Dat gele driehoekje is er voor de lol?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik vraag gewoon om concrete voorbeelden zodat ik constructief kan kijken of we goed of slecht gehandeld hebben.
Nou, je noemt nu CMT die nog mag doorposten. Ok. Hij post soms offtopic, met gescheld en geflame ja, en dat halen we gewoon weg. We zien gewoon (nog) geen reden om hem te bannen.
Niet iedere melding leidt meteen tot een ban. Meestal een note, soms een edit, soms niks.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat gele driehoekje is er voor de lol?
SK zegt dat hij er op gewezen wil worden, - ik heb de laatste weken tientallen posts van CMT gemeld via het gele driehoekje, al ware ik een gediplomeerd NSB-er - en ik moet constateren dat er gewoon niks mee gebeurd. Dus jullie kijken er niet naar of jullie houden je niet aan de regels want eenvijfde deel van die posts was genoeg om voor zeer lange tijd geband te worden en het staat echt in geen enkele, maar dan ook geen enkele verhouding, met de paar posts waarin ik het niet-inhoudelijke getroll van een user sneu noem.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:07 schreef sizzler het volgende:
[..]
Niet iedere melding leidt meteen tot een ban. Meestal een note, soms een edit, soms niks.
Ik heb de mening van andere mensen niet in de hand, noch de keuze van individuen die er voor kiezen weg te lopen voor iemand anders zijn mening.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:09 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik constateer dat jullie er bewust voor kiezen deze kores et varen. En ik ben het juist met Kaalhei eens dat een forum niet leuk is als iedereen het eens is over de zielige puppies.
Alle linkse users die weg zijn gegaan deden dat uit tijdgebrek?quote:Er scheiden steeds meer linkse uers mee uit, onlangs Ype weer, en allemaal om dezelfde reden.
Ik heet geen Sizzler maar heb wel een reactie voor je. Kijk maar of je er iets mee wilt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:09 schreef SCH het volgende:
Ik zou echt graag een inhoudelijke reactie van vooral sizzler willen hebben op mijn inhoudelijke betoog over de verrechtsing van dit subforum - en de aanvulling van L_V daarop. Dat zijn serieuze posts en de moderating zou veel invloed kunnen hebben op de koers van het forum.
Ik constateer dat jullie er bewust voor kiezen deze kores et varen. En ik ben het juist met Kaalhei eens dat een forum niet leuk is als iedereen het eens is over de zielige puppies. Er scheiden steeds meer linkse uers mee uit, onlangs Ype weer, en allemaal om dezelfde reden. Dat moet je toch aan het denken zetten?
Die heb ik blijkbaar gemist.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:11 schreef SCH het volgende:
[..]
SK zegt dat hij er op gewezen wil worden, - ik heb de laatste weken tientallen posts van CMT gemeld via het gele driehoekje, al ware ik een gediplomeerd NSB-er - en ik moet constateren dat er gewoon niks mee gebeurd. Dus jullie kijken er niet naar of jullie houden je niet aan de regels want eenvijfde deel van die posts was genoeg om voor zeer lange tijd geband te worden en het staat echt in geen enkele, maar dan ook geen enkele verhouding, met de paar posts waarin ik het niet-inhoudelijke getroll van een user sneu noem.
Ik betwijfel ten zeerste of de betreffende user er om deze reden mee opgehouden is, ik weet er iig niets vanaf. Maar indien het zo zou zijn dan is het wrs. het beste om toch maar te accepteren. Rechtse posts censuren of verwijderen om het evenwicht te bevorderen zal alleen maar contraproductief werken. Bovendien betwijfel ik of het forum wel zo rechts is. Ook denk ik dat er een zelf-regulerende werking zal optreden: Indien de meningen te veel op elkaar gaan lijken dan bloedt de discussie vanzelf door, net als met het puppie-forum. Het forum bestaat juist door een discrepantie van meningen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:09 schreef SCH het volgende:
Ik constateer dat jullie er bewust voor kiezen deze kores et varen. En ik ben het juist met Kaalhei eens dat een forum niet leuk is als iedereen het eens is over de zielige puppies. Er scheiden steeds meer linkse uers mee uit, onlangs Ype weer, en allemaal om dezelfde reden. Dat moet je toch aan het denken zetten?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:25 schreef hoppe het volgende:
[...]
Feit dat linkse gebruikers ermee stoppen kan verschillende oorzaken hebben. Sommigen zijn heengegroeid over dom discussiëren, anderen beginnen een leven, weer anderen hebben bezigheden gevonden die meer beslag leggen op hun tijd. Het klinkt mij als: Wij voeren het toneelstuk van de slachtofferrol op in de hoop dat we worden gered door een vermeende autoriteit. Zo zou ik het niet doen. Ook de ziekligheidscultuur is de afgelopen periode breedvoerig belicht en daarom zal het moeilijk worden met succes een beroep op dit medelijden te doen.
[...]
Ype heeft mij verteld dat de belangrijkste redenen voor hem om te stoppen de voorspelbaarheid van veel rechtse users en het dalende niveau van POL zijn geweest.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:19 schreef sizzler het volgende:
Alle linkse users die weg zijn gegaan deden dat uit tijdgebrek?
Ik dacht dat ik dat al had aangegeven. Ik vind de manier waarop je niet-inhoudelijk bleef hameren en meedoen aan de beeldvorming "profiteurs die lekker een dagje gaan shoppen vanwege een gratis treinkaartje" een vervelende, kinderachtige en trollerige manier van discussieren.quote:Kan jij dan nu aangeven waar ik in de demonstratie-discussie aan het trollen was?
Als de fase van trivialiserende nivellering over is valt er best te discussiëren. De Questiaanse kruistocht waarmee hij meent op een missie te zijn door van alles en nog wat heen te prikken in het belang van argelozen sluit overigens mooi aan bij de ideeën van Michiel Smit die graag het begrijpelijke Nederlands bevorderd ziet worden in het openbaar. Wie had nu van Richard Quest gedacht dat hij gedachten van Smit in de praktijk zou gaan verspreiden...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:38 schreef Kaalhei het volgende:
ik wordt liever 100x door SCH voor slechte verliezer uitgemaakt, dan dit: Libertarisch manifest
Kansloos en de dood voor elk discusieforum
Je hoeft niet zo hautainsch kwebbelen, alsof je denkt dat wij door middel van dit denken dat je intelligent bent.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:23 schreef sjun het volgende:
[..]
Als de fase van trivialiserende nivellering over is valt er best te discussiëren. De Questiaanse kruistocht waarmee hij meent op een missie te zijn door van alles en nog wat heen te prikken in het belang van argelozen sluit overigens mooi aan bij de ideeën van Michiel Smit die graag het begrijpelijke Nederlands bevorderd ziet worden in het openbaar. Wie had nu van Richard Quest gedacht dat hij gedachten van Smit in de praktijk zou gaan verspreiden...
Is dit een uitnodiging?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:38 schreef Kaalhei het volgende:
ik wordt liever 100x door SCH voor slechte verliezer uitgemaakt
De spijker op zijn kop. Veel gewichtig taalgebruik maar weinig inhoud :quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:39 schreef operator82 het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo hautainsch kwebbelen, alsof je denkt dat wij door middel van dit denken dat je intelligent bent.![]()
trivialiserende nivellering? wat is dat?quote:Als de fase van trivialiserende nivellering over is valt er best te discussiëren.
Ziet er leuk uit, maar sjun rent zichzelf voorbij. Weleens iemand gezien die zonder missie op kruistocht gezien?quote:De Questiaanse kruistocht waarmee hij meent op een missie te zijn ...
Let op de merkwaardige zinsconstructie. 'een missie door ... (iets) ... heen te prikken'.quote:... door van alles en nog wat heen te prikken in het belang van argelozen sluit overigens mooi aan bij de ideeën van Michiel Smit die graag het begrijpelijke Nederlands bevorderd ziet worden in het openbaar.
Kan je gedachten ook in theorie gaan verspreiden ? En noem dan eens een voorbeeld van iemand die dat doet?quote:Wie had nu van Richard Quest gedacht dat hij gedachten van Smit in de praktijk zou gaan verspreiden...
Hij heeft wel een klein puntje. Je komt zeer geregeld terug met een handvol ingewikkelde termen die niet echt serieus iets toevoegen aan de discussiequote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:38 schreef Kaalhei het volgende:
ik wordt liever 100x door SCH voor slechte verliezer uitgemaakt, dan dit: Libertarisch manifest
Kansloos en de dood voor elk discusieforum
Niet voor niets dat ik me meestal tot de SC beperk die is vaak nog wel gezellig, in de meeste andere discussies hangt een grafstemming.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 09:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ype heeft mij verteld dat de belangrijkste redenen voor hem om te stoppen de voorspelbaarheid van veel rechtse users en het dalende niveau van POL zijn geweest.
[..]
Wat betekent hautainsch?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:39 schreef operator82 het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo hautainsch kwebbelen, alsof je denkt dat wij door middel van dit denken dat je intelligent bent.![]()
en dat is waar!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:50 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij heeft wel een klein puntje. Je komt zeer geregeld terug met een handvol ingewikkelde termen die niet echt serieus iets toevoegen aan de discussie.
Struikel niet over je eigen woordkeuze beste sjun. Je doet alsof je het Nederlands zelf zo geweldig beheerst, met je dikdoenerige zinsconstructies.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:37 schreef sjun het volgende:
[..]
Wat betekent hautainsch?Dergelijke 'ludieke' vervoegingen bewerken naar mijn idee een teloorgang van het Nederlands al gaan ze in sommige kringen vast voor grappig door.
Toeschrijven van gedachten is geen hobby van mij. Ter informatie wil ik je best mjin gedachten mededelen:
Ik ben niet geïnteresseerd in wat mensen denken die me in meervoud toespreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |