ja, wie niet ??quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar is het een versterking/aanwinst voor PSV?
Als je daar geen mirakels van verwacht is dat iemand die wellicht kan uitgroeien tot een hele goeie bij een ploeg als PSV , want hij heeft talent genoeg , die jongen kan bijna alles met een bal maar moet ook nog vaak leren wanneer je nuttig kunt spelen , vaak gaat hij nog een man teveel proberen te dribbelen, teveel zijn eigen kans of vergeet hij te verdedigen ...quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 16:35 schreef Dylan Dog het volgende:
Maar is het een versterking/aanwinst voor PSV?
Ha, het zijn net degenen die dat denken die vaak een pak slaag krijgen van Beveren.quote:Op vrijdag 22 oktober 2004 08:36 schreef DIGGER het volgende:
Moet Heerenveen ook makkelijk van kunnen winnen.
panorama-foto waar weinig op te zien isquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:41 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag even een fototje genomen. Laat even weten wat je er van vindt.
Klik is op het fotootje JMquote:Op zaterdag 23 oktober 2004 08:33 schreef just me het volgende:
[..]
panorama-foto waar weinig op te zien is
IS hier nou ook de finale of is dat in het stadion van Sporting?quote:Op zaterdag 23 oktober 2004 03:41 schreef Nood-kloon het volgende:
Ik heb afgelopen woensdag even een fototje genomen. Laat even weten wat je er van vindt.
[[url=http://img86.exs.cx/img86/5633/panorama3stadion-res.th.jpg]afbeelding][/URL]
Zoals ik al eens ergens zei (ik denk zelfs in dit topic), als je Beveren laat doen, kom je in de problemen, maar als je ze goed georganiseerd aanpakt, dan win je altijd.quote:Op donderdag 4 november 2004 21:23 schreef DoctorDemento het volgende:
Voor de aanvang van de poulerondes had ik er toch nog hoop in dat Beveren wel eens een paar keer ging verrassen. Nu kan dat nog altijd maar dan moet er wel veel veranderen want wat was dit weer zwak zeg.
Zijn ze ook niet echt, maar Stuttgart is natuurlijk gewoon een prima team.quote:Op vrijdag 5 november 2004 09:24 schreef -Vaduz- het volgende:
En gisteren kwam er dus aan het licht dat Benfica geen topploeg is, je zag het al in de wedstrijd van Heerenveen.
puntje is evt genoeg aangezien ik Heerenveen hoger inschat dan die Ivoriaantjes van Beverenquote:Op vrijdag 26 november 2004 08:30 schreef DIGGER het volgende:
Nette zege van Heerenveen, wordt een spannende poule zo, met zeker redelijk goeie mogelijkheden om verder te komen voor de Friezen.
Als je van de nr4 van Duitsland kan winnen kan je zeker van de nummer 11 van Belgie winnenquote:Op vrijdag 26 november 2004 15:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
puntje is evt genoeg aangezien ik Heerenveen hoger inschat dan die Ivoriaantjes van Beveren
Alleen is voetbal nu meestal niet zo logisch hé ...quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:48 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Als je van de nr4 van Duitsland kan winnen kan je zeker van de nummer 11 van Belgie winnen
Op verplaatsing presteren ze inderdaad vaak minder, thuis op hun eigen veldje kunnen ze met hun enthousiaste aanhang vaak de "groten" kloppen. (want vergis je niet, ook tegen Stuttgart hebben ze eigenlijk heel goed gespeeld, maar alleen ging bij hen de bal er maar niet in en was bij Stuttgart elke kans raak) , maar ik denk dat ze zeker op verplaatsing in het koude heereveen weinig kans maken. Vooral als het dan nog eens moest sneeuwen ofzo. ( je moet rekenen , de 5 a 8 spelers die deze zomer toekwamen in Beveren hebben nog nooit sneeuw, zo'n mist als gisteren of vrieskoude gezien hé)quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef MaxPower het volgende:
Tot nu toe laat Beveren het in Europa in ieder geval niet zien. Voordeel voor ons is dat ze naar Heerenveen toe moeten komen, en het schijnt dat ze op verplaatsing minder presteren.
Wehehehe, lijkt me wel raar als je het nog nooit gezien heb en dan ineens in de sneeuw moet voetballenquote:Op vrijdag 26 november 2004 16:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
... maar ik denk dat ze zeker op verplaatsing in het koude heereveen weinig kans maken. Vooral als het dan nog eens moest sneeuwen ofzo. ( je moet rekenen , de 5 a 8 spelers die deze zomer toekwamen in Beveren hebben nog nooit sneeuw, zo'n mist als gisteren of vrieskoude gezien hé)
Vorig seizoen stonden ze op een gegeven moment zelfs midden de winter met nylonkousen , handschoenen , dikke truien en mutsen aan op het veld ...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:10 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wehehehe, lijkt me wel raar als je het nog nooit gezien heb en dan ineens in de sneeuw moet voetballen.
Geef ze eens ongelijk!quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig seizoen stonden ze op een gegeven moment zelfs midden de winter met nylonkousen , handschoenen , dikke truien en mutsen aan op het veld ...![]()
Maar vorig seizoen speelde daar ook nog een Letse international bij die ploeg (Stephanovs) , en dat maakte het wel een gewéldig grappg zicht. Die volledige ploeg dik ingepakt terwijl Stephanovs daar gewoon in zijn korte mouwen op het veld liep ...quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:25 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Geef ze eens ongelijk!
Je beschrijft een gemiddelde mid-winterse training van ons bier-elftal.
maar we trainen wel!
Tja, dat is dan weer het nadeel van zo'n grappig exotisch experiment.quote:Op vrijdag 26 november 2004 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Vorig seizoen stonden ze op een gegeven moment zelfs midden de winter met nylonkousen , handschoenen , dikke truien en mutsen aan op het veld ...![]()
Beveren speelt altijd op verplaatsing.quote:Op vrijdag 26 november 2004 15:58 schreef MaxPower het volgende:
Tot nu toe laat Beveren het in Europa in ieder geval niet zien. Voordeel voor ons is dat ze naar Heerenveen toe moeten komen, en het schijnt dat ze op verplaatsing minder presteren.
Dat is nu eens echt onzin , de aanhang van Beveren is gek op hun afrikaantjes, en de afrikaantjes zijn gek op de aanhang van Beveren , meer nog, na de periode waar ze héél diep in de financiele problemen zaten en er maar een handjevol toeschouwers overbleven komen de supporters nu terug in grote getale naar de Freethiel.quote:Op vrijdag 26 november 2004 19:01 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Beveren speelt altijd op verplaatsing.
quote:Op donderdag 2 december 2004 19:28 schreef methodmich het volgende:
Benieuwd of Beveren de schade beperkt weet te houden thuis tegen Benfica, als tweede duel naast Dinamo Zagreb - Heerenveen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |