Ja inderdaad, plastic kerstballen zijn als je katten hebt ideaal. Die beesten spelen maar wat te graag met bungelende, glimmende, weerspiegelende dingetjes.quote:Op woensdag 17 november 2004 01:49 schreef Brennie het volgende:
Ik wil juist plastic kerstballen!
De katten hier zijn nml net iets te dol op de kerstboom
Bedankt voor de tip dus.
Ooh heb je aan mij gedacht?? Das liefffffquote:Op woensdag 17 november 2004 15:32 schreef Adelante het volgende:
leuke sint cadeautje
[afbeelding]superzachte wezel voor ¤ 4,95
Echt waar?quote:Op woensdag 24 november 2004 13:28 schreef jessie het volgende:
Adelante thx, we zijn al geweest
Om 12 uur precies stonden we te wachten op de schoolborden. Wat een gedoe. Die staan dan opgesteld onder een laken en precies 12 uur gaat dat laken er af.
quote:Op woensdag 24 november 2004 10:32 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
gelukkig krijgen wij alleen de sint op bezoek
Schjint heel leuk te zijn geweest!quote:Op woensdag 24 november 2004 10:32 schreef Adelante het volgende:![]()
![]()
gelukkig krijgen wij alleen de sint op bezoek -O_
Daarom moeten ze eigenlijk een slagboomsysteem gaan invoeren. Heb je dit soort gedoe niet meer...quote:Op zondag 28 november 2004 19:10 schreef Allan24 het volgende:
Koopzondag op de woonboulevard in Breda vandaag... dus ook bij IKEA. Tijdens mijn koffiepauze heb ik vanuit de kantine (3e etage in het pand) gewoon eens naar beneden mensen staan kijken... ze rijden elkaar haast dood voor een vrije parkeerplaats, onvoorstelbaar!
Hebben jullie 3 etages?quote:Op zondag 28 november 2004 19:10 schreef Allan24 het volgende:
Koopzondag op de woonboulevard in Breda vandaag... dus ook bij IKEA. Tijdens mijn koffiepauze heb ik vanuit de kantine (3e etage in het pand) gewoon eens naar beneden mensen staan kijken... ze rijden elkaar haast dood voor een vrije parkeerplaats, onvoorstelbaar!
Duiven gaat toch volgens jaar de hele eerste etage verbouwenquote:Op zondag 28 november 2004 23:30 schreef WebForce het volgende:
Hebben jullie 3 etages?
Ik roep ook al een half jaar dat er bij IKEA duiven nog een etage bij op moet
Ikea Duiven is toch pas een jaartje of 2 jong en nu alweer een verbouwing. De vorige Ikea Duiven was wel een winkel over meerdere verdiepingen.quote:Op maandag 29 november 2004 13:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Duiven gaat toch volgens jaar de hele eerste etage verbouwen
Misschien is er dan wél meteen ruimte voor een extra verdieping
Duiven 2 is geopend in februari 1999, dus al weer bijna 6 jaar geleden nu... Vorig jaar hebben ze er de hele beneden verdieping verbouwd en wat ik begreep is volgend jaar de bovenverdieping aan de beurtquote:Op maandag 29 november 2004 19:13 schreef Gumtree het volgende:
Ikea Duiven is toch pas een jaartje of 2 jong en nu alweer een verbouwing. De vorige Ikea Duiven was wel een winkel over meerdere verdiepingen.
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 november 2004 21:52 schreef clooner het volgende:
Ga donderdag eindelijk mijn huissleutel van mijn eerste huis ophalenDaarna blaas ik naar de Ikea Hengelo om spullentjes te halen. Ga denk ik blauw en beige spullen halen. Moet o.a. Bank, Keukentafel en stoelen, Bed, TV meubel, Kasten en Bureau hebben.
![]()
Idd, dat klopt. In januari beginnen we al!quote:Op maandag 29 november 2004 20:59 schreef Adelante het volgende:
[..]
Duiven 2 is geopend in februari 1999, dus al weer bijna 6 jaar geleden nu... Vorig jaar hebben ze er de hele beneden verdieping verbouwd en wat ik begreep is volgend jaar de bovenverdieping aan de beurt
quote:Op vrijdag 3 december 2004 00:18 schreef Allan24 het volgende:
Ik vind deze twee echt hélemaal geweldig!
[afbeelding]
Nachtlichtje SPÖKA ¤ 9,95
Lamp op oplaadbare batterijen. Incl. lader. Aan- en uitdoen door op het hoofd van het spook te drukken.
quote:Op vrijdag 3 december 2004 21:04 schreef athlonkmf het volgende:
Gisteren moest ik een lange tijd bij de klantenservice wachten. Twee kasten die werden bezorgd waren namelijk zwaar beschadigd tijdens transport. Ik kreeg de vervangende onderdelen plus nog eens een stapel maaltijdbonnen en nog eens 50 euro vergoeding (had 150 betaald voor bezorgen)
Dat is nog eens netjes
quote:
quote:Op vrijdag 3 december 2004 22:44 schreef athlonkmf het volgende:
Mijn huis is momenteel bijna een ikea showroom. Een magiker wandkast, malung fauteuil, bertby cd-kasten in de woonkamer, billy kasten systeem in computerkamer en hopen serie in de slaapkamer.
quote:Op zaterdag 4 december 2004 03:56 schreef Vanderdonk het volgende:
Delft was de enigste franchise toch?
Je hebt deze (artikelnummer 70043398; plank voor inbouw oven/koelkast) of eventueel deze (artikelnummer 50043399 voor 60x58 cm of 10031770 voor 40x58 cm; beiden 'versterkte plank').quote:Op zaterdag 4 december 2004 23:52 schreef athlonkmf het volgende:
Flink probleempje. Ik ben mijn keuken in elkaar aan het zetten, maar bij de inbouwovenkast (hoge) is de plank aan het verzakken. Ik lees in de folder dat daar een speciale versterkte plank bij hoort, maar ik heb maar 2x de normale gekregen. Is er nou wel of geen speciale plank voor de oven?
En nee, die artikelnummers weet ik niet uit mijn hoofd, die staan gewoon op de websitequote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je hebt deze (artikelnummer 70043398; plank voor inbouw oven/koelkast) of eventueel deze (artikelnummer 50043399 voor 60x58 cm of 10031770 voor 40x58 cm; beiden 'versterkte plank').
Als je twijfelt of je de juiste hebt, morgen even IKEA bellen!
Weet jij geen artikelnummers uit je hoofd?quote:Op zondag 5 december 2004 00:07 schreef Allan24 het volgende:
[..]
En nee, die artikelnummers weet ik niet uit mijn hoofd, die staan gewoon op de website
Ja, éénquote:Op zondag 5 december 2004 00:23 schreef WebForce het volgende:
[..]
Weet jij geen artikelnummers uit je hoofd?
Hmm.. ik heb toch zeker 70043398 gekregen. Nou lekker stevig dan zeg. Morgen ga ik het verstevigen met hoekverbindingen.quote:Op zondag 5 december 2004 00:05 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Je hebt deze (artikelnummer 70043398; plank voor inbouw oven/koelkast) of eventueel deze (artikelnummer 50043399 voor 60x58 cm of 10031770 voor 40x58 cm; beiden 'versterkte plank').
Als je twijfelt of je de juiste hebt, morgen even IKEA bellen!
Dat klopt.. de kasten van 60cm zijn 59,8 cm, daar wordt voor zover ik weet bij het bestellen van een blad rekening mee gehouden. Wat de reden van die maatvoering is weet ik niet, ook onze keukenafdeling wist het antwoord niet maar wijst daar klanten doorgaans wel op- zeker als er elders een blad wordt besteld.quote:Op zondag 5 december 2004 00:29 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Hmm.. ik heb toch zeker 70043398 gekregen. Nou lekker stevig dan zeg. Morgen ga ik het verstevigen met hoekverbindingen.
Dit is dus de zoveelste probleem bij mijn ikea keuken dan.
Eerst begon het met de kasten die net een paar milimeter minder breed waren dan vermeld. De 30-40cm kasten missen zelfs een halve cm. Lekker handig als ik dan een 350cm werkblad bestel. Al die kasten bij elkaar zorgde dat het werkblad net 2cm te lang was. Deze moest ik infrezen.
Da's raar? Je zou dat eens na moeten zien op de site van Whirlpool, dat is immers de fabrikant van alle keukenapparatuur.quote:Toen kwam de koelkast met een te dikke stekker zodat ie niet volledig de kast in kon.
Sorryquote:En dan nu dit![]()
quote:Tis jammer dat de klantenservice morgen niet open is volgens de telefoon. maar ik zal toch eens proberen.
Die heb ik ook geïnstalleerd, en ze werken prima!quote:Hmm.. die rationel deurdemper ziet er best handig uit.
Ik kende (voordat ze een paar maanden terug de ZB opnieuw hebben ingedeeld) alle bijna ZB artikelen bij naam en pakplaatsquote:Op zondag 5 december 2004 00:25 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ja, ééndie van een Klippan bank (00027392). Ik ken wel een (hele)boel namen van producten, collega's noemen me soms een wandelende catalogus
Dat is het rare. Ik had samen met de keuken het werkblad incluis de spoelbak besteld bij Ikea delft.quote:Op zondag 5 december 2004 00:42 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat klopt.. de kasten van 60cm zijn 58,8 cm, daar wordt voor zover ik weer bij het bestellen van een blad rekening mee gehouden. Wat de reden van die maatvoering is weet ik niet, ook onze keukenafdeling wist het antwoord niet maar wijst daar klanten doorgaans wel op- zeker als er elders een blad wordt besteld.
[..]
Ik moet toch een keer langs de klantenservice om een paar dingen te retourneren, dan kan ik gelijk mijn klacht voorleggen, misschien krijg ik weer een hoop voedselbonnenquote:Sorry
[..]Da's waar, morgen is het zondag!
In elk geval zijn de vestigingen Amsterdam en Utrecht morgen geopend dus als je dichtbij woont is het eventueel een optie om langs te gaan. Als er vestigingen op zondag open zijn, is de telefonische klantenservice doorgaans ook bereikbaar. Weliswaar zijn er daar dan minder medewerkers, maar er zit wel iemand die je probleem/vraag kan doorgeven aan de vestiging waar je de aankoop gedaan hebt.
Ik ga ze eens opzoeken dan. Die magiker, billy en hopen kastdeuren knallen nu nogal hard dicht, beetje luxe mag bestquote:Die heb ik ook geïnstalleerd, en ze werken prima!
Oeps, 59,8 bedoel ik, typfoutjequote:Op zondag 5 december 2004 03:37 schreef athlonkmf het volgende:
[..]
Dat is het rare. Ik had samen met de keuken het werkblad incluis de spoelbak besteld bij Ikea delft.
Dus dat is gewoon bekend dat het de kasten zulke rare maatvoeringen hebben? Ik zal dan eens gaan klagen een keer dan. Zo'n fout mag toch niet voorkomen? zeker als ik zo'n 500 euro voor het werkblad moest betalen. Nu heb ik het nog mooi kunnen inkorten, maar toch.
[..]
Ik moet toch een keer langs de klantenservice om een paar dingen te retourneren, dan kan ik gelijk mijn klacht voorleggen, misschien krijg ik weer een hoop voedselbonnen
[..]
Ik ga ze eens opzoeken dan. Die magiker, billy en hopen kastdeuren knallen nu nogal hard dicht, beetje luxe mag best
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |