Op z'n hondjes baffen kan ook hoorquote:Op woensdag 8 december 2004 03:00 schreef roekeno het volgende:
Ik vind dat " baffen " wel heel dicht bij " blaffen" ligt
op z'n hondjes dus
Ik ben benieuwd wat ze die dag van te voren gegeten heeftquote:Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef KareldeQ het volgende:
Ik vind het heerlijk als mijn vriedin 's avonds thuis komt, na een dag werken, en dat we dan meteen het bed in duiken.
Haar kontje heeft dan een lekker pittig smaakje, waar ik graag even aan lik![]()
![]()
![]()
Sambal bij....quote:Op woensdag 8 december 2004 12:08 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze die dag van te voren gegeten heeft![]()
Die hormonen van jou hebben het maar zwaarquote:Op woensdag 8 december 2004 12:21 schreef koffie54 het volgende:
Nou ik vind het wel geil om te doen.
Er over heen er om heen en beetje er in heb ik geen probleem mee
en als ik haar hoor kreunen van genot gaan me hormonen nog net een tikje harder door me lichaam
En ook heerlijk als ze het bij mij doet,dan gaan weer de hormonen net even een tikje harder.
Hadden ze maar een vak moeten leren .quote:Op woensdag 8 december 2004 12:24 schreef Stiffmaster het volgende:
[..]
Die hormonen van jou hebben het maar zwaar![]()
Niet alleen een ranzig woordquote:Op woensdag 8 december 2004 13:00 schreef Aventura het volgende:
Ik vind baffen trouwens echt een heel ranzig woord!
Ik vind dat echt zo'n beetje het meest walgelijke woord in de Nederlandse vocabulaire. Hoe gelukkig ik ook word van de daad an sich, dat WOORD, jezusquote:Op woensdag 8 december 2004 13:00 schreef Aventura het volgende:
Ik vind baffen trouwens echt een heel ranzig woord!
vind ik wel heel mooi gezegd, ik weet nite of ik er zo over denk. maar het klinkt wel cool.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:28 schreef SHE het volgende:
niks is vies aan het lichaam van je geliefde. Ik kus elke milimeter , met passie en verwacht niets anders omgekeerd![]()
Check dit dan!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:15 schreef slimmeman het volgende:
ze zou maar net een scheet moeten laten, kan je happen naar lucht..
Dus als je als man de kont van je vriendin likt, dan ben je volgens jouw "homoseksueel"??quote:Op donderdag 9 december 2004 10:59 schreef T1andonly het volgende:
Als ik de kont van mijn vriendin zou likken dan is daar niets heteroseksueels aan inderdaad
Niets mis mee. Als ze het nou lekker vindt dan waarom niet? Vingertje erinquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef J4P4N3S3 het volgende:
Ik heb een hele lieve vriendin. Sex en alles is super enzo (6 keer per week zondag rust dag )
Alleen heeft ze een aparte voorkeur. Ze houdt er namelijk van om gebefd te worden bij haar anus.
Tja zullen jullie zeggen "gadverdamme![]()
" Iets wat ik ook dacht de eerste instantie, maar als je het eenmaal doet uit liefde en het wend eenmaal is het best wel geil opzich.
Ik bedoel ze krijgt er zelfs orgasmes van. We doen dit uiteraard alleen op momenten als zij gedouched is en de boel schoon is, maar toch kinky niet?
Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Opnieuw... Hoe kan het nou in hemelsnaam met homoseksualiteit (met KS graag) te maken hebben als je als man de kont van je vriendin likt?quote:Op vrijdag 10 december 2004 00:33 schreef jpg97 het volgende:
jullie snappen ook niks he
"homofoob" ben je, als je een afkeer hebt van alles wat met enige vorm van homosexualiteit te maken kan of zou kunnen hebben...net als aarslikken.
zo, hebben jullie weer iets geleerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |