slotjesroepenquote:Op donderdag 4 november 2004 00:45 schreef Bjoro het volgende:
was aan het zoeken kon het niet vinden ....
slotje
slotje
slotje
sorry
heb mijn vorige post reeds aangepastquote:Op donderdag 4 november 2004 00:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
slotjesroepen
wat is het volgende zwaaien
maar was mn antwoord nou goed?
was toch niet inzaghi maar .....uuuhhhhhh.....papinquote:Op donderdag 4 november 2004 00:39 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
hij is er al toch? nummer 69?
welke fout staat hier in, van VI.nl:
<<<<<Het was weer eens zo'n avond voor Ruud van Nistelrooy. Met liefst vier treffers kreeg hij bijkans in z'n eentje Sparta Praag op de knieën: 4-1. Daarmee schaarde hij zich in een illuster rijtje, want slechts Marco van Basten, Pipo Inzaghi en Dado Prso scoorden eerder vier keer in de Champions League.>>>>
Het zijn alle 3 mannenquote:Op donderdag 4 november 2004 08:22 schreef DIGGER het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Messina, Palermo en Djurgardens?
nee.. je bent in de buurt..quote:Op donderdag 4 november 2004 00:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
was toch niet inzaghi maar .....uuuhhhhhh.....papin
Nope.quote:Op donderdag 4 november 2004 10:21 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
eiland clubs?
al aangegevenquote:Op donderdag 4 november 2004 11:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Er is trouwens al een deeltje 69 dat veel eerder geopend is.
Het heeft, denk ik, met Juve te maken. Maar hoe of wat, weet ik niet. Messina en Palermo spelen in de serie a in Italie en Djurgadens speelde tegen Juve in een voorronde Champions League. Ze kwamen dus alle drie Juve tegen.quote:Op donderdag 4 november 2004 08:22 schreef DIGGER het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen Messina, Palermo en Djurgardens?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |