ok thx, haha nee dit gaat in ieder geval niet over racen op een computerquote:Op donderdag 4 november 2004 00:56 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Opflikkeren met my own summer, vanwege telefoon enzo.....
After Forever is geen Gothic.....(maar daar zijn al vele leuke topics overen dat proberen ze geloof ik zelf ook te vertellen)
Verder nog ff goed zoeken wanneer je wel en niet tussenstukjes moet monteren tussen interviewvragen door. Soms komen ze te snel en soms worden de antwoorden juist weer saai en worden ze er te laat ingeflikkert (maar misschien is dit een beetje gelul van mij omdat ik hier vanwege m'n werk erg op let)
Verder leuk, programma, iig een programma op de muziekzenders dat ook daadwerkelijk over muziek gaat
ok bedankt voor je oordeel verloofdequote:Op donderdag 4 november 2004 00:59 schreef Alexxxxx het volgende:
Mn verloofde vind het niet echt bij On the Roxx passen..... En dat gothic geouwehoer hebben we nu wel vaak genoeg gehoord....
het plan was 30 mei 2004quote:Op donderdag 4 november 2004 01:01 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok bedankt voor je oordeel verloofde![]()
(wanneer ga je trouwen)
sorryquote:Op donderdag 4 november 2004 12:39 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
umm waarom een herhaling gister
dat met after forever had ik al gezien en dat wat vind jij van gothic had ik ook al gezien :/
en dat wijf dat drumde van 13 jaar
slipknot/slayer in ahoy zou toch komen :/ ?
sorryquote:Op donderdag 4 november 2004 14:47 schreef Werner_Koekoeksklok het volgende:
Hee geen herhalingen uitzenden jongens! Als we die willen zien zappen we wel naar de grootste baggerfamilie van Nederland (nee niet de Tokkies, de Trossies!).
eeh eigenlijk interviewt Toni hun welquote:Op zondag 7 november 2004 23:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
idd
Wie interviewd Slipknot toch niet die harry heh
Toen met die ene drummer zei die : Your the best drummer i ever see.
Moet er nogsteeds om lachen eigenlijk
quote:Op woensdag 10 november 2004 16:08 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
haha kunnen we weer lachen![]()
het was toch redelijk lang slipknotquote:Op woensdag 10 november 2004 22:50 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
haha het was wel lachen weer
Why is that because ?
Me enige klacht is dat het zo kort was
Vooral slipknot was erg kort en het hele programma duurde 18 mins ofzo
Zou toch langer zijn ?![]()
quote:Op donderdag 11 november 2004 17:11 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
ach iig wel gelachen
oh niet een bekende band o.i.dquote:Op donderdag 18 november 2004 13:25 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
shit vergeten eigenlijk
had wat problemen..
twas er gister ?
over een maand komen nieuwe geloof ik.quote:Op zondag 20 maart 2005 12:04 schreef Kugari-Ken het volgende:
bestaat het dan nog steeds?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |