Mij best, alleen krijgen die geen aparte felicitatietopics in VBL, dat doen we alleen voor onze vaste VBL-users.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
Mag ik ook beroemde voetballers toevoegen Golfer? Da's wel leuk, kan je kijken of je je verjaardag deelt.
Die mogelijkheid heb ik maar even uitgevinkt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef VoreG het volgende:
Golfer je krijgt een mailtje als iemand jarig is, dat gaat leuk worden met al die voetballers erin.
Maar hoe weet je dan dat de VBL-users jarig zijn?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Die mogelijkheid heb ik maar even uitgevinkt.
Gewoon elke dag even kijken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef VoreG het volgende:
Maar hoe weet je dan dat de VBL-users jarig zijn?
Je hebt het over beroemde, moet ik Diego Armando Maradona zelf invoerenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:48 schreef methodmich het volgende:
Mag ik ook beroemde voetballers toevoegen Golfer? Da's wel leuk, kan je kijken of je je verjaardag deelt.
hier ook !!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:37 schreef VoreG het volgende:
Toegevoegd
Ik met Hasselbankquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:18 schreef jpzegthallo het volgende:
Toegevoegd
Ik ben trouwens gelijk met Zidane jarig.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef Suijk het volgende:
Een terugvindpost voor een sticky topic.
Het moet niet gekker worden.
Kijk niet zo gek vaak in een topiclist.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef Suijk het volgende:
Een terugvindpost voor een sticky topic.
Het moet niet gekker worden.
Je kunt een topic ook bookmarken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik plaats even een tvp en een compliment voor golfer's initiatief.
Bookmarken is zooooo gisteren dat deden we toen we ff geen "My Active Topics" meer haddenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:45 schreef golfer het volgende:
[..]
Je kunt een topic ook bookmarken.
rustig maar.. ik kom je al helpenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:49 schreef VoreG het volgende:
Ik word bedreigd door Tong80
Dank jequote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:07 schreef DIGGER het volgende:
Ik deel mijn verjaardag gewoon met de beste voetballer van de wereld
:d had t niet beter andersom kunnen staan Hoer en dan Sylvie Meis tussen haakjesquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:05 schreef DIGGER het volgende:
Zo, Sylvie Meis mocht ook niet ontbreken.
Vind eigenlijk dat we voor iedere datum een voetballer moeten hebben.
wat mij betreft is het geen eigen topic waardquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:38 schreef Eilanden het volgende:
Dat topic over Voetbalzone.nl en dat er gediscussieerd wordt over spelfouten op hun website of over het down zijn van de site, is dat echt een eigen topic waard?
Wat mij betreft ook niet.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:43 schreef just me het volgende:
wat mij betreft is het geen eigen topic waard
hier? Wie keepte er bij Sri Lanka?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:18 schreef Suijk het volgende:
Waar kan ik discussieren over de spannende wedstrijd Sri Lanka - Turkmenistan die nu 2-2 staat?
Ik kan me er in vinden en sluit deel # 25 maar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:50 schreef Johan-Derksen het volgende:
Voorstel:
Er lopen 2 topics, met veel posts die steeds maar in beide topics worden geplaatst:
Het grote online betting, info & tips topic - Deel 5 en
Voetbaltoto, het echte wedtopic #24
De laatste is bijna vol.
Aangezien de 1e topic-reeks qua betiteling is aangepast, zodat alle sporten erin passen, lijkt het me een goed idee om het 2e topic te sluiten/niet opnieuw aan te maken.
In het 1e topic kunnen alle bets en voorspellingen worden besproken, zelfs sri lanka.
Het tempo in beide topics is niet dusdanis hoog, dat er om die reden al beter 2 topics zouden moeten zijn.
Het lijkt me geen goed idee om een voetbal-voorspel-topic en een andere-sporten-voorspel-topic te hebben. Aangezien de meeste wedden op combinaties van uitslagen in diverse sporten.
Kunnen jullie je hierin vinden?
Censuur bestaat bij mij niet, maar klaagbaak-achtige topics mogen in klaagbaak.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:05 schreef APK het volgende:
Hé Golfer, best wel jammer dat je mijn topic sensureerde enzo.
Ik ben meer een Truth poster, maar ik dacht dat een topic over de verkankering van het voetbal geplaatst zou mogen worden.
Dank voor je oprechte antwoord.quote:Op zondag 10 oktober 2004 01:32 schreef golfer het volgende:
En voor de rest ben jij en wie dan ook van harte welkom om serieus in VBL te discusieëren, ongeacht in welk subforum je je voorkeur hebt liggen.
Voetbal en Iranquote:Dankje, ik kan er verder weinig anders mee dan een slotje er op zetten, want het spreekkorengedoe is hier al uit ten treure besproken.
Alleen het begin was inhoudelijk.quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:01 schreef Bayer het volgende:
Voetbal en Iran
Da's wel jammer dat 'ie dicht is Golfer, zag er interessant uit.
Vooral de inhoudelijke reacties en de users die er postten smaakten naar meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |