Ik stuur Cliff voortaan wel een kaartjequote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:43 schreef tong80 het volgende:
Cliff Richard is gelijk met mij jarig, jammer dat die homo niet kon voetballen.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik stuur Cliff voortaan wel een kaartje
Je bent een edelkennisquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:49 schreef tong80 het volgende:
Dat noemt zich vriend.
Mooi Koot en Bie woord.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:50 schreef SCH het volgende:
[..]
Je bent een edelkennis![]()
Zal moeilijk worden met zijn Mod-verleden.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:00 schreef Bjoro het volgende:
digger voor Mod of admin
Maar de vooroordelen tegen ons zullen nooit verdwijnen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:38 schreef VoreG het volgende:
Wij als voorbeeld
En dat komt dan weer door mijn sig natuurlijkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
Maar de vooroordelen tegen ons zullen nooit verdwijnen.
En eigenlijk zijn we gewoon heel erg liefquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar de vooroordelen tegen ons zullen nooit verdwijnen.
Heb altijd al willen zeggen dat ik jou een ontiegelijke lul vind een patser eerste klas met je zogenaamde leuke tournaments die er alleen zijn om je ego op te krikken. Ik walg van ventjes zoals jij die te laf zijn om voor hun mening uit te komen als ik je ooit tegenkom krijg je een stoeptegel tegen je aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:44 schreef VoreG het volgende:
[..]
En eigenlijk zijn we gewoon heel erg lief.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb altijd al willen zeggen dat ik jou een ontiegelijke lul vind een patser eerste klas met je zogenaamde leuke tournaments die er alleen zijn om je ego op te krikken. Ik walg van ventjes zoals jij die te laf zijn om voor hun mening uit te komen als ik je ooit tegenkom krijg je een stoeptegel tegen je aan.
Mooi eindelijk wordt het een echt hools café.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:48 schreef VoreG het volgende:
[..]
*rent weg
agelopen zaterdagochtend om 11 uurquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:02 schreef MrDoegewoon het volgende:
Net op ID&T radio:
ID&T stem "The nine o'clock news"
Nieuws Lezeres: "Goedemorgen"
![]()
en tong krijgt de uitgeloofde prijs van een meter bier voor het wegjagen van VoreGquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mooi eindelijk wordt het een echt hools café.
Ah vriendjes maken ?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:57 schreef VoreG het volgende:
*kijkt om het hoekje*
Bier?
zal een keertje tijd wordenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
Tong geeft de rest ook wat.
als jij geen vriendjes maakt met VoreG stuur ik Harry op je afquote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:59 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ah vriendjes maken ?
* just me zwaait ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:17 schreef tong80 het volgende:
Rondje voor heel de zaak dan maar. Justme betaald.
En VoreG als eerste bedienen, anders zwaait er wat.
dus maar een pilsie !quote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:59 schreef Bluezz het volgende:
Bjoro loopt hard van stapel wasgoed terug naar Hools
Ik doe met je meequote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:11 schreef just me het volgende:
* jpzegthallo gaat eens kijken hoe het voelt om voor 23.15 in bed te liggen
welterusten
* Bjoro neemt nog 1 biertje voor het slapen gaan !!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:24 schreef rubbereend het volgende:![]()
Pascal, dat was precies waar ik ook aandacht, meteen fok! aangezet
heb er al 1 klaar staan ...post ff vol dusquote:Op woensdag 6 oktober 2004 23:40 schreef rubbereend het volgende:
heeft er al iemand een leuke titel voor de volgende bedacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |