Deze wedstrijd begint aansluitend aan Feyenoord. Om 22:15 Nederlandse tijd is de aftrap..quote:Op zondag 17 oktober 2004 16:19 schreef methodmich het volgende:
Ik hoop dat deze op televisie komt. Ben geen Benfica-fan natuurlijk, als Porto-aanhanger. Dus Heerenveen moet wel winnen. Maar gewoon leuk om Benfica op TV te zien.
Goede voorhoede hebben ze.
Mooi,kan ik nog de 2e helft zien als ik uit Rotterdam terug komquote:Op zondag 17 oktober 2004 18:13 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Deze wedstrijd begint aansluitend aan Feyenoord. Om 22:15 Nederlandse tijd is de aftrap..
quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:27 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi,kan ik nog de 2e helft zien als ik uit Rotterdam terug kom
Dacht het niet.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:30 schreef Erasmusch het volgende:
[..]dan hoor je in de pub te zitten
Waarschijnlijk al op de woensdag,onze wedstrijddag.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:36 schreef Erasmusch het volgende:
Dus je loopt de NUFC en Boro supporters tegen het lijf op het Atheense vliegveld?
Toch vind ik dat je dan net zo goed kan thuisblijven, je komt toch niet voor het voetbal?
Ohja tuurlijk, haalde ff wat data door mekaar. Goede planning van de UEFA.quote:Op zondag 17 oktober 2004 18:38 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Waarschijnlijk al op de woensdag,onze wedstrijddag.
Meestal komen de Engelsen een dag voor de wedstrijd al aan
quote:Op zondag 17 oktober 2004 20:17 schreef tong80 het volgende:
Wat nou puntje jullie hebben net van de beste club van europa gewonnen.
22 zeggen we danquote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:26 schreef popolon het volgende:
Komt 't live ?
-edit
Aha, vanaf 10.15 live op 2.
Ik ben aan het oefenen joh: PM dus.quote:Op donderdag 21 oktober 2004 17:29 schreef SCH het volgende:
[..]
22 zeggen we dan![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |