Hij is veranderd, alleen dat plaatje van het mail-adres klopt zeker niet?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:41 schreef DutchTrain het volgende:
HuHu, hier staat de nieuwe OP, iets korter en met alle nieuwe bewoners enzo...
Oké, maar ik bedoel dat je het adres niet ziet, omdat je er eerst op moet klikken voordat je een plaatje krijgt met het adres. Is het niet beter om dat plaatje gewoon weer te geven?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:45 schreef DutchTrain het volgende:
beetje saai zo zonder plaatjes, maar wel wat sneller. Plaatje mailadres klopt wel, die gaat naar Mien-Moeke.
Is goed, met plaatjes is ook leuker denk ik.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:49 schreef DutchTrain het volgende:
dat kan door de [ url ] [/ url ] tag te vervangen door een [ img ] [ /img ] (zonder spaties) of download even het bestandje, dan heb je alle plaatjes ook er weer in.
*meldt (wil volgende keer ook De Dertien Dwaze Dagen organiseren in de FOK!Mallquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:52 schreef BlackDraco het volgende:De OP is weer mooi zoals vanouds, nog mensen die een cursus "Hoe wordt ik dorpsgek" willen? Meld u NU aan. De vroeger de gekte begint, de mooier men het vind
OP wordt nog even aangepast... werkt nog niet zoals die hoort te werken...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:52 schreef HuHu het volgende:
[..]
Is goed, met plaatjes is ook leuker denk ik.
M'n 1e leerlingquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:53 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
*meldt (wil volgende keer ook De Dertien Dwaze Dagen organiseren in de FOK!Mall
* HuHu meldt zich ook aan. Een beetje gekte/vrolijkheid is nooit mis.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:52 schreef BlackDraco het volgende:De OP is weer mooi zoals vanouds, nog mensen die een cursus "Hoe wordt ik dorpsgek" willen? Meld u NU aan. De vroeger de gekte begint, de mooier men het vind
mogen het ook 10 tramwielen zijn waar de tandwielen aan vastzitten?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:59 schreef BlackDraco het volgende:
M'n 1e leerlingWelkom, de 1e 5 krijgen 50% korting op het lesgeld. Dit bedraagd 20 winkelwagenwieltjes waar nog een gedeelte van de stangen aan zit!! Dit sinds ik benbegonnen deze te sparen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:05 schreef DutchTrain het volgende:
HuHu, hier staat de nieuwe OP. Iets korter en met alle nieuwe bewoners enzo... nu is ie wel goed...
De trein rijdt langs TweakVille, GoTVille, EliteVilledan langs SGOP CS over de heuvels en door de groene dalen richting het centraal station van FOK!Ville. Je kan er ook komen met Transcavia Airlines of per boot vanuit Midden Amerika, de belangrijkste handelspartner van FOK!Ville HighTimez.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:07 schreef TallMan het volgende:
Zeg, als ik op bezoek wil komen, vanuit waar kan ik dan het beste de trein nemen ?
thanx & done! ook weer eens de zoek en vervang optie van notepad kunnen gebruikenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:10 schreef HuHu het volgende:Fixed. Alleen bij het mail-adres moet je nog even een ']' weghalen. Anders doet ie het niet.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:13 schreef Xlarge het volgende:
deel 6 alweer ,
goedemorgen
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:14 schreef HuHu het volgende:
[..]De burgemeester is er
Maar natuurlijk, wielen zijn wielen zolang er maar wat bij aan zitquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
mogen het ook 10 tramwielen zijn waar de tandwielen aan vastzitten?
die zin blijft schitterendquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:20 schreef DutchTrain het volgende:
FOK!VilleTransport benadrukt dat het aaien en voeren van cavia's van Transvacia Airlines tijdens de vluchtfase niet is toegestaan.
Aangenomenquote:
Tofquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:20 schreef DutchTrain het volgende:
* ticket geeft aan Tallman
[afbeelding]
FOK!VilleTransport benadrukt dat het aaien en voeren van cavia's van Transvacia Airlines tijdens de vluchtfase niet is toegestaan.
Let wel: dit geldt ook als het vliegtuig geland is en nog niet aan de gate is gearriveerd: u herkent dit aan het oplichtende 'cavia vast' symbool boven uw stoel.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:26 schreef Xlarge het volgende:
die zin blijft schitterend
* maakt opdracht 1quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:29 schreef BlackDraco het volgende:
Taak 1: Verzamel zoveel mogelijk troep waar je niks aan hebt en verkondig voorbijgangers wat je ermee wil gaan doen
er stond:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:39 schreef BlackDraco het volgende:
NetjesWeet je ook al welke onderdelen je bij je reparatie gaat gebruiken? Je bent namelijk iig niet 2 plees nodig daarvoor
dus ik denk niet dat ik het nodig heb...quote:]Verzamel zoveel mogelijk troep waar je niks aan hebt en verkondig voorbijgangers wat je ermee wil gaan doen
Daarna gaan we eens even je knipperlicht makenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:44 schreef DutchTrain het volgende:
ja ik bedoel wat je begrijpt...
dat piepschuim werkt goed als isolatie en met dat karton kan ik een zwerver omkopen en zo'n wc-pot zit wel lekker tijdens het werk
* hoort een zoemer en begrijpt dat het einde van de cursus nabij is en er weer een rondje met de tram gereden moet worden
quote:Dorpspomp in FOK!Ville spuit water
In dorpje FOK!Ville keert de dorpspomp terug op de Markt. Een dag per jaar zal de pomp water in plaats van bier produceren. De plannen voor de bierpomp zijn ver gevorderd. De pomp moet deel uitmaken van een nieuw kunstwerk, namelijk een fontein in carnavaleske sfeer. Dit werd maandag bevestigd door een woordvoerder van de gemeente.
De dorpsbewoners moeten het hele jaar door bier kunnen tappen van de dorpspomp. Gekke Maondaag, de laatste maandag van januari, is een uitzondering. Dan loopt FOK!Ville alvast vooruit op het naderende carnaval en is heel het dorp verkleed en aan het water. Er zal dan ook toepasselijk water uit de dorpspomp komen. Wel staat er iemand die het water zal verkopen. "Het is niet de bedoeling dat iedereen ongelimiteerd zijn dorst aan de bierpomp gaat lessen", waarschuwt de woordvoerder van de gemeente.
* Twinky is verbaasd maar zeer vereerd. ze is lekker beter dan p-etr-aquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 09:35 schreef HuHu het volgende:
Miss Fok!Ville: twinky Ivm liev en tov zijn
hooootel Fumblable!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:14 schreef TallMan het volgende:
iemand nog een logeerbed over ?
wil je in mijn hotelletje werken?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:28 schreef Fwnk het volgende:
Ik kan wel jullie computers repareren en verkopen
goed idee! wil je ook een computerwinkel in het winkelcentrum?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:28 schreef Fwnk het volgende:
Ik kan wel jullie computers repareren en verkopen
nuquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:03 schreef Twinky het volgende:
ik zal nog een keer een mooie foto sturen
is dat een babyphone rechts ?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:55 schreef Twinky het volgende:
[..]
nuwel een best wel oude maar deze lijkt nog wel..
[afbeelding]
Ik vraag me eerder af waarom dat blad daar ligt met die PotC-dvd-front eropquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:29 schreef Xlarge het volgende:
[..]
is dat een babyphone rechts ?
Wat de Fok! ik was nog niet eens in dit topic of ik wordt alweer gebashedquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:21 schreef Twinky het volgende:
* muurjunky slaat emjay. ik wil een callboy!
jup. het is de 14e foto gemaakt door mijn oppaskindje terwijl haar broertje nog lag te slapen. de anderen zijn van het plafond, mijn voeten, enzovoort. vandaar dat ik niet meer lachte maar hij is toch wel leukquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:29 schreef Xlarge het volgende:
[..]
is dat een babyphone rechts ?
excuus.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:00 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Wat de Fok! ik was nog niet eens in dit topic of ik wordt alweer gebashed
Sla de volgende keer de goede
Hoi allemaal![]()
Ik doe nooit wat, behalve wat bidden en mediteren in mijn tempel en wat biertjes drinken en altijd is het weer mijn schuldquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:16 schreef Twinky het volgende:
[..]
excuus.
* muurjunky slaat dutchtrain! ik wil een callboy!
*FOK!VilleTransport benadrukt dat geweld in voertuigen of jegens het personeel van FOK!Ville Transport niet wordt getolereerd en resulteert in een onvoorwaardelijke ontzegging van de toegang tot de voertuigen en gebouwen van FOK!VilleTransport.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:16 schreef Twinky het volgende:
Twinky slaat dutchtrain! ik wil een callboy!
And let Californy-aye know why they call mequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:16 schreef Twinky het volgende:
[..]
excuus.
* muurjunky slaat dutchtrain! ik wil een callboy!
* Twinky heeft er spijt vanquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
*FOK!VilleTransport benadrukt dat geweld in voertuigen of jegens het personeel van FOK!Ville Transport niet wordt getolereerd en resulteert in een onvoorwaardelijke ontzegging van de toegang tot de voertuigen en gebouwen van FOK!VilleTransport.
* geeft Twinky aan bij Cliff Eastwoord en belt haar grote zus
* hoopt dat Twinky naar het reclasseringskamp van Punkgirl gaat
* stelt voor dat Paddy voortaan Miss FOK!Ville is
* bedenkt dat hij Twinky ook een telefoon had kunnen verkopen
ik ben niet goedkoop hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:48 schreef Twinky het volgende:
oh, op zo'n manier. ik wil een callboy voor in m'n hotelzoiets als een callgirl
is eten en een kamer genoeg? je moet ook administratief werk doen (secretaresse zijn)quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:51 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
ik ben niet goedkoop hoor![]()
wauwquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:57 schreef muurjunky het volgende:De goden hebben het je vergeven Twinky
Tofquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:52 schreef Twinky het volgende:
[..]
is eten en een kamer genoeg? je moet ook administratief werk doen (secretaresse zijn)
dj-en, achter de bar hangen en stofzuigen en bedden opmaken
en dan mag je ook af en toe callboy zijn
bij mij ofzoben tenslotte miss FOK!ville (toch?)
Euhquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:58 schreef Twinky het volgende:
[..]
wauw
/ steekt tong uit naar paddy. ging de miss FOK!ville benoeming toch net eventjes aan je neus voorbij
Ziekenhuis staat op de kaart, huisje aan het strand nog niet, want dat stuk ontbreekt op de kaart. Maar ik breng je wel elke dag met de helicopter van huis naar werk zolang er nog geen tramverbinding is.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:53 schreef paddy het volgende:
Kan iemand mij de weg wijzen naar mijn huis![]()
En waar is mijn ziekenhuis?
Er zou voor gezorgd worden, maar of het is vergeten, of ik kan het niet vinden.
Als het vergeten is ga ik nog maar een paar weken naar een bepaald eiland![]()
Kan iemand mij dit vertellen?![]()
Dank je jijj bent echt een lieverd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:02 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ziekenhuis staat op de kaart, huisje aan het strand nog niet, want dat stuk ontbreekt op de kaart. Maar ik breng je wel elke dag met de helicopter van huis naar werk zolang er nog geen tramverbinding is.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:07 schreef paddy het volgende:
Dank je jijj bent echt een lieverd!
Ik ga morgen meteen aan de slag, maar wou wel op tijd beginnen.
Waar/hoe laat?![]()
Ik begon me al een beetje af te vragen of jullie überhaupt wel een arts wilden hebben.
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:14 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
![]()
natuurlijk willen wij een arts, een ongeluk (met een tram) zit in een klein hoekje
Deze vervoermiddelen staan nu tot je beschikking:
[afbeelding]
ik haal je morgen om 6.30 op!
Je mag een nummertje uitzoeken waar je winkel mag komen:quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:21 schreef Fwnk het volgende:
JAAA!
Een eigen winkel!
Voor huisvesting moet je bij de burgemeester en Houten Hendrik zijn. Zoek maar vast een plekje op de kaart uit.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:28 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je mag een nummertje uitzoeken waar je winkel mag komen:
[afbeelding]
Winkel nr:
01: Eigenaar: Dutchtrain ---> FOK!VilleTransportShop, voor kaartverkoop en reisinformatie, minaturen en bouwpakketten van bussen en trams en de aanvraag voor speciaal vervoer
02: Eigenaar: renz0r ---> Fok!Ville ServiceShop, voor bestellingen voor zowel binnen als buitenland, alles kan ik voor je importeren!
03:
04:
05:
06: Fwnk Computers, audio, video en telecom
07:
08:
09: Reli-shop, eigenaar EmJay
10:
11:
12:
14:
15: boekwinkel eigenaar: Krakkemieke
16: slagerij eigenaar: Langolier
18:
20:
22: pizzeria eigenaar:p-etr-a
Hij is mooi zo mooi dezequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 22:15 schreef muurjunky het volgende:
Gebed wat later:
HO!
Mesmerised by the sheer variety of perceptions,
which are like the illusory reflections
of the moon in water,
Beings wander endlessly astray
in samsara's vicious cycle.
In order that they may find comfort and ease
in the all -pervading luminosity
of the true nature of their minds,
I generate the immeasurable love,
compassion, joy and equanimity
of the awakened mind,
the heart of bodhicitta.
And a man said, Speak to us of Self-Knowledge.
And he answered, saying:
Your hearts know in silence the secrets of the days and the nights.
But your ears thirst for the sound of your heart's knowledge.
You would know in words that
which you have always known in thought.
You would touch with your fingers the naked body of your dreams.
And it is well you should.
The hidden well-spring of your soul must needs
rise and run murmuring to the sea;
And the treasure of your infinite depths
would be revealed to your eyes.
But let there be no scales to weigh your unknown treasure;
And seek not the depths of your knowledge
with staff or sounding line.
For self is a sea boundless and measureless.
Say not, "I have found the truth"
but rather, "I have found a truth."
Say not, "I have found the path of the soul."
Say rather, "I have met the soul walking upon my path."
For the soul walks upon all paths.
The soul walks not upon a line, neither does it grow like a reed.
The soul unfolds itself, like a lotus of countless petals.
Sorry DT verslapenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 08:33 schreef DutchTrain het volgende:
* vliegt nog een rondje met zijn helicopter over het stadhuis
[afbeelding]
Hoi paddyquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:04 schreef paddy het volgende:
Is ie nu boos?Ik kan mij toch een keer verslapen
![]()
Hoi Fwnkquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:14 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Hoi paddy![]()
Ik ga nu de winkel inrichten!
doeiii
ben je ziek?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:16 schreef paddy het volgende:
[..]
Hoi FwnkLeuk dat je er ook bij komt.
Lopend naar ziekenhuis.![]()
Niet boos, alleen een beetje telerugesteldquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:04 schreef paddy het volgende:
Is ie nu boos?Ik kan mij toch een keer verslapen
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:17 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Niet boos, alleen een beetje telerugesteldLaat het de burgemeester maar niet horen!
Nou ja, stap maar snel in, dan ik ik daarna weer verder met de tram besturen, zodat iedereen nog een beetje op tijd zijn/haar werk is.
En lopen naar je werk... met de Chirmaniak en de FOK!Viller in de buurt zal ik dat niet doen.
Wow jij weet wel van aanpakken zeg!!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:23 schreef Fwnk het volgende:
[afbeelding]
Hulp kan ik ook gebruiken, ik moet mensen doorsturen naar andere ziekenhuizen, omdat ik veel te weinig verplegend personeel hebquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:28 schreef Fwnk het volgende:
Ja, maar ik ben nog bezig met de telefoon-kant.
Ik kan nog wel hulp gebruiken! het is een enorme bende hier dus.
Ik kan wel wat dingen automatiseren!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:47 schreef paddy het volgende:
[..]
Hulp kan ik ook gebruiken, ik moet mensen doorsturen naar andere ziekenhuizen, omdat ik veel te weinig verplegend personeel heb![]()
Graag, maar er moeten nu eerst inkomsten zijn, voordat er uitgaven worden gedaan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:52 schreef Fwnk het volgende:
[..]
Ik kan wel wat dingen automatiseren!
Hai ik ben blij dat het weer goed met je gaat!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:55 schreef muurjunky het volgende:Ik kom net van het ziekenhuis, bedankt paddy, voor de chirurgie
vandaag een dagje thuis blijven
Das goedquote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:56 schreef paddy het volgende:
[..]
Graag, maar er moeten nu eerst inkomsten zijn, voordat er uitgaven worden gedaan.
Zal binnenkort zeker van je diensten gebruik maken![]()
When my time has comequote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:57 schreef paddy het volgende:
[..]
Hai ik ben blij dat het weer goed met je gaat!
Kun je weer verder met je gedichten (Ik vond de laatste een echte topper)![]()
![]()
Paddy zegt! ga hier iets mee doen!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 09:59 schreef muurjunky het volgende:
[..]
When my time has come
and impermanence and death have caught up with me,
When the breath ceases, and the body and mind go their separate ways,
May I not experience delusion, attachment, and clinging,
But remain in the natural state of ultimate reality.
![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:21 schreef Shark.Bait het volgende:
Hee, een reeks
/ zwerft een beetje door ut durpke
Je bedoeld Fok!Dance. Die heb ik een paar topics geleden al gebouwt. Echt een gave tent en veilig, want Petra A de Vries zit in de beveiliging.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:46 schreef Fwnk het volgende:
Wanneer is de Fok!Discotheek geopend?
Dan kom ik wel effe een biertje halen en dansen!
Dan kan ik me veilig voelenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:50 schreef HuHu het volgende:
[..]
Je bedoeld Fok!Dance. Die heb ik een paar topics geleden al gebouwt. Echt een gave tent en veilig, want Petra A de Vries zit in de beveiliging.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:25 schreef Fwnk het volgende:
Zo, pauze voorbij, ik ga verder met de arbeid
Paddy heb je zin om vanmiddag te gaan lunchen?
Euh ik vind je lief hoor, maar eet mijn luch tijdens het werk opquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:55 schreef Fwnk het volgende:
[..]
*kijkt op teletekstarchiefquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:42 schreef muurjunky het volgende:Zou er iets gebeurt zijn
Misschien kan Peter A. de Vries haar creditcards natrekken om te weten of er iets met haar is
Uit subtitel van Biancavia....quote:Mededeling: Van 22 september t/m 29 september 2004 lig ik in Kusacavia in een hangmat.
Tja, ik ga ervoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 11:27 schreef DutchTrain het volgende:
@ paddy & Fwnk
[afbeelding]
* vraagt zich af of er voor de ziekenzorg ook geen cavia's genetisch te manipuleren zijn (zoals de piloten van Transcavia Airlines) en bedenkt nu dat Biancavia niet meer teruggekeerd is uit Kusacavia...
er is nog plaats in het stadhuisquote:Op woensdag 6 oktober 2004 10:35 schreef renz0r het volgende:
Woesj je moet echt naar de discotheek van Fok!ville gaan. Echt lekkere meiden
* Xlarge heeft er 1 gescoort
foto (was haar spannendste zij ze):
[afbeelding]
Naam: Kristel van der Leegte
Leeftijd: 19 jaar
Woonplaats: 3 steden verderop en ze wilt naar Fok!ville komen in de toekomst(ja mannen, ze komt dat zij MIJ wonen
)
dames en heren, jongens en meisjes. Na vele solisitatierondes en gezwoeg en gezweet deel ik u trots mede dat The_Langolier een vaste aanstelling in hotel fumblable heeft gekregen als barkeeper, dj, kamerjongetje, ontvangsthalbaliejongetje en callboy. Hij krijgt hiervoor een mooie kamer in het privegedeelte van het hotel waar ook ondergetekende verblijft, en eten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:01 schreef The_Langolier het volgende:
[..]
Tof
![]()
zullen we een relatie beginnen? dan krijgen we de mooiste baby's van heel FOK!ville!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:25 schreef HuHu het volgende:
Hoi Twinky, de nieuwe Miss Fok!Ville. Ik ben Mr. Fok!Ville.
tot die tijd mag je best in...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:25 schreef Fwnk het volgende:
Xlarge, mag ik ook in Fok!ville wonen? ik heb al een winkel maar geen huis
welcome back! dat wordt lezen dan!quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:16 schreef SwiffMeister het volgende:
Ik ben weer terug van mijn "vakantie" en heb geen idee van wat er de afgelopen 3 topics is gebeurt.
het is vrij voor iedereenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:25 schreef Fwnk het volgende:
Xlarge, mag ik ook in Fok!ville wonen? ik heb al een winkel maar geen huis
Ja, maar die grootheidswaanzin moet niet de spuitgaten uit lopen, anders moet hij zelf toch maar eens denken aan opname denkt er aan hoe goed het vroeger toen je als arts de patiënten nog kon dwingen. Nu hebben ze zelf veel te veel te vertellen Ik ben keurig op tijd, dus kom maar halen.Ik heb ze net bij de bestelling gekregen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:45 schreef DutchTrain het volgende:
Paddy, heb jij wat pilletjes tegen de grootheidswaanzin van EmJay? Ik kom ze met spoed halen met de helicopter!
Hallo!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:48 schreef muurjunky het volgende:
Goedemorgen vriendjes en vriendinnetjes
vandaag weer een mooie dag voor Fok!ville
Morgen pas.. maar ik heb nu een nieuwe radio nodigquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:26 schreef Fwnk het volgende:
Hallo!
Ik ga mijn winkel morgen openen
Jullie zijn allemaal welkom!
Is goed, zullen we vanavond uit eten gaan om elkaar nader te leren kennen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 17:40 schreef Twinky het volgende:
zullen we een relatie beginnen? dan krijgen we de mooiste baby's van heel FOK!ville!
Ik heb nu wel een openingsaanbieding, als je vanmiddag langskomt mag je em meenemenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Morgen pas.. maar ik heb nu een nieuwe radio nodig
[afbeelding]
Ìk had allang gestemd hoor (zelfs op jouquote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:09 schreef Xlarge het volgende:
Usert van de maand September ; stembussen open !
mag ik de mede-fok!ville bewoners erop wijzen dat ik in de running bent voor user van de maand september , en dat u hier uw stem kunt uitbrengen
mijn laatste geld opquote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:49 schreef muurjunky het volgende:
[..]
Ìk had allang gestemd hoor (zelfs op jou) maar nu wil ik natuurlijk er wel iets voor terug
Ik wil een pizza
* Xlarge gaat pizza halen met geld van Xlarge
Maar de Pizza was lekkerquote:Op donderdag 7 oktober 2004 18:11 schreef Xlarge het volgende:
[..]
mijn laatste geld op
ja! kom maar eten in m'n hotelletjequote:Op donderdag 7 oktober 2004 11:45 schreef HuHu het volgende:
[..]
Is goed, zullen we vanavond uit eten gaan om elkaar nader te leren kennen?
* HuHu loopt naar Twinky en belt aan.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja! kom maar eten in m'n hotelletjelekker prive in het prive gedeelte. er zijn toch niet zoveel gasten en m'n callboy laten we wel even stofzuigen...
Hoi twink en Huhuquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:59 schreef Twinky het volgende:
[..]
ja! kom maar eten in m'n hotelletjelekker prive in het prive gedeelte. er zijn toch niet zoveel gasten en m'n callboy laten we wel even stofzuigen...
...bijna het motto van FOK!Villequote:If you let go completely, you will know complete peace and freedom.
Your struggles with the world
will have come to an end.
Je overtreft jezelf weer eens muurjunky.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:12 schreef muurjunky het volgende:
Gebed:
Today, like every other day,
we wake up empty and frightened.
Don't open the door to the study and begin reading.
Take down a musical instrument.
Let the beauty we love be what we do.
There are hundreds of ways to kneel and kiss the ground.
Do everything with a mind that lets go.
Do not expect any praise or reward.
If you let go a little, you will have a little peace.
If you let go a lot, you will have a lot of peace.
If you let go completely, you will know complete peace and freedom.
Your struggles with the world
will have come to an end.
hallo , stemmen aub...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 14:09 schreef Xlarge het volgende:
Usert van de maand September ; stembussen open !
mag ik de mede-fok!ville bewoners erop wijzen dat ik in de running bent voor user van de maand september , en dat u hier uw stem kunt uitbrengen
Alleen als jij op mij stemtquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:49 schreef Xlarge het volgende:
[..]
hallo , stemmen aub...![]()
bedankt BDquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 07:58 schreef BlackDraco het volgende:
[..]
Alleen als jij op mij stemt
*luidruchtig met z'n winkelwagen rammelend door de straten loopt en iedereen wakker maakt met het kabaal*
is het goed als ik je eens vervang? ik ben er al een aan het maken in m'n hoofd. dan doe ik het after middag gebed en tevens avond gebedquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:05 schreef muurjunky het volgende:
Hallozit op school nu
![]()
en vanavond ben ik er niet, dus misschien komt er nog later op de middag een gebed
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:05 schreef Twinky het volgende:
komt -ie dan:
Life is a journey
A path full of guesses
you never know
what will be before you
what is behind you
is gone and will never return
Life is a journey
for some of us a deadendstreet
for others like a road full of roses
they seem beautiful
but if you don't take care
it stings
and sometimes life
is like a highway
you're heading forward
driving as fast as you can
but still passed by and left behind
by others who are faster
live your dream and follow your path...
life is a journey
Het is een beetje stil hier hequote:Op zaterdag 9 oktober 2004 11:07 schreef dingendoener het volgende:
gek toch dat zo'n fokville dan binnen een paar dagen al weer helemaal niet leuk is
ja, erg stil, te stil bijna, het is de stilte voor de stormquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:33 schreef paddy het volgende:
[..]
Het is een beetje stil hier he![]()
Daar zit ik al even op te wachtenquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:41 schreef muurjunky het volgende:
[..]
ja, erg stil, te stil bijna, het is de stilte voor de storm![]()
Kom maar naar beneden hoor wij zijn er nuquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 15:42 schreef DutchTrain het volgende:
* vliegt wat rond met een helicopter om wat lawaai te maken tegen de stilte
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:33 schreef DutchTrain het volgende:
hoe was je date met Twinky?
Jaaa, jullie willen de details zeker weten hé? Nou, het was zeer gezellig, we hebben lekker gegeten, zijn naar de bios geweest. Samengevat een zeer geslaagd avondje. Voor herhaling vatbaar.quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:33 schreef DutchTrain het volgende:
hoe was je date met Twinky?
quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 16:01 schreef muurjunky het volgende:
* paddy mompelt en zingt mee met Dutchtrain
Ah een stelletje *leuk*quote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jaaa, jullie willen de details zeker weten hé? Nou, het was zeer gezellig, we hebben lekker gegeten, zijn naar de bios geweest. Samengevat een zeer geslaagd avondje. Voor herhaling vatbaar.
en nou hebben we verkeringquote:Op zaterdag 9 oktober 2004 17:01 schreef HuHu het volgende:
[..]
Jaaa, jullie willen de details zeker weten hé? Nou, het was zeer gezellig, we hebben lekker gegeten, zijn naar de bios geweest. Samengevat een zeer geslaagd avondje. Voor herhaling vatbaar.
hey liefiequote:Op maandag 11 oktober 2004 15:34 schreef HuHu het volgende:
Hoi honnepon
wat? alarm? help!quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:39 schreef DutchTrain het volgende:
* sluit ramen en deuren na het horen van een alarm
Schat, helaas, ik moet vanavond trainen.quote:Op maandag 11 oktober 2004 15:49 schreef Twinky het volgende:
[..]
hey liefieben je er vanavond weer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga nog ff een biertje drinken bij Paddys, wie komt ook?De wandelende spelvaut
Ook al? Verveel me een beetjequote:Op dinsdag 12 oktober 2004 10:57 schreef muurjunky het volgende:
Hallozit op school
Nee dat is een blokhutje man, de echte villa's staan 3 straten verder...quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 11:25 schreef Diovarus het volgende:
dit hier.
Wat is het dan een sekte?
kan ik hem nog inruilen voor een andere gele.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 12:14 schreef renz0r het volgende:
tja diovarus, de sleutels van de auto zaten gewoon al in het slot, daar heb je overheen gekeken.
De auto mag je hebben, dus zit de sleutel in de auto. Nu rijd jij al rond met een kapotte Lambo
I thank You God for most this amazingquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:01 schreef HuHu het volgende:
muurjunky, heb je nog een gebed voor het slapen gaan?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:32 schreef muurjunky het volgende:
Hi punkgirl
*laat het gereedschap vallen en rent naar het station om Punkgirl op te halen
helemaal vervallen, neimand zorgde er meer voorquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:34 schreef punkgirl het volgende:
[..]
![]()
![]()
M'n Favo Junky!!
![]()
![]()
hoe staat t met ut nonnenhuis?
hiquote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
*krakje timmert verbeten door*
Bedankt EmJay!
euhm.. ik heb een "scouby Doo" busje.. en er zijn 4 gewone busjes beschikbaar voor de nonnen in t nonnenhuis.. (staan onder in de garage)quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 22:42 schreef renz0r het volgende:
heeft iedereen een wagen?
Helaas heb ik niet meer de mogelijkheid om zeer veel op internet te gaan. Dus heb ik ook weinig tijd om door te brengen met het bijwerken van de OP, het regelen van drugs-toevoer en het smeden van illustere plannen.quote:bron: www.wat-gebeurd-er-nou-allemaal-in-fok!ville.nl
Mien-Moeke gestorven
Fok!Ville- De Fok!Viller electriciën/maffia-baas/dealer/coffeeshop houder/plannen-smeder/curler/triangelist/darter is gisteren bij een bedrijfsongeval om het leven gekomen.
Terwijl hij de electriciteit voor zijn hoofdkantoor aan het aanleggen was, brak er brand uit in de wiet-plantage die op de bovenverdieping gevestigd was. De brand is waarschijnlijk ontstaan door electrische kortsluiting.
Daar Dhr. Moeke volledig onder invloed was van de zojuist binnen gekomen p-etr-a-elfen-stof, dacht hij hoogstwaarschijnlijk dat de rookvorming een hallucinatie was.
Het volledige huis van Dhr. Moeke is afgebrand.
De stoffelijke overschotten van Dhr. Moeke zijn helaas niet terug gevonden.
Vermoed word dat deze door de wind zijn weg gewaaid.
* Twinky mist HuHu en is er vanavond alweer niet...quote:Op woensdag 13 oktober 2004 11:52 schreef HuHu het volgende:
* HuHu vertrekt naar de universiteit
gaat goed hoor, wanneer heb je weer eens tijd voor me?quote:Op woensdag 13 oktober 2004 21:08 schreef HuHu het volgende:
Hoi Twinky, schat, hoe gaat het met je?
Nu?quote:Op donderdag 14 oktober 2004 20:39 schreef Twinky het volgende:
[..]
gaat goed hoor, wanneer heb je weer eens tijd voor me?
Ik ben een tijdje weg geweest en ook ik vind het hier wel erg rustig.quote:Op dinsdag 12 oktober 2004 09:11 schreef BlackDraco het volgende:
Het begint veel te rustig te worden hier
wat is er gebeurt met al dat geklier?
Niemand meer op straat of in het dorp
of het café... op een afstand van een steenworp...
Hoi Huhuquote:Op donderdag 14 oktober 2004 15:31 schreef HuHu het volgende:
Waar is onze burgemeester eigenlijk?
* HuHu doet de X-Large lokroep
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 10:40 schreef Xlarge het volgende:
[..]
Hoi Huhu, ik ben inderdaad niet meer veel aanwezig, ik lurk nog wel eens mee .
quote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:10 schreef Twinky het volgende:
goedenavond!
*Twinky voelt zich de laaste tijd vaak eenzaam in FOK!ville
*Twinky gaat maar de kamers stofzuigen :'(
* HuHu denkt er hetzelfde overquote:Op vrijdag 15 oktober 2004 21:34 schreef Twinky het volgende:HuHu
*Twinky denkt dat er niet veel van stofzuigen zal komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |