Ik heb het laatste deel volgepost volgens mij en geen nieuwe geopendquote:Op donderdag 28 oktober 2004 09:13 schreef DIGGER het volgende:
Ik kan geen open algemeen Robin van Persie topic vinden, daar waar ie gisteren z'n echte debuut maakt een meteen een mooie goal scoorde voor Arsenal, iemand een idee of er nog zo'n topic oepn is?
Klopt, dus wie zich geroepen voelt kan een nieuw deeltje openen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 15:33 schreef DutchGooner het volgende:
Ik heb het laatste deel volgepost volgens mij en geen nieuwe geopend
Heb er naar gekeken en zie geen reden in te grijpen.quote:Op donderdag 28 oktober 2004 23:48 schreef Zapper het volgende:
Zou een mod met een chagrijnige bui even naar dit bericht willen kijken?
[Centraal] FC Twente Enschede
Het liefst iemand met bepaalde rechten
Nah, laat dat een Feyenoord/Arsenal/van Persie fan maar doen als er wat meer aanleiding toe is dan eergisteravondquote:Op donderdag 28 oktober 2004 19:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Klopt, dus wie zich geroepen voelt kan een nieuw deeltje openen.
Het is inderdaad een hele nette opmerking!quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 00:44 schreef golfer het volgende:
Heb er naar gekeken en zie geen reden in te grijpen.
Niet echt, maar als je je schouders ophaalt en er ff om glimlacht, dan heb je er verder toch geen last van?quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 13:57 schreef Zapper het volgende:
[..]
Het is inderdaad een hele nette opmerking!![]()
![]()
Precies, er komen wel heel wat ergere dingen af-en-toe voorbij.quote:Op vrijdag 29 oktober 2004 14:56 schreef DIGGER het volgende:
Niet echt, maar als je je schouders ophaalt en er ff om glimlacht, dan heb je er verder toch geen last van?
Ga nou niet te veel van 1 bijzinnetje maken zeg.
Studio Voetbal Deeltje #3 - Nu eens geen Studio Ajaxquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:41 schreef Spideyman het volgende:
Oh Grote Golfer Ik Roep U Aan!
Doe Uw Ding En Hang Hier Een Slotje Aan!
(Popoulon was eerder namelijk)
ow oepsquote:Op zondag 31 oktober 2004 22:47 schreef popolon het volgende:
popoulonklinkt sexy
Dicht.quote:Op zondag 31 oktober 2004 22:43 schreef Spideyman het volgende:
Studio Voetbal Deeltje #3 - Nu eens geen Studio Ajax
Is dicht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |