Tja dat klinkt zo homo-achtigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:02 schreef Byte_Me het volgende:
zeg dan gewoon rimmen...
Ja idd, maar er zitten veel zenuwen enzo dus het is echt heel gevoeligquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef KonnieKipke het volgende:
heerlijken dan af en toe a la Rocco je tong in haar anus duwen
Als het op poep/plas sex en rimmen en baffen/ballen aankomt wel jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:42 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Weer een hoop nieuwe termen geleerd!
Fok! is echt educatief![]()
En ze lijkt geen kaakkramp te hebben !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:29 schreef Magics het volgende:die avatar
Zou je ook haar drollen bikken?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:50 schreef Marczilla het volgende:
Neen, geen ervaring.
Maaruh wanneer mijn vriendin het desbetreffende plekje zou aanwijzen......en duidelijk maken dat dat een uber opwindend plekje is. Zou ik best mijn tong langs haar bruine ster willen halen.
PUUR UIT LIEFDE
Nee dat niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 02:58 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zou je ook haar drollen bikken?
Geen idee, ik ben niet zo lenig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 03:02 schreef junkiexp het volgende:
en vinden de heren het hier lekker om oraal bij hun anus verwent te worden?
Seriues hé
Geen problemen mee, maar dan wil ik 'm erin stoppen ook!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef J4P4N3S3 het volgende:
Zijn er nog meer mensen die hier ervaring mee hebben?
Als je dat al kinky vindt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:01 schreef J4P4N3S3 het volgende:
Ik bedoel ze krijgt er zelfs orgasmes van. We doen dit uiteraard alleen op momenten als zij gedouched is en de boel schoon is, maar toch kinky niet?
onder het beffen gewoon een iets andere positie aannemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:05 schreef My_Way het volgende:
Hoe vraag je zoiets?
'Wil je ff lekker met je tong mn anus aflikken?'
Reken maarquote:Op donderdag 7 oktober 2004 03:02 schreef junkiexp het volgende:
en vinden de heren het hier lekker om oraal bij hun anus verwent te worden?
Seriues hé
De man die een vieze poes likt naait zichzelf, ik hoef geen piskutquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:06 schreef MissParanoise het volgende:
ik vind dat zelf ook superlekker.. bij mn ex na veel moed verzamelen een keer aangekaard en die vond het geen probleem als ik gewoon gedouched was..
en tis echt supah lekkeren tjah vies wrom, een kut kan ook vies zijn dan bef je toch ook gewoon
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 16:28 schreef SHE het volgende:
niks is vies aan het lichaam van je geliefde. Ik kus elke milimeter , met passie en verwacht niets anders omgekeerd![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:31 schreef more het volgende:
Niks mis mee! lekker likken dat gaatje!
Voor de mensen die gadver roepen, die hebben waarschijnlijk een vieze vriendin, met een lading oorsmeer, een naar urine smakende vagina, een choco-aars en zwiterse kaas oksels en voeten.
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:31 schreef more het volgende:
Niks mis mee! lekker likken dat gaatje!
Voor de mensen die gadver roepen, die hebben waarschijnlijk een vieze vriendin, met een lading oorsmeer, een naar urine smakende vagina, een choco-aars en zwiterse kaas oksels en voeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |