Nee, ik ben niet verliefd op Chantal Jansen mên.quote:
Relaties & Psychologiequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:01 schreef Litso het volgende:
Jogy, waarom sluit je mijn topics, ik heb aandacht nodig
ZET DAT DAN ER GODVERDOMME DUIDELIJK NEER.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet verliefd op Chantal Jansen mên.
Sorrie..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 23:29 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
ZET DAT DAN ER GODVERDOMME DUIDELIJK NEER..
. !11111!!
Ik gelijk m'n (inmiddels ex) vriendin bellen..
Het is dan ook laat.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
Doe het dan niet,.
Zwarte humor okay, maar het humor aspect ontbrak.
Omdat het bagger is. Je nachtelijke slowchat en nutteloze mededelingen kan je kwijt in het nachtelijke slowchattopic; Always forgive your enemies; nothing annoys them so much ! .quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:20 schreef paarstenen het volgende:
Wacht hier mee.
Insomaniac? Ik had net het eerste stukje geplaatst. Waarom moet hij dicht?
Waar zit jij nu weer op te wachten? Een TTT-nominatie of zo?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef Croupouque het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5......
Nee hoor. Dit ging over iets anders.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:24 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Waar zit jij nu weer op te wachten? Een TTT-nominatie of zo?
Okay, dan heb ik niets getikt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:25 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nee hoor. Dit ging over iets anders.
Errors.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:23 schreef Croupouque het volgende:
F5 F5 F5 F5 F5 F5......
Deze post komt erg 'rechts' over als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:10 schreef Insomaniac het volgende:
Doe het dan niet,.
Zwarte humor okay, maar het humor aspect ontbrak.
Gelukkig wordt jou niets gevraagd.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Deze post komt erg 'rechts' over als je het mij vraagt.
Drie smileys, Inso!quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:42 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Gelukkig wordt jou niets gevraagd..
.
Ik vind hem eigenlijk nog niet echt leuk.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:04 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Religies binnen Fok!
TTT-aanvraag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |