Lijkt me weinig mening over te hebben....quote:Op maandag 8 november 2004 11:30 schreef gebruikersnaam het volgende:
en wat is jou mening hierover?
Dus tochquote:Op maandag 8 november 2004 11:30 schreef Yeahinho het volgende:
Het werd zaterdagavond o.a. hier al gemeld: Jupiler League 2004/2005: Deel 2
wat online staat ?quote:Op maandag 8 november 2004 11:32 schreef Mark het volgende:
[..]
Dus toch
Ik heb het zelf niet gezien, ben wel benieuwd of het ergens on-line staat
Dat zeker. De scheidsrechter had op dat moment het doelpunt af moeten keuren, maar nu is het te laat om de wedstrijd over te laten spelen, zou een lachertje zijn!!quote:Op maandag 8 november 2004 11:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Zou toch wel triest zijn als die wedstrijd overgespeeld moet worden.
Die ontploffende bal natuurlijk. Mag je trouwens nog modden??quote:Op maandag 8 november 2004 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
wat online staat ?
Een filmpje met daarop het bereiden van boerenkool door oma Sienquote:Op maandag 8 november 2004 11:33 schreef just me het volgende:
[..]
wat online staat ?
Eeeej het is maandagmorgen, kon zijn dat hij het berichtje zocht of dat hij een flimpje ervan zocht. Jep en totdat ik niet meer VBL-blauw ben blijf ik moddenquote:Op maandag 8 november 2004 11:34 schreef Suijk het volgende:
Die ontploffende bal natuurlijk. Mag je trouwens nog modden??![]()
Het is je vergeven.quote:Op maandag 8 november 2004 11:38 schreef just me het volgende:
[..]
Eeeej het is maandagmorgen, kon zijn dat hij het berichtje zocht of dat hij een flimpje ervan zocht. Jep en totdat ik niet meer VBL-blauw ben blijf ik modden
ik laat hem nog even open dan hebben meer users de kans om het flimpje te bekijkenquote:Op maandag 8 november 2004 11:42 schreef Suijk het volgende:
Nu kan het dicht namelijk.
Ik ben het juist wel met em eens. Denk je echt dat die bal zonder knal houdbaar was geweestquote:Op maandag 8 november 2004 11:48 schreef Mark het volgende:
Helemaal zuur als je dan de tweede van Anderlecht nog er bij neemt, schwalbe...
Ik ben het overigens niet eens met Digger dat de ontploffing niks uitmaakte: de keeper trekt zijn handen terug en wellicht had de speler op de doellijn de bal normaal wel kunnen spelen.
Da's een geheel ander onderwerp ja, dat was een vervroeg sinterklaas cadeautje.quote:Op maandag 8 november 2004 11:48 schreef Mark het volgende:
Helemaal zuur als je dan de tweede van Anderlecht nog er bij neemt, schwalbe...
Denk dat dat meer de hoop is (was) dan realiteit.quote:Ik ben het overigens niet eens met Digger dat de ontploffing niks uitmaakte: de keeper trekt zijn handen terug en wellicht had de speler op de doellijn de bal normaal wel kunnen spelen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |