Dat is dan ook exact wat ik gedaan heb.quote:Op donderdag 4 november 2004 11:23 schreef DIGGER het volgende:
Ik zou dan toch die 2e dicht doen, die is namelijk nu korter, en lager in de AT, terwijl die 1e op dit moment helemaal bovenaan staat.
quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:08 schreef HarryDeBeuker het volgende:
colicitasie.
Je ken mein het beste neme vor as kolega.
we vlikeren gewon alles wat tege ajax is in de ban.
Harry is geen kloon!quote:Op zaterdag 6 november 2004 15:12 schreef The_Hives het volgende:
[..]
goed streven
van wie ben jij kloon![]()
ow. sorry Harry Voregquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:14 schreef VoreG het volgende:
[..]
Harry is geen kloon!
Harry het blauw past het beste bij jouquote:Op zaterdag 6 november 2004 15:08 schreef HarryDeBeuker het volgende:
colicitasie.
NEEM MEIN EN RET FOEBAL!
kobstoot,
Har.
quote:Op zondag 7 november 2004 15:22 schreef Spideyman het volgende:
[..]
ah, het zal weer eens niet
VUILNISMAN, MAG DEZE TOPIC OOK MEE?!?
Al dicht.quote:Op zondag 7 november 2004 15:25 schreef Spideyman het volgende:
HCE Liveverslagen # 26 - Koekje erbij?
Je hebt gelijk. Ik gooi hem wel weer open. Echte derby's mogen wat mij betreft ook wel weer.quote:Op zondag 7 november 2004 17:36 schreef DutchGooner het volgende:
Golfer,
Ik zag dat je het Vitesse-NEC topic gesloten hebt vanwege de "policy" dat er alleen aparte topics over de klassiekers mogen worden geopend.
Ik kan mij herinneren dat vorig seizoen na een zeer goed lopen Helmond Sport-FC Den Bosch topic er min of meer was afgesproken dat er dan ook topics geopend mochten worden voor derby's zoals deze.
Am I wrong?
OK,Dank je.quote:Op zondag 7 november 2004 17:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Ik gooi hem wel weer open. Echte derby's mogen wat mij betreft ook wel weer.
Niemand ging nog ontopic en het was e.e.a. gebaggerquote:Op maandag 8 november 2004 12:44 schreef DIGGER het volgende:
Kan in plaats van sluiten (geen idee waarom Yeahinho dat wenst) dit topic: Belgie: Ontplofte bal gewoon even opgeschoond worden, dwz de discussie over e-mail (adressen) eruit verwijderd worden?
Paar reakties verwijderd, laat het verder maar gewoon open. )quote:Op maandag 8 november 2004 13:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Niemand ging nog ontopic en het was e.e.a. gebagger.
Dat was mijn reden om hem te sluiten... maar open laten vind ik ook best hoor.
ok ik had gewoon zin om wat neer te planten.quote:Op maandag 8 november 2004 15:00 schreef Da_Sandman het volgende:En dat staat hier waarom precies
Dankjewel.quote:Op maandag 8 november 2004 15:03 schreef Kletz het volgende:
ok ik had gewoon zin om wat neer te planten.
ok puur feedback hier? ok my bedquote:Op maandag 8 november 2004 16:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Dankjewel.
Wat begrijp je niet aan het woord feedback?
quote:Op maandag 8 november 2004 16:17 schreef Kletz het volgende:
[..]
ok puur feedback hier? ok my bed![]()
Ik heb beide linkjes erbij gezet.quote:Op dinsdag 9 november 2004 10:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
Voor bij de handige voetballinkjes:
Doelpunten
Hier worden bijna wekelijks de doelpunten opgezet van de Serie A, CL en zo af en toe ook de Premiera Division.
Doelpunten 2
Dit is een tweede en die is wat meer gericht op de Nederlandse competitie, al staan er ook beelden bij van de europa cup, etc.
Misschien dat deze twee een toevoeging zijn voor de handige voetballinkjes?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |