kijken dus vanavondquote:Op woensdag 6 oktober 2004 01:21 schreef victorinox het volgende:
Peter Pan Speedrock vorige week nog gezien in Veldhoven.
Hele leuke band.
o.a oud drummer van het goede doelquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:57 schreef N.icka het volgende:
Toni Peroni, wie was dat ook alweer? denk peins
Was hij niet getrouwd met Brenda Steunbeer?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:02 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
o.a oud drummer van het goede doel
[afbeelding]
Toni
ja, ook wel linda dubbeldemanquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:05 schreef N.icka het volgende:
[..]
Was hij niet getrouwd met Brenda Steunbeer?
jaquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:06 schreef N.icka het volgende:
In alle regios te zien?
lekker belangrijk!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 05:01 schreef victorinox het volgende:
Helaas, ik heb geen "The Box" meer.
nee kan niet online worden bekeken, volgende week weer een kansquote:Op donderdag 7 oktober 2004 05:06 schreef junkiexp het volgende:
ik heb het gemist,kan je het ergens online terug kijken?
Klinkt wel interresant namelijk
je kan wel je mening geven op de band van 30 seconds...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:17 schreef junkiexp het volgende:
Hoezo je kan toch wel een paar tape's rippen?![]()
a.s Woensdag !................:quote:Op zaterdag 16 oktober 2004 20:04 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ik vind het wel een leuk programma
wat kunnen we de komende weken verwachten?
als je nog leuke ideeen hebt...quote:Op maandag 18 oktober 2004 18:44 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ah kan ik woensdag dus gewoon me eigen muziek aanlaten want dat vind ik allemaal niks
we gaan donderdag ook naar de Ahoy, een item over Slipknotquote:Op maandag 18 oktober 2004 20:37 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
hhmm donderdag unholy allience in ahoy mischien dat jullie daarover iets kunnen doen![]()
gothic and fantasy beurs in rijswijk op zondag ofzo..
mja
Ben jij een van de makers van het programma dan ofzo?quote:Op maandag 18 oktober 2004 21:07 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
we gaan donderdag ook naar de Ahoy, een item over Slipknot
hee die beurs lijkt me wel grappig, zal het is voorstellen... thx !
jaquote:Op woensdag 20 oktober 2004 15:32 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
[..]
Ben jij een van de makers van het programma dan ofzo?
ok danquote:Op donderdag 21 oktober 2004 15:05 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
het was weer een leuke aflevering gisteren, alleen jammer dat ik de helft van dat interview met de Sheer heb gemist. Maar die 30 seconden fame is echt leuk. Volgens mij kienen die bands het ook helemaal uit, want zo klinkt het wel. Leuk programma, vooral zo doorrrrgaan!
Dikke Dennisquote:Op donderdag 4 november 2004 00:41 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
hehe, reageer ff in mn topic wat je van het programma vind enzo
Lekker Belangrijk
quote:Op donderdag 4 november 2004 00:45 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn verloofde vond het inieder geval niet leuk, ze is weer verder gezapt
uiteraardquote:Op donderdag 4 november 2004 00:45 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Mag ik eerst ff goed kijken enzo
ok thx, haha nee dit gaat in ieder geval niet over racen op een computerquote:Op donderdag 4 november 2004 00:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Opflikkeren met my own summer, vanwege telefoon enzo.....
After Forever is geen Gothic.....(maar daar zijn al vele leuke topics overen dat proberen ze geloof ik zelf ook te vertellen)
Verder nog ff goed zoeken wanneer je wel en niet tussenstukjes moet monteren tussen interviewvragen door. Soms komen ze te snel en soms worden de antwoorden juist weer saai en worden ze er te laat ingeflikkert (maar misschien is dit een beetje gelul van mij omdat ik hier vanwege m'n werk erg op let)
Verder leuk, programma, iig een programma op de muziekzenders dat ook daadwerkelijk over muziek gaat
ok bedankt voor je oordeel verloofdequote:Op donderdag 4 november 2004 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn verloofde vind het niet echt bij On the Roxx passen..... En dat gothic geouwehoer hebben we nu wel vaak genoeg gehoord....
het plan was 30 mei 2004quote:Op donderdag 4 november 2004 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok bedankt voor je oordeel verloofde![]()
(wanneer ga je trouwen)
sorryquote:Op donderdag 4 november 2004 12:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
umm waarom een herhaling gister
dat met after forever had ik al gezien en dat wat vind jij van gothic had ik ook al gezien :/
en dat wijf dat drumde van 13 jaar
slipknot/slayer in ahoy zou toch komen :/ ?
sorryquote:Op donderdag 4 november 2004 14:47 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hee geen herhalingen uitzenden jongens! Als we die willen zien zappen we wel naar de grootste baggerfamilie van Nederland (nee niet de Tokkies, de Trossies!).
eeh eigenlijk interviewt Toni hun welquote:Op zondag 7 november 2004 23:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
idd
Wie interviewd Slipknot toch niet die harry heh
Toen met die ene drummer zei die : Your the best drummer i ever see.
Moet er nogsteeds om lachen eigenlijk
quote:Op woensdag 10 november 2004 16:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
haha kunnen we weer lachen![]()
het was toch redelijk lang slipknotquote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
haha het was wel lachen weer
Why is that because ?
Me enige klacht is dat het zo kort was
Vooral slipknot was erg kort en het hele programma duurde 18 mins ofzo
Zou toch langer zijn ?![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ach iig wel gelachen
oh niet een bekende band o.i.dquote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
shit vergeten eigenlijk
had wat problemen..
twas er gister ?
over een maand komen nieuwe geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
bestaat het dan nog steeds?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |