quote:Wat is WhatPulse ?
Pulse is een programma welk lokaal draait en alle muis + toetsenbordaanslagen registreert. Let wel, enkel de aanslagen worden geregistreerd, niet de karakters. Eens in de zoveel tijd (instelbaar) wordt er gepulsed (Voor de SETI-kenners: een soort van flush), waarbij je toetsaanslagen en mouseclicks bij je totaal worden opgeteld.
Wat doe ik ermee
Niets, just for fun. Je kunt er geen levens mee redden, naar aliens staren of kankerpatronen berekenen.
Wat kan ik er dan wel mee?
Je kunt meedoen aan het Fok!Team, en de rest van alle teams domineren. Het is een soort van competitie. Je kunt namelijk zien wie het meeste typed en wat je typed. Het is leuk om na een jaar te bekijken hoeveel aanslagen je wel niet hebt gehad.
Moet ik dan een programmatje hebben?
Ja en dat is hier downloaden. Je krijgt dan een klein W'tje in de tray, wat alles bijhoud wat je typt.
Hoe meld ik me aan?
Dat is heel eenvoudig, klik hier, registreer je, ga naar het contole paneel en zoek het FOK! team op. Het wachtwoord is integrated.
Het teamnummer is 1882.
Wat moet ik dan instellen in het programma?
Als je het programma gedownload hebt en het installatiebestand geopend ga je verder tot na het installeren. Paar keer 'next' klikken en 'Agree' aanduiden.
Na de installatie krijg je onderstaand venster te zien. 'Account name' en 'Password' spreken voor zich. Na deze te ehbben ingevuld klik je op "Get account information". Daar wordt gecontroleerd als je gebruikersnaam en wachtwoord juist is. In het statusvenster krijg je dan het resultaat te zien. Klopt dit, dan kan je op OK klikken.
(momentele zijn er hier wat problemen mee zo te zien)
Maar, maar, maar, wordt ik niet bekeken zo?
Nee, ik heb een packetsniffer erover heen laten gaat toen dit programma pulsde, en ik heb niets van mijn getypte tekst teruggezien. WhatPulse logt enkel het aantal toetsaanslagen en muisklikken, niet wat en waar je typt en niet waar je klikt !! Dit programma is geen keylogger, maar keycounter
Waar vind ik de stats van het FOK! team?
Deze kan je hier terugvinden.
Klik hier!Ik wil men statistieken in men signatuur
Gelukkig/helaas (schrap wat niet past) kan je op FOK! geen figuren in je signatuur plaatsen. Wie dit wel wel op andere fora, of gewoon om hier nier te poten kan dat doen via http://whatpulse.bounceme.net/.
Voorbeeld:Hoe kan het dat er opeens users zijn met een X aantal keystrokes,terwijl ze normaal veel minder hebben?
Daar loopt een topic over op het WP forum : http://forums.whatpulse.org/ftopic271.html
Vertel je ava eens dat ze stil moet staanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef operator82 het volgende:
Zelfs als heel Fok meedoet, kunnen wij die lui van Team QuakeNet niet verlslaan, want ze zijn werkelijk über in hun keys.![]()
heb je nog versie 1.3? zoja, updaten naar de 1.4.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:54 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik kreeg een melding bij de automatische pulse dat ik voor 10-10-2004 de nieuwe versie moet gebruiken want dan gelden de pulsen niet meer ofzo![]()
dus zo maar ff doen dan
thnxquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:57 schreef Jump het volgende:
[..]
heb je nog versie 1.3? zoja, updaten naar de 1.4.
voor de installatie best eens pulsen,het is mogelijk dat je anders je huidige strokes verliest
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:56 schreef operator82 het volgende:
Zelfs als heel Fok meedoet, kunnen wij die lui van Team QuakeNet niet verlslaan, want ze zijn werkelijk über in hun keys.![]()
Mwah, we kunnen iig got onze reet laten zien. Dat vind ik al heel wat opstellen waard hoor, die klootviolen hebben mijn permanent geband voor 1 onzin topicquote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:39 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
Ik sta zelfs boven QGquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:26 schreef Qwea het volgende:
ik kan niet verder stijgen
Ik kom ook wel redelijk wat gamers tegen uit Estland, en die produceren ook aardig wat keystrokes.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:41 schreef Renesite het volgende:
Estland? internet??????
Huiswerk kompter niet van, wel een goed gesprek op MSNquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:59 schreef egilio het volgende:
Nee he Renesite, kom ik eindelijk in de buurt om eens wat mensen in te halen, gaan ze verdomme huiswerk maken! Het zou verboden moeten worden!![]()
groezzz pak ik nog wel vandaag, Lucille ook als ze zich koest houdtNiox moet ook kunnen lukken en dan was jij aan de beurt Renesite, dus niet te veel aan je huiswerk doen! Doe dat maar lekker in een schriftje ofzo, net als vroegah
![]()
Ik game ook wel redelijk wat, maar gebruik daar toch niet zo heel veel mijn muis...voornamelijk mijn keys vliegen ervan omhoog..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:31 schreef Dark_Killah het volgende:
Ik vind dat het niet echt goed gaat met mijn clicks, dus ik ben van plan vanavond eens flink te gaan gamen, en lekker veel mijn muis gebruiken. Overmogren typ ik wel weer een aantal samenvattingen wheheheheh
Ja ik weet het, maar als je een beetje active shooter speelt, ut/cod dan klik je toch al best vaak mijn muis in. Gister in een uurtje 20,000 keystrokes en ongeveer 500 clicks gemaakt. Dat werkte wel op mijn rank..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:52 schreef Noca het volgende:
[..]
Ik game ook wel redelijk wat, maar gebruik daar toch niet zo heel veel mijn muis...voornamelijk mijn keys vliegen ervan omhoog..
Ga aan je weblog werken, dan heb je zo een heleboel keysquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:32 schreef Litso het volgende:
Ik sta laatste
Krijg ik de creditsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik doe nu ook mee.
Zal wel hard gaan als ik weer eens een opstel moet maken ofzo.
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef egilio het volgende:
Damn Renesite is omhoog geschotenNou ja, dan maar anderen achterhalen.
Heb verdomme ff niemand op de msn meer![]()
Dan maar weer aan mijn verslag gaan typen en morgenochtend pulsen.![]()
Viel mij stiekem ook op iddquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:24 schreef Webdevel het volgende:
Eigenlijk wel een handig ding, want dit motiveert je onder andere om betere papers te schrijven, en vrienden valt het ook al op dat'k veel meer zeg op MSN. Een idiote motivatie, maar het werkt wel !
*Plaats 75
Moet je ook hier doenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:34 schreef Slarioux het volgende:
Nee, we zijn druk aan het tiepen
Het motiveert mij om meer Unreal Tournament te spelenquote:Op zondag 10 oktober 2004 00:24 schreef Webdevel het volgende:
Eigenlijk wel een handig ding, want dit motiveert je onder andere om betere papers te schrijven, en vrienden valt het ook al op dat'k veel meer zeg op MSN. Een idiote motivatie, maar het werkt wel !
*Plaats 75
Nee, ben aan het opsparen.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 18:30 schreef Dark_Killah het volgende:
Is dit topic dood
Haal dan nog wat keys en pas je sig aan.quote:Op zondag 10 oktober 2004 18:42 schreef Party_P het volgende:
jeeh, 43ste plek alweer \o/
ik blijf aardig doorstijgen zo
een belg op de eerste plaatsquote:Op maandag 11 oktober 2004 01:13 schreef Chirma het volgende:
Qwea wat doe je nou? Je staat niet meer eerste!!
Ik sta nu derde en ben ook een soort belgquote:Op maandag 11 oktober 2004 10:50 schreef Jump het volgende:
een belg op de eerste plaats
en de volgende belg op de lijst ben ik, 53'ste plaats
ben je gamer, fotosoeper, of gewoon scheel?quote:Op maandag 11 oktober 2004 13:01 schreef woeeiiii het volgende:
ik heb de meeste clicks in ons team
Hahaquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:10 schreef Chirma het volgende:
[..]
ben je gamer, fotosoeper, of gewoon scheel?
ik denk dat woeeiiii veel rollercoaster tycoon speelt. klikspel dusquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:10 schreef Chirma het volgende:
[..]
ben je gamer, fotosoeper, of gewoon scheel?
inderdaadquote:Op maandag 11 oktober 2004 13:59 schreef Jump het volgende:
[..]
ik denk dat woeeiiii veel rollercoaster tycoon speelt. klikspel dus
* Jump pulst ook nog wat zodat je weer wat zaktquote:Op maandag 11 oktober 2004 15:25 schreef Renesite het volgende:
Hop, weer 2000, t moet nu afgelopen wezen hoor![]()
maar jij staat wel 5 plaatsjes achter mijquote:Op maandag 11 oktober 2004 16:04 schreef Renesite het volgende:
Je kan niet voorbij mij![]()
Schiet niet op
quote:Op maandag 11 oktober 2004 18:04 schreef Tiemie het volgende:
ik denk dat ik dat programma ook maar eens op mijn schoolhdd installeer, daar typ ik veel meer.
quote:Op maandag 11 oktober 2004 17:44 schreef egilio het volgende:
En Egilio staat 59ste met 285 896
En Renesite is gedaald naar 60....![]()
en nu snel gaan typen zodat je me niet terug kunt pakken
Ik sta al op plek 172 binnen Fok!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 07:06 schreef Dark_Killah het volgende:
Heey DaMook
Fok! it.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:08 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik sta al op plek 172 binnen Fok!
Hoe meer ik typ hoe hoger ik komquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 08:08 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Fok! it.
staat schoon uitgelegd in de openingspostquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:15 schreef Xalopalyps het volgende:
hoe join ik, hij vraagt om een wachtwoord bij het fok! team
Nou dacht het nietquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 17:56 schreef Manweth het volgende:
23e
Ik ga echt wel eerste staan
Ik stem ook!quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:39 schreef Renesite het volgende:
Ik stem voor een FP bericht!
gelukkig zijn ze niet verloren gegaanquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 23:02 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Even 31 k gepulsed daarstraks.
Ach weetje,... in tijden van economische recessie is het belangrijk dat men voor elkaar klaar staat. Ookal is het slechts door zo'n klein gebaar als het stemmen op iemands voorstel. Zoals altijd gezegd word 'het zijn de kleine dingen die het hem doen'.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 19:16 schreef Renesite het volgende:
Ik ben blij dat ik jouw stem heb Mister_slide, het doet me heel erg veel goeds(oeee, keyssss)
Daar had ik al eens een topic over ge-opend maar die nieuwsposters vonden het weer niet nodigquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 18:39 schreef Renesite het volgende:
Ik stem voor een FP bericht!
ik ben te lui om te kijkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:57 schreef Jump het volgende:
* Qwea gaat straks ff redelijk wat code uit zen vingers toveren.
daarbji zal veel backspace gedrukt worden
jij hoeft niet bang te zijn voor mijquote:Op woensdag 13 oktober 2004 16:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik ben te lui om te kijkenwelke plek sta je? En als je maar niet teveel typt
Q
Een average van 0,62 keys per seconde is erg veel. Dat is 2x zoveel als Qwea; maak je gebruik van dezelfde bug als Troelquote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef Manweth het volgende:
5e sta ik nu
ff'tjes nog en ik sta 1e
Welke bug?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Een average van 0,62 keys per seconde is erg veel. Dat is 2x zoveel als Qwea; maak je gebruik van dezelfde bug als Troel
http://whatpulse.org/stats/profile.php?uid=111187quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:06 schreef Manweth het volgende:
5e sta ik nu
ff'tjes nog en ik sta 1e
Hmm hoezo?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:26 schreef Jump het volgende:
[..]
http://whatpulse.org/stats/profile.php?uid=111187
ben jij die?
dan zit je violgens mij met een bugje hoor.
omdat ik het niet kan geloven dat jij 300000 toetsjes indrukt met een snelheid van 6 keys per seconde. en zo 2 exacte dezelfde pulsen na elkaar maakt (zelfde aantal keys, clicks en avkps) ...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 17:53 schreef Manweth het volgende:
[..]
Hmm hoezo?
dat je dat bestand moet verwijderen omdat ie op de 1 of andere manier verneukt is en dat je dus je keystrokes die je nu hebt kwijt bentquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:11 schreef woeeiiii het volgende:
dude nee !!
Wat betekend dit? Iemand eerder gehad?
"It appears that the config file Whatpulse. bin has been tampered with or otherwise corrupted. You must delete this file and then start Pulse again
Ik eis dus ook bij deze dat hij zn account met rust laat.En een andere aangaat maken. Kunnen de admins daar niks aan doen? van WP dan?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:53 schreef Jump het volgende:
pffff, vanavnod staat onze bugman op 1![]()
![]()
die stats zijn volgens mij gewoon onmogelijk
http://whatpulse.org/stats/profile.php?uid=111187
ja, en altijd pulsed met exact dezelfde strokes en clicks en met exact hetzelfde avkps zeker.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:56 schreef Manweth het volgende:
Hey man,
ik bug nix ik ben gewoon een nerd die veel typt.
Ik heb vandaag van 10 tot 9 nu achter mn pc gezeten, ben in totaal 20 min weg geweest en dan wil jij beweren dat je meer typt dan mij? Ik verzoek je gewoon vriendelijk net als in mn mail uit het team te stappenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:56 schreef Manweth het volgende:
Hey man,
ik bug nix ik ben gewoon een nerd die veel typt.
Volgens mij wel.Ik heb alleen mister maniac op msn... en die is off. Heb jij een admin op msn oid?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:56 schreef Jump het volgende:
kan je als manager of founder iemand uit je team bannen ?
ik heb marty op me msn, maar ook offlinequote:Op woensdag 13 oktober 2004 20:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Volgens mij wel.Ik heb alleen mister maniac op msn... en die is off. Heb jij een admin op msn oid?
Moet ik er nou ook ineens uit of doel je op die anderequote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:19 schreef Qwea het volgende:
@ jump ik heb ze net toegevoegd.. allemaal off
@DaMook : Dr zijn mensen die hun best doen om op de eerste plaatse te komen waaronder ik.En dan komt er zo'n gast met zo'n bug langs waarop het gewoon geen leuke strijd meer is. Het gaat nu tussen flying en mij, beetje zielig als zo'n gast dat komt verpesten. Kortom : Stap uit het team!
Heb je wel gelijk in. Maar hoe weet je ingodsnaam of je die bug hebt of niet, of hoe gebruik je die ? Ik heb die niet volgens mij (gelukkig)quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:23 schreef Dark_Killah het volgende:
Mwah, en dan nog wat om bij Jump en Qwea aan te sluiten, als ze merken dat je een buguser en/of cheater bent loopt je hele team nog eens de kans om verwijderd te worden. Misschien een beetje associaal
jij niet silly. Die cheaterquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:23 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet ik er nou ook ineens uit of doel je op die andere
Ja ok dan snap ik het wel als jullie die interne strijd ook belangrijk vinden, mischien vind ik dat ook wel als ik eenmaal wat hoger staAlhoewel ik mezelf niet ineens meer zie gaan typen
men standpunt is duidelijk gemaakt met het figuurtje lijkt mequote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:48 schreef Qwea het volgende:
hij cheat/bugt das duidelijk. Optie : Uit het team lijkt me....
Want vind jij ervan jump?
Eigelijk wel jaquote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:49 schreef Jump het volgende:
[..]
men standpunt is duidelijk gemaakt met het figuurtje lijkt me
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:57 schreef Jump het volgende:
check de lijst nog eens Qwea
Lees esquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:24 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
7 2004-10-13 20:16:53 2,929 1,661 6.44
8 2004-10-13 20:09:18 2,929 1,661 6.44
9 2004-10-13 20:01:43 2,929 1,661 6.44
3 pulses van Manweth, precies 7.35 na elkaar telkens. That's bugged. Iemand die gewoon pulsed kan dat niet.
En 6 tekens per minuut? That's absurd.
Komt overigens een pulse van 32, 33k aan van mij.
Moven gewoon.En net alsof dat nut heeft.Niet iedereen is aant cheaten!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:28 schreef Manweth het volgende:
Wie wil mijn proggie om dit ook te kunnen?
das mooi kut !quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:35 schreef Chirma het volgende:
Ik ga verhuizen en zit 3 weken zonder internet, dus ik zal zeker nog verder achter komen
quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:42 schreef mistermaniac het volgende:
Laat ik niemand anders zien die het zelfde als onze beste Manweth probeert, je wordt zonder pardon uit het team geknikkerd.
Ik niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:54 schreef Jump het volgende:
nee, jij wordt niet meer toegelaten in het team. kan me niet schelen hoeveel keys jij ook "maakt"
hehehequote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:06 schreef mistermaniac het volgende:
kom op zielepoot, ga weg en blijf weg.
Doe nou niet zo kinderachtigquote:Op woensdag 13 oktober 2004 22:48 schreef Manweth het volgende:
Packet sniffer - data analyseren
pak de url
schrijft proggie om random url's te gebruiken
proggie zorgt ervoor dat ik onder de 7 avKPS zit
Dat is nou eens sexy
succes, een proxy en een beter proggie zijn zo gevonden/gemaakt.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:12 schreef mistermaniac het volgende:
Ach joh, melding naar het whatpulse team is al weg.
doe je best fucking cheater.Jij bent wel heel erg zielig he? de huillie uithangen omdat je niet meer mag joinenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:17 schreef Manweth het volgende:
[..]
succes, een proxy en een beter proggie zijn zo gevonden/gemaakt.
Op dit moment draaien 6 url's randomquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:14 schreef Qwea het volgende:
hey lamzak, volgens mij snap je het niet he? zal ik het dan maar ff spellen? w e w i l l e n j e n i e t m e e r i n o n s t e a m . Duidelijk? of heb je nog steeds stront in je ogen? En wat betreft die andere user name...dat valt op dacht je niet? Dan flikkeren we je er zo weer uit.Kortom : Start lekker je eigen kneuzen team met jou als opper kneus team leider.Flikker hier gewoon op.
Snap je het nu wel?
Whahahahahahaha ROLF.Ik wil jou wel ff naar de ondergang helpenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
Op dit moment draaien 6 url's random
Wat denk jij als ik een dagje ga zitten en er 1000 URL's van maak
met minder toetsaanslagen per minuut alleen op t begin maar veel maar iig meer als de nummer 1.
Denk jij dat iemand merkt dat ik cheat? Nee...
Dat dacht ik. Ze mogen bannen wat ze willen ik zal fok naar den untergang helpen op whatpulse.
*geeuw*, tof hé, leuek projecten zo om zeep helpen. ga geenstijl ddos'sen ofzo, is alweer tijdje geledenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:20 schreef Manweth het volgende:
xta bijna nummer 1
hahaha wordt nog leuk als ik de url gekraakt heb
dan kun jij nix mevrouwtje.
Aardig van jequote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:19 schreef Manweth het volgende:
[..]
met minder toetsaanslagen per minuut alleen op t begin maar veel maar iig meer als de nummer 1.
Dat dacht ik. Ze mogen bannen wat ze willen ik zal fok naar den untergang helpen op whatpulse.
tjah mongolen zoals jou hebben meestal geen sociaal levenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:21 schreef Manweth het volgende:
TJa je moet wat met je vrije tijd,
Lees ik dit net goed of niet?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
tjah mongolen zoals jou hebben meestal geen sociaal leven
Ga jij het alsjeblieft niet over sociale levens hebben.quote:Ik heb vandaag van 10 tot 9 nu achter mn pc gezeten
ooh, ik zei niet dat ik er 1 had.Dat maakte JIJ ervan.Jij hebt er blijkbaar geen.quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:28 schreef Manweth het volgende:
[..]
Lees ik dit net goed of niet?
[..]
Ga jij het alsjeblieft niet over sociale levens hebben.
Ach jah, tis kinder bed tijdquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:29 schreef Manweth het volgende:
Ik slaap
morgen weer een dag.
Whatpulse gaat weg.
Join GoT eens, misschien willen ze daar iemand zoals jij graag hebbenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:19 schreef Manweth het volgende:
Geloof je het zelfquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
Join GoT eens, misschien willen ze daar iemand zoals jij graag hebben
Best wel kut dat je 3 weken geen I net hebtquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:32 schreef Chirma het volgende:
[..]
Join GoT eens, misschien willen ze daar iemand zoals jij graag hebben
jeah sure!quote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:29 schreef Manweth het volgende:
Ik slaap
morgen weer een dag.
Whatpulse gaat weg.
Dat is wel goed voor mijn key dingessen als ik deze mee vol ga lullenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:41 schreef Qwea het volgende:
ik heb trouwens het volgend topic al klaar staandus deze mag je vol lullen
Dat gaat ook niet echt lukken als je hun uitgebreide posts ziet en de oneliners hierquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:44 schreef Qwea het volgende:
boeiend.maar goed om ff ot te blijven : Fok maakt nog niet echt aanstalten om GOT in te halen
okquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat is wel goed voor mijn key dingessen als ik deze mee vol ga lullen
Ja echt hoor
ik kan het op een laptop zetten die ik voor ga spelletjes gebruiken en dan weer pulsen als ik ergens internet kan oppikkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:34 schreef Qwea het volgende:
Best wel kut dat je 3 weken geen I net hebtdan daal je echt flink
lol.Hmm ik weet eigelijk weinig te melden.ik ben aan de foon en ik ben aant fokkenquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:45 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat gaat ook niet echt lukken als je hun uitgebreide posts ziet en de oneliners hier
mja das idd een ideequote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:49 schreef Chirma het volgende:
[..]
ik kan het op een laptop zetten die ik voor ga spelletjes gebruiken en dan weer pulsen als ik ergens internet kan oppikken
Duhquote:Op woensdag 13 oktober 2004 23:53 schreef I.R.Baboon het volgende:
Hé, die Manweth is een nog grotere kneus dan ik al dacht.
Dat zal ik zeker even doenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:32 schreef Qwea het volgende:
idd dus help es mee:P
Ik was even op msn bezigquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:48 schreef Qwea het volgende:
ik doe mee maar jij post niet zo snel :p
msnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:51 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik was even op msn bezigmaar nu ben ik hier tot dit topic echt helemaal vol zit
![]()
Met mensen van Fok! uiteraardquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
msn
fokken op msnquote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:55 schreef DaMook het volgende:
[..]
Met mensen van Fok! uiteraard
Wie doet er nog meer meequote:Op donderdag 14 oktober 2004 00:58 schreef Qwea het volgende:
trio
Wel een vrouw het liefstquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie doet er nog meer mee
kixass456quote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wie doet er nog meer mee
helaasquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Wel een vrouw het liefst
Dan ga ik denk ik toch afhakenquote:Op donderdag 14 oktober 2004 01:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
helaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |