We moeten helemaal niks héquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:12 schreef Klonk het volgende:
Kun je in het spel niet bouwen mbt tot muren e.d. dan moet je de orginele versie halen en niet hier vragen hoe dat kan
Heel makkelijk (maar het is wel cheaten}, tegelijk ctrl-shift-c dan komt er een opdrachtregel boven in beeld, daar geef je de volgende code in Motherlode daardoor krijg je er telkens 50.000 bij.quote:Ik heb het spel nu ook
Maar één vraagje: ik ben nu aan het bouwen maar mijn geld is bijna op. Hoe kan je wat geld erbij krijgen?
gewoon crl-c en ctrl-v uit het vorige topic.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:12 schreef Klonk het volgende:
[afbeelding]
Even een linkje naar het vorige deel: [PC] Sims 2 [deel 15 al!]
Kun je in het spel niet bouwen mbt tot muren e.d. dan moet je de orginele versie halen en niet hier vragen hoe dat kan
Ik zal even een betere OP maken, maar ff geduld
het is in feite heel makkelijk, maar goed, ik vroeg in het vorige topic ook en kreeg daarvoor op m'n flikker en dacht laat ik de goeie gewoonte doorzettenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:14 schreef mcintosh het volgende:
[..]
We moeten helemaal niks hé
Gewoon de juiste mensen vragen ofzo
Dan moet je de nude-patch installeren.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:23 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik kan geen muren bouwen wat nu?
verkapte tvp
lezen is een zwak punt van jequote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:29 schreef funmaster het volgende:
Ik heb het spel nu ook
Maar één vraagje: ik ben nu aan het bouwen maar mijn geld is bijna op. Hoe kan je wat geld erbij krijgen?
Het orgineel kopenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:23 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
Ik kan geen muren bouwen wat nu?
verkapte tvp
Die vraag over extra geld is ook al 100 keer gesteld...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:29 schreef funmaster het volgende:
Ik heb het spel nu ook
Je reactie heb ik over het hoofd gezienquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:31 schreef Klonk het volgende:
[..]
lezen is een zwak punt van je(vraag al beantwoord in het derde bericht
)
Die heeft mijn hond opgegetenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:31 schreef daeri het volgende:
[..]
Het orgineel kopen![]()
![]()
of downloads...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:53 schreef Georges het volgende:
Wauw, deel 16.
Het is een leuk spel, maar ik ben wel toe aan een expansion.
Ik ook, maar ik ben me maar gaan concentreren op mooie casa's maken ofzo... de rest van het spel heb ik nu wel weer gehad eigenlijk...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:53 schreef Georges het volgende:
Wauw, deel 16.
en dat is dus EAquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:53 schreef Georges het volgende:
Wauw, deel 16.
ik wacht op de dvd versiequote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:31 schreef daeri het volgende:
[..]
Het orgineel kopen![]()
![]()
ja maar dat had minder geld opgebrachtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:25 schreef Markster het volgende:
Hopen dat de expension niet zo zwaar kut worden als die van deel 1.
Al die expensions hadden makkelijk in 1tje gekund
Ook zoiets. Waarom doen ze zulke dingen uit de sims 1 niet beter ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:39 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
waarom gaan je sims poepen met de broek aan?
Ja zijn zulke kleine dingen maar ze irriteren, maar misschien bij 3quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:18 schreef Markster het volgende:
[..]
Ook zoiets. Waarom doen ze zulke dingen uit de sims 1 niet beter ?
wel iemand die een gasfornuis in de tuin heeft geflikkerd door een aangebrande tostie, maar das dan ook het ergstequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:44 schreef AirRaid het volgende:
heeft nog niemand de tokkies nagemaakt
Zal me nix verbazen als het in deel3 nog steeds niet is.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:31 schreef pos het volgende:
[..]
Ja zijn zulke kleine dingen maar ze irriteren, maar misschien bij 3
Ik heb altijd een brandmelder...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 06:57 schreef Klonk het volgende:
goeie tip, als de boel telkens in de fik vliegt zorg dan voor rookmelders in huis, ik had ook een keer dat brand uit brak en daar zijn beide sims in doodgegaan, omdat ze te paniekerig waren om de brandweer te bellen.
Misschien poept ze er wel twee uit..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:36 schreef Nijna het volgende:
Ik heb mijn sims laten verhuizen naar een ander huis, maar dat zag er niet uit van binnen, dus ik ben aan het behangen enzo geslagen en nu ziet het er wel aardig uit.
Vrouw is zwanger dus die zal binnenkort wel een kind uitpoepen, pa heb ik maar weer eens een baan laten nemen in het leger ditmaal. Ben benieuwd.
Voor zover ik weet passen er idd "maar" 8 sims in 1 huis.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 08:52 schreef daeri het volgende:
[..]
Misschien poept ze er wel twee uit..hoeveel kids hebben ze nou al?
Passen trouwens maar 8 mensen in een huis..
Moet je ze op verschillende manieren dood laten gaan en n kerkhof beginnenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:17 schreef Freezor het volgende:
Ik ben onderhand ook wel uitgespeeld met de sims eigenlijk
Maar ik ga denk ik nog wel even ruzie zoeken met iedereen, vreemd gaan met de buurvrouw en iedereen dood laten gaan behalve 1tje. En dan begin ik weer opnieuw
Goed plan..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:35 schreef Markster het volgende:
ik ga een killing swarm produceren
Ja nogal logisch als het hele huis in de fik stond :')quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
edit: weinig te doen trouwens, bij jou thuis!
Is jou persoon nou een konijn?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 16:47 schreef patty het volgende:
Dit noem ik nou aso. Lekker je krantje lezen terwijl je vrouw en schoonmoeder half dood in de kamer liggen
[afbeelding]
Meestal staat er wel een readme file bij, als je die nu eens eerst doorleestquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:06 schreef tongytongylickylicky het volgende:
ik heb 2 huizen gedownload, waar moet ik die file-s inzetten?
www[1].simsnetwork.com_018.Sims2Pack zo heet het
Leren? een ontdekkingsreis bedoel je...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:47 schreef paddestoeltje het volgende:
Ik heb sinds een week Sims2 in huis en ik moet zeggen dat ik het echt een leuk spel vind, bijzonder verslavend.
Leuk om te lezen hoe de anderen dingen doen met de sims. Moet nog wel een hoop leren van het spel als ik jullie zo lees :-)
en die staat er dus niet bijquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:20 schreef Sjaak-Banaan het volgende:
[..]
Meestal staat er wel een readme file bij, als je die nu eens eerst doorleest![]()
Bij mij gaan ze weer weg als mijn sim gaat slapenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:51 schreef Lyssa het volgende:
ze blijft wel logeren, maar zit dan te zeuren dat ze niet heeft kunnen slapen..
Ja zo kun je het ook noemen.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Leren? een ontdekkingsreis bedoel je...![]()
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:07 schreef daeri het volgende:
[..]
Bij mij gaan ze weer weg als mijn sim gaat slapen
Hoe bedoel je? Blijft ze zwanger?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:56 schreef Georges het volgende:
Dan gebeurt er niks.
Deed ze niet mee???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:01 schreef Klonk het volgende:
wat denk je van mijn schoonmaker, mijn simmetjes zijn druk bezig voor nageslacht te zorgen komt ie de slaapkamer in
Screensquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:57 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
Dit is mijn familie die in het huis trekt dat een spook huis moet worden... ze zijn dus nu al ten dode opgeschreven...
Huis is nog niet af, alleen de buitenkant nog maar, maar het ziet er nu al uit als een spookhuis...
Zodra het huis af is krijgen jullie screens..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:58 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
Screens![]()
En voor mij geldt hetzelfdequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:59 schreef daeri het volgende:
[..]
Zodra het huis af is krijgen jullie screens..![]()
Nquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:28 schreef kultivate het volgende:
Zondag krijg ik de the sims 2 heb er nu al zin in. Zijn er nog codes ofzo dat je onbeperkt geld hebt enz?
ja.. 3/4 x ofzo mensen dood laten gaan (inc. schoonmaaksters enz.) en dan pas normale mensen...quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:21 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Dus je gaat nu eerst al die mensen dood laten gaan en het laten spoken daar en dan opnieuw "normale" mensen erin plaatsen?
jaquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:36 schreef kultivate het volgende:
Shit zeg dus je moet echt gaan werken voor je geld haha
Helemaalquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:34 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
N
E
E
wel screenshots plaatsen hequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 15:39 schreef daeri het volgende:
[..]
ja.. 3/4 x ofzo mensen dood laten gaan (inc. schoonmaaksters enz.) en dan pas normale mensen...die zullen zich wel steeds doodschrikken savonds..
![]()
Squote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Helemaal
F
O
U
T
ctrl-shift-c en dan motherlode![]()
zquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:18 schreef Markster het volgende:
[..]
S
A
R
C
A
S
M
E
Als je goed kijkt bij dat verhooginggedoe zie je twee x de zelfde soort zeg maar.. en de onderste is schuinquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:46 schreef Nijna het volgende:
ff vraagje, ik wilde ff een huis een beetje uitbouwen. Dus fundering gelegd enzo, maar in het oorspronkelijke huis zaten ook halve blokjes fundering, omdat er muren schuin stonden. Maar ik krijg dat zelf niet voor elkaar. Iemand een idee hoe je die fundering dingen kan halveren?
tnx ga zo ff proberen!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Als je goed kijkt bij dat verhooginggedoe zie je twee x de zelfde soort zeg maar.. en de onderste is schuin
inklereuenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 21:10 schreef Mr.Noodle het volgende:
Waarom zijn die Shirts zo bagger om te maken.... probeer je een beetje een realistisch T-shirt met plooien erin, wordt dat helemaal vernaggeld door die photoshop brush bij het inkleuren...
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
Helemaal
F
O
U
T
ctrl-shift-c en dan motherlode![]()
khad em gewonnen op games.fok.nl ....en gelijk weer verkocht voor 60 euro...kheb liever geen virussen op me pcquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mén, koop em gewoon!
u ziet sims2 als een virus?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 02:06 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
khad em gewonnen op games.fok.nl ....en gelijk weer verkocht voor 60 euro...kheb liever geen virussen op me pc
Jepquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 04:42 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat heeft dit trouwens te betekenen?
Magere Hein?
[afbeelding]
Is die nog ergens te downloaden?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 22:15 schreef Drakul het volgende:
Je dak klopt niet aan de achterkant
[EDIT]
Dit's trouwens m'n bescheiden achtertuintje.. Enige wat veranderd is tot nu toe is een dure telescoop erbij
[afbeelding]
Maybe.. someday..quote:Is die nog ergens te downloaden?
Het is gelukt, tnxquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 20:47 schreef daeri het volgende:
[..]
Als je goed kijkt bij dat verhooginggedoe zie je twee x de zelfde soort zeg maar.. en de onderste is schuin
Heb je gezien wat'ie kostquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:41 schreef Frankeinstein het volgende:
als je wilt bouwen moet je het origineel kopen![]()
ohjha waarom kan ik dan bouwen met een kopiequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 12:41 schreef Frankeinstein het volgende:
als je wilt bouwen moet je het origineel kopen![]()
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:02 schreef PLAE@ het volgende:
Ik heb er gewoon voor betaald maar kan geen muren bouwen
Kutspel
toevallig een no-cd crack geinstalleerd?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:02 schreef PLAE@ het volgende:
Kutspel
Kind huiswerk laten maken, als ze dan met een 10 uit school komen gaan ze bij 1 van de ouders staan juichen ofzo. Als ze dat bij je moeder doen dan is die wens volgens mij vervult, maar ik weet niet of en hoe je kan sturen bij wie ze gaan juichen. Bij mij gingen ze steeds naar de verkeerdequote:Op zondag 10 oktober 2004 11:46 schreef Auticia het volgende:
Als er bijv bij de moeder als wens staat: "Zoon #4 is een uitslover", hoe laat ik die wens dan in vervulling gaan?
quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:49 schreef Nijna het volgende:
[..]
Kind huiswerk laten maken, als ze dan met een 10 uit school komen gaan ze bij 1 van de ouders staan juichen ofzo. Als ze dat bij je moeder doen dan is die wens volgens mij vervult, maar ik weet niet of en hoe je kan sturen bij wie ze gaan juichen. Bij mij gingen ze steeds naar de verkeerde
Mijn 8e is op komstquote:Op zondag 10 oktober 2004 11:50 schreef Auticia het volgende:
[..]. Okay. Mijn gezin heeft ook een 10-kinderwens, zit ook aan de 7e
.
Leuk verhaal.quote:Op zondag 10 oktober 2004 11:47 schreef Nijna het volgende:
Hier weer een verhaaltje van Jochem:
Vanmorgen heb ikke lekker pap gegeten, papa had het gemaakt.
[afbeelding]
Mama ging mij een verhaaltje vertellen over een auto, dat was heel spannend.
[afbeelding]
Ik wou dat ik ook een auto had...
[afbeelding]
Ik ging zoeken in de speelgoedmand, maar vond alleen een stomme boot
[afbeelding]
Toen was ik ineens jarig ofzo, mama tilde me op en nam me mee naar een taart met kaarsjes, iedereen ging toeteren en juichen.
[afbeelding]
Ik voelde me ineens heel raar, er kwamen gekke lichtjes en daarna was ik ineens groot, hoe kan dat nou...?
[afbeelding]
Mijn mooiste verjaardagskado was een bestuurbare auto!
[afbeelding]
Groetjes van Jochem
nou?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:54 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ohjha waarom kan ik dan bouwen met een kopie![]()
Ja, komt idd door de zwangerschap... moet je wel mee uitkijken hoor.. voor je het weet is ze dood...quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:07 schreef Klonk het volgende:
Vandaag is mijn eerste dochter geboren, we hebben haar Truus gedoopt
Mijn sim vrouwtje was wel een verschrikkelijke zeikerd sinds dat ze zwanger was, begon ze te miepen dat ze trek had, dus ik stuur haar naar de keuken om te eten, is ze in de keuken begint ze te zeuren dat ze naar de plee moet, dus hop naar de plee, in de plee begint ze te zeuren dat ze zo moe is en valt staand in slaap
, zal wel door de zwangerschap komen.........
Anders kijk je even in de handleiding..quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:29 schreef Asskicker14 het volgende:
Hoe krijg je je eigen MP3'tjes ook alweer in the Sims 2?
Ik heb geen zin om alle topics door te spitten
ben ik de enige met dit probleem?quote:Op zondag 10 oktober 2004 00:00 schreef Miss_S het volgende:
weet iemand hoe het komt dat als ik een foto maak dat ik alleen maar een hele zwarte foto krijg?
Ik heb dat wel als ik een nieuwe familie heb gemaakt, de foto die dan komt.. ik weet niet of dit zo hoort maar het kan me ook niet zoveel schelen. Het fototoestel heb ik in het spel nog niet gebruikt..quote:Op zondag 10 oktober 2004 15:29 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ben ik de enige met dit probleem?
Bij mij lukt het dus ook voor geen meter !! Is het bij jou intussen al gelukt ?quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 14:02 schreef PLAE@ het volgende:
Kutspel
quote:Op maandag 11 oktober 2004 01:01 schreef Kralingen het volgende:
[..]
Bij mij lukt het dus ook voor geen meter !! Is het bij jou intussen al gelukt ?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 01:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
mén, koop em gewoon!
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:47 schreef daeri het volgende:
[afbeelding]
Hier een screen van het huisje van de familie Dood..
Er zijn inmiddels al twee sims dood, een verdronken, en een verbrand... ik heb de brandweer opgesloten bij een van mijn sims (muurtje erom) en er staat ook nog een sim dood te gaan in de voortuin..
Dat is een gave linkquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:17 schreef Lionheaad het volgende:
Hé ik heb een handige site gevonden....
http://mikeinside.illusionfxnet.com/games/sims2/sims2.html
dat zijn habdigen tutorials: kelders, bruggen en trappen in tweeën gesplitst.
Nee hoor, ze kunnen gewoon met elkaar neuckenquote:Op zondag 10 oktober 2004 23:08 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb twee hele leuke dames gemaakten nou is het de bedoeling dat die 'dingetjes' gaan doen met elkaar, alleen ze willen niet
Zijn die makers van SIM homofoob ofzo
Op klikken en installerenquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:22 schreef Baleog het volgende:
ik heb van een site het een en ander aan huizen en andere meuk gedownload.. maar hoe krijg ik het voor mekaar om dat in het spel te krijgen, ik zie nu van die mooie *.package files voor me...
Ga naar www.hema.nl die drukken ze voor je af.quote:Op maandag 11 oktober 2004 16:22 schreef Baleog het volgende:
ik heb van een site het een en ander aan huizen en andere meuk gedownload.. maar hoe krijg ik het voor mekaar om dat in het spel te krijgen, ik zie nu van die mooie *.package files voor me...
Zal ze blij mee wezen, wie is de vader?quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tadaa!!! Een zwangere Daeri![]()
[afbeelding]
Die goser links, ik dusquote:Op maandag 11 oktober 2004 20:49 schreef woutabest het volgende:
[..]
Zal ze blij mee wezen, wie is de vader?
Chill haar!quote:Op maandag 11 oktober 2004 20:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die goser links, ik dus
Komt die dan, zou inderdaad wel mooi zijn. Als het zonder al teveel lag is lijkt het me ook wel eh, ultiemquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:06 schreef Klonk het volgende:
De sims online lijkt me ultiem, samen huisje bouwen enz.
ach het komt in de richtingquote:Op maandag 11 oktober 2004 21:10 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
Chill haar!
hoeft niet met print screen hoorquote:Op maandag 11 oktober 2004 23:35 schreef patty het volgende:
Drama in het huis
[afbeelding]
[afbeelding]
Mijn Sim alter ego is ook zwanger (gelukkig alleen in het spel!!!) en ik heb iets gevonden op dat ellendige gezanik van haar: gewoon de hele dag laten mediteren! Dan blijven haar energie, blaas, enzovoorts allemaal groen, hoeft ze niet naar het toilet, geen zwalkloop naar de keuken voor eten, en ga maar door.quote:Op zondag 10 oktober 2004 13:07 schreef Klonk het volgende:
Vandaag is mijn eerste dochter geboren, we hebben haar Truus gedoopt
Mijn sim vrouwtje was wel een verschrikkelijke zeikerd sinds dat ze zwanger was, begon ze te miepen dat ze trek had, dus ik stuur haar naar de keuken om te eten, is ze in de keuken begint ze te zeuren dat ze naar de plee moet, dus hop naar de plee, in de plee begint ze te zeuren dat ze zo moe is en valt staand in slaap
, zal wel door de zwangerschap komen.........
en ikquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 13:54 schreef AirRaid het volgende:
[..]
ohjha waarom kan ik dan bouwen met een kopie![]()
Hoe laat je ze mediteren?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 00:54 schreef Mad-Eleine het volgende:
[..]
Mijn Sim alter ego is ook zwanger (gelukkig alleen in het spel!!!) en ik heb iets gevonden op dat ellendige gezanik van haar: gewoon de hele dag laten mediteren! Dan blijven haar energie, blaas, enzovoorts allemaal groen, hoeft ze niet naar het toilet, geen zwalkloop naar de keuken voor eten, en ga maar door.
Das wel een erg lollige bug, ze zal wel een scheet gelaten hebben tijdens het zwemmen, en toen is er iets mis gegaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:58 schreef Troel het volgende:
MIjn SIm heeft allemaal bellen die uit haar kont komen??
Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen? Het gebeurde na het zwembad (ze durft niet van de duikplank).
Douchen en dergelijke heb ik al gedaan
Hahahahahha dit is wel erg grappig hahaha. Heeft de sims er ook echt last van of?quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:58 schreef Troel het volgende:
MIjn SIm heeft allemaal bellen die uit haar kont komen??
Iemand enig idee hoe ik dat op kan lossen? Het gebeurde na het zwembad (ze durft niet van de duikplank).
Douchen en dergelijke heb ik al gedaan
dat kun je hier lezen:quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:13 schreef smash789 het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe je een brug kan maken over water?
Thanks!
Als ze het weer heeft zal ik er eentje makenquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 13:43 schreef Freezor het volgende:
Maak eens een screenshot Troel
quote:Op maandag 11 oktober 2004 21:41 schreef Klonk het volgende:
volgens mij in mijn documenten/eagames en dan storytelling.
Die gadgets zijn er nog niet.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:31 schreef smash789 het volgende:
Wat is een erg goede site voor allerlei downloadbare objecten, zoals auto's en andere coole gadgets? Ik ben al heel veel sites afgegaan maar niet echt 1 supergoede site gevonden. Kennen jullie er misschien eentje?
woow zoon grote brand heb ik nog nooit meegemaakt in de sims wat heb je gedaan man.quote:Op maandag 11 oktober 2004 23:35 schreef patty het volgende:
Drama in het huis
[afbeelding]
[afbeelding]
De alien adware pc op thesims2.com is er toch.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 14:49 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Die gadgets zijn er nog niet.
Dit komt vooral doordat alles nou in 3d moet worden gemaakt ipv 2d wat in sims1 was.
Er zitten ook nog een paar andere haken en ogen aan. Dus nog een maandje geduld ofzo en dan kun je het één en ander wel verwachten. Anders is het wachten tot de eerste patch en/of expansion set.
wowquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
M'n Simmetje wil 30 beste vrienden hebben...
[afbeelding]
Nou ja, alles is beter dan de wens om 30 kinderen te hebben...
Ziek!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
M'n Simmetje wil 30 beste vrienden hebben...
[afbeelding]
Nou ja, alles is beter dan de wens om 30 kinderen te hebben...
Hmmm lijkt op mijn vraag alleen wil ik ze het in dezelfde buurt verhuizen....quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:09 schreef smash789 het volgende:
Hoe kun je je family verhuizen naar een andere neighbourhood?
Heb je een computer moet je zoeken naar de optie "Eigen woning zoeken" of "Find own place" vervolgens kan je kiezen wie er allemaal met die persoon mee verhuizen...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:00 schreef paddestoeltje het volgende:
Ik kom er niet uit..
Ik heb een familie gecreerd in Veronadorp van Sims2 daarna heb ik ze geplaatst in een bestaand huis. Nu heb ik ook nog een geweldig leeg huis ingericht in Veronadorp.
Nu heeft mijn eigen gecreerde familie een hoop geld verdient inmiddels en kan nu wel verhuizen naar mijn eigen mooie luxe ingerichte huis.
Nu weet ik dat je mensen kan verplaatsen, maar nu is mijn probleem dat mijn eigen familie niet in het album, waarin je kan zien welke families er in Veronadorp wonen, verschijnt.
Dus ik weet nu niet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen en hoe ik nu mijn familie moet verhuizen.
Kunnen jullie mij helpen?
Je kan je huis exporteren in de huizen-'bin' ofzo (dat gedeelte waar alle pre-made lege huizen staan) en als je dan naar een andere buurt gaat kun je dat huis met de familie erin in die buurt plaatsen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:09 schreef smash789 het volgende:
Hoe kun je je family verhuizen naar een andere neighbourhood?
Dit heb ik geprobeert, alleen staat mijn familie echt niet in het buurtoverzicht.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 20:07 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Heb je een computer moet je zoeken naar de optie "Eigen woning zoeken" of "Find own place" vervolgens kan je kiezen wie er allemaal met die persoon mee verhuizen...
Als je dan weer terug gaat naar de buurt en op familie's klikt, staat jou familie in de family bin als het goed is
Dan moet je op "Familie" drukken en dan dat plaatje met Familie met een pijl... en dan naar het huis gaan (niet in het huis, maar in de buurt met die pijl op het huis klikken)...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 21:06 schreef paddestoeltje het volgende:
[..]
Dit heb ik geprobeert, alleen staat mijn familie echt niet in het buurtoverzicht.
Wel alle andere 4 families, maar niet de mijne.
ik krijg idd de melding als ik " een eigen huis ga zoeken' op de computer dat ik op het punt sta de hele familie te verhuizen en dat ik dan naar de buurt moet gaan, maar als ik daar dan aankom, dan kan ik dus mooi niet verder.![]()
Wat doe ik nu verkeerd??
Dat hoeft niet, je kan het hele huis in de bin doen en zo in een andere buurt plaatsen (zie mijn vorige post).quote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:22 schreef daeri het volgende:
Als je naar een andere buurt wil is het een optie om de hele kavel op te slaan (inc. huis) en die dan weer van de Sims site te downloaden, dan moet het kunnen denk ik..
nu kun je eindelijk die TV in het midden van de bank zetten.....quote:boolProp snapObjectsToGrid false
quote:boolProp snapObjectsToGrid true
CTRL + Shift + Cquote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:26 schreef smash789 het volgende:
Hoe roep je de console dan op om die 'cheat' in te voeren?
CTRL + ALT + X weer ofzo?
(ik ga het straks wel effe proberen)
Nee jammer genoeg niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:53 schreef AirRaid het volgende:
kun je huisgenoten ook verschillende achternamen geven, tijdens het creëren?
Yessssssquote:Op woensdag 13 oktober 2004 08:22 schreef daeri het volgende:
[..]
Dan moet je op "Familie" drukken en dan dat plaatje met Familie met een pijl... en dan naar het huis gaan (niet in het huis, maar in de buurt met die pijl op het huis klikken)...
Als je naar een andere buurt wil is het een optie om de hele kavel op te slaan (inc. huis) en die dan weer van de Sims site te downloaden, dan moet het kunnen denk ik..
Klinkt allemaal beetje vaag, maar ik denk dat het moet kunnen
Opnieuw installeren... Meerdere mensen hadden er last van en nadat ze het opnieuw hadden geïnstalleert ging het weer goed.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:57 schreef ruffian het volgende:
een vriendin van me zit met het volgende probleem:
De sims 2 doet het bij mij gewoon goed. Ik heb echter 1 klein probleempje. Ik had mijn eigen buurt gemaakt met een aantal families erin. De volgende keer dat ik het spel wilde spelen was deze buurt gewoon weg! Ik baalde natuurlijk wel, maar maakte maar gewoon een nieuwe buurt met nieuwe families. Toen ik het spel de volgende dag weer ging spelen was de nieuwe buurt weg, maar de oude terug. Sindsdien is telkens of de ene of de andere buurt er, maar ik kan dus niet zelf kiezen in welke buurt ik wil spelen. Ik moet maar afwachten welke buurt er verschijnt. Weet iemand wat hier mis gaat en/of wat er aan te doen is, zodat gewoon allebei de buurten weer verschijnen?
iemand hier die een oplossing weet?
Dat komt door de telescoop. Als je daar overdag doorkijkt, dan kijk je naar de buren, en dat vinden ze niet zo leukquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:06 schreef Baleog het volgende:
ik word telkens gestalkd door mortimer (die ouwe) tijdens bezigheden, komt ie me huis binnen rennen gaat tegen me schelden, maakt mn mannetje aan het huilen (wat een pussy btw) en gaat weer weg![]()
ojaa'en doe je in bed of bad.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:34 schreef Merson het volgende:
Hoe doe je dat Oh-jaa'en?
Of is dat gewoon Zoenen > Vrijen?
En mijn stomme kindje heeft nooit plezier, maar wel al 5 vriendinnetjes en een 10.
bed -------> ontspannen ------------> andere sims meelaten doen ---------> knuffelen -------------> zoenen -----------> ohja enquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:37 schreef Merson het volgende:
In bed? Daar kunnen ze alleen in slapen, op ontspannen of het bed opmaken?
of in een pashokjequote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:35 schreef Markster het volgende:
[..]
ojaa'en doe je in bed of bad.
haha ok, en ik maar denken dat ie de geur van mn ommeletten niet lekker vond ofzo..quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:35 schreef Markster het volgende:
[..]
Dat komt door de telescoop. Als je daar overdag doorkijkt, dan kijk je naar de buren, en dat vinden ze niet zo leuk
Je ziet ook het desbetreffende simhoofdje in het wolkje boven je. Meestal schrikt ie dan of gaat ie grinniken
Nee dat is wat anders, dit is gewoon een bug. De telefoon verdwijnt uit de sim z'n hand en hangt gewoon weer op zijn plaats. Maakt niet uit wanneer met wie. Meestal kan ie net een paar seconden bellen, als ie uberhaupt de hoorn al van de haak neemt, en dan floept ie weer weg.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 11:00 schreef Yez het volgende:
Als hun 'sociaal' balkje helemaal groen is dan bellen ze niet zo lang,
bel maar eens als die balk half leeg is dan belt je sim een stuk langer!![]()
En als je een andere telefoon neemt? dus een nieuwe kopen ?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 13:36 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Nee dat is wat anders, dit is gewoon een bug. De telefoon verdwijnt uit de sim z'n hand en hangt gewoon weer op zijn plaats. Maakt niet uit wanneer met wie. Meestal kan ie net een paar seconden bellen, als ie uberhaupt de hoorn al van de haak neemt, en dan floept ie weer weg.
Vreemd....quote:Op donderdag 14 oktober 2004 14:31 schreef Evil_Jur het volgende:
nope, zelfde probleem, met alle telefoons in huis.
Volgens mij kun je met een NPC of een Sim die niet inwonend is aleen maar Ohhlaaaa-enquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Vreemd....
Ik heb ook het rare dat ik de optie "Try to make a Baby" alleen maar kan kiezen als ik iemand bij me laat inwonen....(Of heeft het ermee te maken dat m'n sim een kerel is
)
Alleen de vrouwen kunnen kinderen proberen te maken met wie ze willen. Voor mannen moeten ze inwonend zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:22 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Volgens mij kun je met een NPC of een Sim die niet inwonend is aleen maar Ohhlaaaa-en![]()
![]()
Oh jah, dan kunnen ze zeker van iedere kerel waarvan ze een kind hebben, allimentatie gaan opeisenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:26 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Alleen de vrouwen kunnen kinderen proberen te maken met wie ze willen. Voor mannen moeten ze inwonend zijn.
Waha, Sims wordt steeds realistischerquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:01 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Oh jah, dan kunnen ze zeker van iedere kerel waarvan ze een kind hebben, allimentatie gaan opeisen
Dat moet je verwijderen, anders kun je niet spelenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 17:54 schreef Haiduc het volgende:
Bij mij komt er de hele tijd te staan dat er een cd-/dvd-emulatie programma is gedetecteerd. Wat moet ik hier aan doen?????(Ik gebruik alcohol-120%)
Dat kan dus nie want dat programma heb je nodig (alcohol) want dat maakt de virtual drivequote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:01 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
Dat moet je verwijderen, anders kun je niet spelen![]()
En dankzij die virtual drive doet ie het nietquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:28 schreef Haiduc het volgende:
[..]
Dat kan dus nie want dat programma heb je nodig (alcohol) want dat maakt de virtual drive![]()
snappie
dus nog andere mogelijkheden of misschien een no-cd crack ergens????
gebruik dan deamon tools ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:28 schreef Haiduc het volgende:
[..]
Dat kan dus nie want dat programma heb je nodig (alcohol) want dat maakt de virtual drive![]()
snappie
dus nog andere mogelijkheden of misschien een no-cd crack ergens????
Ook al geprobeerd, werkt ook nie, geeft ie weer 't zelfde an??quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:39 schreef Deviant1nl het volgende:
[..]
gebruik dan deamon tools ofzo
Wat bedoel je met "le-zen openingspost"quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
En dankzij die virtual drive doet ie het nietle-zen openingspost
De laatste Daemon-Tools 3.47 werkt wel...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:50 schreef Haiduc het volgende:
[..]
Ook al geprobeerd, werkt ook nie, geeft ie weer 't zelfde an??![]()
Moet je je beeldinstellingen van je sims bekijken, daar staat een optie dat je moet omzetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:01 schreef Massive het volgende:
Hmm. Even ter illustratie dan maar:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je kan zien heb ik eerst een klein kamertje gebouwt, maar met de muren nog open. Ik plaatste toen overal ramen en, en heb daarna de ruimte dicht gemaakt. En toch blijft het pikkedonker. Ditzelfde gebeurt dus ook bij mijn huis, zeg maar. Hebben jullie dit ook?
Mooie momenten zijn dat altijd.quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:30 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
tadaaDaeri en onze eerste baby: Malice
![]()
[afbeelding]
voilgens mij wel wat ik zie mijn spongebob boxer nergernsquote:Op donderdag 14 oktober 2004 18:55 schreef sneeuwitje1 het volgende:
Kan het zo zijn dat als je veel van die .package bestanden in je download map van de Sims hebt staan en ook een hoop van die sims2pack dingen hebt geinstalleerd dat niet alle extra dingen in het spel/bodyshop worden weergegeven?
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:18 schreef AirRaid het volgende:
[..]
voilgens mij wel wat ik zie mijn spongebob boxer nergerns![]()
quote:Op donderdag 14 oktober 2004 23:50 schreef Baleog het volgende:
waar heb je die vandaan?
Hebt ik ook last van hoor, maar mij stoort het niet echt...quote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:01 schreef Massive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Zoals je kan zien heb ik eerst een klein kamertje gebouwt, maar met de muren nog open. Ik plaatste toen overal ramen en, en heb daarna de ruimte dicht gemaakt. En toch blijft het pikkedonker. Ditzelfde gebeurt dus ook bij mijn huis, zeg maar. Hebben jullie dit ook?
hebbie nou al een oplossing gevonden? zo niet moet je even op de site van EA kijken die hebben een howto staan over wat je moet en kan doen.:Yquote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:12 schreef Haiduc het volgende:
yea, right
Dat lukt dus ook nie met die versiequote:Op donderdag 14 oktober 2004 19:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
De laatste Daemon-Tools 3.47 werkt wel...
Gebruik het zelf ook... terwijl ik aan het spelen ben...
Heb je je Alcohol 120% al verwijderd danquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 16:30 schreef Haiduc het volgende:
[..]
Dat lukt dus ook nie met die versie![]()
iemand nog een no-cd crack???
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:19 schreef DaMook het volgende:
Vandaag weer even met mijn simmetjes bij een vriend van mij gespeeld. Ik heb nikky dood laten gaan![]()
Ey daar loop ik zelf ook inquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 17:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
VonDutch, wat een priegel kleding van pauper kwaliteit..
Dus je hebt je hele windows ff verwijderd?quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 19:49 schreef Haiduc het volgende:
ik ben d'r al uit
Gewoon al je gebrande programma's verwijderen
Je moet bij opties, beeldinstellingen de lichteffecten omhoog zettenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 21:01 schreef Massive het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Nou al gezien dan ? De opblaas kat lamp heb ik al gedownload slaat nergens op dat ding maarjaquote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:50 schreef Denagam het volgende:
meer meermeer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
meer meer
![]()
iemand?
of dees: [TK] sims 2quote:Op zondag 17 oktober 2004 13:44 schreef Elvi het volgende:
[TK] The Sims 2
Hier. Kan je tenminste bouwen.![]()
Don ff laten zwemmen in je zwembad en het trappetje weghalen, dan verdrinkt hij na een tijdje.quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:04 schreef DaMart het volgende:
Ik wilde mijn huis gaan uitbreiden, maar kwam het volgende probleem tegen:
In het verleden heb ik de tuin een beetje opgeknapt, met bloemetjes en zo. Ook zo'n bloemenperkje uit het 'bouw'menuutje. Ik krijg die perkjes alleen niet meer weg, ook niet door er tegels of zo overheen te leggen. Iemand eniog idee hoe ik ze wel weg kan krijgen? Een verdord bloemperkje in de woonkamer vinden mijn Sims namelijk niet echt geweldig geloof ik.
En kun je trouwens ook andere Sims om het leven brengen? Een van mijn sims heeft namelijk als wens de geest van Don te zien. Nu wil ik Don best even ombrengen, maar hoe doe ik dat dan... moet ik hem net als de monteur de vaatwasser laten repareren (monteur zag er daarna een beetje verschroeid uit)
En als je geen zwembad hebt, lukt het vermoorden ook met opsluiting (dmv dichte muren en dan verhongeren)?quote:Op zondag 17 oktober 2004 15:39 schreef pos het volgende:
[..]
Don ff laten zwemmen in je zwembad en het trappetje weghalen, dan verdrinkt hij na een tijdje.
http://www.google.nlquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:24 schreef Haiduc het volgende:
iemand codes voor meer geld ofzow
Motherlodequote:Op zondag 17 oktober 2004 16:24 schreef Haiduc het volgende:
iemand codes voor meer geld ofzow
Ja dat kan , maar dan moet je al eerst een kapsel gedownload hebben die dat heeft... ik vind het trouwens best onproffesioneel.. maargoed, die kapsels zijn dan ook gemaakt door fans van het spel en niet door mensen van het spel zelf..quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Motherlode![]()
ook een vraagje, ik heb op een site gezien bij Hair dacht ik ,dat je een pony ? kan plaatsen
kwam dan te staan bij de wenkbrauwen, ofzo iets, maar ik kan het nergens meer terug vinden.
Weet iemand hier het misschien ?
Bvd B.
Nee hoor, het was een apart stukje, dat kon je dan plaatsenquote:Op zondag 17 oktober 2004 16:49 schreef daeri het volgende:
[..]
Ja dat kan , maar dan moet je al eerst een kapsel gedownload hebben die dat heeft... ik vind het trouwens best onproffesioneel.. maargoed, die kapsels zijn dan ook gemaakt door fans van het spel en niet door mensen van het spel zelf..
Ja ik weet wat je bedoeld, sommige sims op de officiele sims site hebben dat...quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Nee hoor, het was een apart stukje, dat kon je dan plaatsen
dus eerst het "gewone "kapsel en dan bij kiezen wenkbrauwen, daar zou dat stukje haar staan.
Maar je weet dus ook niet op welke site dat was ?jammer, leek me wel grappig
Als dat kan.... dan nodig ik hem even uit, en ga spontaan verbouwenquote:Op zondag 17 oktober 2004 15:55 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
En als je geen zwembad hebt, lukt het vermoorden ook met opsluiting (dmv dichte muren en dan verhongeren)?
Gewoon doorgaan met "Try for a Baby" sommige Sims zijn, eh hoe moet ik dat zeggen..., een beetje minder vruchtbaarquote:Op zondag 17 oktober 2004 17:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat kan.... dan nodig ik hem even uit, en ga spontaan verbouwen
Mijn sims willen trouwens hun gezin nog meer uitbreiden, maar vooralsnog raakt ze maar niet zwanger (ook niet na Wooshen in de hottub, try for baby in the hot tub en 24/7 making out met elkaar)... iemand daar nog tips voor ? en dan bedoel ik natuurlijk geen flauwe tips he!
als het echt niet meer lukt is je sim mabey al in de overgang geweest(ja dat kan in de sims bejaarde mannnen kunnen nog wel kinderen krijgen maar de vrouwen niet )quote:Op zondag 17 oktober 2004 17:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als dat kan.... dan nodig ik hem even uit, en ga spontaan verbouwen
Mijn sims willen trouwens hun gezin nog meer uitbreiden, maar vooralsnog raakt ze maar niet zwanger (ook niet na Wooshen in de hottub, try for baby in the hot tub en 24/7 making out met elkaar)... iemand daar nog tips voor ? en dan bedoel ik natuurlijk geen flauwe tips he!
hoezo kan je niet kiezen? geld op?quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:50 schreef Seal_force het volgende:
Ben net begonnen met The sims 2 trainingen gedaan nu huisje gekocht.
Nu heb ik een bed geplaatst en allemaal andere dingen.
Maar nu vragen ze om een koelkast maar die kan ik niet kiezen? Wat moet ik hier voor doen?
Andere dingen weer verkopen en er minder duurdere varianten voor terugkopen. Dan heb je geld over voor een koelkast. Zonder koelkast geen etenquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:50 schreef Seal_force het volgende:
Ben net begonnen met The sims 2 trainingen gedaan nu huisje gekocht.
Nu heb ik een bed geplaatst en allemaal andere dingen.
Maar nu vragen ze om een koelkast maar die kan ik niet kiezen? Wat moet ik hier voor doen?
HET IS GELUKT!quote:Op zondag 17 oktober 2004 19:17 schreef _bigmac_ het volgende:
[..]
als het echt niet meer lukt is je sim mabey al in de overgang geweest(ja dat kan in de sims bejaarde mannnen kunnen nog wel kinderen krijgen maar de vrouwen niet )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |