DE NIEUWE RONDEquote:11 Abe Lenstra VS Gabriel Omar Batistuta 16
18 Eusebio VS Garrincha 9
21 Pelé VS Dennis Bergkamp 6
27 Marco van Basten VS Andriy Shevchenko 0
23 Romário VS Gerd Müller 4
3 Alfredo Di Stefáno VS Johan Cruijff 25 VS Just Fontaine 0
GEEF DE NAMEN DIKGEDRUKT AAN, DUS DE LIJST KOPIEREN EN DAN DAAR DE NAAM DIKGEDRUKT AANGEVEN!!!!quote:Gabriel Omar Batistuta VS Marco van Basten
Johan Cruijff VS Romário
Pelé VS Eusebio
Spidey, wake up dudequote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:25 schreef Spideyman het volgende:
11 Abe Lenstra VS Gabriel Omar Batistuta 16
18 Eusebio VS Garrincha 9
21 Pelé VS Dennis Bergkamp 6
27 Marco van Basten VS Andriy Shevchenko 0
23 Romário VS Gerd Müller 4
3 Alfredo Di Stefáno VS Johan Cruijff 25 VS Just Fontaine 0
Luc Nilis![]()
Die moetje toch even uitleggenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:33 schreef methodmich het volgende:
Pelé VS Eusebio
Pelé gaat toch wel door en Eusebio is zo groots dat hij niet op 0 mag eindigen.quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:35 schreef VoreG het volgende:
[..]
Die moetje toch even uitleggen
In de finale of vanaf nu altijd? Volgende ronde wordt de keepers, en om nou bij elke keeper een verhaal te krijgen enzoquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:38 schreef FrankyMcG het volgende:
Niet om het een of het ander........
Maar blijven er straks niet 3 aanvallers over in de finale?
Ow en VoReG, een beetje meer info over de spelers, en een fotootje zou wel aardig zijn wellicht? Methodmich zou je kunnen vraag wellicht?
Leg uit?quote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:45 schreef methodmich het volgende:
Weer de keepers??
Ik zou continenten prefereren.
Graag, dan stuur ik je wel een mailtje deze week met de voorlopige tussenstand, dan weet je wel ongeveer wie er naar de finale gaan. Dan zal ik de bio's plaatsenquote:Op dinsdag 26 oktober 2004 19:53 schreef methodmich het volgende:
Is ook leuk!
Maar mocht je korte bio's willen, zal ik van het weekend kijken of ik iets kan maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |