Helemaal correctquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:50 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
Mooi, want ik wist hem namelijk net......
Les Invasions Barbares is de naam.....
dacht ik ook alquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:57 schreef ranja het volgende:
Lijkt-ie er op of niet
ok plaatje doet het niethttp://imdb.com/title/tt0147612/
ik zei toch dat t makkelijk wasquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:48 schreef Gorro het volgende:
Roeland Fernhout?
SaintOfKillers +1quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
The Long Good Friday
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Kelly Preston?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:30 schreef InTrePidIvity het volgende:
Marion Cotillard?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Angelina Jolie
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:36 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nah, vast niet
Nope.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:51 schreef Maestro_Murph_Jazz het volgende:
Charlize Théron?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:03 schreef NRH het volgende:
Jamie Lee Curtis?
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:05 schreef ranja het volgende:
Molly Ringwald
Ik dacht datzelfde. Ik kon alleen nog wel op Father Dowling Mysteries komen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ze lijkt op die non uit die reeks met de vader uit Happy Days.
Sorry, ik kan het niet vager omschrijven.
Ik verhoog met een Tom Bosley (wat weliswaar niets bijdraagt tot een eventueel antwoord).quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:53 schreef California het volgende:
[..]
Ik dacht datzelfde. Ik kon alleen nog wel op Father Dowling Mysteries komen.
Call and raise: ze heet Sister Steve.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:54 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik verhoog met een Tom Bosley (wat weliswaar niets bijdraagt tot een eventueel antwoord).
Moryana +1quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:02 schreef moryana het volgende:
Tracey Nelson?
Volgens mij heeft ze ook nog in Perry Mason gespeeld, zo'n gastrol als journaliste of zo
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:34 schreef dolle_hond het volgende:
gladiator
allebei niet goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:34 schreef victorinox het volgende:
Ik moet denken aan The Last Supper, maar daar werd volgens mij niet zo over gesproken...
heel goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:37 schreef Dopke het volgende:
The princess bride !
aub aan de punt-geef-conventies houden, voor de teller wel zo makkelijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:42 schreef Dopke het volgende:
Yip yip yip.
Cocktail een Razzie!?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:36 schreef DarkFly het volgende:
Cocktail en indecent proposal hebben een razzie voor de slechtste film gekregen. Hudson Hawk weet ik niet zeker, maar dacht dat die er ook een heeft gehad.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:48 schreef DarkFly het volgende:
Jepz, cocktail heeft een razzie gekregen voor de slechtste film! Op zich vond ik de film nog niet zo slecht, maar blijkbaar dachten ze er anders over...
Ik vond het zelf ook wel raar, daarom kan ik het me nog herinneren!
Dat is helemaal juistquote:Op woensdag 6 oktober 2004 13:36 schreef DarkFly het volgende:
Cocktail en indecent proposal hebben een razzie voor de slechtste film gekregen. Hudson Hawk weet ik niet zeker, maar dacht dat die er ook een heeft gehad.
Het verband lijkt me dan dat ze allemaal winnaar van een razzie zijn? (dus zoals d_h al zegt matige films)
He leuk, die wou ik net zeggenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:38 schreef dolle_hond het volgende:
bill murray
Hoe komen jullie op Murray dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:39 schreef Eluc het volgende:
He leuk, die wou ik net zeggen![]()
Groundhog dayquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:41 schreef SODA het volgende:
[..]
Hoe komen jullie op Murray dan?
Nog geen goed antwoord gezien.
groundhog day, steeds t zelfdequote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:41 schreef SODA het volgende:
[..]
Hoe komen jullie op Murray dan?
Nog geen goed antwoord gezien.
Ahja. Best logisch idd.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:42 schreef dolle_hond het volgende:
groundhog day, steeds t zelfde
Je mag het nog letterlijker nemen, het is niet niet jc.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:48 schreef dolle_hond het volgende:
in eternal sotsm en in bruce allmighty ontwaakt hij iig
Nou?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:00 schreef ranja het volgende:
de film Awakenings? wie speelt daarin?
Awakenings is dus slechts t onderste deel van t plaatje..quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:09 schreef Ket_Ais het volgende:
Awakenings? oh, ik wilde al Penelope Cruz antwoorden.
ranja+1quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:10 schreef ranja het volgende:
Robert de Niro?
quote:Date of birth (location): 6 October 1970 (Cape Cod, Massachusetts, USA)grew up in Cape Cod, Massachusetts, USA. As a child she competed as a gymnast, learning skills that would later be of great use to her in her breakthrough role as
on
(1993). She gave up competing when she was 17, and concentrated more on her acting interests, appearing in various community theatre projects. Once she graduated from high school she went to New York to study at the American Musical Dramatic Academy. After two years there she moved to California where she landed the aforementioned part as
also on
(1995). After her stint there she went back to the theatre, as well as doing several television movies.
's own talents as a musician have come into play in her role as
on
(1998). When not working on the show
appears with her band
, where she is the lead singer, as well as a guitarist.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:35 schreef ranja het volgende:
Ik kan vanaf hier geen plaatjes posten (dwz niet naar m'n eigen webspace uploaden) maar als je haar ziet ken je d'r wel denk ik. Mocht het lang gaan duren dan post ik vanavond wel wat plaatjes.
idemquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:40 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik heb haar opgezocht en: totaal onbekend. zou ook niet weten waarom ik haar zou kennen?
www.google.com misschien?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:47 schreef Ket_Ais het volgende:
van 33 jaar
edit: van 34 jaar die vandaag haar verjaardag viert.
Btw: ik snap niet hoe de naam van de actrice opgezocht kan worden met alleen deze gegevens?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:44 schreef InTrePidIvity het volgende:
Gaat over een lenig meisje dus.
je kan nog veel meer vindenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:09 schreef Ket_Ais het volgende:
Ik moest erachter komen hoe je dit kan opzoeken en het is me nu gelukt. Ik wist niet dat je op IMDB nog zo uitgebreid kan zoeken. Maar ik ken haar ook helemaal niet.
Begin er eens een topic over!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:16 schreef dolle_hond het volgende:
je kan nog veel meer vinden
ik heb helaas geen tijd om alles in te tikken wat ik zou willen hierover.
helemaal juist.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:32 schreef Excess_All het volgende:
amy jo johnson of zoiets
die uit felicity
dolle_hond + 1quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:14 schreef dolle_hond het volgende:
coma
chima syndrome
wall street
basic instinct
disclosure
american president
traffic
a chorus line
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:53 schreef SaintOfKillers het volgende:
20.000 leagues under the sea?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:19 schreef dolle_hond het volgende:
ivan grozny
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:13 schreef ranja het volgende:
Is dat Peter Jackson? kan de eerste 2 niet met de laatste rijmen
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:16 schreef InTrePidIvity het volgende:
Braindead
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:17 schreef ranja het volgende:
als ik de eerste 2 vergeet: Bad taste?
Ja, die zijn het ook niet. Zo blijft er niet veel meer over, hè. Ik zal helpen, met LOTR heeft het ook niets te maken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:23 schreef EricusMaximus het volgende:
ken alleen Meet the feebles en The frighteners verder van hem.
Zo onbekend, het is nochtans een erg leuke mockumentary.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:26 schreef hornage het volgende:
Forgotten Silver dan maar, al zijn andere films zijn al genoemd
In The States heet het Bouncer en in NL heet het portier. In beide gevallen is het antwoord goed.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:19 schreef Excess_All het volgende:
bouncer, of portier, of hoe noem je zoiets![]()
juist, sorry, was gaan gamenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:09 schreef Sasandra het volgende:
Die valt met zijn hoofd op een glazen tafeltje, toch? Tenminste, zijn hoofd wordt gespleten door de hoek van een glazen tafel
Very goodquote:Op donderdag 7 oktober 2004 01:03 schreef California het volgende:
Ocean's Eleven.
Eddie Murphy niet, Snoop doggy dog ook niet, maar de naam lijkt in ieder geval welquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:32 schreef ranja het volgende:
net gelezen in de metroehm...
Eddie Murphy, Rene Zellweger, Angelina Jolie, Will Smith?, Snoop doggy dog? of een andere rapper met 3 namen
Christina Aguilera staat niet op het plaatje, dus deze moet ik helaas afkeurenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:35 schreef Mennosson het volgende:
Robert de Niro, Will Smith, Christina Aguilera, Angelina Jolie en Jack Black
En die keur ik goedquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:39 schreef Khalein het volgende:
Robert de Niro, Jack Black, Ziggy Marley, Martin Scorsese, Angelina Jolie (jummy tuna![]()
)
what's in a namequote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:42 schreef EricusMaximus het volgende:
Die rapper was trouwens Doug E. Doug
Ik weet ook eigenlijk niet of het een rapper isquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:43 schreef ranja het volgende:
[..]
what's in a nameoverigens ken ik hem als rapper niet eens.
Ja, nu weet ik het ook, net opgezocht.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef ranja het volgende:
volgens de metro wel. geloof ik.
Truer words were never spokenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:49 schreef Mennosson het volgende:
IMDB is altijd misleidend.
Alleen als een film een goed cijfer krijgt is het de moeite waard
maar een laag cijfer is geen garantie dat de film ook slecht is.
Ik laat me nooit leiden door een imdb cijferquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:47 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Ja, nu weet ik het ook, net opgezocht.
Shark Tale is trouwens een hele grappige film, laat je niet misleiden door het IMDb cijfer
Hij weerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:53 schreef Patch het volgende:
Anthony Michael Hall toch?
ranja + 1quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:03 schreef ranja het volgende:
Tim Curry in Rocky Horror?
afgezien van de kleuren dan
Ik ken de artistieke vrijheid van ballerina Patch nietquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:10 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
ik prefereer de term 'acteur'...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:21 schreef Mennosson het volgende:
[..]
Ik ken de artistieke vrijheid van balerina Patch niet
quote:They don't make movies this funny any more....now a guy getting it on with a pie is considered high comedy, but THIS is what truly funny is all about, then again, with so few of the actors in this being alive still, maybe it's not too surprising that current films mostly suck. Who else can be as funny as? (certainly Steve Martin won't be) Who else can deliver a line as smoothly as
? ("Saved only by the fact that I am INCREDIBLY well bred") Who could be as twisted as
? (THE COW, THE COW! Use your god damn personal pronouns and prepositions!) Great actors, at the
height of their skills, a great script, great direction. Too bad they can't make movies this good anymore...
ben het persoonlijk met de 2e meer eens dan met de 1equote:(as a blind butler) and
(as a Bogart Style detective) stand out among the stars. Some of the guests really don't have any funny lines at all - strange to see
getting outclassed as a
Charlie Chan style character whose only gags are silly proverbs. He plays most of these gags off his adopted son - who seem to have no real role other than being a silly stooge. I don't use the words "comedic genius" much - but he was one, if not here!
They could have created a more believable plot and laid the comedy over that. But that would have been too much work for ageing script writerwho seems to have settled for silly-silly rather than clever-silly.
nee, doe maar koffie (alleen melk)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:39 schreef EricusMaximus het volgende:
ranja ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:47 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
nee, doe maar koffie (alleen melk)
Zullen we maar verder gaan met jouw vraag ?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:04 schreef ranja het volgende:
was even lunchen
quote:Lots of slapstick satire that failed to entertain me, with the exception of every line delivered by. He nails the role as the San Francisco Private Investigator. I wish I could memorize everything he says in this movie. `Now if you'll excuse me, I gotta find the can. Sometimes I talk so much I forget to go.' (That's probably the worst example but it's all I can think of at the moment).
quote:The situation, the setting, the characters parodied, and the stars themselves are all so familiar and well-loved that from the start, you expect a good time. And the movie is often better than you expect - with lines that you don't expect.
I love this one. In fact, I was amazed at how well one man could both drive a plot and create such a different way of speaking for all these characters. It's really an achievement to be able to parody such varied people.
Is die niet gestorven deze week?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:12 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit klinkt als iets met Rodney Dangerfield (:'( )
jaWELquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:26 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Is die niet gestorven deze week?
Die bedoelde ik, jaquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:57 schreef SODA het volgende:
Murder By Death?
tussen haakjes het aantal filmsquote:y'know those movie trailers that tout the Oscar achievements of their stars: "Academy Award winner, so and so; Academy Award winner, so and so; Academy Award nominee, so and so?" Just look at the cast's accomplishments here and imagine the whopping trailer it would take to promote the actors!
In alphabetical order:
EB - nominated for (1)
JC - nominated for (1)
JC - nominated for (1)
PF - nominated for (2)
AG - won for (1), nominated for (4)
EL - nominated for (2)
DN - won for (1)
PS - nominated for (2)
MS - won for (2), nominated for (4)
Oh daar was-ie al. Was bezig de vorige post te bouwen toen er wat tussendoorkwamquote:Op donderdag 7 oktober 2004 13:57 schreef SODA het volgende:
Murder By Death?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:13 schreef mr_anonimous het volgende:
Ghost Ship?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:25 schreef EricusMaximus het volgende:
Titannic
Was al bang dat ik deze moest gaan posten:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:35 schreef Patch het volgende:
Logisch nadenkend: Shadow of the Vampire ?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:46 schreef mr_anonimous het volgende:
William Katt?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:48 schreef ranja het volgende:
Vin Diesel?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Bruce Willis ?
1. Wie?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:51 schreef EricusMaximus het volgende:
Bill Campbell ?
Wederom:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:52 schreef mr_anonimous het volgende:
William Russ?
Neen, staar je absoluut niet blind op dat flying-device trouwens...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:55 schreef mr_anonimous het volgende:
Bruce Campbell?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:58 schreef dolle_hond het volgende:
steve coogan
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:59 schreef mr_anonimous het volgende:
Rob Schneider?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:02 schreef EricusMaximus het volgende:
Mickey Rourke ?
Jim? =quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:04 schreef mr_anonimous het volgende:
Carrey?
Sylvester? =quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:06 schreef EricusMaximus het volgende:
Stallone ?
nopequote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:07 schreef mr_anonimous het volgende:
The Dice? (Andrew Dice Clay)
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:09 schreef dolle_hond het volgende:
rodney dangerfield
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:10 schreef Sannetie het volgende:
John Goodman?
goeiemiddag allemaal![]()
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:13 schreef ranja het volgende:
Sandra Bullock?
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:14 schreef mr_anonimous het volgende:
Tim Robbins? (Antitrust)
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:17 schreef InTrePidIvity het volgende:
Woody Allen
Is inderdaad zo, maar Gene Hackman zoek ik niet...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:18 schreef mr_anonimous het volgende:
Gene Hackman had ook een stem in Antz volgens mij.
Geen idee....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:18 schreef InTrePidIvity het volgende:
Wat is er op 30 november dat de vlag halfstok hangt
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:22 schreef dolle_hond het volgende:
bob hoskins
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |