abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23782067
quote:
Op zondag 5 december 2004 15:14 schreef Tarak het volgende:

[..]

Dominee Phelps is de maker van de website www.godhatesfags.com . Zijn marginale aanhang bestaat voornamelijk uit familieleden. Phelps wil een standbeeld plaatsen dat aangeeft sinds wanneer de - waarschijnlijk vanwege zijn homoseksualiteit - vermoorde Matthew Shepard zich in "hel" zou bevinden. Dat je uitgerekend hem moet citeren .

[afbeelding]
[afbeelding]
LOL die vent heeft humor.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23782564
quote:
Op zondag 5 december 2004 18:11 schreef JohnDope het volgende:

[..]

LOL die vent heeft humor.
humor? humor?
die vent is ziek!
even erg als moslim extremisten..
dag
pi_23782607
quote:
Op zondag 5 december 2004 14:29 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Integendeel, het houdt me helemaal niet bezig, ik ga me niet zitten bedenken wat voor perverse handelingen een homo uitvoert

Ik heb die beschrijving van dominee Phelps (of hoe je dat ook spelt) uit CansasCity. Hij preekt zijn godsdienst in een american-football-shirt, maar hij heeft zeer veel volgers.
Hij was in nova en was tegenstander van Kerry en hij beschreef hoe homo-achtig Kerry en Edwards waren. Moet je maar is zoeken op cansascity en dominee Phelps op nova, het was echt humor.
Maargoed hij zei dus iets als: "Ze likken misschien niet elkaars reet (en hierna zei hij nog wat droge stukjes over perverse handelingen die homo`s doen, maar die heb ik verbannen uit me geheugen) , maar Kerry & Edwards knuffelen elkaar of ze homo`s zijn".
Dus.
Je bedoelt die man van deze website, en bovendien deze?

Die vent is echt te ziek voor woorden. Ik heb een keer een interview van een uur met zijn zoon (van dezelfde kerk) gehoord, door Reggie van http://www.infidelguy.com, en ik heb hem al vaker gehoord/gezien en over/van hem gelezen. Wat hij flikte met die jongen (zie foto's hierboven) is gewoon misselijk, bijvoorbeeld.

[ Bericht 0% gewijzigd door heiden6 op 05-12-2004 18:57:23 ]
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_23785493
Ok ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zullen we het weer over het likken van je partners kontje gaan hebben, dat is altijd nog een beter onderwerp dan dominee Phelps
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_23786232
nog paar nachtjes en dan mag ik het weer gaan doen!! heb er al weer zin in!!
pi_23786481
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:39 schreef -_Tommy_- het volgende:
nog paar nachtjes en dan mag ik het weer gaan doen!! heb er al weer zin in!!
Over een paar dagen ben ik ook weer los, ik zou vanavond al los kunnen gaan als ik wil, maar ik moet morgen vroeg op en de aankomende dagen heb ik het druk.
Maar om een lang verhaal kort te maken, ik ga haar niet aan haar reet likken, om het maar even cru te formuleren. ookal is ze nog zo lekker.

Ps heb even me site aangepast, bedankt voor het url...
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_23786893
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Over een paar dagen ben ik ook weer los, ik zou vanavond al los kunnen gaan als ik wil, maar ik moet morgen vroeg op en de aankomende dagen heb ik het druk.
Maar om een lang verhaal kort te maken, ik ga haar niet aan haar reet likken, om het maar even cru te formuleren. ookal is ze nog zo lekker.

Ps heb even me site aangepast, bedankt voor het url...
tja mijn vriendinnetje komt pas over 13 dagen terug uit spanje, maar goed dan zal het vast wel weer gebeuren, het hoort er bij ons gewoon bij op de een of andere manier

[ Bericht 2% gewijzigd door -_Tommy_- op 05-12-2004 22:12:10 ]
pi_23788522
quote:
Op zondag 5 december 2004 21:07 schreef erodome het volgende:
Ok ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zullen we het weer over het likken van je partners kontje gaan hebben, dat is altijd nog een beter onderwerp dan dominee Phelps
Ik vind het wel relevant, blijkbaar zijn er nog steeds mensen die bij dit soort onderwerpen spontaan homofobe neigingen krijgen.

Erg triest eigenlijk, alsof je anus niet gevoelig is als je een vrouw bent of hetero bent.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  maandag 6 december 2004 @ 11:57:46 #174
60716 ShadowFax
error 404. Page not found
pi_23795859
beffen in kont = ook wel BAFFEN genaamd
pi_23799012
Ik vind het heerlijk als mijn vriedin 's avonds thuis komt, na een dag werken, en dat we dan meteen het bed in duiken.
Haar kontje heeft dan een lekker pittig smaakje, waar ik graag even aan lik
pi_23799486
Ik vind rimmen in een schone anus minder erg dan een penis waar kopkaas op zit!!!
Martini Rosso, there's Italian Spirit in every one
  woensdag 8 december 2004 @ 03:00:09 #177
109500 roekeno
waarom bemoei ik mij hiermee
pi_23826147
Ik vind dat " baffen " wel heel dicht bij " blaffen" ligt
op z'n hondjes dus
best
  woensdag 8 december 2004 @ 03:36:57 #178
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_23826275
quote:
Op woensdag 8 december 2004 03:00 schreef roekeno het volgende:
Ik vind dat " baffen " wel heel dicht bij " blaffen" ligt
op z'n hondjes dus
Op z'n hondjes baffen kan ook hoor
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  woensdag 8 december 2004 @ 12:08:06 #179
36945 Robertje
Slam Dunk The Funk
pi_23829764
quote:
Op maandag 6 december 2004 14:25 schreef KareldeQ het volgende:
Ik vind het heerlijk als mijn vriedin 's avonds thuis komt, na een dag werken, en dat we dan meteen het bed in duiken.
Haar kontje heeft dan een lekker pittig smaakje, waar ik graag even aan lik
Ik ben benieuwd wat ze die dag van te voren gegeten heeft
No one goes to Hooters for wings.
Well polish my nuts and serve me a milkshake.
A-one and a-two and a-chicka booma chick!
pi_23829794
quote:
Op woensdag 8 december 2004 12:08 schreef Robertje het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd wat ze die dag van te voren gegeten heeft
Sambal bij....
bla bla bla......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')