Je krijgt geen griep als je met natte haren over straat gaat
Van chocola krijg je geen puistjes.
quote:En jaren later zal je begrijpen dat je het mis had.
Op donderdag 06 september 2001 03:03 schreef SiGNe het volgende:
Ontstaan van het universum (jahaa..ik heb 't door)
quote:hehehehhahahahahaha
Op donderdag 06 september 2001 03:38 schreef nipeng het volgende:[..]
En jaren later zal je begrijpen dat je het mis had.
er is ook een theorie die stelt dat dit al is gebeurd.
quote:Stoppe nou!! Dit meeeeeen je gewoon niet....dat heb ik dus echt nooooit, never niet doorgehad. Dit moet ik aan al me vrienden vertellen.
Op donderdag 06 september 2001 08:44 schreef Kimmie het volgende:
B1 en B2 staan voor Boef 1 en Boef 2.(uit Bassie en Adriaan)
quote:Er gaat een wereld voor me open (serieus)
Op donderdag 06 september 2001 02:06 schreef SunChaser het volgende:
Ik hoorde gisteren dat Love Mae King uitgesproken dient te worden als lovemaking.Je krijgt geen griep als je met natte haren over straat gaat
quote:Ik geloof het anders nog steeds niet!
Op donderdag 06 september 2001 09:23 schreef Dinus het volgende:
Ik heb me tot ik een jaar of 8 was niet gerealiseerd dat de wereld waarin mijn ouders leefden toen ze klein waren ( vanaf 1946) ook gewoon gekleurd was.........
Volgens mij scheen de zon ook veel meer in de jaren '50-'60 en waren de jaren '80 echt kut met peren.
quote:Waarom niet? Vet is toch vet?
[Dit bericht is gewijzigd door Vaan_Banaan op 06-09-2001 11:27]
quote:JA!!! *blik van herkenning* en ik maar denken dat ik een sukkel was (ben ik wel, maar niet hierover)
Op donderdag 06 september 2001 11:25 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Mensen zich over het algemaan beter/succesvoller voordoen dan ze zijn (Ik ben nogal naief)
quote:Jaaaaaa, ... *zucht* helemaal mee eens... Veel te laat achter gekomen.
Op donderdag 06 september 2001 11:25 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Mensen zich over het algemaan beter/succesvoller voordoen dan ze zijn (Ik ben nogal naief)
quote:Dat had ik met Joe Carioca! Dat was eerst Jo Carico of zo.
Op donderdag 06 september 2001 13:13 schreef beelzebub het volgende:
...dat het Hiawatha (en niet Hiawathi) en Oom Dagobert (en niet Oom Dagbert) is. Jaren overheen gelezen in de Donald Duck.
quote:Najaaaaaaa. Toen Bolletje daar in de lente van vorig jaar pas achter kwam dacht ik al dat ze een grapje maakte!
Ik hoorde gisteren dat Love Mae King uitgesproken dient te worden als lovemaking.
(kwam laatst bij een medische keuring weer eens boven)
quote:Ik heb vrienden die Douwe Dabbert nog steeds uitspreken als Douwe Dagobert.
Op donderdag 06 september 2001 13:13 schreef beelzebub het volgende:
Oom Dagbert
Ik kwam er pas achter dat Liege hetzelfde is als Luik toen ik in de verkeerde trein was gestapt
quote:Idd, is ook een hele moeilijke!
Op donderdag 06 september 2001 11:17 schreef yvonne het volgende:
Dat stubru niet een of ander drankje is, maar de afkorting van Studio brussel
Dat er dus ook echt een volgende toon achteraan kwam.
quote:Jaaa!!
Op donderdag 06 september 2001 15:13 schreef Marble het volgende:
Dat "Ome Jan" in het gelijknamige liedje van Willeke Alberti zijn fortuin vergaard heeft met criminaliteit
En ik weet ZEKER dat er mensen zijn die dat nu nog steeds geloven!
quote:*meldt*
Op donderdag 06 september 2001 15:56 schreef Smots het volgende:
* Smots kwam er pas na jaaaaaaaaaaaaren achter dat de titel van de Duitse misdaadserie "Tatort" helemaal niet gebaseerd is op de naam van één of andere rechercheur (zoals bij "Derrick" en "Der Alte") maar op de Duitse vertaling van 'de plek van het misdrijf'.En ik weet ZEKER dat er mensen zijn die dat nu nog steeds geloven!
quote:Ik sta helemaal perplex, ik heb jaren die serie gekeken en mij afgevraagd waar Tatort was...
* Smots kwam er pas na jaaaaaaaaaaaaren achter dat de titel van de Duitse misdaadserie "Tatort" helemaal niet gebaseerd is op de naam van één of andere rechercheur (zoals bij "Derrick" en "Der Alte") maar op de Duitse vertaling van 'de plek van het misdrijf'.En ik weet ZEKER dat er mensen zijn die dat nu nog steeds geloven!
quote:
Tat en ort... Tsss...
... euh ... nee laat maar, IllOgical hoopt ze over een aantal jaren te snappen.
(Na een paar x had ik t trouwens wel door hoor )
quote:Dat heb ik ook!
Ik heb me tot ik een jaar of 8 was niet gerealiseerd dat de wereld waarin mijn ouders leefden toen ze klein waren ( vanaf 1946) ook gewoon gekleurd was.........
Jaaaren later begreep ik dat ze wel moesten omdat alle andere kinderen dat ook verteld was.
quote:Wat zeg je ?....Wat !?, ohhh...zeg dat dan !
Op donderdag 06 september 2001 08:44 schreef Kimmie het volgende:
B1 en B2 staan voor Boef 1 en Boef 2.(uit Bassie en Adriaan)
quote:
Op donderdag 06 september 2001 21:05 schreef Chandler het volgende:
quote:...dat zeg ik toch!
Op donderdag 06 september 2001 21:00 schreef XoVoX het volgende:Wat zeg je ?....Wat !?, ohhh...zeg dat dan !
![]()
quote:Tsja..
Op donderdag 06 september 2001 23:49 schreef Djeez het volgende:
Ik begrijp pas sinds zaterdag dat een land vol goeie voetballers het land niet gelijk tot een goed voetballand maakt.
(je bent de 3e al die weer post na lange tijd: Isabeau, Arcee en nu jij weer..)
quote:Ja ik ben niet doof!!!
Op donderdag 06 september 2001 21:21 schreef Kimmie het volgende:[..]
...dat zeg ik toch!
quote:Hmmm, kloon alert?
Op vrijdag 07 september 2001 00:19 schreef JungleMan het volgende:
Tsja..(je bent de 3e al die weer post na lange tijd: Isabeau, Arcee en nu jij weer..)
quote:Wat? Denk je dat ik je niet geloof??
Op vrijdag 07 september 2001 00:20 schreef wimpie-bosboom het volgende:[..]
Ja ik ben niet doof!!!
edit : extra
[Dit bericht is gewijzigd door dontcare op 08-09-2001 18:31]
[Dit bericht is gewijzigd door milagro op 08-09-2001 19:24]
Ik dacht namelijk altijd dat ergens iemand die stoplichten zat te bedienen en dat die persoon, als ik maar vaak en hard genoeg drukte, wel door had dat ik écht haast had!
Ja, ik was al vroeg een drukbezet meisje...
Dat je "EEK" in een stipverhaaltje moet lezen als iek. Vond dat altijd al zo raar in Suske en Wiske, maar ja... belgische strip dus het zal dan wel dacht ik.
quote:Ik vond de Roze Panter altijd erg grappig. Wat was ik dan ook boos dat iemand zomaar een eigen strip onder de belachelijke naam Pink Panter was begonnen.
Op maandag 10 september 2001 13:30 schreef Hiroller het volgende:
Roze Panter...
* waarom de oppas nooit zin had om heel lang spelletjes met ons te doen
* wat me moeder nou bedoelde met 'snap je wel wat ze zingen dan' toen ik Wassenaar had ge-playbacked (?). Ze doelde op het zinnetje '...ze kwam bijna klaa-a-a--ar' Wist ik veel
quote:Hallo? Dat nummer is net vijf jaar oud ofzo!
Op maandag 10 september 2001 23:59 schreef RemCow het volgende:
* wat me moeder nou bedoelde met 'snap je wel wat ze zingen dan' toen ik Wassenaar had ge-playbacked (?). Ze doelde op het zinnetje '...ze kwam bijna klaa-a-a--ar' Wist ik veel![]()
![]()
En zelf heb ik jarenlang gedacht dat Mies Bouwman in Open Het Dorp woonde. Ze was destijds zó blij met de magistrale opbrengst... Een maand of wat geleden zag ik hoe vervallen het Dorp erbij lag en pas toen besefte ik me dat Mies daar nooit zou willen wonen.
Liefs,
Helga
- Ook snapte ik niet waarom ik niet meer speelgoed kreeg. Waarom gaf papa mij niet gewoon 1000 piek, dan zou ik een jaar niet meer zeuren.
- Ik dacht vroeger (5 jaar?) dat de nieuwslezer/es die ik op televisie zag mij ook kon zien. Ik ging me dan opzettelijk niet omkleden voor de tv.
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
- De juf die ik had op de Christelijke kleuterschool wilde dan dat het heel stil was en dan moest je God kunnen horen. Ik hoorde helemaal niks joh.
[Dit bericht is gewijzigd door Arjeninho op 11-09-2001 02:08]
Dus op een dag moest iemand 'jus' op het bord schrijven... dus ik roep de hele tijd 'jus' door de klas... naar voorbeeld van mijn buurvrouw... toen ik het uiteindelijk op het schoolbord mocht schrijven was de juf erg verbaasd dat ik niet wist hoe ik het moest schrijven
quote:Jaaa! Klein Fries Tsjetteltje tegen vriendjes:
Op dinsdag 11 september 2001 01:59 schreef Arjeninho het volgende:
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
Andere iets wat ik pas later begreep:
- Dat de motorrijders bij wielerwedstrijden werkten voor de TV, en niet meededen aan de wedstrijd. Ik vond het altijd erg oneerlijk, want die wonnen namelijk altijd!
quote:Whahahahahaa
Op dinsdag 11 september 2001 13:32 schreef Tsjettel het volgende:[..]
Jaaa! Klein Fries Tsjetteltje tegen vriendjes:
"Moast sjen! Dizze kin wol twahûndertenfjirtich kilometer!! Whoaaa!!!"
...Dat je een rekening met een bedrag daarop moest hebben om geld op te kunnen nemen bij de bank.
"De bank, daar kun je zo naar binnen lopen om geld op te halen", dacht ik vroeger. Nu denk ik er toch anders over...
quote:Dat lied!
Op donderdag 03 januari 2002 13:11 schreef SunChaser het volgende:
I wil overcome is van Live! en niet (zoals ik 7 weken dacht) van REM.
Pas toen ik leerde lezen begreep ik dat ik al die tijd voor de gek gehouden was en niet alle lettercombi's leiden tot een woord.
[Dit bericht is gewijzigd door zwijntje op 03-01-2002 14:49]
quote:Was deze nu uit Discworld of uit The Hitchhikers Guide to the Galaxy
Op donderdag 06 september 2001 04:36 schreef Renco het volgende:
er is een theorie die stelt dat als men eenmaal do>:)orheeft waar het helal voor dient, het spontaan vervangen zal worden door iets nog uitbindiger en bizar als deze,
er is ook een theorie die stelt dat dit al is gebeurd.
Maar mijn grote vraag: Hoe dan?
Zelf kwam ik maar tot de conclusie dat als mensen met elkaar trouwen, dat ze dan elkaar kussen en dat zo de zaadjes van de man in het vrouwenlichaam komen.
vond het zelf een prachttheorie
Weet niet of je deze ook kent: Iets soldaat maken. Dat betekend iets opeten of drinken, nuttigen. Zo van; ik ga deze hamburger eens soldaat maken.
Nu had ik waarschijnlijk ook ooit de uitdrukking 'iemand burgemeester maken' gehoord. Voor zover ik nu weet betekend dat bij een jongen water in zijn broek gieten. Als grapje ofzow
Ik heb deze twee altijd door elkaar gehaald en riep dan bijv. op familiefeesten dingen "Oh, dat ziet er lekker uit, die gaan we samen lekker burgemeester maken".
Heb wel meer van dit soort dingen met taal. Vind het alleen niet leuk dat mensen je gewoon laten praten en het je niet even uitleggen
quote:Dat snap ik nog steeds niet. Wil iemand me dat uitleggen?
Op dinsdag 11 september 2001 10:58 schreef Dopamine het volgende:
Hoe mensen konden zien welke kant knipperde, in auto's met maar een lampje op het dashboard voor beide knipperlichten. Leek me onwijs onhandig...
quote:Jah, dat doe ik dus nog, 'k krijg het echt NIET anders uit m'n strot hoor..
Op dinsdag 11 september 2001 12:03 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
en ow ja... ik kwam er rond dezelfde tijd achter dat je 'detail' in nederland meer op zijn frans uitspreekt dan op zijn engels... ik zei altijd 'dieteel'
buitenspel.
Dat begreep ik pas toen ik al lang en breed niet meer aan voetballen deed. Ik heb nl tot ongeveer mijn twaalfde gevoetbald , als laatste man
en mijn vader is profvoetballer geweest
quote:Ben Bosma van Vitesse
Op donderdag 03 januari 2002 23:39 schreef Skull het volgende:
Nou breng ik mijn gehele mannelijkheid in gevaar maar euh...buitenspel.
Dat begreep ik pas toen ik al lang en breed niet meer aan voetballen deed. Ik heb nl tot ongeveer mijn twaalfde gevoetbald, als laatste man
![]()
en mijn vader is profvoetballer geweest
![]()
![]()
quote:Wtf? Dat is snel.
Op donderdag 03 januari 2002 23:43 schreef Thetallguy het volgende:[..]
Ben Bosma van Vitesse
En natuurlijk dat niet alleen Bassie een dubbelrol had, als B2, maar ook Adriaan een dubbelrol vervulde als de foute schurk die immer "Drommels, drommels, drommels!" exclameerde.
quote:Hmm... en daar kom ik dus vandaag pas achter!
Op vrijdag 04 januari 2002 00:03 schreef k_i_m het volgende:En natuurlijk dat niet alleen Bassie een dubbelrol had, als B2, maar ook Adriaan een dubbelrol vervulde als de foute schurk die immer "Drommels, drommels, drommels!" exclameerde.
quote:
Op vrijdag 04 januari 2002 00:59 schreef BdR het volgende:
ik dacht vroeger (dus toen ik 5 of 6 ofzo was) dat, als ze op tv zeiden "En nu, live vanuit Amsterdam.." en dan een naam van een presentatrice ofzo, dat dat 'live' voor Gronings -> 'laif' stond (laifert of hoe je et ook schrijft, = in ABN lieverd)![]()
gemoedelijk sfeertje daar in Hilversum dacht ik
quote:dat is een goeie
Als je aan die tijd denkt, denk je toch vaak in zwart/wit
quote:..niet interessant genoeg?
Op vrijdag 04 januari 2002 01:00 schreef gelly het volgende:
quote:hehe dat dacht ik ook altijd
Op dinsdag 11 september 2001 01:59 schreef Arjeninho het volgende:
quote:Kben zelf gronings, maar die redenering heb ik nooit gehad
Op vrijdag 04 januari 2002 01:10 schreef BdR het volgende:[..]
..niet interessant genoeg?
[..]
quote:Serieus? Dude!! vet!
Op vrijdag 04 januari 2002 00:03 schreef k_i_m het volgende:
En natuurlijk dat niet alleen Bassie een dubbelrol had, als B2, maar ook Adriaan een dubbelrol vervulde als de foute schurk die immer "Drommels, drommels, drommels!" exclameerde.
-Ikzelf dacht altijd (tot een bepaalde leeftijd natuurlijk) dat je niet zelf koos hoeveel kinderen je kreeg, omdat sommige mensen 2 kinderen hadden en anderen weer 3 (dat leek mij een beetje random )
-Wat Wacko Jacko zingt in Smooth Criminal (Annie are you OK?
) en velen met mij denk ik
-Dat er helemaal geen enge vent onder mijn bed lag! Integendeel het was een heel sympathieke gozer! (Theo Maassen )
-Dat als je op één oor ligt op je kussen dat stampende geluid geen reus is die je huis komt kapotstampen maar je eigen hartslag
quote:wat zegtie dan?
Op vrijdag 04 januari 2002 23:38 schreef MadScientist het volgende:
-Wat Wacko Jacko zingt in Smooth Criminal (Annie are you OK?![]()
![]()
[edit]
laat maar, ik snap et al -> hij zegt dat wel, en dat begreep je pas jaaaaaaaren later
[/edit]
quote:LOL
-Dat er helemaal geen enge vent onder mijn bed lag! Integendeel het was een heel sympathieke gozer! (Theo Maassen)
quote:Hehehe, veel mensen denken dat, Maar dat is paul van gorcum! Hij doet ook veel stemmen voor tekenfilms (en deed ook de huilende professor).
quote:Dat zeg ik ook
Op zaterdag 05 januari 2002 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Zingt Jackson niet: Annie Are U Oke?
quote:Ik had hetzelfde, het verhaal van de zaadjes en de eitjes was me duidelijk maar de manier waarop was blijkbaar niet goed uitgelegd of goed overgekomen want ik heb een hele tijd het idee gehad dat die zaadjes een soort van pootjes hadden waarmee ze dan door het bed naar de vrouw toe liepen/huppelden...
Op donderdag 03 januari 2002 15:56 schreef Keroppi het volgende:
Als klein meisje had ik al gehoord dat kindertjes ontstonden doordat de zaadjes van de vader bij het eitje van de moeder kwamen.Maar mijn grote vraag: Hoe dan?
Zelf kwam ik maar tot de conclusie dat als mensen met elkaar trouwen, dat ze dan elkaar kussen en dat zo de zaadjes van de man in het vrouwenlichaam komen.
vond het zelf een prachttheorie
quote:hmmm.... vertel??
Op zaterdag 08 september 2001 18:27 schreef JBravo het volgende:
Ik heb die verf op de achterkant van schapen nooit begrepen. Tot een maand geleden ofzo, toen ik met een boer aan het lullen was. Hij dacht dat ie ook nog maar even over de bijtjes en bloemetjes moest praten met me. Hij snapte niet dat ik dat nooit door heb gehad.
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 13:32 schreef Tsjettel het volgende:[..]
Jaaa! Klein Fries Tsjetteltje tegen vriendjes:
"Moast sjen! Dizze kin wol twahûndertenfjirtich kilometer!! Whoaaa!!!"
Dat als je zout legt op een konijnenstaart het konijn niet blijft staan
Twee weken lang een knijn achterna gehold
quote:Elke bok heeft een kleurenblok onder zijn buik, en als hij dus fokt, staat er een streep op de kont...zo weet de boer welke bok van welke boerderij gefokt heeft!
Op zaterdag 05 januari 2002 09:05 schreef OZz het volgende:[..]
hmmm.... vertel??
quote:!
Ik hoorde gisteren dat Love Mae King uitgesproken dient te worden als lovemaking.
nou dat is voor mij ook nieuw idd ...
Ik kwam er trouwens op vrij late leeftijd achter wat dingen als libido (ik weet trouwens nog steeds niet hoe je 't uitspreekt) en kapotje waren...
* superrat was een beetje naïef
quote:Wow, dat wist ik niet!
quote:en zo leer ik weer eens wat bij FOK!
Op zaterdag 05 januari 2002 09:53 schreef Catootje het volgende:[..]
Elke bok heeft een kleurenblok onder zijn buik, en als hij dus fokt, staat er een streep op de kont...zo weet de boer welke bok van welke boerderij gefokt heeft!
Dacht vroeger altijd dat de bank gewoon gratis geld weggaf en dat het onbeperkt doorging.
quote:For once and for all ...
Op vrijdag 04 januari 2002 23:38 schreef MadScientist het volgende:[..]
-Wat Wacko Jacko zingt in Smooth Criminal (Annie are you OK?
![]()
![]()
As he came into the window
Was a sound of a crescendo
He came into her apartment
He left the bloodstains on the carpet
She ran underneath the table
He could see she was unable
So she ran into the bedroom
She was struck down
It was her doom
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
Will you tell us that you’re OK
There’s a sign at the window
That he struck you
A crescendo, Annie
He came into your apartment
Then you ran into the bedroom
You were struck down
It was your doom
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
You’ve been hit by
You’ve been hit by
A smooth criminal
So they came into the outway
It was Sunday
What a black day
Mouth to mouth resuscitation
Sounding heartbeats
Intimidations
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
Annie, are you OK
Will you tell us that you’re OK
There’s a sign at the window
That he struck you
A crescendo, Annie
He came into your apartment
Then you ran into the bedroom
You were struck down
It was your doom
Annie, are you OK
So Annie, are you OK
Are you OK, Annie
You’ve been hit by
You’ve been struck by
A smooth criminal
“Okay, I want everybody
To clear the area right now”
I don’t know
I don’t know
I don’t know
I don’t know
I don’t know
I don’t know why, baby
I don’t know
Dad gone it, daddy
Dad gone it, baby
Dad gone it, daddy
Dad gone it
Dad gone it
Michael Jackson
Album: Bad
Ze zei: wilt u met mij naar bed gaan meneer. Ik zei o, draaide me om en ging weer spelen. Ik denk dat ze op dat moment een grote zucht van verlichting heeft geslaakt
quote:Niet iedereen kan het waarderen als je verbetert. Ik vind het zelf altijd erg prettig, dan maak ik die fout tenminste niet meer.
Op donderdag 03 januari 2002 17:47 schreef Rica het volgende:
Heb wel meer van dit soort dingen met taal. Vind het alleen niet leuk dat mensen je gewoon laten praten en het je niet even uitleggen
On topic: Dat horeca stond voor hotel, restaurant, cafe.
Bleek dat ik bij de eerste keer pinnen allemaal (3) biljetten heb gehad die verkeerd gesneden waren... ik vond 't al zo vaag dat ik er niemand over gehoord. Een beetje jammer dat ik er ondertussen al 2 heb uitgegeven.
Waar de supermarkt haar kartonnen dozen vandaan haalt (Deze pas sinds ik 2 jaar geleden bij AH ging werken )
quote:Ik dacht altijd dat ie zong: "I'm fucking with the man in the mirror" en zong dat toen ik 6 was ofzo in vol ornaat mee ..
Op vrijdag 04 januari 2002 23:38 schreef MadScientist het volgende:-Wat Wacko Jacko zingt in Smooth Criminal (Annie are you OK?
![]()
![]()
Geniet maar drink met mate
Ik heb lange tijd gedacht dat het laatste woordje (mate) op z'n Engels uitgesproken moest worden en dus werd het:
Geniet maar drink met meet.
Ik snapte nooit wat ze er mee bedoelden, totdat ik mijn fout inzag.
quote:Vergeet je 1,8 auto niet
Op donderdag 06 september 2001 10:28 schreef Vivi het volgende:
Dat je op je 25e niet ineens een aktetas en 2,5 kind hebt
Dat je op je 25e niet ineens alle antwoorden op alles hebt
Dat mensen echt verrot kunnen zijn
quote:
Op zaterdag 05 januari 2002 17:09 schreef Fling het volgende:[..]
...
quote:Moet je de volkskrant van gisteren even lezen
Op zondag 06 januari 2002 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat "ausfahrt" op de duitse autowegen geen plaats in dld is!
quote:
Op dinsdag 11 september 2001 12:07 schreef BigWillyDerSuperSpender het volgende:
als iemand zegt dat je zo hoog mogelijk moet gooien, dat die dobbelstenen dan niet de lucht in moeten
quote:Same here
Op dinsdag 11 september 2001 23:28 schreef Smots het volgende:
Als kleine keutelknijper snapte ik er vroeger niks van dat als je de TV aanzette nadat je 'm had uitgezet het programma niet verder ging op het punt waar je de TV uitzette.
Dat was met mijn cassettebandjes van Bert en Ernie namelijk wèl zo!
quote:Altijd uitgsproken als en-SCHEDE
Op vrijdag 04 januari 2002 00:07 schreef D.Rose het volgende:
Ik sprak, omdat ik t alleen van lezen kende en het nog nooit 'gehoord' had Enschede uit als en-schede.
En dat een zanger(es)/groep in een muziekclip niet elke keer moest optreden wanneer de clip weer op TV kwam (van het woord 'opgenomen' snapte ik niets). Ik vond het wel verdacht dat elke keer dat ik een clip dubbel zag dat de danspasjes precies gelijk waren
Vroeger dacht ik dat het erg moeilijk was om met zijn 2-en in te breken. Bij het plannen van een inbraak door 2 mensen dacht ik het volgende:
Persoon x: "he, ga je mee inbreken"
Persoon y (3 mogelijke reacties)
1: ja
2: nee
3: ik bel de politie hoor
Ik dacht dus dat het erg gevaarlijk was om samen met een ander een inbraak te plannen, want ik dacht dat de kans er groot was dat de ander naar de politie zou gaan en je zou aangeven, lol
BTB: ik ben geen crimineel hoor, dat jullie dat maar even weten
quote:Dank je je hebt zojuist weer iemand prob verholpen
Op zaterdag 05 januari 2002 17:09 schreef Fling het volgende:[..]
Jaren lang over lopen denken
quote:* Hehehe ... serieus, ik dacht vroeger altijd dat mate voor vrienden stond .. dat je altijd met vrienden moest drinken
Aan het einde van iedere alcohol-reclame komt er te staan:
Geniet maar drink met mateIk heb lange tijd gedacht dat het laatste woordje (mate) op z'n Engels uitgesproken moest worden en dus werd het:
Geniet maar drink met meet.
Ik snapte nooit wat ze er mee bedoelden, totdat ik mijn fout inzag.
quote:ik ook
Op zondag 06 januari 2002 23:21 schreef Cybercopje het volgende:[..]
Dank je je hebt zojuist weer iemand prob verholpen
Jaren lang over lopen denken
quote:hahaha
Op zondag 06 januari 2002 22:59 schreef Frenkie het volgende:
Moet je de volkskrant van gisteren even lezen
voor duidelijkheid, in Volkskrant van zaterdag stond een stukje over hoe roekeloos en dom Nederlandse toeristen (kunnen) zijn. o.a. stukjes over de meldingen die de een hulplijn (SOS Toeristeninfo ofzo) bijv. mensen die op Venezuela zitten en melden "ja ik zit op 1 of ander spaans eiland.. zuid-amerika? oh ik dacht al wat duurde die vliegreis lang"
quote:Ja leuk stukkie niet.. over die mensen die naar Isla Marguerita gingen..
Op maandag 07 januari 2002 00:02 schreef BdR het volgende:[..]
hahaha
ja net gelezen, fantastisch!! "geen beter vermaak dan leedvermaak"
voor duidelijkheid, in Volkskrant van zaterdag stond een stukje over hoe roekeloos en dom Nederlandse toeristen (kunnen) zijn. o.a. stukjes over de meldingen die de een hulplijn (SOS Toeristeninfo ofzo) bijv. mensen die op Venezuela zitten en melden "ja ik zit op 1 of ander spaans eiland.. zuid-amerika? oh ik dacht al wat duurde die vliegreis lang"
![]()
![]()
En die man die de sos hulpdiensten belde omdat zijn auto met pech langs de weg stond..
Meneer waar staat u...??
- In duitsland bij het plaatsje Ausfahrt
En een mijnheer die 5 cm onder Lyon met poech langs kant stond
Vond 't toendertijd al raar dat er zoveel spookfilms waren.
quote:Dit klopt niet helemaal. Die 'opperboef' is door minstens drie verschillende acteurs gespeeld, met als laatste inderdaad Adriaan zelf.
...En natuurlijk dat niet alleen Bassie een dubbelrol had, als B2, maar ook Adriaan een dubbelrol vervulde als de foute schurk die immer "Drommels, drommels, drommels!" exclameerde.
En ik hoor net dat 'Barbe a papa' het Franse woord is voor suikerspin.
quote:Waar dacht je dan dat t voor stond als ik vragen mag?
Op zaterdag 05 januari 2002 17:09 schreef Fling het volgende:On topic: Dat horeca stond voor hotel, restaurant, cafe.
Nooit geweten dat dat min of meer staat voor: Ik zoek jou
Ook 2-3 jaar voor nodig gehad, tot ik het laatst las
Ja, dat doet pijn mensen.
Was echt behoorlijk ontnuchterend tijdens mijn eerste werkmaanden...
En ik dacht dat in je ene bil je poep opgeslagen zat en in je andere bil je plas.
Toen ik Engels leerde, wist ik ineens waarom bepaalde spellen heten zoals ze heten (Mastermind, Risk etc.)
quote:Net zoals Chello. Ik dacht, spreek uit als: Tjello
Op maandag 07 januari 2002 07:15 schreef Panda het volgende:
ICQ...Nooit geweten dat dat min of meer staat voor: Ik zoek jou
Ook 2-3 jaar voor nodig gehad, tot ik het laatst las
Verder dacht ik ook dat de mensen in tekenfilms echt bestonden. Ik kan me de desillusie nog herinneren die ik voelde op het moment dat ik erachter kwam dat ze getekend waren.
quote:dat is dan ook bedacht door iemand die d8 dat een 'c' in het engels ook als 'say' wordt uitgesproken ..
Op maandag 07 januari 2002 14:39 schreef Angels_t het volgende:[..]
Maar het bleek dus: "Say hello" te zijn. Alleen na de invoering zei iedereen meteen Tjello.
dus niet zo gek dat niemand 'say hello' zegt ...
quote:net zoals ik wel wist dat 'bad command or file name' betekende dat je een tiepvaud had gemaakt
Op maandag 07 januari 2002 14:37 schreef Cheiron het volgende:
tot mijn 10 jaar nooit geweten wat "continue" betekende .. maar wist wel dat als je er op drukte je verder mocht spelen.
quote:En Bassie was Vlugge Japie, niet B2 (die dove) toch
Op maandag 07 januari 2002 00:23 schreef lament het volgende:[..]
Dit klopt niet helemaal. Die 'opperboef' is door minstens drie verschillende acteurs gespeeld, met als laatste inderdaad Adriaan zelf.
En ik hoor net dat 'Barbe a papa' het Franse woord is voor suikerspin.
quote:WHOEHAA!!!
Op maandag 10 september 2001 17:31 schreef Hik het volgende:
Dat het geen zin had om heel vaak op het knopje bij het stoplicht te drukken...Ik dacht namelijk altijd dat ergens iemand die stoplichten zat te bedienen en dat die persoon, als ik maar vaak en hard genoeg drukte, wel door had dat ik écht haast had!
Ja, ik was al vroeg een drukbezet meisje...
Prachtig!
Dat vrouwen geen prostaat hebben.
(n.a.v stevige discussie over het 'nut' van anale sex bij vrouwen, vaag maar waar)
Waar de toevoeging r.s.v.p onderaan een uitnodiging voor staat en verbaasd zijn dat wanneer je op komt dagen er geen couvert voor je klaarstaat.
Drie willekeurige zaken die ik tijdens mijn huwelijk aan mijn gade heb geleerd, hahaha!! Wat een dropje.
quote:Ik ben nog niet getrouwd, vertel 's.
Op maandag 07 januari 2002 18:19 schreef Roache_ het volgende:Waar de toevoeging r.s.v.p onderaan een uitnodiging voor staat en verbaasd zijn dat wanneer je op komt dagen er geen couvert voor je klaarstaat.
quote:Dit meen je niet
Op maandag 07 januari 2002 14:35 schreef Spuuglokje het volgende:
En ik dacht dat in je ene bil je poep opgeslagen zat en in je andere bil je plas.
quote:jaaa, dat zei mijn ma ook altijd (ze had ook rood haar)
Op maandag 07 januari 2002 16:12 schreef The.return.of.Swoah het volgende:
Mij werd altijd wijsgemaakt dat als je koffie dronk, dat je dan rood haar zou krijgen.
En ik me maar afvragen waarom oude mensen dat dan niet kregen....
quote:
Op maandag 07 januari 2002 00:05 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja leuk stukkie niet.. over die mensen die naar Isla Marguerita gingen..
En die man die de sos hulpdiensten belde omdat zijn auto met pech langs de weg stond..
Meneer waar staat u...??
- In duitsland bij het plaatsje AusfahrtEn een mijnheer die 5 cm onder Lyon met poech langs kant stond
Off topic:
Ik heb 4 jaar bij dit bedrijf, de S.O.S alarmcentrale, gewerkt en heb daar heel veel rare zaken behandeld.
Bovenstaande voorbeelden zijn maar maar een topje van de ijsberg (vooral de dossiers waarin Bekende Nederlanders een hoofdrol speelden waren af en toe hilarisch).
Ik: "Wat eten we vanavond?"
Pappa: "Pasta"
Ik: "Iedereen een pot? lekkerrrrr"
[Dit bericht is gewijzigd door Amos op 07-01-2002 23:36]
Als klein Wieltje zong ik altijd uit volle borst mee, en geen flauw benul van wat ik nou eigenlijk zong
quote:Ditjes en datjes: dingen die je zomaar weet
Op maandag 07 januari 2002 23:51 schreef killerkef het volgende:
wat een heerlijk topic!
[edit]
typo
[/edit]
waarom auto's geen knipperlicht hebben voor rechtdoor....!
Snap ik nu soms nog niet!
Ik was echt reuze trots dat ze mijn naam zo mooi vonden tot ik ouder werd en op een gegeven moment mezelf waarschijnlijk te oud en stoer vond en daarom maar eens niet m'n naam netjes zei toen ze 't vroegen. Toen ik daarna hoorde dat ze toch weer het zelfde antwoord gaven besefte ik pas dat ze dus niet specifiek mijn naam zo mooi vonden en was ik bestwel teleurgesteld
Sindsdien heb ik veel minder actief mee gedaan met die hele plaat.
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 04:22 schreef KreKkeR het volgende:
Ik dacht jaren lang dat op mijn lievelingsplaat Bert& Enrie echt antwoord gaven op wat ik zei.
Er werd namelijk gevraagd "Hoe heet jij?" en dan zei ik altijd netjes m'n naam (echt serieus ELKE keer weer). Daarop antwoorde Ernie dan "Dat is nog eens een prachtige naam" waarop Bert zei "nou een heel mooie naam ja".Ik was echt reuze trots dat ze mijn naam zo mooi vonden tot ik ouder werd en op een gegeven moment mezelf waarschijnlijk te oud en stoer vond en daarom maar eens niet m'n naam netjes zei toen ze 't vroegen. Toen ik daarna hoorde dat ze toch weer het zelfde antwoord gaven besefte ik pas dat ze dus niet specifiek mijn naam zo mooi vonden en was ik bestwel teleurgesteld
of de uitspraak van bepaalde engelse woorden, zoals grape-fruit, sprak ik op zn nederlands uit "graapuh-fruit"
quote:
Op donderdag 06 september 2001 12:10 schreef Barb het volgende:
Dat "Mons" hetzelfde is als "Bergen".
quote:Verhalen! verhalen willen we horen!
Op maandag 07 januari 2002 22:33 schreef Noayla_ het volgende:Ik heb 4 jaar bij dit bedrijf, de S.O.S alarmcentrale, gewerkt en heb daar heel veel rare zaken behandeld.
Bovenstaande voorbeelden zijn maar maar een topje van de ijsberg (vooral de dossiers waarin Bekende Nederlanders een hoofdrol speelden waren af en toe hilarisch).
quote:Dat ken ik.. was die plaat toevallig: "Bert en Ernie vervelen zich nooit"?
Op dinsdag 08 januari 2002 04:22 schreef KreKkeR het volgende:
Ik dacht jaren lang dat op mijn lievelingsplaat Bert& Enrie echt antwoord gaven op wat ik zei.
Er werd namelijk gevraagd "Hoe heet jij?" en dan zei ik altijd netjes m'n naam (echt serieus ELKE keer weer). Daarop antwoorde Ernie dan "Dat is nog eens een prachtige naam" waarop Bert zei "nou een heel mooie naam ja".Ik was echt reuze trots dat ze mijn naam zo mooi vonden tot ik ouder werd en op een gegeven moment mezelf waarschijnlijk te oud en stoer vond en daarom maar eens niet m'n naam netjes zei toen ze 't vroegen. Toen ik daarna hoorde dat ze toch weer het zelfde antwoord gaven besefte ik pas dat ze dus niet specifiek mijn naam zo mooi vonden en was ik bestwel teleurgesteld
"Ik ben bert.. en ik ben ernie.. En samen maken wij een hele hoop plezier. Zet de stoelen aan de kant en pak ook een oude krant. En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid) Zoek van alles bij elkaar en bekijk het zelf maar.. lalalalalala."
En dan op een gegeven moment:
ik ben bert.. en ik ben ernie.. en wie bij jijijij??? Nou, wie ben jij daar die nu naar ons luisterd?.. hoe heet jij?
................. zo, Dat is nog 's een prachtige naam, ik wou dat ik zo heette bert.
Dit is meer iets voor zinloze weetjes.. waarom ken ik dit?
quote:ja! vertel!
Op dinsdag 08 januari 2002 18:33 schreef Keroppi het volgende:
Verhalen! verhalen willen we horen!
*bier+chips pakt*
quote:Jaaa dat issem! Was de naam kwijt. Met de Alfabetmars, Zipje en Zopje en 'Bert heeft een windje gelaten'.
Op dinsdag 08 januari 2002 19:02 schreef hoihepiet het volgende:[..]
Dat ken ik.. was die plaat toevallig: "Bert en Ernie vervelen zich nooit"?
"Ik ben bert.. en ik ben ernie.. En samen maken wij een hele hoop plezier. Zet de stoelen aan de kant en pak ook een oude krant. En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid) Zoek van alles bij elkaar en bekijk het zelf maar.. lalalalalala."
En dan op een gegeven moment:
ik ben bert.. en ik ben ernie.. en wie bij jijijij??? Nou, wie ben jij daar die nu naar ons luisterd?.. hoe heet jij?
................. zo, Dat is nog 's een prachtige naam, ik wou dat ik zo heette bert.Dit is meer iets voor zinloze weetjes.. waarom ken ik dit?
quote:LOL ik kan me gewoon nog precies de manier herinneren waarom Bert dat zegt!
En een piepende ballon maakt ook geluid. *pats* (oh m'n hele ballon geknapt, maar het was wel een mooi geluid)
Wat ik trouwens ook pas een tijd nadat ik die plaat al had ontdekte was dat Ernie tijdens dat liedje ook fluisterde "gauwzegge hoe je heet". Heb me echt een tijd afgevraagd wat hij eigenlijk nou fluisterde.
Maar deze ontdekking deed ik wel ver voor ik erachter kwam dat ze het niet echt tegen mij persoonlijk hadden
quote:
Op dinsdag 08 januari 2002 13:03 schreef MOONboy het volgende:
dat het lampje van de Taxi uitstaat als ie al een klant heeft... en het dan dus geen zin heeft om er naar te zwaaien.
soms léér je gewoon wat op FOK!
- Dat in Amsterdam alleen maar inbrekers woonden. Als we dan eens een dagje Amsterdam deden, ging ik er al vanuit dat onze autoradio gestolen zou worden.
- Gingen we wel eens met vriendjes "deurtjebellen". Bij een wildvreemde aanbellen en wegrennen. Ik zag toen een keer een politiebusje langsrijden, dacht ik dat ze mij zochten en dat ze foto's van me namen.
- Ging ik heel hoog "stuifzand" opgooien, wenste ik dat het in de ogen van boeven zou komen. Ik geloofde er echt in.
quote:Of remlichten aan de voorkant! Zodat je, als je bij een stoplicht of in de file staat te wachten, kan zien dat die figuur die daar zo hard komt aanrijden achter je, toch wel van plan is te stoppen.
Op dinsdag 08 januari 2002 00:48 schreef generalist het volgende:
ennuh,waarom auto's geen knipperlicht hebben voor rechtdoor....!
Snap ik nu soms nog niet!
"Nothings fine i'm Thorn"
of
"Nothings fine I'm torn"
Wat een wereld topic is dit zeg! Maar kunnen jullie wel precies uitleggen waar jullie precies zijn achter gekomen? Bassie en Adriaan bestaan bijvoorbeeld echt!! 'k heb een handtekening van ze!!
Ben ook eens op 7 jarige leeftijd in het zwembad ontsnapt, had geen diploma. Ziet mijn vader mij boven op de 10meter duiktoren staan. KOM NAAR BENEDEN.
ok
Jump (met beentjes wijd AHHHHHHHH). Hij vroeg het toch?!
En een keer dat ik niet snapte dat al die mensen naar mij keken in de C&A, ik had namelijk net leren traplopen en kwam dus achterste voren van de trap af gekropen (zachtjes tree voor tree "zakkuh....zakkkuhhh" zeggend, waarna ik halverweg vol trots opstond en keihard tegen mijn pa riep:
"KIJK EENS PAPPA IK BEN EEN GROTE ZAK Hè"
quote:LOL, Ja inderdaad,
Op woensdag 09 januari 2002 00:13 schreef KreKkeR het volgende:[..]
Jaaa dat issem! Was de naam kwijt. Met de Alfabetmars, Zipje en Zopje en 'Bert heeft een windje gelaten'.
Echt te gekke plaat!
De alfabetmars ken ik ook nog erg goed. maargoed.. dit gaat volledig off-topic.
on-topic:
Dat je plaatsnaam bordjes hebt om de weg te bepalen. Ik vond het altijd wel knap dat m'n ouders dat zo goed konden doen.
quote:Haha, doet me denken aan een uitspraak van een vriend van me. Die had het ooit bloedserieus over mensen die rijke luizen waren. "Huh?" "Ja, je zegt toch ook rijkeluiskinderen..."
Op woensdag 09 januari 2002 12:35 schreef tonja het volgende:
dat het niet zevenkenner is, maar zeeverkenner.
en niet paulus de kostabouter, maar boskabouter
quote:haha, ik snapte die borden nooit. Want ik dacht dat al het verkeer doorgaat.
Op woensdag 09 januari 2002 18:21 schreef Nikki het volgende:
Mijn vader leek altijd heel goed de weg te kennen in dorpen waar we nooit eerder waren geweest.
Toen ik mijn rijbewijs haalde besefte ik dat hij gewoon de borden "doorgaand verkeer" volgde.
quote:Mijn dochter (ruim 2,5) noemt een papegaai (elke vogel eigenlijk) een leefjenog
Op woensdag 09 januari 2002 15:02 schreef ibo het volgende:
Mijn dochter heeft jarenlang dennenappels odennenappels genoemd,vanwege oh dennenboom het kerstliedje.We hebben haar nooit verbeterd omdat we het zo lief vonden klinken.
Ook wij verbeteren haar nog niet, dit is toch veel te schattig!
Pas weer jaren later kwam ik erachter dat Inri één of andere vage Latijnse afkorting is.
SOTTO LE STELLE DEL JAZZ
UN UOMO SCIMMIA CAMMINA
O FORSE BALLA CHISSA'
DA TA DA TA DA TA ........
" dat is ook weer zo'n dure bedoeling" in plaats van:
" dat is ook weer zo'n dure bedoening..................................."
sorry hoor, ik heb nog nooit gehoort van bedoening! echt!
..
zucht..
quote:Same here!!
quote:Mijn broertje noemde een lenzendoosje tot zijn 5de ofzo "ogenpeepje"
Op woensdag 09 januari 2002 18:28 schreef CarOnline het volgende:[..]
Mijn dochter (ruim 2,5) noemt een papegaai (elke vogel eigenlijk) een leefjenog
Ook wij verbeteren haar nog niet, dit is toch veel te schattig!
Ik heb tijden lang gedacht dat Benelux een merk was,
en gewoon reclame voor hele speciale zeep voor je benen...
Als ik in de krant las dat tienduizenden vluchtelingen in kampen verbleven, dan dacht ik: "Het zal wel druk zijn in Kampen"
quote:
Op woensdag 09 januari 2002 18:57 schreef batje het volgende:
Ik snapte niet waarom niet alle vrouwen hoer waren. Volgens mijn broer was sex leuk, en van geld kan je snoep kopen dus leek het me het leukste beroep.
Alleen familie was wel eens geschokt als ik bij de vraag wat ik later wilde worden trots 'Hoer!' riep
quote:Iesus Nazarenus Rex Iudeorum (als ik het goed geschreven heb; Jezus van Nazareth, koning der Joden. Trouwens iets wat ook ik pas veel later begrepen heb.)
Op woensdag 09 januari 2002 18:46 schreef JesusThePimp het volgende:
Pas weer jaren later kwam ik erachter dat Inri één of andere vage Latijnse afkorting is.
Wist ik veel! Ik kon wel door de grond zakken toen mijn moeder en die kennis uitgelachen waren.
Ik was niet eens zo heel erg jong, 13 of 14 of zo.
Co Starring. Een geweldige acteur moest dat zijn, die deed in zoveel films en series mee...
quote:Net als z'n broer Also overigens.. die speelt ook bijna altijd mee.
Op donderdag 10 januari 2002 14:32 schreef Ulx het volgende:
O ja,Co Starring. Een geweldige acteur moest dat zijn, die deed in zoveel films en series mee...
quote:
Op donderdag 10 januari 2002 14:32 schreef Ulx het volgende:
O ja,Co Starring. Een geweldige acteur moest dat zijn, die deed in zoveel films en series mee...
Retry sprak ik uit als retrie, tot ik er achter kwam dat het opnieuw proberen betekende.
Dat Turkije en Marokko NIET naast elkaar liggen en zij elkaare ook niet kunnen verstaan (toen was ik 18 en al van de Havo af *schaam*)
quote:Mijn eerste wel,hoor.
Op donderdag 10 januari 2002 16:08 schreef bianca en michael het volgende:
Dat babies niet zoals mijn moeder had verteld uit een klein sneetje in je buik komen maar uit je vagina
quote:Hee, de mijne wel hoor!
Op donderdag 10 januari 2002 16:08 schreef bianca en michael het volgende:
Dat babies niet zoals mijn moeder had verteld uit een klein sneetje in je buik komen maar uit je vagina (wist ik toen ik het voor het eerst op tv zag; toen was ik 12 en geshockeerd)
Moet ook maar eens met een bijdrage komen:
Een vriendin van me was met haar vriend op vakantie in Frankrijk en reed op de terugweg door Maastricht door een zogenaamde Groene Golf. Haar vriendje legde haar toen uit dat je bij een Groene Golf altijd groen licht had als je maar een constante snelheid bleef rijden (50 km/u ofzo). Dat fenomeen was compleet nieuw voor haar.
Een uurtje later, bij Den Bosch ofzo, zag dat meisje een groene Volkswagen Golf rijden en riep enthousiast en doodserieus tegen haar vriendje dat hij achter die auto aan moest rijden omdat dan alle lichten op groen zouden staan!!! Dit meisje was toen 24 jaar oud!
quote:moest ze toen ook naar huis lopen??
Op donderdag 10 januari 2002 23:44 schreef buurman77 het volgende:
Een uurtje later, bij Den Bosch ofzo, zag dat meisje een groene Volkswagen Golf rijden en riep enthousiast en doodserieus tegen haar vriendje dat hij achter die auto aan moest rijden omdat dan alle lichten op groen zouden staan!!! Dit meisje was toen 24 jaar oud!![]()
![]()
Toen ik een jaar of 8 was lag onze poes op sterven en ik zocht in het medicijnkastje naar "hulp" en vond een buisje aspirientjes met daarop dat het ook hielp tegen een kater. M'n moeder gevraagd of het een kater was en toen het buisje in haar handen gedrukt met de woorden "dit helpt!".
Pas op mijn 15e dacht ik na over de betekenis van Golden Earring. Ik wist dat het een popgroep was maar had nog nooit aan de letterlijke betekenis gedacht.
Verder dacht ik dat het Engelse woord Discovery een hele grote disco was (disco very). Zo sprak ik het ook altijd uit.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 00:31 schreef Isabeau het volgende:
Wousje na het lezen van dit topic: Ik dacht altijd dat er licht was op een kerkhof doordat het fosfor uit de botten van de overleden mensen licht gaf. Ik was al 21 voor ik door had dat mijn broer me dat altijd wijs had gemaakt.
Ik bedacht me er nog 1.
Ik dacht vroeger dat de cowboys vroeger leefde waar nu de randstad is. ('t wilde westen)
quote:Da's mooi
Op vrijdag 11 januari 2002 02:52 schreef D.Rose het volgende:
Ik heb weer flink moeten lachen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |