Tip: vanuit Munster naar Lissabon met Air Berlinquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:44 schreef MaxPower het volgende:
Ultiem slecht speelschema. De kans dat je na 3 wedstrijden op nul punten staat is groot, en het is relatief slecht te bereizen...
Beveren speelt toch altijd uitquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:08 schreef Heero87 het volgende:
Beveren zou in principe een kans moeten maken, maar ze hebben één gigantisch nadeel: ze moeten bij de twee concurrenten (Dinamo en Heerenveen) UIT spelen.
quote:Beveren speelt toch altijd uit
Hebben ze daar tv's dan?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:17 schreef Heero87 het volgende:
[..].
Heerenveen zal trouwens wel kunnen rekenen op tv-gelden van Ivoorkust.
Lijkt me ook ja. Maar het is nu wel hun uitvalsbasis geworden. Over de kansen van Heerenveen heb ik geen idee. T wordt een mooie strijd voor de 3de plek normaalgesproken. Maar Benfica is toch ook niet meer de topploeg van wat jaren geleden?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Beveren speelt toch altijd uit
Ja hoor, alleen de tweede helft wel minder beeld, dan zijn de fietsers moequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:19 schreef cultheld het volgende:
[..]
Hebben ze daar tv's dan?
Ja.quote:Hebben ze daar tv's dan?
Waarom niet? Heeft er in Nederland nog nooit een ploeg met 11 buitenlanders gespeeld? Ik meen me toch te herinneren dat Ajax al zonder Nederlanders heeft gespeeld. En of ze nu allemaal uit hetzelfde vreemde land komen of niet, lijkt me dan maar bijzaak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Vertel een Heero waarom het is zoals het is bij Beveren. Het is nogal bizar ik denk niet dat het in Nederland geaccepteerd zou worden.
Daar heeft ie een punt. Een club als Ajax kan goedkoop van dichtbij voetballers halen (uit de Bijlmermeer), waarom zou Beveren dan niet een voordelig stel Ivorianen op de kop kunnen tikkenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Waarom niet? Heeft er in Nederland nog nooit een ploeg met 11 buitenlanders gespeeld? Ik meen me toch te herinneren dat Ajax al zonder Nederlanders heeft gespeeld. En of ze nu allemaal uit hetzelfde vreemde land komen of niet, lijkt me dan maar bijzaak.
In België is er dan ook al bakken protest tegen gekomenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Vertel een Heero waarom het is zoals het is bij Beveren. Het is nogal bizar ik denk niet dat het in Nederland geaccepteerd zou worden.
Eigenlijk zijn die Ivorianen de "redding" van Beveren geweest.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef tong80 het volgende:
Eigenlijk is dat verre van waar, die Ivorianen zijn gek op de supporters en de supporters van Beveren zijn gek op de Ivorianen , het is echt opvallend om te zien hoe de supporters zich eigenlijk niks ervan aantrekken dat ze daar met 10 of 11 Ivorianen telkens spelen , het is zelfs een attractie geworden ...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:14 schreef okee6 het volgende:
[..]
Beveren speelt toch altijd uit
Op zich pleit het wel voor hem dat hij ook in Beveren terug de jeugdwerking (die door de financiele problemen vroeger nagenoeg volledig verdwenen was) op poten heeft gezet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:59 schreef placebeau het volgende:
tegen Brugge waren ze leuk. Het is gewoon geen heterogene ploeg, da's hun probleem.
Ooit werd gevraag aan Guillou of hij hetzelfde kon realiseren met jonge Belgen ipv jonge Ivorianen. Tuurlijk zei hij, maar in Ivoorkust zijn de lasten veel lager.
Stuttgart is normaliter de beste ploeg.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:56 schreef cultheld het volgende:
Ik denk dat Heerenveen tweede wordtBenfica wordt eerste en Stuttgart de nummer drie
In welk opzicht?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:01 schreef zjroentje het volgende:
Heerenveen in Zagreb, dat wordt echt lachen.
Nee die worden gewoon uitgebuit in het illegale circuit.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:51 schreef SaintOfKillers het volgende:
Tja, de hoertjes uit het oostblok krijgen ook een prachtige kans om hun familie er boven op te helpen. En hebben ook niet altijd veel inspraak in wat er met hen gebeurt.
Welke ploeg mag wel zonder de toestemming van hun eigenaar op een bepaalde markt zoeken of een bepaalde speler aanschaffen ? Die vraag kun je je ook stellen hé, Guillou heeft Beveren opgekocht , nogal logisch dat hij de beslissingen neemt. (Anderlecht koopt ook geen spelers zonder toestemming van de familie Vandenstock hé)quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:44 schreef SaintOfKillers het volgende:
Systematisch Ivorianen importeren om ze dan (soms tegen hun zin) door te verkopen, waarbij Guillou 1/3e van de transferprijs in eigen zak steekt, vind ik toch op 't randje. En dan hoor ik vaak vertellen dat Beveren zonder de toestemming van Guillou niet eens op de Belgische markt mag zoeken. Maar laat ons dat dan maar hearsay noemen.
Ik vind het tekenend dat iemand alleen maar spelers aantrekt waaraan hij zelf grof geld kan verdienen bij een eventuele verkoop. Is dat in het belang van de ploeg of het voetbal? Of zet je dan gewoon een handeltje op?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:49 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Welke ploeg mag wel zonder de toestemming van hun eigenaar op een bepaalde markt zoeken of een bepaalde speler aanschaffen ? Die vraag kun je je ook stellen hé, Guillou heeft Beveren opgekocht , nogal logisch dat hij de beslissingen neemt. (Anderlecht koopt ook geen spelers zonder toestemming van de familie Vandenstock hé)
Volgens mij weten die niet wat ze mee maken, qua fanatisme van de supporters. Dat zijn die Scandi's niet gewend denk ik.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:55 schreef MaxPower het volgende:
[..]
In welk opzicht?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 00:30 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Herman Helleputte (trainer Beveren) in de krant vandaag :
"Stuttgart is een van de betere ploegen in Duitsland, Benfica in Portugal en Heereveen is momenteel in vorm in Nederland, maar WIJ hebben het sterkste team van Afrika dus dat worden nog interessante weken ..."
wens ze net zoveel geluk als afgelopen weekend toequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 09:23 schreef SCH het volgende:
Hup Heerenveen
zou mooi zijn als we weer zo'n zwakke tegenstander treffen ja.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 10:57 schreef Bjoro het volgende:
[..]
wens ze net zoveel geluk als afgelopen weekend toe![]()
Benfica verliest generalequote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Benfica is ook niet meer het Benfica van weleer, al blijft het een leuk affiche.
Nog altijd een meer dan aardig elftal hoor, dat Benfica.quote:Op dinsdag 19 oktober 2004 11:48 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Benfica is ook niet meer het Benfica van weleer, al blijft het een leuk affiche.
op winst?quote:Op donderdag 21 oktober 2004 01:09 schreef cultheld het volgende:
Ik zet in bij jullie hoor, via mrbookmakerDus stel me niet teleur
Ja, factor 8 dusquote:Op donderdag 21 oktober 2004 02:07 schreef MaxPower het volgende:
[..]
op winst?![]()
Nu jah , laat en niet laat, in Lissabon is't nog maar 21h15 natuurlijk , maar voor ons hier is 't als snel middernacht als die match gedaan is ...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:10 schreef Yeahinho het volgende:
Speciaal, zo'n laat Europa Cup-wedstrijdje.
Tis inderdaad erg leeg...quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:11 schreef The_Hives het volgende:
jammer dat het in zo'n sfeerloze ambiance is.
Aardig aantal voor zo'n cluppie... iig beter dan psv met slechts 100 meegereisde fans naar Rosenborgquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:25 schreef The_Hives het volgende:
200 SCH-ers
idd, maar voor heerenveen is het unieker natuurlijkquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Aardig aantal voor zo'n cluppie... iig beter dan psv met slechts 100 meegereisde fans naar Rosenborg.
Eerst bal op de paal van Huntelaar, en nu een wereldgoal van de Portugezen....
Oh sorry, dacht dat dit topic daarvoor bedoeld was!quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:31 schreef golfer het volgende:
Wedstrijdverslag kan je hier kwijt:
[UEFA Cup] Benfica - Heerenveen
Voor een club als Heerenveen is een Europese wedstrijd natuurlijk wat specialer dan voor PSV.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:29 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Aardig aantal voor zo'n cluppie... iig beter dan psv met slechts 100 meegereisde fans naar Rosenborg.
Eerst bal op de paal van Huntelaar, en nu een wereldgoal van de Portugezen....
Enfin , er stond 1 Belg op het veld vandaagquote:Op donderdag 21 oktober 2004 22:36 schreef golfer het volgende:
Bergen doen het weer goed.
Beveren-Stuttgart: 1-5
hoop het wel en waarom kan het niet tegen stuttgart een klein stuntjelaartje ???quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:20 schreef SCH het volgende:
Stuttgart en Benfica fier op kop - het zal om die derde plek gaan - Zagreb maakt een moeilijke periode door dus wie weet
Alles kan!!! Misschien moet ik er maar even naar toequote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het wel en waarom kan het niet tegen stuttgart een klein stuntjelaartje ???
als je hulp nodig hebt ...............quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:28 schreef SCH het volgende:
Alles kan!!! Misschien moet ik er maar even naar toe
Jij komt toch weer te laatquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
als je hulp nodig hebt ...............
als daar maar geen spreekkoren van komenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:14 schreef methodmich het volgende:
VfB Stuttgart is natuurlijk erg sterk. Een degelijke ploeg, met een paar talentvolle spelers en een moeilijk te passeren defensie. Timo Hildebrand, Andreas Hinkel, Philipp Lahm, Kevin Kuranyi (geblesseerd) en Aliaksandr Hleb zijn de belangrijkste jongeren, Zvonimir Soldo, Markus Babbel, Horst Heldt, Silvio Meissner en Fernando Meira brengen ervaring in.
prive-meets ben ik altijd op tijdquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:31 schreef SCH het volgende:
Jij komt toch weer te laat![]()
Had ik vandaag al tegen je gezegd dat ik van je houd?quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:33 schreef popolon het volgende:
Niks aan de hand, de twee uitdoelpunten gaan het 'm uiteindelijk doen.
Heerenveen gaat gewoon door.
Jaap, natuurlijk moet je er naar toe!!!!!!quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Alles kan!!! Misschien moet ik er maar even naar toe
OK. Ik ga nu eerst even poepen, zal de ontlading wel zijnquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:37 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jaap, natuurlijk moet je er naar toe!!!!!!
Vandaag nog niet.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Had ik vandaag al tegen je gezegd dat ik van je houd?![]()
too much information....quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:38 schreef SCH het volgende:
[..]
OK. Ik ga nu eerst even poepen, zal de ontlading wel zijn![]()
Zoals ik Stuttgart vandaag zag spelen zou ik daar maar niet te veel op rekenenquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 00:26 schreef Bjoro het volgende:
[..]
hoop het wel en waarom kan het niet tegen stuttgart een klein stuntjelaartje ???
Ik heb beide matchen grotendeels gezien , en ik moet zeggen dat Stuttgart mij vandaag toch nog meer overtuigde dan Benfica hoor, Stuttgart stopte door een verschrikkelijk sterke pressing werkelijk elke poging tot voetballen van Beveren. (En met de techniek die Beveren bezit is dat geen sinecure.) om zelf genadeloos effectief toe te slaan.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 01:29 schreef MaxPower het volgende:
Zoiets als Benfica dus? Kenmerk van een topclub is natuurlijk dat ze aan één kansje genoeg hebben. Krijgen ze 6 kansen, dan gaan er zeker wel een paar in.
Beveren draait vooral op 2 spelers, Romaric (de man van die vrijschop gisteren) en Marco Néquote:Op vrijdag 22 oktober 2004 09:36 schreef Dylan Dog het volgende:
Joost, is die Marco Né iets? Ik las dat PSV interesse in em had...
ja, wie niet ??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar is het een versterking/aanwinst voor PSV?
Als je daar geen mirakels van verwacht is dat iemand die wellicht kan uitgroeien tot een hele goeie bij een ploeg als PSV , want hij heeft talent genoeg , die jongen kan bijna alles met een bal maar moet ook nog vaak leren wanneer je nuttig kunt spelen , vaak gaat hij nog een man teveel proberen te dribbelen, teveel zijn eigen kans of vergeet hij te verdedigen ...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar is het een versterking/aanwinst voor PSV?
Ha, het zijn net degenen die dat denken die vaak een pak slaag krijgen van Beveren.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:36 schreef DIGGER het volgende:
Moet Heerenveen ook makkelijk van kunnen winnen.
panorama-foto waar weinig op te zien isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:41 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag even een fototje genomen. Laat even weten wat je er van vindt.
Klik is op het fotootje JMquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
panorama-foto waar weinig op te zien is
IS hier nou ook de finale of is dat in het stadion van Sporting?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:41 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag even een fototje genomen. Laat even weten wat je er van vindt.
[[url=http://img86.exs.cx/img86/5633/panorama3stadion-res.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zoals ik al eens ergens zei (ik denk zelfs in dit topic), als je Beveren laat doen, kom je in de problemen, maar als je ze goed georganiseerd aanpakt, dan win je altijd.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:23 schreef DoctorDemento het volgende:
Voor de aanvang van de poulerondes had ik er toch nog hoop in dat Beveren wel eens een paar keer ging verrassen. Nu kan dat nog altijd maar dan moet er wel veel veranderen want wat was dit weer zwak zeg.
Zijn ze ook niet echt, maar Stuttgart is natuurlijk gewoon een prima team.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
En gisteren kwam er dus aan het licht dat Benfica geen topploeg is, je zag het al in de wedstrijd van Heerenveen.
puntje is evt genoeg aangezien ik Heerenveen hoger inschat dan die Ivoriaantjes van Beverenquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:30 schreef DIGGER het volgende:
Nette zege van Heerenveen, wordt een spannende poule zo, met zeker redelijk goeie mogelijkheden om verder te komen voor de Friezen.
Als je van de nr4 van Duitsland kan winnen kan je zeker van de nummer 11 van Belgie winnenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
puntje is evt genoeg aangezien ik Heerenveen hoger inschat dan die Ivoriaantjes van Beveren
Alleen is voetbal nu meestal niet zo logisch hé ...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je van de nr4 van Duitsland kan winnen kan je zeker van de nummer 11 van Belgie winnen
Op verplaatsing presteren ze inderdaad vaak minder, thuis op hun eigen veldje kunnen ze met hun enthousiaste aanhang vaak de "groten" kloppen. (want vergis je niet, ook tegen Stuttgart hebben ze eigenlijk heel goed gespeeld, maar alleen ging bij hen de bal er maar niet in en was bij Stuttgart elke kans raak) , maar ik denk dat ze zeker op verplaatsing in het koude heereveen weinig kans maken. Vooral als het dan nog eens moest sneeuwen ofzo. ( je moet rekenen , de 5 a 8 spelers die deze zomer toekwamen in Beveren hebben nog nooit sneeuw, zo'n mist als gisteren of vrieskoude gezien hé)quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef MaxPower het volgende:
Tot nu toe laat Beveren het in Europa in ieder geval niet zien. Voordeel voor ons is dat ze naar Heerenveen toe moeten komen, en het schijnt dat ze op verplaatsing minder presteren.
Wehehehe, lijkt me wel raar als je het nog nooit gezien heb en dan ineens in de sneeuw moet voetballenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
... maar ik denk dat ze zeker op verplaatsing in het koude heereveen weinig kans maken. Vooral als het dan nog eens moest sneeuwen ofzo. ( je moet rekenen , de 5 a 8 spelers die deze zomer toekwamen in Beveren hebben nog nooit sneeuw, zo'n mist als gisteren of vrieskoude gezien hé)
Vorig seizoen stonden ze op een gegeven moment zelfs midden de winter met nylonkousen , handschoenen , dikke truien en mutsen aan op het veld ...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehehe, lijkt me wel raar als je het nog nooit gezien heb en dan ineens in de sneeuw moet voetballen.
Geef ze eens ongelijk!quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig seizoen stonden ze op een gegeven moment zelfs midden de winter met nylonkousen , handschoenen , dikke truien en mutsen aan op het veld ...![]()
Maar vorig seizoen speelde daar ook nog een Letse international bij die ploeg (Stephanovs) , en dat maakte het wel een gewéldig grappg zicht. Die volledige ploeg dik ingepakt terwijl Stephanovs daar gewoon in zijn korte mouwen op het veld liep ...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk!
Je beschrijft een gemiddelde mid-winterse training van ons bier-elftal.
maar we trainen wel!
Tja, dat is dan weer het nadeel van zo'n grappig exotisch experiment.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig seizoen stonden ze op een gegeven moment zelfs midden de winter met nylonkousen , handschoenen , dikke truien en mutsen aan op het veld ...![]()
Beveren speelt altijd op verplaatsing.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef MaxPower het volgende:
Tot nu toe laat Beveren het in Europa in ieder geval niet zien. Voordeel voor ons is dat ze naar Heerenveen toe moeten komen, en het schijnt dat ze op verplaatsing minder presteren.
Dat is nu eens echt onzin , de aanhang van Beveren is gek op hun afrikaantjes, en de afrikaantjes zijn gek op de aanhang van Beveren , meer nog, na de periode waar ze héél diep in de financiele problemen zaten en er maar een handjevol toeschouwers overbleven komen de supporters nu terug in grote getale naar de Freethiel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beveren speelt altijd op verplaatsing.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of Beveren de schade beperkt weet te houden thuis tegen Benfica, als tweede duel naast Dinamo Zagreb - Heerenveen.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:33 schreef anoukforza het volgende:
Hoezo zou het over en uit moeten zijn als Beveren over en out is??
Gewoon ff winnen van Beveren over 2 weekjes:)
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Benfiica en Zagreb zijn hierdoor zeker geplaatst, dus als Stuttgart tegen het dus al geplaatste Zagreb punten pakt (en dat zal wel) is het over en out voor Heereveen , zelfs als ze winnen van Beveren.
Even je huiswerk doen lieve Belg want dit klopt niet.quote:Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Benfiica en Zagreb zijn hierdoor zeker geplaatst, dus als Stuttgart tegen het dus al geplaatste Zagreb punten pakt (en dat zal wel) is het over en out voor Heereveen , zelfs als ze winnen van Beveren.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Even je huiswerk doen lieve Belg want dit klopt niet.
quote:Op donderdag 2 december 2004 22:59 schreef Suijk het volgende:
Toch netjes, alles nog in eigen hand. Nu maar hopen dat Beveren het niet opeens op hun heupen krijgen in de laatste wedstrijd.
Wie is Kaiper precies?quote:Op maandag 13 december 2004 14:22 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Beveren kon eergisteren enkele geblesseerde spelers recupereren en won vlot met 4-1 van Westerlo.
Woensdag zou ook Kaiper na een lange blessure zijn "return" bij de basisploeg maken. Ik hoop heel erg voor Heereveen dat die nog niet in vorm zit ...
Zou nog wel eens een leuke wedstrijd om te zien kunnen worden , denk ik
Ik ook niet, nog even checken of het echt live komt trouwens.quote:Op maandag 13 december 2004 15:09 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Hallo!!![]()
nog 2 nachies inderdaad, en ik heb geen kaart![]()
![]()
![]()
Spits uit - uiteraard - Ivoorkust, die vorig seizoen clubtopscorer was bij Beveren.quote:
Terrible toch! Heerenveen gaat hopelijk geschiedenis schrijven dmv Europees te overwinteren en SCH en Anoukforza zijn er niet bij. Dat kan niet! Dus, stadion bestromen?quote:Op maandag 13 december 2004 15:14 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook niet, nog even checken of het echt live komt trouwens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |