Gelukkig zag de typefout expert van Fok! hetquote:Op zondag 10 oktober 2004 14:02 schreef Bupatih het volgende:
Heel leuk dude. Terwijl deze kleurplaat afkomstig is van een andere topic, notabene geplaatst door een form admin.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:56 schreef Drugshond het volgende:
--weg--
Over selectief FOK! beleid en moderatorschap gesproken. G.Orwell zou trots op je zijn. "If you can catch my drift." Het openstaan voor zwarte humor is heel wat anders dan "bending the rules of what people should ought to think."quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 22:50 schreef CartWOman het volgende:
Gefeliciteerd, BSB.
Hier een mooie kleurplaat voor je vrouw![]()
http://www.gregoriusnekschot.nl/images/kleurplaat_hoer.gif
Owkidokie, maar ik had liever een persoonlijke mening (feedback) gehad. Maar laten we de soep niet zo heet eten, als deze wordt opgediend.quote:Op zondag 10 oktober 2004 17:42 schreef Dagonet het volgende:
Drugshond, ik had het al gezien en doorgegeven.
Oh, je hebt snellere reactie als je die R weglaat trouwens.
In NWS ongepastquote:Op zondag 10 oktober 2004 15:40 schreef Drugshond het volgende:
Deze is voor Dragonet.....
Hey suffie... ik zag dat je de post weghaalde van het volgende topic
Gelukkig hebben we de foto's nog [deel 22]
[..]
Heel leuk dude. Terwijl deze kleurplaat afkomstig is van een andere topic, notabene geplaatst door een form admin.
[EXTREME] Ik ben getrouwd !
[..]
Over selectief FOK! beleid en moderatorschap gesproken. G.Orwell zou trots op je zijn. "If you can catch my drift." Het openstaan voor zwarte humor is heel wat anders dan "bending the rules of what people should ought to think."
Ik zie uit naar je reaktie......
Greetz, Drugshond.
Ja want ik heb het geopend....quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:29 schreef JaWi het volgende:
Topics worden alleen bij hoge uitzondering gedelete. Niet hiervoor. Je zult voor altijd geconfronteerd blijven met deze bagger.
Les 1 uit "Hoe blaas ik een baggertopic nieuw leven in".quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:28 schreef cerror het volgende:
kan wens hier cerror sterkte worden gedelete, had ik niet om gevraagd, aardig bedoelt maar ik vind het niks ....
Hij's dicht.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:28 schreef cerror het volgende:
kan wens hier cerror sterkte worden gedelete, had ik niet om gevraagd, aardig bedoelt maar ik vind het niks ....
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:42 schreef EL_REY het volgende:
exuses voor de rich and famous
ttt waardig!
quote:Op maandag 11 oktober 2004 12:48 schreef JaWi het volgende:
Ik ben het er zowaar eens mee eens.
Inso jullie harde werk (krampende vingers van het [gpd] typen) is vereeuwigd in onze vernieuwde topiclijst http://home.planet.nl/~slotm022/site/299.htmlquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:48 schreef Insomaniac het volgende:
Nee.
Ik denk dat de reden van sluiten is dat er een funny-link/pic topic is.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:38 schreef Liquidist het volgende:
kan ik hier klagen? Ja toch,
wat een zinloos slotje Insomaniac..
ik kreeg net een mailtje
je zal er ongetwijfeld een reden voor hebben maar vermeld die dan op z'n minst!
bron? link? url?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:11 schreef PrivateRyan het volgende:
[..]
Ik denk dat de reden van sluiten is dat er een funny-link/pic topic is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |