis is.
quote:
En dan nu dit
Sorry
quote:
Tis jammer dat de klantenservice morgen niet open is volgens de telefoon. maar ik zal toch eens proberen.
Da's waar, morgen is het zondag!
In elk geval zijn de vestigingen Amsterdam en Utrecht morgen geopend dus als je dichtbij woont is het eventueel een optie om langs te gaan. Als er vestigingen op zondag open zijn, is de telefonische klantenservice doorgaans ook bereikbaar. Weliswaar zijn er daar dan minder medewerkers, maar er zit wel iemand die je probleem/vraag kan doorgeven aan de vestiging waar je de aankoop gedaan hebt.
quote:
Hmm.. die rationel deurdemper ziet er best handig uit.
Die heb ik ook geïnstalleerd, en ze werken prima!

[ Bericht 0% gewijzigd door Allan24 op 05-12-2004 03:55:08 ]
  zondag 5 december 2004 @ 00:59:32 #245
23170 WebForce
Kijk mij nou!
pi_23770261
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:25 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ja, één die van een Klippan bank (00027392). Ik ken wel een (hele)boel namen van producten, collega's noemen me soms een wandelende catalogus
Ik kende (voordat ze een paar maanden terug de ZB opnieuw hebben ingedeeld) alle bijna ZB artikelen bij naam en pakplaats

Nu weet ik enkele artikelnummers van manden (moeten handmatig besteld worden). Een andere jongen die bij mij op de afdeling werkte kende artikelnummer van alle manden, geurkaarsen, potten etc uit z'n hoofd. Echt ziek!

Belde de kassa zat die koffie te drinken, dat zei die dan ook, maar dan erachter 'maar ik weet het artikelnummer wel' , zo mooi!
pi_23772701
quote:
Op zondag 5 december 2004 00:42 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Dat klopt.. de kasten van 60cm zijn 58,8 cm, daar wordt voor zover ik weer bij het bestellen van een blad rekening mee gehouden. Wat de reden van die maatvoering is weet ik niet, ook onze keukenafdeling wist het antwoord niet maar wijst daar klanten doorgaans wel op- zeker als er elders een blad wordt besteld.
[..]
Dat is het rare. Ik had samen met de keuken het werkblad incluis de spoelbak besteld bij Ikea delft.
Dus dat is gewoon bekend dat het de kasten zulke rare maatvoeringen hebben? Ik zal dan eens gaan klagen een keer dan. Zo'n fout mag toch niet voorkomen? zeker als ik zo'n 500 euro voor het werkblad moest betalen. Nu heb ik het nog mooi kunnen inkorten, maar toch.
quote:
Sorry
[..]

Da's waar, morgen is het zondag!
In elk geval zijn de vestigingen Amsterdam en Utrecht morgen geopend dus als je dichtbij woont is het eventueel een optie om langs te gaan. Als er vestigingen op zondag open zijn, is de telefonische klantenservice doorgaans ook bereikbaar. Weliswaar zijn er daar dan minder medewerkers, maar er zit wel iemand die je probleem/vraag kan doorgeven aan de vestiging waar je de aankoop gedaan hebt.
Ik moet toch een keer langs de klantenservice om een paar dingen te retourneren, dan kan ik gelijk mijn klacht voorleggen, misschien krijg ik weer een hoop voedselbonnen
quote:
Die heb ik ook geïnstalleerd, en ze werken prima!
Ik ga ze eens opzoeken dan. Die magiker, billy en hopen kastdeuren knallen nu nogal hard dicht, beetje luxe mag best
pi_23772956
quote:
Op zondag 5 december 2004 03:37 schreef athlonkmf het volgende:

[..]

Dat is het rare. Ik had samen met de keuken het werkblad incluis de spoelbak besteld bij Ikea delft.
Dus dat is gewoon bekend dat het de kasten zulke rare maatvoeringen hebben? Ik zal dan eens gaan klagen een keer dan. Zo'n fout mag toch niet voorkomen? zeker als ik zo'n 500 euro voor het werkblad moest betalen. Nu heb ik het nog mooi kunnen inkorten, maar toch.
[..]

Ik moet toch een keer langs de klantenservice om een paar dingen te retourneren, dan kan ik gelijk mijn klacht voorleggen, misschien krijg ik weer een hoop voedselbonnen
[..]

Ik ga ze eens opzoeken dan. Die magiker, billy en hopen kastdeuren knallen nu nogal hard dicht, beetje luxe mag best
Oeps, 59,8 bedoel ik, typfoutje maar als je bv. 5 kasten naast elkaar hebt scheelt dat al gauw 1cm.
En inderdaad, ik zou het gewoon voorleggen aan de klantenservice; wat ze niet weten kunnen ze niet oplossen.
  woensdag 8 december 2004 @ 00:29:17 #248
92354 Nuvole
feeling good
pi_23824857
NU! op BBC 2:

Programma:
Design for Life: Ingvar Kamprad
Zender:
BBC 2
Tijdstip:
7-12-2004
00:20-00:50

Voor de die-hards
Only the good die young.
pi_23831738
Misschien kan een vriendelijke Ikea-medewerker mijn vraag beantwoorden: Ik wil een Bertby vitrinekast aanschaffen; ik heb hem pas in februari nodig. Nu zag ik dat hij niet meer op de site staat en ook niet meer in de catalogus. Is hij uit het assortiment? Toen ik een paar weken geleden bij Ikea Utrecht was, zag ik hem nog wel in de winkel. Moet ik er snel bij zijn of kan ik hem in februari nog kopen??
You can't stop me, I'm close enough to kiss the sky
pi_23833412
ik kan dat ook wel een beetje beantwoorden. Het is nog te koop, ik heb er 2 gekocht een week geleden.

Er was wel een terughaalactie geweest, misschien daarom dat ie er niet meer staat?

Maar misschien dat ie idd uit het assortiment gaat?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')