mijn lijstje is een stuk korter:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:12 schreef Rietvaerder het volgende:
waar heb je allemaal in/op gereden?
Honda CB500quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn lijstje is een stuk korter:
Kawasaki ZXR400
Kawasaki EN500
Kawasaki ER-5
Kawasaki ZX-6R
Suzuki Bandit 600 N
Honda CBR600
BMW R1100S
Lekker hoor! Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik krijg net een belletje van Volvo en ze gaan me een contract aanbieden!!
!!!!!!!!111!!!!111!!!!!!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Beter !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Kawarijder hequote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:25 schreef Makster het volgende:
[..]
Beter !
En @ plo
Ook rond de 10.000 km
En welke vond je lekkerder rijden?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:25 schreef Rietvaerder het volgende:
40.000km op de Bandit nu, en ik heb ongeveer 30.000km (50.000 was rekenfoutje) erbij gezet op de teller van de ZX7R
Ben je raar ofzo?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:30 schreef ploderus het volgende:
[..]
En welke vond je lekkerder rijden?![]()
Nu allemaal in koor: KAWA!!!![]()
![]()
Mijn volgende wordt misschien een Suzuki![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:32 schreef Makster het volgende:
[..]
Ben je raar ofzo?![]()
Mijn pakkie is groen dus mijn volgende motor wordt groen
Niks mis mee (alstie groen gespoten wordtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:34 schreef ploderus het volgende:
[..]
![]()
GSX-R750 niet goed?
![]()
dan neem ik wel een ER-500 ofzo.. Beter?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:38 schreef Makster het volgende:
[..]
Niks mis mee (alstie groen gespoten wordt)
Dan heb je in het begin al een fundamentele fout gemaaktquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:39 schreef ploderus het volgende:
[..]![]()
Mijn pakkie is helemaal niet groen
![]()
Tja, kawagroen is een unieke kleur, maar juist omdat hij zo uniek is neemt iedereen hem, waardoor hij niet meer uniek is..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:42 schreef Makster het volgende:
[..]
Dan heb je in het begin al een fundamentele fout gemaakt
EEN KAWA MOET GROEN ZIJN![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Is ook TOTAAL NIKS mis meequote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:46 schreef ploderus het volgende:
[..]
Tja, kawagroen is een unieke kleur, maar juist omdat hij zo uniek is neemt iedereen hem, waardoor hij niet meer uniek is..![]()
En ik vond deze ook wel aardig..
En deze dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:51 schreef Makster het volgende:
[..]
Is ook TOTAAL NIKS mis mee
Zelfs een goede kandidaad naast de ZX7R !!![]()
Maarja hard rechtdoor is ook niet allesquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:54 schreef ploderus het volgende:
[..]
En deze dan?
Buuske
Trekt best aardig![]()
![]()
Mijn blik dwaalt wat af door een onbekende reden, maar is dat niet gewoon een Gixxer?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ook leuk te verbouwen die Kawa's.
[afbeelding]
Hard rechtdoor is wel handig voor als je voor de bochten wat te compenseren nodig hebtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef Makster het volgende:
[..]
Maarja hard rechtdoor is ook niet alles
Maar hard gaat het wel ja !!
Teering wat een mooie motor,quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:56 schreef Patrick281 het volgende:
Ook leuk te verbouwen die Kawa's.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:59 schreef ploderus het volgende:
Mijn blik dwaalt wat af door een onbekende reden, maar is dat niet gewoon een Gixxer?
Zal wel nietMaar koop dan gelijk een Gixxer. Hij is wel mooi trouwens!
Wat? Die motor of dat vleeskleurtje ernaast?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
Teering wat een mooie motor,![]()
die lijnen, die welvingen, die subtiele details,![]()
Dan is het zeker een Gixxerquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:03 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vertrouw op jou wat het is. Ik vond het wel een scherp kontje dus Kawa.
Maar ja ik dacht dat jouw fiets een R6 was.![]()
![]()
![]()
Het valt het me op dat jouw motorfoto's iedere keer veel vrouwelijk schoon bevatten..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:06 schreef Patrick281 het volgende:
Voor Plo dan nog even een Blauwe ZX6R.
[afbeelding]
Kan hij mailen naar zijn vrienden en sterke verhalen vertellen dat dit zijn motâh is.![]()
Honda CB250 Nighthawkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:22 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
mijn lijstje is een stuk korter:
Kawasaki ZXR400
Kawasaki EN500
Kawasaki ER-5
Kawasaki ZX-6R
Suzuki Bandit 600 N
Honda CBR600
BMW R1100S
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:10 schreef ploderus het volgende:
Het valt het me op dat jouw motorfoto's iedere keer veel vrouwelijk schoon bevatten..![]()
![]()
Zet eens onlinequote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:29 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik heb lekker het complete filmpje a 56mb
En dan nog geen KDquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:39 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En ik zocht alleen maar een plaatje van een knee down met een R1100S.
![]()
Ik werd een beetje gek van al die andere plaatjes onderhand.
Meer dan 100 pagina's foto's zitten bekijken.![]()
Maar ik heb een mooie.![]()
[afbeelding]
Rare jongens die BMW-rijders....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:42 schreef ZX9R het volgende:
[..]
En dan nog geen KD![]()
In de tijd dat ie staat te uploaden is mn connectie met jouw ftp server allang timed-outquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Zet eens online![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:42 schreef ZX9R het volgende:
En dan nog geen KD![]()
Sorry, zijn wij nu scheel of ben jij een Belg....... maar deze jongen maakt echt geen KD hoor.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:47 schreef Patrick281 het volgende:
[..]![]()
![]()
[afbeelding]
Ik had er 2 gevonden, maar kon niet op die site komen.![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:48 schreef Rietvaerder het volgende:
Sorry, zijn wij nu scheel of ben jij een Belg....... maar deze jongen maakt echt geen KD hoor.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:20 schreef Makster het volgende:
Vind het altijd mooi om iemand die langer is als 1.95 een KD te zien maken. Die gasten hoeven alleen maar hun been naar buiten te draaien en die knie ligt al op het asfalt
Al gaat deze hierboven wel plat genoeg...
Heb het niet specifiek over deze fotoquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:23 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hij eruit ziet op een ZX6R.
Maar wel knap dat je dit kan schatten op een foto.![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:29 schreef Makster het volgende:
Heb het niet specifiek over deze foto
Idd .. maar alleen motorforummers vinden dat toch belangrijk ..quote:Maar feit blijft dat een lange kaknakker ( of is het knakker) minder schuin hoeft te gaan voor een knie aan de grond.
soms zie je KD fotos van gasten waar de motor zo recht staat dat je je afvraagt of hij wel een bocht aan het nemen is
Same here.quote:Niet dat ik mijn knie al op de grond heb gehad ofzo hoor![]()
quote:> Hoi,ik denk dat je dit even moet lezen wil je met weinig moeite geld verdienen. vandaag heb ik het gedaan 10 euro naar een wildvreemde gestuurd,ik kan het haast niet geloven dat het gaat werken,maar ik ben ervan overtuigd dat wie mee wil doen het doet zoals het moet dat het werkt en anders is het jammer van die 10 euro
>
>
> Reacties van anderen:
>
> Persoon 1: Toen ik dit mailtje binnenkreeg, dacht ik als eerste: nee hè, niet weer... Toch besloot ik het helemaal uit te lezen en ik kwam er achter dat dit mailtje toch iets anders was en mij inspireerde om toch eens een kansje te wagen. Mijn tip is dan ook: lees de mail eerst helemaal, tot en met de laatste zin en besluit dan of je meedoet of het weg wilt gooien..... Lieve groet en een goed besluit, in overeenstemming met je hart, toegewenst, Annemiek
>
> Persoon 2: Vooral het stuk over \'dit is hoe het systeem werkt\' is erg interessant. En inderdaad wie koopt er nu nooit een staatslot, kraslot of doet hij/zij mee aan een loterij? Denk er even over na... dat heb ik ook gedaan, om al snel tot de conclusie te komen dat ik er eigenlijk alleen maar beter van kan worden! En de vraag is dan ook: wat gun jij jezelf? Wat vind jij jezelf waard?
>
> Persoon 3: Ik heb zelfs iemand van de lijst gebeld...om zeker te weten dat het allemaal geen flauwekul zou zijn! Nu dat bleek het zeker niet te zijn! De eigen inleg was al dubbel en dik terug verdiend en de verwachting erg hoog.... mijn laatste twijfel; is het wel legaal? Ja, dus...dat blijkt ook uit de mail en handelswijze hieronder...
>
> Persoon 4, Odette schreef: Spannend, euro 10,- investeren in jezelf is goed te doen. Doe het nu maar, neem die gok en vertrouw op een knaller. Succes, en veel geluk.
>
> Persoon 5 schreef; Denk je na het lezen...ach ik heb zelf geld genoeg. Overweeg dan, om alles wat je toekomt, te schenken aan een ander of een goed doel! En als je denkt: niks voor mij! - even goede vrienden, je hoeft zelfs niet te reageren, dan gooi je deze mail gewoon weg. Ik wens je een goed besluit toe! Groeten Marja
>
>
>
> Hieronder de mail die ik ontving en die je stevig aan het denken kan zetten. Veel succes!!
>
> Dit is een persoonlijke mail van mij naar jou, lees hem op je gemak en oordeel niet onmiddellijk! Mijn naam is Hendrik Guerra. In september 2001 raakte ik mijn baan kwijt. Ik kon toen nauwelijks rondkomen en ik had veel schulden. Van het een kwam het ander en uiteindelijk verloor ik mijn huis en mijn auto. Alsof dat nog niet genoeg was, werd ik ook nog eens constant achterna gezeten door schuldeisers.
>
> In januari 2002 ontving ik een mail waarin stond hoe ik in een keer aan ca. euro 40.000,- kon komen. Omdat ik sceptisch was heb ik er toen nog niets mee gedaan. Maar in maart had ik nog meer schulden. Uiteindelijk realiseerde ik dat ik niets te verliezen had door het te proberen, en afgezien daarvan bleef ik maar denken: \" stel nou dat het echt werkt \".In de zomer van 2003 heb ik met mijn gezin een cruise gemaakt en ik kocht een gloednieuwe Mercedes, die ik contant betaalde. Op dit moment bouw ik ons droomhuis en heb ik nergens schulden.
>
> Inmiddels heb ik euro 578.156,- verdiend. Mijn accountant heeft een prognose van de inkomsten gemaakt en hij verwacht dat ik binnen 6 maanden miljonair ben, alleen maar door deze mail.Zelfs nu ik deze mail typ, vind ik het een raar idee dat ik (net als de meeste mensen) mijn hele leven hard gewerkt heb en altijd moeite gehad heb om \" rond te komen \". En dan komt er zoiets belachelijk eenvoudigs op je weg waardoor je hele leven verandert. Dit plan blijft iedere keer perfect werken. Ik heb nog nooit minder dan euro 40.000,- ontvangen na een mailing.Het is absoluut legaal. U hoeft niets te verkopen, u hoeft zelfs met niemand contact te nemen. Daarom kan echt iedereen hier succes mee hebben en een fortuin vergaren. Als u gelooft dat iedereen een keer mazzel heeft,volg dan dit simpele plan, stap voor stap, precies zoals het hier is uitgelegd.En ik garandeer u dat binnen ongeveer 50 dagen uw leven voorgoed verandert Als u besluit om deze kans voorbij te laten gaan, weet dan dat ik uw beslissing volledig respecteer. En ik begrijp dat u uw redenen zult hebben. Ik wens u dan in de toekomst het allerbeste toe. Ik zeg dit in alle oprechtheid, want zoals u zelf kunt zien, zelfs al zou u wel meedoen, dan nog zou ik van u geen geld ontvangen.Hoe dan ook, het leven is maar kort. Niemand heeft ooit gezegd dat u niet over de financiële vrijheid kunt beschikken om alles te doen wat u maar wilt, wanneer u maar wilt. Maar eerst moet u daar een prijs voor betalen. En die prijs is het ondernemen van ACTIE, zo simpel is dat.
>
> Ik ben er trots op om te kunnen zeggen dat ik goed voor mijn kinderen heb gezorgd door hun financiële toekomst veilig te stellen in deze onzekere wereld. Ik geloof dat geen prijs te hoog is voor die zekerheid.
>
> HENDRIK GUERRA, NORTFOLK ( Engeland )
>
> --------------------------------------------
>
>
> Wanneer u de instructies hieronder EXACT opvolgt, dan zult u binnen 50 dagen over een bedrag van meer dan euro 40.000,- aan contant geld beschikken - GEGARANDEERD.
>
> Verander niets aan de hieronder beschreven 6 stappen,ook niet een klein beetje! STAP 1 Het is algemeen bekend dat we eerst moeten geven om te kunnen ontvangen. Kom voor 1x zo\'n 10 minuten achter uw computer vandaan en zend daarom NU METEEN euro 10,- aan de persoon die op nummer 1 in de lijst staat aan het einde van deze mail. Twijfel hier niet aan, u wilt ook niet dat andere dat doen als u bovenaan de lijst staat. Dit is een daad van plezier en liefde, want: \" u oogst wat u zaait \". Zonder deze persoon, die besloot om mee te doen, zou deze kans aan u voorbijgegaan zijn. Bedenk dat het alle mensen op de lijst euro 10,- gekost heeft om die ene brief met de beloning te versturen, en daardoor u deze kans te bieden. De eenmalige euro 10,- voor het nummer 1 op de lijst is alles wat ze ervoor terug vragen. Beschouw het als uw manier om diegene te bedanken.
>
> Het zal spoedig uw beurt zijn om op die eerste plaats in de lijst te staan. Voeg bij uw euro 10,- (uitsluitend contant geld, geen cheques) een korte handgeschreven briefje met de korte mededeling \"ACCEPTEERT U A.U.B. DEZE GIFT \". Dit briefje zorgt ervoor dat u niet in strijd met de Britse / Europese wetgeving handelt. U stuurt de ontvanger simpelweg een gift van euro 10,-.LET OP! EURO\'S MOETEN EERST IN ALUMINIUM FOLIE WORDEN GEWIKKELD. Nadat u een misschien volkomen onbekende deze gift heeft gestuurd, gebeurt er iets merkwaardigs. Het geeft u het onbeschrijfelijke en overweldigende gevoel van zekerheid en vertrouwen in het systeem. U hebt zojuist aan uzelf bewezen dat, omdat u het gedaan heeft er een heleboel anderen zijn die hetzelfde zullen doen. U zult nu zelf kunnen constateren dat het werkt.
>
> Stuur nu nog even een kort mailtje naar diegene waarvan u de mail heeft gekregen (de nummer 6 op de lijst) waarin u hem verteld de 10 Euro te hebben verstuurd. Deze persoon kan er dan rekening mee houden of hij al 4 mensen mee heeft laten doen. Probeer zelf dus ook te streven naar minimaal 4, maar hoe meer mensen u mee laat spelen des te meer geld u zult verdienen.
>
>
> STAP 2 Nadat u het geld aan nummer 1 op de lijst heeft gestuurd, verwijdert u diens naam van de lijst. Vervolgens schuift u alle namen en adressen een positie op ( nummer 2 komt op 1 te staan, nummer 3 wordt nummer 2 etc. ). Voeg vervolgens uw naam en adres toe aan de lijst op de nu vrijgekomen plaats 6. De gemakkelijkste manier om dat te doen is als volgt: heel deze mail met je linker muisknop selecteren en dan met je rechter muisknop optie kopiëren, en plakken in een nieuwe mail.Ga dan naar de lijst met namen en verander de nummers en typ je naam er onderaan bij. Neem a.u.b. rustig de tijd en typ zorgvuldig. Het spreekt voor zich dat dit van belang is.
>
> STAP 3 Stuur altijd het mailtje naar 1 persoon tegelijk! NOOIT meerdere adressen per mail gebruiken. Dit zorgt namelijk voor een persoonlijke sfeer achter deze uitnodiging. Hier zit een controleerbare factor in zodat er niet getwijfeld wordt aan de lijst met namen. Je ziet namelijk wie er onderaan staat en van wie je de mail krijgt! STAP 4 Zorg voor minimaal een verspreiding van 200 stuks van deze mail, die op de 6e positie nu ook uw naam bevat. Hoe meer hoe beter. STAP 5 Haal de verschillende e-mail adressen uit andere gekregen mails, vaak worden er leuke mailtjes gestuurd met een flink aantal mail adressen gelijk. Of een waarschuwingsmail voor een virus, ook hier sturen mensen vaak hun hele adressenbestand mee. Natuurlijk je eigen bestand kun je gebruiken en in een digitaal telefoonboek zijn ook wel mailadressen te vinden. Het aantal van 200 is natuurlijk niet beperkt. Blijf een aantal dagen goed zoeken en hoe meer mailtjes je stuurt hoe meer je verdiensten zullen zijn.
>
> STAP 6 Verzorg het kopiëren van deze mail, werk netjes en zorgvuldig. WERK DEZE 6 STAPPEN ZO SNEL MOGELIJK AF, SNELHEID IS ERG BELANGRIJK. Binnen 50 dagen zult u gegarandeerd over meer dan euro 40.000,- aan contant geld beschikken.
>
> -----------------------
>
> \"DIT IS HOE HET SYSTEEM BINNEN 50 DAGEN WERKT \"
>
> U hebt uw euro 10,- geschonken en vervolgens ( minimaal ) 200 keer deze mail door gestuurd, allemaal met uw eigen naam en adres op de 6e positie in de lijst.Uw taak zit erop. Leun achterover, u hebt het verdiend.
>
> - Wanneer slechts 2 % van de 200 mensen reageert op deze mail, dan zullen 4 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 800 mails met uw naam op nummer 5. - Wanneer slechts 2 % van de 800 mensen reageert op deze mail, dan zullen 16 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 3.200 mails met uw naam op nummer 4. - Wanneer slechts 2 % van de 3.200 mensen reageert op deze mail, dan zullen 64 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 12.800 mails met uw naam op nummer 3. - Wanneer slechts 2 % van de 12.800 mensen reageert op deze mail, dan zullen 256 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 51.200 mails met uw naam op nummer 2.
>
> - Wanneer slechts 2 % van de 51.200 mensen reageert op deze mail, dan zullen 1.024 personen op hun beurt ieder 200 mails versturen. Dat zijn 204.800 mails met uw naam op nummer 1. - Wanneer slechts 2 % van de 204.800 mensen reageert op uw brief, dan zullen 4.096 personen ieder euro 10,- naar u toesturen. Dat is euro 40.960,- aan contant geld.
>
> - Wanneer meer dan 2 % reageert of wanneer u besluit om meer dan 200 mails te versturen, dan zult u zelfs meer ontvangen. (bereken eens 2 % van 250 of 300 mailtjes)
>
> - De simpelste ideeën zijn de beste! Hoe vaak koopt u niet een staatslot of een krasloteuro Bedenk eens waarom u meedoet aan de een of andere loterij de lotto! Vaak zijn de kosten hoger dan de euro 10,- waar u nu een gokje voor waagt, maar waar u zeker bij wint. De kosten die u maakt zijn euro 10,- als gift voor de nummer 1 op de lijst, 1 envelop en 1 postzegel van euro 0,36. Verder hooguit een paar uurtjes tijd voor het bij elkaar zoeken van de adressen en het verzenden van de mailtjes.
>
> Op tijd moet je niet zo kijken; een dergelijk uurloon vind je nergens! Hieronder een aantal ervaringen van andere deelnemers:
>
> In de afgelopen jaren heb ik veel brieven, mails en ideeën als deze de revue zien passeren. Hoewel ik ervan nature uit sceptisch tegenover sta, vond ik dat deze mail anders was en dat stond me aan. De investering viel reuze mee en is aanzienlijk lager dan in vele andere gevallen. Ik beschouwde dit als een lolletje. Als het niet zou werken, \"wat dan nog?\" Er stond nou niet bepaald een fortuin op het spel. Eerst stuurde ik de euro 10,- aan de persoon die op nummer 1 in mijn lijst stond. Ook voor mijzelf was dat enorm belangrijk, want dit is het basisprincipe voor succes. Als ik er zelf niet toe bereid was, hoe kon ik dan verwachten dat iemand anders mij euro 10,- zou sturen? Vervolgens kroop ik achter mijn pc en stuurde ik 200 mails en hoop te ik er het beste van. De eerste 5 weken gebeurde er niets, maar in de zesde week kreeg ik response. In die week ontving ik ruim euro 12.760,- en na 80 dagen leverde diezelfde actie mij maar liefst euro 47.370,- op. De inkomsten zijn nu wat teruggelopen, dus deze keer ga ik op zoek naar 500 e-mail adressen. Doe ook mee en volg de 6 stappen zorgvuldig op. Het is ook nog eens ontzettend leuk!T. Holliman, Crewe
>
>
>
>
> Toen ik deze mail kreeg dacht ik: \" wat heb ik te verliezen?\" Ik vertelde mijn man er niet over, want ik dacht dat hij me zou uitlachen. Ik stuurde 250 mailtjes aan bekende en volslagen vreemde en binnen 5 weken begon het geld binnen te stromen. Na twee maanden had ik euro 41.640,- en er komt nog steeds geld bij, ik ben er zo blij mee. Ik heb al onze leningen kunnen aflossen en we hebben een heerlijke vakantie achter de rug. Mijn man stond versteld van wat ik gedaan had en dat het ook nog eens had gewerkt. Hij zei dat hij het zeker uit mijn hoofd zou hebben gepraat als hij ervan had geweten en hij was blij dat ik er gewoon aan was begonnen zonder het hem te vertellen. Ik verstuur nu nog meer mails om onze hypotheek af te betalen. Heel erg bedankt. C.H. van Houten, Wierden
>
>
>
> HIERONDER DE ZES NAMEN;
>
>
>
> Veel uitdaging en plezier er mee!
Op een KD en lange mensen in het algemeenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Waar reageer je dan op.
[..]
Klopt, met hun kan ik besluiten om op het laatste moment te gaan rijden, zeg 30 minuten van te voren. Hier is dat helaas onmogelijk omdat iedereen zover van elkaar vandaag woont (uitzonderingen daargelaten).quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
Idd .. maar alleen motorforummers vinden dat toch belangrijk ..
.. ehm jij doet ook meeten met anderen he?![]()
[..]
Klinkt goed, maar anders kan je ook een plaat op je blok lassen (titanium ofzo) kan je blok downenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:34 schreef Patrick281 het volgende:
Same here.
En gezien die lange Jan hierboven op de Beemer zou ik zelf eerst even langs Nico Bakker moeten voor een speciale korte reactiestang naar de cardan.
Ik heb gelezen dat hij die heeft, waardoor de motor achter wat hoger komt en niet alleen flitsender stuurt, maar vooral ook meer grondspeling heeft.![]()
HAHAHAHAHAHAHquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:36 schreef Rietvaerder het volgende:
LOLKrijg net deze email, van een onbekende.....
[..]
Zullen we nog gaan rijden dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:41 schreef Makster het volgende:
Klopt, met hun kan ik besluiten om op het laatste moment te gaan rijden, zeg 30 minuten van te voren. Hier is dat helaas onmogelijk omdat iedereen zover van elkaar vandaag woont (uitzonderingen daargelaten).
En dit schrijft iemand over zijn Beemer n.a.v. een topicstarter die over wil stappen van een R1 naar een 1100S maar zich afvraagd of dat niet een te grote overstap is.quote:Beste,
Wij hebben en rs 125 Aprilia te koop. Belgische papieren. 11/1999
Wel met race kuip-alle bedrading nog aanwezig.
Wij vragen ¤ 1500 maar deze prijs is te bespreken.
Ik kan je wel een paar fotos sturen.
mvg
Marc L.
quote:Zoek eens op: foeilelijke bmw?
Staat mijn S-je.
Overstap is niet zo raar als je meer kilometers gaat maken en wat ergonomischer wilt zitten op langere afstanden.
Bagageruimte is idd nihil.
Schijfremslot raak je niet kwijt.
Wel krijg je bij een nieuwe S een mooie rugzak waar je duoseat cover in past.
Ook heben ze mooie (BMW) bagageopties zoals tanktas,en softcase voor achterop.
Zelf heb ik een soft-case waar een laptop,beamer enschrijfmap inpast, of een mini-vakantieoutfit en hangslot.
Ik rij regelmatig op met blades en r1-tjes, op bochtige trajecten hoeven ze niet te lossen
Ga maar een keer rijden,als je houdt van een karakterblok en -fiets val je er voor,anders vind je het 3 keer niks.
Ik? hoef voorlopig niks anders dan wat ik nu heb.![]()
quote:Ik weet dat het hollands is,maar wat denk je van restwaarde bij kilometerstanden boven de 50.000 ???
De mijne is dan net ingelopen.
Nee,ikw erk niet!! bij BMW.
De kwaliteit vind ik gewoon![]()
Waarom een RS125? Ik persoonlijk zou dan voor een 250 gaan. Maarje wie ben ikquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
Ook ik krijg wel eens kansloze e-mailtjes..
[..]
En dit schrijft iemand over zijn Beemer n.a.v. een topicstarter die over wil stappen van een R1 naar een 1100S maar zich afvraagd of dat niet een te grote overstap is.
[..]
RS125 is kleiner en ik heb er nog nooit 1 gehad..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:03 schreef Makster het volgende:
Waarom een RS125? Ik persoonlijk zou dan voor een 250 gaan. Maarje wie ben ik
quote:En vind het best om ff te gaan rijden, uiteraard wel in de Fierro
Kan ik je dan zo verwachten?
Maak ff 10 euro over joh, wat maak het uit, het leven is zo kort en straks werk je bij Randstadquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:45 schreef Makster het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAH![]()
TE kansloos![]()
![]()
Daar heb je inderdaad een puntquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
RS125 is kleiner en ik heb er nog nooit 1 gehad..
Ik heb wel al eens een RGV250 gehad en dat is hetzelfde blok als de RS250.
Allemaal een stuk heftiger en ingewikkelder qua onderhoud. (powervalves e.d.)
Maar ja volgend jaar met een circuitdag zou een RS250 wel leuker zijn.
Al knalt wel iedereen mij dan voorbij op het rechte stuk.
Maar zolang je alleen rijd heb je zelfs bij een RS125 het idee dat je flink aan het optrekken en vegen bent.![]()
[..]
Als je wil dat ik me Marca noem is dat wel ff goed hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:10 schreef Patrick281 het volgende:
Als je Mark heet dan ga ik zo maar naar bed .. ben helemaal leeg.![]()
Als je Marca heet dan rij ik wel even langs .. en ben ik nooit moe.
Welke topic is dat?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:59 schreef Patrick281 het volgende:
En dit schrijft iemand over zijn Beemer n.a.v. een topicstarter die over wil stappen van een R1 naar een 1100S maar zich afvraagd of dat niet een te grote overstap is.
Klinkt goed, ik maak wel gelijk 100 Euro over. Misschien ben ik dan binnenkort wel miljonairquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:12 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Maak ff 10 euro over joh, wat maak het uit, het leven is zo kort en straks werk je bij Randstad![]()
![]()
Die smileys past er ect bijquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:16 schreef Makster het volgende:
[..]
Klinkt goed, ik maak wel gelijk 100 Euro over. Misschien ben ik dan binnenkort wel miljonair![]()
![]()
Nee, die Honda is echt een buitenbeentje qua ontwerp en afwerking.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:14 schreef Makster het volgende:
Daar heb je inderdaad een puntMaar is een RS125 niet net zo een fragiel geval als de CBR125?
Daar knaptje je eerst volledig op af kan ik me herrinderen (en terecht overigens, mijn voorband van mijn fiets is dikker als die CBR's achterband)
Neemt niet weg dat het leuke speelfietsen zijn!!
What about a Mito?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Wel grappig, op een Mito zit ik prima met mn lengte..... en een ZXR400 niet
quote:Aangeboden: Cagiva 125cc C12 "west"
Prijs: ¤ 1.250,00
Beschrijving: Te Koop Cagiva Freccia C12 bjr.1992
Geimporteerd vanuit Italie
Nieuw nederlands kenteken (rdw-gekeurd,Aug. 2004)
Compleet opnieuw opgebouwd en gespoten
West-replica uitvoering.
Deze motor is 125cc,dus ook geschikt voor licht rijbewijs.
Als u interesse heeft kan ik meerdere foto's toesturen.
Van een site waar jij 2 weken geleden nog veel van aan het quote was.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:15 schreef Rietvaerder het volgende:
Welke topic is dat?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:57 schreef Makster het volgende:
Zit zo maar ff voor de gein naar die RS250's te kijken, maar sjezus wat een mooie apparaten zeg hee
Te gek!!!!! Super gefeliciteerdquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Wow, tnx! Al moet ik zeggen dat ik betere 'kuipen' gezien heb in dit topic..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:21 schreef ZX9R het volgende:
Waar haal je die plaatjes toch vandaan
[afbeelding]
Speciaal voor plo!
Is dit wat je bedoelt?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:08 schreef ondeugend het volgende:
Krijg ik nog een lekkere vent op motor ?![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:10 schreef ploderus het volgende:
[..]
Is dit wat je bedoelt?![]()
[afbeelding]
Echt wel !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:14 schreef ploderus het volgende:
[..]
![]()
![]()
Jij stelt nogal hoge eisen, of nie
Zo beter:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Echt wel !![]()
zou ik daarom nog single zijn![]()
Nou ga eens een mooie man voor me zoeken please
Hij mag op een zwarte motor
Dat buikje is niet onaangenaam om te zienquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:02 schreef ploderus het volgende:
Nou ja, dan post ik ook nog ff een mooie foto van een mooie motor![]()
[afbeelding]
Het schijnt trouwens dat zij ook best heel aardig kan rijden..
Zoals ik het op de foto zie moet dat ook wel, want als ze stopt valt ze met motor en al omDenk dat ze niet echt bij de grond komt..
Denk niet daarom.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:17 schreef ondeugend het volgende:
zou ik daarom nog single zijn![]()
Kun je niet rustig wrijven? Anders moet je jezelf afleiden; ram met een moker op je knie, dan richt je je aandacht op iets andersquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:23 schreef PatrickM het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRGGGGGGGGGHHHHHHH
M'n oorlogsverwonding (ja die van die 4 hechtingen) begint te jeuken als de hel
ja ik weet het, is een gunstig teken, betekend dat het zich goed hersteld, maar het is zo fucking irritant als je jeuk heb en je mag niet krabbenen dan te bedenken dat ik nog een stuk of 3 tattoo's wil
(dat is nog erger, gewoon een hele lap huid wat begint te jeuken en waar je dan niet aan mag komen)
Vraag het hemquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:22 schreef ondeugend het volgende:
Hoe weet ik nou of ie leuk is
Ga jij eens terug naar de bifi's zeg !!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:17 schreef stinkie het volgende:
tof, heb ik een keer tijd om weer eens in pta te gluren en te posten is iedereen pitten
ow fuck, hier ook al, ik zal nog eens een foto postenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:18 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ga jij eens terug naar de bifi's zeg !!
dat dikke kun je wel laten staan hoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:38 schreef ZX9R het volgende:
eigen schuld dikke bifi
Hey handsomequote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:38 schreef ZX9R het volgende:
eigen schuld dikke bifi
Haai beebquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:40 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hey handsome
Ik heb je bifi niet gezien....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
ow fuck, hier ook al, ik zal nog eens een foto posten
Hij zwerft hier en daar al rond. Opsturen kan, je weet wat er tegenover hoort te staanquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ik heb je bifi niet gezien....
Maar je mag hem opsturen hoor !
Owww ja ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:13 schreef stinkie het volgende:
[..]
Hij zwerft hier en daar al rond. Opsturen kan, je weet wat er tegenover hoort te staan
je hebt de reeks gelezen, voor wat hoort watquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owww ja ?
jeeeeeee ! ... niet alles hoor ! Ik moet ook nog fokken !quote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:32 schreef stinkie het volgende:
[..]
je hebt de reeks gelezen, voor wat hoort wat
En, heb je nog een leuke foto van een vent op een motor gevonden? Anders zie ik mijzelf genoodzaakt mezelf al strippend op de motor te fotograferen.. En dat is iets dat je niet wil zienquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
jeeeeeee ! ... niet alles hoor ! Ik moet ook nog fokken !
Amen to thatquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
morgen
sorry meid, geen toet, dan ook geen bifiquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:36 schreef ondeugend het volgende:
[..]
jeeeeeee ! ... niet alles hoor ! Ik moet ook nog fokken !
Dat ziet er wel even heel netjes uit,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
Klik hier voor een Foto van de Fiero zonder Sjonnie achterspoiler en met andere zijruitjes.
Kwestie van tijd.![]()
![]()
yeahquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:22 schreef Patrick281 het volgende:
Klik hier voor een Foto van de Fiero zonder Sjonnie achterspoiler en met andere zijruitjes.
Kwestie van tijd.![]()
![]()
Niet voor degene die achter die lompe dingen in de file rijdtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:11 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
![]()
En we beginnen vandaag met een cliche:
BMW maakt rijden geweldig.![]()
![]()
![]()
Oe fuck!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 06:39 schreef ploderus het volgende:
Vette scootercrash erin (soort van highsider..)
Ik ga het het helemaal anders aanpakken als ik mn B hebquote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:12 schreef Patrick281 het volgende:En wat letten een hoop koekblikkers toch niet op.
(bocht helemaal uitkijken enzo waar net een dubbele oplegger aan het keren is)
Gelukkig zijn wij er nog ..![]()
![]()
Gisteren werd ik met de fiets gesneden door een jochie op een scoot.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 07:25 schreef ploderus het volgende:
O ja, het topic waar ik dit filmpje vandaan heb is deze:
Reltopic
Gaat over een arm scooterrijdertje die zich tot uitschot van de maatschappij verklaard voelt omdat zijn medescooterrijdertjes zo debiel rijden![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:37 schreef stinkie het volgende:
maar ik geef toe, het is nog net geen BMW
Jij bent scherp.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yeahmaar jou velgen zijn mooier
quote:ik heb het voorstel ontvangen van Volvo, en dat ziet er niet verkeerd uit(oa 27 vakantiedagen plus 13 ATV dagen, plus geen slecht salaris)
Ach hard rijden in de file is gevaarlijk met al die nonoplettende automobilisten... maatje van mij is pas voor z'n donder gereden in de file, reed netjes 20km/h door stillstaande file door en plots gaat een auto voor zn neus van links naar rechtsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:37 schreef stinkie het volgende:
Niet voor degene die achter die lompe dingen in de file rijdt![]()
Ik vind van nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Jij bent scherp.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:37 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
yeahmaar jou velgen zijn mooier
jazeker, voor in de winter ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:44 schreef Patrick281 het volgende:
Jij bent scherp.
De originele velgen moet ik ook nog ophalen bij de oude eigenaar.
Altijd wel goed om te hebben.
60 km enkele reis, dus goed te doen maar over die vergoeding hebben ze niks gezegd dus maar even gevraagd.quote:![]()
En hoe is het qua reisafstand?
sleeeechtquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:47 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ik vind van niet![]()
[..]
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:53 schreef Rietvaerder het volgende:
Fix die klote avatar eens man
Ik ben 1 keer voor mijn donder gereden, en 3 keer licht aangetikt door een koekblikker.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:46 schreef Rietvaerder het volgende:
Ach hard rijden in de file is gevaarlijk met al die nonoplettende automobilisten... maatje van mij is pas voor z'n donder gereden in de file, reed netjes 20km/h door stillstaande file door en plots gaat een auto voor zn neus van links naar rechtsDaar lag ie....
Behoorlijk wat schade nog. Je ziet weleens van die kamikaza piloten door de file heen racen.... die hebben geen idee wat ze doen naar mijn inziens.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:47 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik vind van niet![]()
![]()
Het heeft weinig met hardrijden te maken, wel met stilstaan. Als je ziet dat je er niet tussendoor kan, ga dan gewoon opzij om de rest erdoor te laten, of koop een motor ipv zo'n bakbeest als je door de file wilt rijdenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:46 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Ach hard rijden in de file is gevaarlijk met al die nonoplettende automobilisten... maatje van mij is pas voor z'n donder gereden in de file, reed netjes 20km/h door stillstaande file door en plots gaat een auto voor zn neus van links naar rechtsDaar lag ie....
Behoorlijk wat schade nog. Je ziet weleens van die kamikaza piloten door de file heen racen.... die hebben geen idee wat ze doen naar mijn inziens.
lama niet goed gelezenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:55 schreef Patrick281 het volgende:
Ik ben 1 keer voor mijn donder gereden, en 3 keer licht aangetikt door een koekblikker.
Gelukkig is de laatste keer alweer 1998 geweest, en de grote klap was in 1996.
ZX-10 kuip helemaal aan barrels.
quote:Ok .. hij ziet scherp .. voor de rest is het 1 grijze massa.
![]()
Wat ..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
lama niet goed gelezen
Iddquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:05 schreef ZX9R het volgende:
Moggûh!
Net zoals in dat scootâh topic hebben veel automobilisten ook zo'n beeld over motorrijders.
Ook onder de motorrijders zijn er helaas een stelletje kneuzen die al wheeliënd door het verkeer crossen en overal veel te hard doorheen racen.
Daar moet je zelf als redelijk fatsoenlijk motorrijder ook voor boeten.
Ik merk het zo veel. Als ik door de stad of omgeving rijd, krijg ik vele boze blikken toegeworpen terwijl ik toch normaal met het verkeer mee rijd. Het gebeurt zelfs heel vaak dat er van die scootâh's je proberen bij te houden of zelfs voorbij willen om stoer tegen hun homies te kunnen vertellen dat ze een Ninja hebben ingehaald. Zo hard als die ging.
tja, ik heb het tot nu altijd gedaan en zal het ook blijven doen als ik tussen een file doorrijd; laten zien/horen dat je eraan komt, dus veel met het gas jengelen bijv. en dan rustig er doorheen gaan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
Het heeft weinig met hardrijden te maken, wel met stilstaan. Als je ziet dat je er niet tussendoor kan, ga dan gewoon opzij om de rest erdoor te laten, of koop een motor ipv zo'n bakbeest als je door de file wilt rijden
en bedoelde het is nog net geen HD, heb wat moeite om dat merk uit mijn toetsenboord te krijgen
Of als je staat te tanken dat er dan zo'n kneus aankomt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:12 schreef ploderus het volgende:
[..]
IddHeb al meerdere keren gehad als ik 70 rij (waar je 50 mag..) dat er dan zo'n scooterfiguur naast je komt rijden om je uit te dagen..
Zielige figuren
![]()
Of dat ze dan zo'n wheelie gebaar gaan maken![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:14 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
dus veel met het gas jengelen bijv. en dan rustig er doorheen gaan.
Uhm.. 120km/u.. Harder mag je niet..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Of als je staat te tanken dat er dan zo'n kneus aankomt.
Met als eerste vraag: "Hoe hard gaat ie?"
quote:Om dan vervolgens te vragen of je een wheelie wil trekken
Bij een tankstation?????
gammaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Dan heb je volgens mij juist kans dat iemand na een vermoeiende werkdag zijn auto voor je neus omgooit.
Dat zeg ik. GAMMA.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:20 schreef ploderus het volgende:
Maar dat is toch standaard als je een sportmotor hebtDat doet iedere motorrijder..
De broer van een vriend en die zijn vriendin's beste vriendin's vriend is dat ook van plan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:21 schreef hollander172 het volgende:
De vriend van het zusje van mijn vriendin gaat ook zijn motorrijbewijs halen.
nee is mij te link, ze gooien hem echt opeens van de ene naar de andere baan zonder te kijken met een hoge snelheid om er snel tussen te kunnen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:18 schreef Patrick281 het volgende:
Gewoon soepel erlangs rijden met niet al te hoge snelheid.
En goed opletten of je iets kan aflijden uit de body language van de bestuurder.
(dus hoofbewegingen en ander onrustig gedrag)
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
De broer van een vriend en die zijn vriendin's beste vriendin's vriend is dat ook van plan.![]()
Dan moet je namelijk ook nog even wachten met inhalen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
nee is mij te link, ze gooien hem echt opeens van de ene naar de andere baan zonder te kijken met een hoge snelheid om er snel tussen te kunnen.
Ja, ik kon het niet laten.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:23 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:24 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dan moet je namelijk ook nog even wachten met inhalen.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:21 schreef hollander172 het volgende:
De vriend van het zusje van mijn vriendin gaat ook zijn motorrijbewijs halen.
Ben ik eens serieus........quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:22 schreef ZX9R het volgende:
[..]
De broer van een vriend en die zijn vriendin's beste vriendin's vriend is dat ook van plan.![]()
Ze is toch ook meegeweest naar de BBQ? Alleen het gebrek aan stepjes zorgt ervoor dat ze niet mee kan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:27 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
En zij gaat dan achterop.
![]()
Wel leuk dat je vriendin ook een meet meegaat in de toekomst. (zo vertelde ze)
Tja je weet dat het kan gebeuren dus even gas bij / minder of tegen de as van de weg gaan rijden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
als je er al naast zit zeker
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:27 schreef hollander172 het volgende:
Ben ik eens serieus........
dat risico loop je inderdaad als je tussen de files door rijdt, maar je beperkt de kans op ongelukken als je jezelf ruim van te voren laat opmerken imho.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:29 schreef Patrick281 het volgende:
Tja je weet dat het kan gebeuren dus even gas bij / minder of tegen de as van de weg gaan rijden.
daar heb ik het toch overquote:Maar we hadden het over het inhalen van een file.![]()
Poging 2:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:29 schreef ZX9R het volgende:
[..]
![]()
Maar ik niet![]()
Ja dat kan je niet hequote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:12 schreef ploderus het volgende:
Of dat ze dan zo'n wheelie gebaar gaan maken![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:29 schreef hollander172 het volgende:
Ze is toch ook meegeweest naar de BBQ? Alleen het gebrek aan stepjes zorgt ervoor dat ze niet mee kan.
Die heb je van MF...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:18 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Of als je staat te tanken dat er dan zo'n kneus aankomt.
Met als eerste vraag: "Hoe hard gaat ie?"
Om dan vervolgens te vragen of je een wheelie wil trekken
Bij een tankstation?????
Een Aprilia RS125 met NOS.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef hollander172 het volgende:
Poging 2:
Hij zoekt nu dus een motor met twee voorwaarden:
1) het moet een SS zijn.
2) tot ongeveer 1500,-
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die heb je van MF...
Had ze ook.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Blijft leuk dat ze het uit zichzelf vertelde .. ze kon ook gelijk genoeg hebben van je motormaatjes.
![]()
Jij hebt wat met oude wrakken kopen he ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:37 schreef Patrick281 het volgende:
Dit benne een leuk projectje.
Komt vaker voor. Heb het zelf ook al een paar keer gehad.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die heb je van MF...
Een Yamaha FZR valt wel binnen die categorie.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Poging 2:
1) het moet een SS zijn.
2) tot ongeveer 1500,-
Ik denk dat hij dit wel een supersport vind.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:34 schreef hollander172 het volgende:
Poging 2:
1) het moet een SS zijn.
2) tot ongeveer 1500,-
quote:Aangeboden: Kawasaki GPZ 1000RX
Prijs: ¤ 1.250,00
Beschrijving: Te koop kawasaki GPZ 1000RX
nieuwe banden -ketting-tandwielen-accu en remblokken
Kleur zwart
bouwjaar maart 1986
KM 51000
in zeer goede staat zie foto
vaste prijs 1250,- euro mail of bel 045- xxxxxxx
Ik vind hem niet eens zo lelijk,quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Jij hebt wat met oude wrakken kopen he ?
Het antwoordt weet je zelf wel denk ik?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Een Aprilia RS125 met NOS.
Of werkt dat niet met een 2'takt.![]()
Hij had zelf al een FZR400 gezien.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Een Yamaha FZR valt wel binnen die categorie.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
Ik vind hem niet eens zo lelijk,
als ik ruimte genoeg zou hebben zou ik zoiets best graag willen hebben om mee te prutsen,
is volgens mij een echt mooie straatvechter van te maken,![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:36 schreef hollander172 het volgende:
Had ze ook.Ze vindt het alleen leuk om achterop te zitten.
Ja.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:48 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
U was toch serieus vandaag.
![]()
Heb ook een Iiyama voor me neus staan, mooi spul.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Woei ik heb een Iiyama 21 inch monitor op de kop weten te tikken van mn moeders werk, voor 30 euro
Jazz-driveje 5 euro
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:59 schreef Rietvaerder het volgende:
Woei ik kan een Iiyama 21 inch monitor op de kop tikken van mn moeders werk, voor 30 euroVan een filiaal dat failliet is.....
Jazz-driveje 5 euro
Klopt, die liyama kost dus 509 euro in de winkel..... maar spul moet weg omdat dat filiaal failliet is ofzoquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:12 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Kicken .. maar hoe oud is'ie?
En ook nog Jazzje's erbij ? .. die dingen zijn stinkend duur als je ze moet kopen.
Of ik verkoop hem..... 30 euro inkopen en verkopen voor ca. 300 euro is natuurlijk aantrekkelijkquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:14 schreef ZX9R het volgende:
Derde monitor Riet?
21'was vroeger een topmodel .. nu is dat sinds 2 jaar 22'CRT of LCD schermpjes.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Klopt, die liyama kost dus 509 euro in de winkel..... maar spul moet weg omdat dat filiaal failliet is ofzo
Uh ja, hoe oud kan een 21 inch monitor zijn.... zie er op de site van hun maar 1 en dat is deze
http://www.iiyama.nl/default.asp?SID=&NAV=236&PCAT=1
Lekker, overstekend wildquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:16 schreef Drazic het volgende:
Leuk door de bossen rijden...
http://members.home.nl/m.slot/motor.wmv
van de weblog...
Volgens de Pricewatch istie nu 509 euroquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:18 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
21'was vroeger een topmodel .. nu is dat sinds 2 jaar 22'CRT of LCD schermpjes.
Dus als hij een paar jaar oud is, dan kon het wel eens een scherm van ¤ 1500,00 euro zijn.![]()
Pas de laatste tijd zijn dit soort schermen goedkoper (en minder) geworden.
en konijn( of haas ) is er als een haas ( konijn) vandoorquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:16 schreef Drazic het volgende:
van de weblog...
Zou best eens kunnenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:21 schreef ZX9R het volgende:
Het zal wel de MS102DT van Iiyama zijn.
[afbeelding]
Was een hertje.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:24 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
en konijn( of haas ) is er als een haas ( konijn) vandoor![]()
11 jaar geleden?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:28 schreef Patrick281 het volgende:Toen ik vroeger in de grafische industrie zat had je geen schermen van Liyama onder de Hfl 3.000.
Puur een remfout dus ..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:16 schreef Drazic het volgende:
van de weblog...
Van wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Puur een remfout dus ..![]()
Volgens mij schrikt hij meer dan dat de klap veroorzaakt .. en remt hem vervolgens in een flit onderuit.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:34 schreef ZX9R het volgende:
Van wie?
Het hert of de motorrijder?
Ik heb er ervaring mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:36 schreef Drazic het volgende:
Ik had zelf trouwens laatst bijna een over andere vogel op me....miste net...schrok me dood..kwam zo van rechtsboven bijna op me...volgens mij is dat ook niet echt fijn als die je raakt met zo'n 130 iemand ervaring?ga je dan neer ?
Ik was er niet bij, maar begreep zoiets als dat hij idd reageerde op de klap.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:37 schreef ZX9R het volgende:
Laatst is er ook een motorrijder overleden toen hij viel nadat er een eend op z'n helm was gevlogen.
Vertel er ook even bij dat dat niet de doodsoorzaak was, scheelt een hoop sterke verhalen in de toekomst.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:37 schreef ZX9R het volgende:
Laatst is er ook een motorrijder overleden toen hij viel nadat er een eend op z'n helm was gevlogen.
*pets* eend tegen helmquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:43 schreef Drazic het volgende:
tjeetje....dat heet dus pech...
Maar viel de motorrijder daarna ofzo...?
Staat er toch ook?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:45 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Vertel er ook even bij dat dat niet de doodsoorzaak was, scheelt een hoop sterke verhalen in de toekomst.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:43 schreef Drazic het volgende:
tjeetje....dat heet dus pech...
Maar viel de motorrijder daarna ofzo...?
Beetje summier ..quote:MOTORRIJDER OMGEKOMEN DOOR ONGEVAL
ZWIJNDRECHT- Een 24-jarige man uit Ridderkerk is overleden na een ongeval. De man reed op zaterdag 17 april omstreeks 11.30 uur, met een normale snelheid, op zijn motor over de Geerweg. Plotseling kwam een eend aanvliegen. De eend vloog tegen de helm van de man. De man werd hierdoor uit balans gebracht en viel van zijn motor. Hij werd tegen een paal aan de rand van de weg geslingerd. De motor schoof enige meters door en kwam in het gras tot stilstand. De eend werd dood aangetroffen. Een 44-jarige getuige uit Zwijndrecht verleende bijstand en deze man alarmeerde vervolgens de hulpdiensten. Het slachtoffer werd gereanimeerd door medewerkers van de traumahelikopter en de ambulancedienst. Dit heeft niet meer mogen baten. Hij overleed enige tijd daarna.
De meeste mensen hier zijn niet zo slim, overigens is het logisch dat je valt met je motor als je plotsklaps het leven laat.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:46 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Staat er toch ook?
Hij viel nadat er een eend tegen zijn helm was gevlogen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Ik ben een beetje overfokt![]()
Hallo all
agossiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Hallo all
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:09 schreef ondeugend het volgende:
Hallo all
Er is een speciaal topic voor alle vragen over dit apparaat.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:03 schreef ZX9R het volgende:
Overtuig mij waarom ik een Xbox zou moeten kopen.
Moet je die reden voor dat slotje eens zien.
Begrijpen jullie het? ik niet iig!
Ja lief, dank je welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
[..]Klein bakje Koffie?
[..]
Een tweede Ook_Gek.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:12 schreef stinkie het volgende:
agossie
verslaafde
Gelukkig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:13 schreef ondeugend het volgende:
Hey Luc
Vanavond is het wel weer over denk ik
Ik vraag toch niet over die mod-chip?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:14 schreef Patrick281 het volgende:
Er is een speciaal topic voor alle vragen over dit apparaat.
vragen van en over illegale praktijken zijn niet toegestaan op Fok!
Verder zijn ze elders op Fok! idd een stukkie strenger die modds.![]()
Beter dan niks iig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, ze willen max 156 euro reiskostenvergoeding geven terwijl ik 205 euro kwijt ben aan brandstof en dan komt daar nog onderhoud en afschrijving bij...
Ga je dan niet nog meer shaken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:15 schreef ondeugend het volgende:
Ja lief, dank je wel
Doe maar 3 kleine bakjes
Als ze verder niet slecht betalen lijkt me dat geen probleem toch ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
damn, ze willen max 156 euro reiskostenvergoeding geven terwijl ik 205 euro kwijt ben aan brandstof en dan komt daar nog onderhoud en afschrijving bij...
Dat is ook al een boel centen per maand.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Oeh ja... ik heb me gisteren al vergrepen aan de speculaasjes met amandelen... met ECHTE boterquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:19 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ga je dan niet nog meer shaken.Koekje's erbij?
het salaris was toch leuk?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:19 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ja ik ga geld bijleggen om daar te komen![]()
Dat geeft niks.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:21 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb de vraag ook al gedeponeerd in DIG maar misschien weten jullie het ook, wanneer overtreed ik de FUP van XS4all? De up- en download is zeg maar nogal drastisch gestegen de laatste tijd.
Dit zijn de laatste 3 maanden:
Augustus up: 5GB down: 5,4GB
September up: 63,7GB down: 120,5GB
Oktober up: 16,4 down: 58,7GB
Het ziet er naar uit dat deze maand de maand september nog eens gaat overtreffen.
jazeker, maar dat staat toch los van de reiskostenvergoedingquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:22 schreef Patrick281 het volgende:
het salaris was toch leuk?![]()
erg goed, binnen de afdeling kun je groeien en na een aantal jaren zelfs afdelingshoofd worden.quote:Hoe zit het met de carrierekansen verder?
Die lui van de bbq hebben bijna geen hapjes op .. en voor afgelopen vrijdag had ik ook nog extra gekocht ..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:21 schreef ondeugend het volgende:
Oeh ja... ik heb me gisteren al vergrepen aan de speculaasjes met amandelen... met ECHTE boter
een boel centenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:20 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat is ook al een boel centen per maand.![]()
ja daagquote:Fiero kopen? Rijd maar 1:7.En als je rustig rijd..
Tja auto op gas nemen, houd je nog geld over.![]()
Ik ben ook al het complete bijbelverhaal van hebzucht aan het overspelen met die Torrents.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:21 schreef hollander172 het volgende:
Ik heb de vraag ook al gedeponeerd in DIG maar misschien weten jullie het ook, wanneer overtreed ik de FUP van XS4all? De up- en download is zeg maar nogal drastisch gestegen de laatste tijd.
Doen ze bij volvo niet aan lease?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
een boel centen? onderhoud en afschrijvingen nemen ook toe he, dat vergeten mensen vaak. uiteindelijk zal ik erop toeleggen en dat is niet de bedoeling.
kort overzichtje:
156 euro per maand is wat ik krijg.
als ik uitga van 25 cent per km kom ik op 600 euro per maand, dat is een gat van bijna 450 euro!! dat is teveel.
[..]
ja daag![]()
Ik heb al 2 waarschuwingen binnen van XS, niet voor het dataverkeer overigens.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:26 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Dat geeft niks.
Je krijgt vanzelf een mailtje.
Dan weet je wat een FUP inhoud.
Met het @home abbo wat ik had heb ik een paar van die mailtjes gehad.
Gewoon een paar weekjes opletten wanneer je download en dan is er niks aan de hand.
lijkt me niet voor woon-werkverkeer, helaas...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:37 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Doen ze bij volvo niet aan lease?
Jeee... ik wil dat ook allemaalquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:34 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Die lui van de bbq hebben bijna geen hapjes op .. en voor afgelopen vrijdag had ik ook nog extra gekocht ..
.. Ik heb donderdag het avondeten overgeslagen en alleen maar Japanse nootjes, pepita nootjes en suikerpinda's op.
Eergisteren direct na het avondeten een zak naturel chip opgegeten met een zak Japanse nootjes.![]()
Gisteren direct na het avondeten al Fokkend een zak suikerpinda's en paprika chips.![]()
Verder gaat alles goed.![]()
![]()
Wat voor waarschuwingen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:37 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik heb al 2 waarschuwingen binnen van XS, niet voor het dataverkeer overigens.
Vorige keer zeiden ze al dat ik een beetje hardleers was dus ik heb niet het idee dat ze me nu nog uitgebreid gaan waarschuwen.![]()
Ik vind het een boel geld voor reiskosten, dat zou ik als werkgever niet nog verder uitgebreid willen zien.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:35 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
een boel centen? onderhoud en afschrijvingen nemen ook toe he, dat vergeten mensen vaak. uiteindelijk zal ik erop toeleggen en dat is niet de bedoeling.
kort overzichtje:
156 euro per maand is wat ik krijg.
als ik uitga van 25 cent per km kom ik op 600 euro per maand, dat is een gat van bijna 450 euro!! dat is teveel.
Zoek een vriendje om veel mee te sporten.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:39 schreef ondeugend het volgende:
Jeee... ik wil dat ook allemaal![]()
Maar dan ga ik nooit meer op een motor passen
kijk, het zal voor Volvo weinig uitmaken, deze kosten worden gewoon doorberekend dus dat zou het probleem niet moeten zijn.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:40 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik vind het een boel geld voor reiskosten, dat zou ik als werkgever niet nog verder uitgebreid willen zien.
Het is wel omgerekend 343 gulden wat ze door het toilet spoelen iedere maand.
Aan jou de taak om er inderdaad meer uit te slepen.![]()
Als ze je echt graag willen hebben dan moeten ze er maar wel wat extra's voor over hebben misschien.
En de rest qua carriere is natuurlijk een overweging.
ja of een diesel, is ook wel een idee idd. ze zullen nu wel aan het lunchen zijn. straks ff bellenquote:En als je het doet is een auto op gas toch wel aan te bevelen.. je kan er jezelf geld mee besparen.
nee, dat zal ik ook niet doen maar ik kan bijna niet geloven dat ze hier moeilijk over zullen doen. tis uiteindelijk een detail voor Volvo, lijkt mij.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:42 schreef ZX9R het volgende:
Ik zou het iig niet voor die reiskosten laten schieten.
Kan, ligt eraan hoe je het bekijkt. Het is geen standaard engels in ieder geval.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:35 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ik ben ook al het complete bijbelverhaal van hebzucht noodzaak aan het overspelen met die Torrents.
It never aint enough.![]()
Heb ik dat goed geschreven lars..![]()
Het zal ws een regeling zijn die voor iedereen geldt. Dus dan maken ze geen uitzondering voor je.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
nee, dat zal ik ook niet doen maar ik kan bijna niet geloven dat ze hier moeilijk over zullen doen. tis uiteindelijk een detail voor Volvo, lijkt mij.
dat klopt, zo'n oplossing zal ik idd voorstellen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:48 schreef ZX9R het volgende:
Het zal ws een regeling zijn die voor iedereen geldt. Dus dan maken ze geen uitzondering voor je.
Misschien kunnen ze in het salaris nog wat doen?
Nee die jongens willen niks met me te maken hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:39 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Wat voor waarschuwingen?![]()
Van de MPAA?![]()
proxy suxquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nee die jongens willen niks met me te maken hebben.
Eentje was voor mail ophalen, dat mocht ik niet elke 2 seconden doen.Beetje flauwekul als je het mij vraagt.
Andere was eigenlijk een heleboel waarschuwingen in 1, was vergeten een proxy aan te zetten en ik werd vriendelijk verzocht systemen van andere abonnees met rust te laten.Dus ik draai nu gewoon weer met een proxy.
![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:47 schreef hollander172 het volgende:
Kan, ligt eraan hoe je het bekijkt. Het is geen standaard engels in ieder geval.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:51 schreef hollander172 het volgende:Andere was eigenlijk een heleboel waarschuwingen in 1, was vergeten een proxy aan te zetten en ik werd vriendelijk verzocht systemen van andere abonnees met rust te laten.Dus ik draai nu gewoon weer met een proxy.
![]()
Vriend van me is daar ook heel handig in.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:02 schreef Patrick281 het volgende:
Jij klinkt wel een beetje verdacht nu.
Stiekem andere hacken..
Niet als ie sneller dan is dan je eigen verbinding.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:55 schreef ZX9R het volgende:
[..]
proxy sux
continu op ctrl-f5 drukkenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:10 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Niet als ie sneller dan is dan je eigen verbinding.
Dat is ook wel geinig, ik print dat soort mededelingen gewoon uit met de printer aan de andere kant. De impact is dan nog iets groter.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:08 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Vriend van me is daar ook heel handig in.
Laatst werd hij gehacked.
Maar verder kon er niks gedaan worden vanwege zijn firewall.
Toe is hij die andere gaan hacken, alle TCP/IP settings veranderd en de pc laten rebooten nadat hij de mededeling op het scherm had laten verschijnen van "Kijk, dat krijg je als je iemand probeert te hacken en er geen verstand van hebt"
Die gast heeft hij dus nooit meer gezien in zijn logfiles![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:12 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Dat is ook wel geinig, ik print dat soort mededelingen gewoon uit met de printer aan de andere kant. De impact is dan nog iets groter.
Nog leuker is het aantal op 1000 of meer zetten en de spoolserver admin only te maken nadat je voor jezelf een admin account hebt aangemaakt en de oude verwijderd hebt.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:13 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Die is ook geweldig!
Ghehehee.....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:15 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Nog leuker is het aantal op 1000 of meer zetten en de spoolserver admin only te maken nadat je voor jezelf een admin account hebt aangemaakt en de oude verwijderd hebt.
Deze truc gaat alleen op als de persoon aan de andere kant niet is ingelogd als admin helaas.
Je moet ook de gezinnen hebben waar papa de boel heeft geinstalleerd en ieder k#tkindje zijn eigen XP account heeft.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:16 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Ghehehee.....
Maar iedere n00b die zijn compu installeerd is admin helaas.
5998
Wat had je erin gezet?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:34 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Je moet ook de gezinnen hebben waar papa de boel heeft geinstalleerd en ieder k#tkindje zijn eigen XP account heeft.Dit valt meestal wel te herleiden uit de accountnaam.
Had laatst ook een niet onaardig mokkeltje in Amsterdam te pakken, na het zien van wat naaktfoto's ben ik zo vriendelijk geweest haar cv even aan te passen. Ik hoop voor d'r dat ze deze nog gelezen heeft voor ze hem de wereld rondstuurt.![]()
Dan kun je nog altijd een Fat Boy nemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:39 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Jeee... ik wil dat ook allemaal![]()
Maar dan ga ik nooit meer op een motor passen
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:50 schreef stinkie het volgende:
Dan kun je nog altijd een Fat Boy nemen
Ik vind het niet kunnen eigenlijk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:34 schreef hollander172 het volgende:
Had laatst ook een niet onaardig mokkeltje in Amsterdam te pakken, na het zien van wat naaktfoto's ben ik zo vriendelijk geweest haar cv even aan te passen. Ik hoop voor d'r dat ze deze nog gelezen heeft voor ze hem de wereld rondstuurt.![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:23 schreef ZX9R het volgende:
en toen was het stil hier
Nee, ik krijg zo visite.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Had je visite dan?
Wanneer ga je nu weer eens aan het werk trouwens?![]()
En wat is Ralf stil he tegenwoordig.![]()
Weet ik, vandaar dequote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:35 schreef ZX9R het volgende:
Ralf werkt weer.
Hollander is via een hack de naaktfoto's van Luc aan het dowloaden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:39 schreef Mercy_symbol het volgende:
ja erg stil hier,![]()
Ik ook vanaf maandagquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:33 schreef Patrick281 het volgende:
En wat is Ralf stil he tegenwoordig.![]()
Ze moeten wel doorzetters hebben.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:58 schreef Rietvaerder het volgende:
Minimumleeftijd 21
Heb ik die dan?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:54 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Hollander is via een hack de naaktfoto's van Luc aan het dowloaden.
Maar niet verder vertellen want niemand mocht het verder weten.
Is dat leeftijds gebonden? Leg uitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Ze moeten wel doorzetters hebben.![]()
![]()
Een zootje kinderen van 18 die dat wel even denken te doen is natuurlijk zo gevonden.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef Rietvaerder het volgende:
Is dat leeftijds gebonden? Leg uit
Ach wat de 1 naaktofoto noemt is voor de andere de normaalste zaak van de wereld.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef ZX9R het volgende:
Heb ik die dan?
20 en 21 maakt idd heel veel uitquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Een zootje kinderen van 18 die dat wel even denken te doen is natuurlijk zo gevonden.
Oudere mensen denken wat langer na voordat ze dit doen.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:08 schreef Patrick281 het volgende:
Ik dacht dat iedereen dat wel deed.
Valt best mee.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
Je bent vager dan ik dacht Pepijn.
Je moet ergens een grens trekken .. 20 en 19 maakt ook weinig uit.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:12 schreef Rietvaerder het volgende:
20 en 21 maakt idd heel veel uit
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:17 schreef Rietvaerder het volgende:
18 en 19 ook niet
Dus 21 en 18 ook niet![]()
wist je dat niet meer dan ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef ZX9R het volgende:
[..]
Heb ik die dan?
Ik heb erop gereden, vond het wel redelijk rijden maar niet meer dan dat...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:25 schreef ZX9R het volgende:
Ik vind hem wel gaaf!
77,8 pk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |