zal het ff aanpassen !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:44 schreef rubbereend het volgende:goeie titel, zet de link naar de site ook ff in de OP
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:45 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zal het ff aanpassen !
sla ik zeker niet af !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:48 schreef rubbereend het volgende:
[..]en neem een biertje
slaap zacht is dus niet echt gepast hier ???quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:51 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat naar z'n spijkerbed. Tusten hoolers.
Heb een afspraak gemaakt, morgen bij de vieSCHiohaptoteraspuit voor ná je spijkersessiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:51 schreef tong80 het volgende:
Tong gaat naar z'n spijkerbed. Tusten hoolers.
wildplassen staat ¤ 50 op sinds kort...vandaarquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
Sinds wanneer hebben we hier een toilet gebouwd?
Ik pis nog steeds altijd buiten tegen de fietsen die voor de deur staan.
Ik glij liever van mijn stoel dan van mijn zadel hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
Jij glijdt al van je stoel als ik je even aankijk.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:56 schreef Bluezz het volgende:
Ik glij liever van mijn stoel dan van mijn zadel hoor
dat is dus de oorzaak van al die roestplekken op mijn fietsquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
vandaar dat mijn fiets zo ruiktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:53 schreef golfer het volgende:
Zie je wel dat sommige supporters altijd achter lopen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:01 schreef Spideyman het volgende:
00:00
Welkom in 6 oktober![]()
Eet je het nou alweer?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:01 schreef pascalheister het volgende:
lekker hoor zo'n bord erwtensoep om 12 uur![]()
7 tochquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:01 schreef Spideyman het volgende:
00:00
Welkom in 6 oktober![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:03 schreef golfer het volgende:
[..]
Zie je wel dat sommige supporters altijd achter lopen.
het is 7 oktober
Heinrich Himmler, Simon Carmiggelt en Desmond Tutu gingen ze voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:08 schreef Bjoro het volgende:
rondje dan maar van...... *checkt verjaardagskalender*...
Sami Hyypiä (1973) en Juul Ellerman (1965)
met voetballenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Heinrich Himmler, Simon Carmiggelt en Desmond Tutu gingen ze voor.
http://thecelebritycafe.com/birthdays/October/07/
tja..dan moet je ineens weer 364 dagen wachtenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:29 schreef Eilanden het volgende:Koffie dan maar
Mogguh!
Kater?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:29 schreef Eilanden het volgende:Koffie dan maar
Mogguh!
Hoe was je feestje gister?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:29 schreef Eilanden het volgende:Koffie dan maar
Mogguh!
*loopt even naar turkSCH koffiehuis hiernaast....koopt een bakkie en geeft het aan vriendje SCHquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:08 schreef SCH het volgende:
Is er ook Turkse koffie hier?
* SCH omhelSCHt vriendje Bjoro op zijn TurkSCH, SCHlaat het bakkie leut achterover en stapt in auto naar tandartSCH en arbeidquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:22 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*loopt even naar turkSCH koffiehuis hiernaast....koopt een bakkie en geeft het aan vriendje SCH
Jij hebt werkelijk de beste dag op de hele kalender. Ik sta samen met Adri van Tiggelen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:52 schreef DIGGER het volgende:
Kom op jongens, ff die verjaardagskalender vol krijgen met elke dag minimaal een jarige.
Op http://www.playerhistory.com/ kun je bij de playerstats op naam zoeken voor de geboortedatum van de speler die je weten wil.
Zoek een betere speler, zou ik zeggenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:02 schreef Suijk het volgende:
[..]
Jij hebt werkelijk de beste dag op de hele kalender. Ik sta samen met Adri van Tiggelen.
Gisteren niet echt gevierd .. doen we dit weekendquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe was je feestje gister?
heb gisteren met de vi seizoensgids op schoot gezeten en zeker een man of 75 ingevoerd !!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:52 schreef DIGGER het volgende:
Kom op jongens, ff die verjaardagskalender vol krijgen met elke dag minimaal een jarige.
Op http://www.playerhistory.com/ kun je bij de playerstats op naam zoeken voor de geboortedatum van de speler die je weten wil.
Waar dacht je dat de invasie Italiaanse spelers ineens vandaan komtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:13 schreef Bjoro het volgende:
heb gisteren met de vi seizoensgids op schoot gezeten en zeker een man of 75 ingevoerd !!!
kan iemand anders toch ook wel ff doen ?
ga dit weekend nog wel ff zitten om te kijken of ik de HCE kompleet krijg !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Waar dacht je dat de invasie Italiaanse spelers ineens vandaan komt
Ik zal eens kijken vanavond, seizoensgids ligt naast de computer in ieder geval.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:13 schreef Bjoro het volgende:
[..]
heb gisteren met de vi seizoensgids op schoot gezeten en zeker een man of 75 ingevoerd !!!
kan iemand anders toch ook wel ff doen ?
Je kan alleen geen schrikkelkinderen invoeren !!!
We zullen er zijnquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:13 schreef Eilanden het volgende:
Gisteren niet echt gevierd .. doen we dit weekend
ik denk dat ik iets later kom, is dat errug ???quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
We zullen er zijn
Mick O'Connels zei je?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:13 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Gisteren niet echt gevierd .. doen we dit weekend
Ik denk dat ik eens allemaal van die Duitse houthakkers ga toevoegen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:59 schreef DIGGER het volgende:
Ik heb een hoop (oud) FC Den Haag en napoli Spelers toegevoegd en veel Serie A spelers/talenten.
Heb je nou al dat kadoo gekocht?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:00 schreef Bjoro het volgende:
ik denk dat ik iets later kom, is dat errug ???
is allang geregeld, Golfer en jij zouden toch voor ¤ 25 pp meedoen ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:15 schreef Bluezz het volgende:
Heb je nou al dat kadoo gekocht?
k hoorde vannacht nog wel iemand aan de deur rammelen maar k heb maar niet opengedaan, had ik geweten dat jij het was had ik grolsch in huis gehaaldquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:33 schreef pascalheister het volgende:
ik volg rubber maar en ga ook pitten, truste
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:52 schreef DIGGER het volgende:
Zijn die opblaaspoppen zo duurquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:21 schreef Bjoro het volgende:
is allang geregeld, Golfer en jij zouden toch voor ¤ 25 pp meedoen ??
heb boy waterman en tieme klompe maar ff ingevoerd...een kalender zonder deze jongens, is toch geen kalenderquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef SCH het volgende:
Dat hele verjaardagsgedoe hebben we al een keer eerder gedaan jongens - gaan we nu alle gesprekken weer herhalen ofzo?![]()
er zit zoveel plastic in die Bluezz-look-a-likes-dolls, dat maakt ze zo duur denk ikquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:57 schreef Bluezz het volgende:
Zijn die opblaaspoppen zo duur
Ik kijk ffquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:00 schreef rubbereend het volgende:
heeh Bluezz k heb er voor gezorgt dat je niet meer alleen staat op de kalender op 1 juni
problemen mee ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef SCH het volgende:
Dat hele verjaardagsgedoe hebben we al een keer eerder gedaan jongens - gaan we nu alle gesprekken weer herhalen ofzo?![]()
Ja, ik dacht, laat ik die er ff bijzetten voor jequote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:27 schreef Bjoro het volgende:
ik heb een duitser
andi moller
dat past wel bij Bjoro ...dacht je toen nog, zeker ??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:29 schreef DIGGER het volgende:
Ja, ik dacht, laat ik die er ff bijzetten voor je
ben precies 2 dagen jonger dan Ariequote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:49 schreef zjroentje het volgende:
Arie toegevoegd aan de kalender.
je staat er nog niet opquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:33 schreef pascalheister het volgende:
samen met rommedahl en kuijt jarig, daarmee kan ik nog leven
nee maar ben wel gelijk jarig met hunquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:37 schreef Bjoro het volgende:
[..]
je staat er nog niet op
En als dank heb ik ff Sir Stanley Mathews erin gezet, ben je niet meer diegene die het langst gelee geboren is.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:48 schreef golfer het volgende:
Ik merk dat ik met die verjaardagskalender de Hooltjes in ieder geval toch een vorm arbeidstherapie heb verleend.
Jij was me dus net voor.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:53 schreef DIGGER het volgende:
[..]
En als dank heb ik ff Sir Stanley Mathews erin gezet, ben je niet meer diegene die het langst gelee geboren is.
welk jaar ben je geboren, zet ik je er wel ff bij !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:41 schreef pascalheister het volgende:
nee maar ben wel gelijk jarig met hun![]()
heb mezelf er maar ff tussen gezetquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
welk jaar ben je geboren, zet ik je er wel ff bij !
zag op de verjaardagskalender dat Sylvie wel wilde, maar dan moet je wel centjes meenemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:37 schreef SCH het volgende:
Wil er nog iemand neucken?
27 Augustus is correct, heb 27 September al verwijderdquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:35 schreef Suijk het volgende:
Onze vriendelijke vriend Deco staat er 2x in (27 augustus en 27 september). Volgens VI is het 27 augustus dat hij zijn verjaardagspartijtje viert. Kan iemand dat bevestigen?
Ik begon er juist over om even van die kalender af te zijn, ga jij het weer combineren, SCHurkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:40 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zag op de verjaardagskalender dat Sylvie wel wilde, maar dan moet je wel centjes meenemen
1 van mijn talenten die ik wel weet te benuttenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik begon er juist over om even van die kalender af te zijn, ga jij het weer combineren, SCHurk
Voor mij bijna, morgen lekker dagje vrij, kan ik op tijd en als het goed is file vrij naar Deventer ivm afstuderen van m'n broertje en dan volgende week lekke reen midweekje vakantie in een luxe gelijkvloerse bungalow met zonnebank, sauna, bubbelbad, alles erin, heerlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:10 schreef just me het volgende:
Is het al weekend ??
goed bezig lieverd !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:10 schreef just me het volgende:
Is het al weekend ?? Vanmorgen keiihard gewerkt aan het financiele verslag van school en zo meteen nog een teamvergadering!
Zo noemen wij onze vrijdagmiddag orgie hier meestal ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:10 schreef just me het volgende:
teamvergadering!
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:20 schreef rubbereend het volgende:
Buezz mag op haar verjaardag na het aansnijden van de taart zoenen met deze man:
[afbeelding]
Alexi Lalas is een echte cultheld !!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:32 schreef Bluezz het volgende:![]()
dan hoop ik dat bij jullie de verdeling tussen mannen - vrouwen beter is dan hierquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:26 schreef DIGGER het volgende:
Zo noemen wij onze vrijdagmiddag orgie hier meestal ook.
= aantrekkelijk, intelligent, humoristisch, goed geproportioneerd, slim en wereldwijsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:35 schreef just me het volgende:
en de ander een SCH
*proest*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:53 schreef SCH het volgende:
= aantrekkelijk, intelligent, humoristisch, goed geproportioneerd, slim en wereldwijs
Hij zal ook wel voor het zingen de kroeg uitgaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:59 schreef Bjoro het volgende:
zou hij ook bang zijn om nieuwe hools IRL te ontmoeten ??
oooo dat klinkt lekker, waar staat dat huisje, dat klinkt als een relaxed vankantiehuisjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor mij bijna, morgen lekker dagje vrij, kan ik op tijd en als het goed is file vrij naar Deventer ivm afstuderen van m'n broertje en dan volgende week lekke reen midweekje vakantie in een luxe gelijkvloerse bungalow met zonnebank, sauna, bubbelbad, alles erin, heerlijk.
En dan 18 Oktober komt Casema een wonder verrichten: Kabelinternet bij mij thuis![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:32 schreef Bluezz het volgende:
[..]![]()
Dank!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:53 schreef SCH het volgende:
aantrekkelijk, intelligent, humoristisch, goed geproportioneerd, slim en wereldwijs
Voor jou geldt slechts de 4e kwalificatiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dank!
![]()
Bjorooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo \!!!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:03 schreef SCH het volgende:
Hij zal ook wel voor het zingen de kroeg uitgaan.
Nou dat kun je wel zeggen, twas toch rustig vandaag, had ook totaal geen zin, dus ongeveer iedereen die de laatste 15 jaar serieus tegen een bal geschopt heeft in de Serie A staan er nu zo ongeveer wel in geloof ik.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:48 schreef golfer het volgende:
Ik merk dat ik met die verjaardagskalender de Hooltjes in ieder geval toch een vorm arbeidstherapie heb verleend.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:56 schreef DIGGER het volgende:
De database puilt al behoorlijk uit, wel grappig om te zien dat er dan relatief nog zo veel lege plekken zijn (die moeten dus nog eens opgevuld worden!!) en dan heb je een schitterende stukje archief werk (waar we allen gebruik van kunnen maken).
Komt uit de andere Hools, wat heb ik gemist?? Rubbereend heeft het ook gezien want die dacht meteen aan fok!?quote:avond
mrdoegewoon op ned 2
Kijk even in ons FB-topic, daar staat meer info.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
En verjaardagskalender?
bij I love the Betuwe waren ze op één of ander hakkefeestje in de Nighttown, dr was ook een interviewtje bij met Paul Eelstakquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:16 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Komt uit de andere Hools, wat heb ik gemist?? Rubbereend heeft het ook gezien want die dacht meteen aan fok!?
En verjaardagskalender?
Die heb ik er maar weer uitgehaald.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:11 schreef rubbereend het volgende:wie heeft deze man er nou weer ingezet:
Jan Peter Balkenende 07-Mei-1956
en op http://www.playerhistory.com/ kun je alle geboortedata van de spelers opzoeken, alsmede hun club historie en doelpunten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:19 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
www.jarig.nl
En golfer mailen voor de inloggegevens.
En als ik hem ooit op een voetbalveld tegen kom, dan schop ik hem als een Italiaanse slager naar de grond.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:21 schreef golfer het volgende:
[..]
Die heb ik er maar weer uitgehaald.
Met dat pootje van hem komt ie voorlopig niet meer aan voetballen toe.
frank kramer kende ze daar nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:24 schreef DIGGER het volgende:
[..]
en op http://www.playerhistory.com/ kun je alle geboortedata van de spelers opzoeken, alsmede hun club historie en doelpunten.
k, ik zal je asap mailenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Kijk even in ons FB-topic, daar staat meer info.
Aha, jammer dat ik het gemist heb. Die Paul is trouwens niet de domste (oa rechtenstudie gedaan)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
bij I love the Betuwe waren ze op één of ander hakkefeestje in de Nighttown, dr was ook een interviewtje bij met Paul Eelstak
Groot Romeins talent, international van Italie < 21, in die zin ook Europees kampioen (nu inmiddels 22 natuurlijk).quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:29 schreef VoreG het volgende:
Gaetano D'Agostino (1982)
Wie is dat :').
inderdaad en hij heeft me een hoop leule avonden stappen bezorgd in mn jeugd (ik was 16 in de tijd van de happy hardcore en dat was erg leuk toen)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:26 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
k, ik zal je asap mailen. Leuk idee iig
[..]
Aha, jammer dat ik het gemist heb. Die Paul is trouwens niet de domste (oa rechtenstudie gedaan)
Ah okquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:36 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Groot Romeins talent, international van Italie < 21, in die zin ook Europees kampioen (nu inmiddels 22 natuurlijk).
Hij komt nu net terug van een blessure, maar dit is 1 van de coming man in Italie qua middenveld (samen met De Rossi bij Roma de jonge garde middenvelders).
Wees gerust, hij zal de komende jaren alleen maar bekender worden.
De Rodenburg zeker?? Daar hebben ze ook dat Mania gedoe, vol met het echte "Lonsdale volk" van 14 to 17 jaar die nix maar dan ook nix snappen van hardcore imo.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Overigens, MrD, Promo staat op 26 november in Beesd.
Beetje verkeerd gezegd. Maar die gasten staan er alleen om stoer te zijn, zodra het harder gaat en de zaal echt los gaat gaan ze janken dat je tegen ze op springt en gaan ze huilenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:48 schreef Suijk het volgende:
Wat valt er te 'snappen' aan hardcore?
cool en gelukt?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Whoeei heerlijk creatief bezig geweest vanmiddag... Moest eigenlijk de keuken cleanen, maar het werd Kai Tracid's Liquid Skies remixen...
kun je m niet ergens online zetten als hij af, ben wel nieuwsgierigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:13 schreef Da_Sandman het volgende:
Nog niet helemaal... Kreeg m net niet af voor vanavond, kan ik m nog niet draaien...
heej, ik studeer binnenkort ook bijna af in Deventer. Wat voor studie doet je broertje?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:18 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Voor mij bijna, morgen lekker dagje vrij, kan ik op tijd en als het goed is file vrij naar Deventer ivm afstuderen van m'n broertje en dan volgende week lekke reen midweekje vakantie in een luxe gelijkvloerse bungalow met zonnebank, sauna, bubbelbad, alles erin, heerlijk.
En dan 18 Oktober komt Casema een wonder verrichten: Kabelinternet bij mij thuis![]()
Mag ik mee?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:34 schreef just me het volgende:
* FrankyMcG voelt zich grieperig en gaat een douche nemen
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kun je m niet ergens online zetten als hij af, ben wel nieuwsgierig
Aha oke, ik ben zelf ooit begonnen om ooit iets te remixen, maar dat was een mislukking. Als ik straks eindelijk van school af ben en wat werk heb ben ik wel van plan om twee draai tafels (wel zo handig) aan te schaffen. Maar jah eerst school afmaken en werk zoekenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:40 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hij staat nog in Middelburg op de pc, maar daar heb ik hopelijk morgen pas internet...
AjaxNo1, alleen de pc (skale tracker, soort Fast Tracker) plus 2 Numark CD-spelers om nummers van de juiste snelheid te voorzien
Ga je nog naar Thunderdome?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:31 schreef FrankyMcG het volgende:
Wie is Luca Toni? Speelt bij Palermo ofzo?
Wanneer is dat?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
Ga je nog naar Thunderdome?
Dit jaar iig niet een geheel standaard hardcore line-up. Natuurlijk wel wat bekende namen maar ook wat talenten. Alleen jammer dat je 48,50 moet dokken
pas maar op, dadelijk wil iedereen daar bij jou komen werkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:46 schreef Da_Sandman het volgende:
Of het juiste werk zoeken waar drie draaitafels, een prachtmengpaneel, een nieuwe dubbele Pioneer en een muziekcomputer staan
4 dec.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:47 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Wanneer is dat?
De gemiddelde regionale DJ is inderdaad al langs geweest... Dan zeggen ze om een biertje, maar ze willen enkel even draaienquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
pas maar op, dadelijk wil iedereen daar bij jou komen werken
Nu alquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:49 schreef pfaf het volgende:
avond
/mer is zo dronken als een kanarie. :S
al?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:52 schreef golfer het volgende:
[..]
Nu al![]()
Misschien als ik even goed doordrink nu dat ik dan ook al weekend hebquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
al?
Ik had gistrene om 1300 al weekend.
Manny wel.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:46 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Ga je nog naar Thunderdome?
shoot.. lees ik dit weer te laatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:40 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Mag ik mee?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:24 schreef tong80 het volgende:
Jezus wat geeft een kapotte fles Soja olie een bende op de vloer. Heb tegen meneer Albert Hein gezegd dat ik er echt niks aan kon doen.
Nee, ze vonden het goed dat ik het zelf aan de balie heb gemeld.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:25 schreef just me het volgende:en je hoefde het niet zelf op te ruimen?
dat is toch ook heel netjes van meneer Tong.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, ze vonden het goed dat ik het zelf aan de balie heb gemeld.
En nu is je bier nog niet op zekerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:27 schreef pfaf het volgende:
[..]![]()
Ik liet net een beugel |Grolsch op de grond vallen, maar neits kapot gelukkig
En mijn zusje natuurlijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:57 schreef Spideyman het volgende:
1 februari = werpdag:
John Bosman (1965)
Gabriel Omar Batistuta (1969)
Martijn Reuser (1975)
Harald Martin Brattbakk (1971)
Zlatko Zahovic (1971)
Sir Stanley Matthews (1915)
Christian Ziege (1972)
Marcelinho Carioca (1971)
Joost Terol (1980)
Tim De Meersman (1985)
![]()
hoeveel smileys zie je pfaf??quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:35 schreef pfaf het volgende:
hahahahaha
Die kalender wsa eeeb ttranen in de ogen van het lachen moment.
Had jij Deco erin gezet? Die stond op 27 september en dat klopte niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:00 schreef methodmich het volgende:
Ben hem aan het editen op accentjes en spelfouten.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
hoeveel smileys zie je pfaf??
[afbeelding]
Leuke site, niet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Bier!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:08 schreef tong80 het volgende:
Volgens mij ben ik de eerste hool die jarig is
Weekje wachten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bier!
* Againzender schenkt een rondje bokbier inquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weekje wachten.
De 14e?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:19 schreef tong80 het volgende:
[..]
Weekje wachten.
Nee de 56equote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
De 14e?
I'll take that as a yes.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee de 56e
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:00 schreef just me het volgende:
[..]
[afbeelding]
Sexuele dronkenmans intimidatie via MSN ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:48 schreef Bluezz het volgende:
Wie brengt ons pfafje te bedde?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:52 schreef pfaf het volgende:
Ik heb Bluezz niet meer op MSN.
Ja wrijf het er maar in.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
In Alphen, Chaam, Nieuwegein, Vianen en Zevenhuizen-Moerkapelle wordt de zender toegevoegd aan het zenderpakket. Hierdoor kan een zender komen te vervallen.
Beter.
We hebben het over de Spongebob-zendert?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:52 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
In Alphen, Chaam, Nieuwegein, Vianen en Zevenhuizen-Moerkapelle wordt de zender toegevoegd aan het zenderpakket. Hierdoor kan een zender komen te vervallen.
Beter.
Ken jij ook al niemand in zevenhuizen-moerkappellen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja wrijf het er maar in.
Dat is dan weer minder.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
We hebben het over de Spongebob-zendert?
Ranzige uitzending weer.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:48 schreef tong80 het volgende:
Peter R. de Vries meldt het jaarsalaris van Toninho die z'n PC naast de straat heeft gezet.
Allemaal beestjes woordjesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:21 schreef jpzegthallo het volgende:
Mijn hoofd.. .. vol met.. .. woordjes..
engels idioom
Ik heb de uitzending niet gezien (zoals gewoonlijk bij PR de Vries), maar i blijf het raar vinden dat iemand een computer aan de weg zet waar vertrouwelijke gegevens op stonden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Ranzige uitzending weer.
*Zet alvast een ton regenwater klaar voor pfaf, met een shitload aan aspirines.*quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:08 schreef pfaf het volgende:
Ik ga bier drinken.
DAT is pas echt Anti-Alcohol!!!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:34 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
*Zet alvast een ton regenwater klaar voor pfaf, met een shitload aan aspirines.*
Voor tegen de kater.
Het valt dan ook in de categorie ongelooflijk oliedom wat die Tonino heeft gedaan met die PC en geeft De Vries weer de gelegenheid er een hele uitzending mee te vullen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:28 schreef Againzender het volgende:
Ik heb de uitzending niet gezien (zoals gewoonlijk bij PR de Vries), maar i blijf het raar vinden dat iemand een computer aan de weg zet waar vertrouwelijke gegevens op stonden.
Ik heb al zo vaak data teruggehaald van hardeschijven die 'compleet gewist' waren of 'overreden door lijn 1"
En ik moet trouwens mij electronische meuk netjes inleveren ter hergebruik.
De één zijn ontslag (wachtgeld) is De Vries zijn brood....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:57 schreef golfer het volgende:
[..]
Het valt dan ook in de categorie ongelooflijk oliedom wat die Tonino heeft gedaan met die PC en geeft De Vries weer de gelegenheid er een hele uitzending mee te vullen.
Nee hoor:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:21 schreef Againzender het volgende:
De één zijn ontslag (wachtgeld) is De Vries zijn brood....
quote:DEN HAAG Officier van justitie Tonino
had zijn computer met vertrouwelijke
gegevens nooit op straat mogen zetten.
Dit heeft minister Donner van Justitie
gezegd die het handboek Beveiliging van
Justitie raadpleegde.De laptop had bij
het parket vernietigd moeten worden.
Donner sprak in de Tweede Kamer van een
"laakbaar incident".Hij overweegt nog
geen disciplinaire maatregelen,al heeft
Tonino volgens de bewindsman wel een
"ongelooflijke stommiteit" begaan.
Weet je wat ik zie als ik gedronken heeheeb..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Allemaal beestjes woordjes
Ik denk dat ik er uit zou liggen bij mijn baas.... maar ja, misschien ben ik ook wel niet zo belangrijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee hoor:
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:30 schreef Suijk het volgende:
'Along came a spider', is dat wat?
Ja, ik wil.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:48 schreef Bluezz het volgende:
geef bloes es antwoord
Ik neem het weer op.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:52 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers zometeen van basten bij B&vD.
Nu ik weet waar ie zijn eerste poepluiers liet vallen, nee dankuquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:52 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers zometeen van basten bij B&vD.
Desondanks neem ik het toch op.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:01 schreef tong80 het volgende:
GVD geen van Basten.
als je de uitzending van Peter R de Vries zelf al gezien hebt mis je niet zoveel.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Desondanks neem ik het toch op.
Van iemand die in zo'n kutband zit kan je ook geen muzieksmaak verwachten he.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:54 schreef MrDoegewoon het volgende:
Trouwens:
DJ Starscream (Slipknot) VS. Unexist (Fuck this World)
Dat Slipknot is toch die heavy metal band?? En met van die fans in NL die rondlopen in "I hate dance" shirts of verklaren dat Hardcore geen muziek is??
Iig die DJ Starscream (Slipknot) is dus een enorme fan van hardcore (industrial en darkcore). En mix op 20 okt een setje op ID&T radio.
Hmmz wel een topic waard in MUZ om die metal fans een beetje te irriteren
Daar moet op gedronken wordenquote:Statistieken
Laatste bezoek: 1 minuten geleden
Aantal posts: 14500 (gemiddeld 14 per dag)
jaaaaaa een vrouw die de geheime voorraad weet te vindenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:48 schreef just me het volgende:
* rubbereend zet nog een kratje neer uit de geheime voorraad
*andere kant op kijktquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 00:59 schreef SCH het volgende:
ik wil nog even met popolon zoenen
jaaaa daaaaaaaag ik ga niet omkijken of t klaar is, luister maar of de smak-geluiden afgelopen zijnquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:02 schreef just me het volgende:
rubbereend.. waarschuw je als we weer te voorschijn mogen komen
omdat ik met rubbereend achter een krat bier zitquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:05 schreef Nyluzzz het volgende:
*komt binnen en aanschouwt afschrikwekkende scene![]()
je bent best een beetje nieuwschierigquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:06 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaaaa daaaaaaaag ik ga niet omkijken of t klaar is, luister maar of de smak-geluiden afgelopen zijn
dat zag ik eerst, maar wat daarna zag .....quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:08 schreef just me het volgende:
[..]
omdat ik met rubbereend achter een krat bier zit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |