En dat geloven wij?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 07:31 schreef Xilantof het volgende:
Architectuur is niet van mij!
ik herhaal, architectuur heb ik niet ingezonden
quote:Architectuur
Wat moeten we doen, pakken hagelslag fotograferen?quote:Productfotografie
Als ik dat had gewild was ik wel gaan schilderen.quote:Abstract
Interessant; veel mogelijkheden met dit onderwerp.quote:Communicatie
Sja..quote:Ontspanning
Wie verzint zoiets??quote:Fraai
Ook wel leuk!quote:Techniek
Erg breed, erg leuk, maar ook erg moeilijk..quote:Emotie
Erg leuk.. voor in december/januari.quote:Oud en Nieuw
Het afkraken van onderwerpen is ook niet echt nodig hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 10:57 schreef American_Nightmare het volgende:
Architectuur is echt niet van Xilantof. Hij heeft zelf aangegeven dat hij dat wel leuk zou vinden, maar anderen nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:59 schreef Xilantof het volgende:
nee, echt, Architectuur is niet van mij.
ik wil best melden welke 3 onderwerpen van mij zijn, maarweet niet of het mij in dank wordt afgenomen.
ik weet wel dat PdeHoog er met een beetje logisch nadenken wel achter kan komen....
ik ga vanmiddag wel ff stemmen.
tis lastig
Het lijkt mij ook niets, maar ach....als je speciaal op pad gaat weet je iig zeker dat je kans maakt op punten van Ymkequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:21 schreef American_Nightmare het volgende:
Mij maakt het niet uit welke onderwerpen van wie zijn hoor.. maar architectuur lijkt me dus echt niks aan. Krijg je waarschijnlijk een hoop archieffoto's van buitenlandse gebouwen die ooit tijdens een vakantie genomen zijn..
Jazekerquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Er is toch ergens een link naar een site van iemand die het allemaal netjes bij elkaar heeft gegooid?
*klikkerdeklik*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:52 schreef Offy het volgende:
[..]
Jazeker
http://offy.nl/fokfotowedstrijden/index.html
Borelius en ik zijn er druk mee bezig, maar hij is nog under construction
pssst...mevrouw Brighteyesquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:53 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
*klikkerdeklik*
Thanks,
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:56 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
pssst...mevrouw Brighteyes
Hier voor al uw (slow)chat-dingen rondom de wedstrijd
Fotowedstrijd september, stemmen enzo!
Precies laat maar zien die inzet voor de wedstrijd .quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niets, maar ach....als je speciaal op pad gaat weet je iig zeker dat je kans maakt op punten van Ymke
Niet gelijk zo bevooroordeeld zijn , misschien vind iedereen het wel gewoon een leuk onderwerp.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:37 schreef American_Nightmare het volgende:
Dat gaat toch niet gebeuren.. een hoop mensen stemmen nu architectuur omdat ze nog een foto hebben liggen van een of andere tempel uit Griekenland of weet ik wat..
Ik denk dat ik deze maand maar skip..
A_M bekijkt stiekem de tussenstandquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:40 schreef Ymke het volgende:
[..]
Niet gelijk zo bevooroordeeld zijn , misschien vind iedereen het wel gewoon een leuk onderwerp.
En je maakt toch een foto die jij mooi vindt ongeacht wat de rest doet???
(heb het nog nooit meegemaakt dat iemand al afhaakt voordat het onderwerp bekent is )
nee hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het lijkt mij ook niets, maar ach....als je speciaal op pad gaat weet je iig zeker dat je kans maakt op punten van Ymke
Ik heb Xilantof gevraagd om appels op het lijstje te zetten, maar hij wilde helaas nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:59 schreef Ymke het volgende:
(wel jammer dat appels er niet tussen staat)
tja , ik heb natuurlijk niet alles in de gatenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:27 schreef Re het volgende:
[..]
nee hoorze geeft ook punten aan archief foto's
Bij deze dan: wat een @!(#@&!%$#($(%-onderwerpen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 08:51 schreef Rewimo het volgende:
Hee, hij staat al 1,5 uur online en nog niemand die gezegd heeft: wat een !^%#^!#$^! onderwerpen
Ha eindelijkquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:50 schreef dawg het volgende:
[..]
Bij deze dan: wat een @!(#@&!%$#($(%-onderwerpen!
Je weet wel dat je Rewimo en Ouwesok entree moet betalen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:15 schreef B het volgende:
Ben der klaar voor heb gestemt me canon staat klaar en ik ga voor het eerst met de fokfotowedstrijd meedoen![]()
Entree laat zich vertalen als smeergeldquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:22 schreef Ymke het volgende:
[..]
Je weet wel dat je Rewimo en Ouwesok entree moet betalen?
Kom eens achter je pc vandaan en ga eens buiten naar gebouwen kijken... Het is duidelijk dat jij nog nooit serieus naar architectuur hebt gekeken...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Nee nou ja we zullen zien. Misschien valt het ook wel mee. Maar ik vind het persoonlijk een erg saai onderwerp.. Als je goed materiaal (fisheye lens bijv) hebt kun je er nog iets creatiefs van maken, maar als je alleen een point n shoot cam hebt dan denk ik niet dat je ver komt met zo'n onderwerp.
Nou ik heb er wel vanalles bij in mijn hoofd, weet alleen niet of het makkelijk te fotograferen is. Hevig gebarende mensen die met elkaar praten, een persoon die aanwijzingen geeft aan zijn hond, een huilende baby, mensen die met mobieltjes over straat lopen..en dan natuurlijk nog de communicatie middelen....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:21 schreef Ymke het volgende:
Ik kan me zo weinig voorstellen bij communicatie, weet niet waarom
ik snap heel goed de non-verbale communicatie , maar om dat nou in een leuke voor iedereen begrijpende foto om te zetten???quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:05 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Nou ik heb er wel vanalles bij in mijn hoofd, weet alleen niet of het makkelijk te fotograferen is. Hevig gebarende mensen die met elkaar praten, een persoon die aanwijzingen geeft aan zijn hond, een huilende baby, mensen die met mobieltjes over straat lopen..en dan natuurlijk nog de communicatie middelen....
Maar goed. Bij alle onderwerpen is het nog even op mijn hoofd krabben wat ik daar nou mee moet. Mijn Ideeën zijn vaak niet echt uitvoerbaar
joh!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:19 schreef PdeHoog het volgende:
dat heet "uitdaging" Ymke
En je hebt daar zo een hele maand voor
Echt waarquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:21 schreef Ymke het volgende:
[..]
joh!
Ja leuk gebouwen kijken..quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:53 schreef sander0105 het volgende:
[..]
Kom eens achter je pc vandaan en ga eens buiten naar gebouwen kijken... Het is duidelijk dat jij nog nooit serieus naar architectuur hebt gekeken...![]()
Met een simpele point en shoot cam kan je pracht foto's maken... tis voornamelijk de creativiteit van de fotograaf die de foto maakt... niet de fisheye![]()
Het is geloof ik ook niet de bedoeling dat je een mooi gebouw fotografeert, het is de bedoeling dat je een mooie foto maaktquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:46 schreef American_Nightmare het volgende:
(...negatief gedoe...)
Ik heb dan ook zelden een "mooi" gebouw gezien.
(...negatief gedoe...)
Je hebt ook hele mooie binnenhuis architectuur *kijkt naar me van gispen stoelen*quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja leuk gebouwen kijken..het interesseert me gewoon niet. Het meest verschrikkelijke op een vakantie vond ik altijd "kerkjes bezoeken". Ik heb dan ook zelden een "mooi" gebouw gezien. Een gebouw is een gebouw. En een brug is een brug. Ik vind daar weinig moois aan. Ik kan me voorstellen dat er wel indrukwekkende bouwwerken te zien zijn, maar dat is in ieder geval niet hier in de buurt.
Ik zal overigens wel wat insturen als het onderwerp architectuur wordt, maar dikke kans dat het dan een protestplaat wordt in de vorm van een afgefikte schuur ofzo
Ik 'doe' liever mensen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier.. van 2 weken geleden. Het is architectuur.. maar mooi? Neuh..
Foto's van architectuur is meer dan alleen het hele gebouw op de foto zetten. Kijk bijvoorbeeld eens naar zoiets http://www.dutchphotozone(...)02b1d87060b27ac92d11quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ja leuk gebouwen kijken..het interesseert me gewoon niet. Het meest verschrikkelijke op een vakantie vond ik altijd "kerkjes bezoeken". Ik heb dan ook zelden een "mooi" gebouw gezien. Een gebouw is een gebouw. En een brug is een brug. Ik vind daar weinig moois aan. Ik kan me voorstellen dat er wel indrukwekkende bouwwerken te zien zijn, maar dat is in ieder geval niet hier in de buurt.
Ik zal overigens wel wat insturen als het onderwerp architectuur wordt, maar dikke kans dat het dan een protestplaat wordt in de vorm van een afgefikte schuur ofzo
Ik 'doe' liever mensen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier.. van 2 weken geleden. Het is architectuur.. maar mooi? Neuh..
Tour de Belém, muito bonitoquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[afbeelding]
Zien zien zienquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:04 schreef rawkus het volgende:
ik heb een afgeronde studie kunstgeschiedenis dus architectuur intreseerd me boven gemiddeld
*Ymke: mooi hè gispen ik heb twee lampen van gispen prachtige stukjes industrieel design en nog fotogeniek ook
Ik hoop nog steeds dat het *appels*wordtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:22 schreef sander0105 het volgende:
Architectuur is zelfs terug te vinden in koffie/thee serviezen![]()
Sander is ook blij als het architectuur wordt ! (maarja wat wil je als architectuur student)
Joh iedereen weet het allang , alleen wij spelen het spelletje gewoon meequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik weet het wel maar ik mag het niet zeggen.. ben een nerd volgens de OP
Ik denk appels.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:43 schreef Ymke het volgende:
[..]
Joh iedereen weet het allang , alleen wij spelen het spelletje gewoon mee
Goh wat zou het worden??????
Hoi nerd!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:40 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik weet het wel maar ik mag het niet zeggen.. ben een nerd volgens de OP
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef Ymke het volgende:
Appelbomen![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef Ymke het volgende:
Appelbomen![]()
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:59 schreef Ymke het volgende:
(wel jammer dat appels er niet tussen staat)
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 15:34 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb Xilantof gevraagd om appels op het lijstje te zetten, maar hij wilde helaas niet
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:25 schreef Ymke het volgende:
Ik hoop nog steeds dat het *appels*wordt
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:51 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik denk appels.
Die appel-grap wordt wel *erg* flauw ondertussenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:56 schreef Ymke het volgende:
Appelbomen![]()
nee hoorquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:23 schreef Offy het volgende:
Die appel-grap wordt wel *erg* flauw ondertussen
[afbeelding]
(ik heb mijn roeping gemist)
Offy krijgt een appelflauwtequote:Op dinsdag 5 oktober 2004 23:23 schreef Offy het volgende:
[..]
Die appel-grap wordt wel *erg* flauw ondertussen
[afbeelding]
(ik heb mijn roeping gemist)
Meisjes plagen, kusjes vragenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 14:58 schreef PdeHoog het volgende:
Op zich zouden we dat wel willen S.B, maar Offy vind dat we moeten stoppen en ik wil natuurlijk geen boze Offy riskeren
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen
Ehm Offy , dat over die appels had in eerste instantie niks met jou te maken hoor, dat ouwesok daar nu min of meer toevallig op inspeelde met jou foto was gewoon grappigquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:41 schreef Offy het volgende:
Haha...ongelofelijk hoe het appelgebeuren toch nog aan iemand voorbij gegaan is
Het had iets te maken met een kodakmoment en een appel
Het was de eerste 114 keer leuk, maar het begint nu een beetje irritant te worden al zeg ik het zelf
[..]![]()
Ik zeg ook niet dat het met mij begonnen is, maar dat het nu niets met mij te maken heeft is een behoorlijk understatement geloof ikquote:Dus eigenlijk heeft het niks met jou te maken.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:04 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Meisjes plagen, kusjes vragen
Laat ik het dan zo zeggen , ik heb geen enkel keer het woord appel in de mond genomen en aan jou gedachtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:49 schreef Offy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het met mij begonnen is, maar dat het nu niets met mij te maken heeft is een behoorlijk understatement geloof ik
Dat geeft ze je welquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Laat ik het dan zo zeggen , ik heb geen enkel keer het woord appel in de mond genomen en aan jou gedacht
Het is ook maar wat je er zelf in wilt lezen
Maakt ook niet uit hoorquote:Op woensdag 6 oktober 2004 07:42 schreef Ymke het volgende:
Offy krijgt een appelflauwte
Die appelflauwte was alleen maar omdat jij erover begonquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:52 schreef Offy het volgende:
[..]
[..]
Maakt ook niet uit hoor
Laat ik het zo zeggen: bij jou misschien niet, maar bij alle anderen wel![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:51 schreef Ymke het volgende:
[..]
Dat geeft ze je wel
Wanneer was dat dan?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:41 schreef Offy het volgende:
Haha...ongelofelijk hoe het appelgebeuren toch nog aan iemand voorbij gegaan is
Ik ken het... Dat overkomt mij ook wel eens..quote:Het had iets te maken met een kodakmoment en een appel
Het was de eerste 114 keer leuk, maar het begint nu een beetje irritant te worden al zeg ik het zelf
quote:![]()
Wie ermee begonnen is weet ik niet (ik dacht net dat je zei dat jij het was), maar ik was het nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:54 schreef Ymke het volgende:
[..]
Die appelflauwte was alleen maar omdat jij erover begon
quote:Mocht ik ooit winnen dan komt er mooi apples in het stemtopic te staan![]()
Fotomeeting topic deel 12! Op naar Naardenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Wanneer was dat dan?
Ooooow.. 2 oktober.. tja, toen was ik bezig met gegrilde octopus te maken en te eten terwijl ik mezelf klaar aan het maken was voor Leids Ontzet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:00 schreef Offy het volgende:
Fotomeeting topic deel 12! Op naar Naarden
Maar het leukste is al weg hoor
OK, als jij het zegtquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:09 schreef Offy het volgende:
Je hebt niets gemist hoor
Ik heb hem nogquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:00 schreef Offy het volgende:
[..]
Fotomeeting topic deel 12! Op naar Naarden
Maar het leukste is al weg hoor
Kopen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:19 schreef Offy het volgende:
Het ergste is nog dat iedereen hem heeft, behalve iken Shark.Bait
Gelijk heb je , ik bewaar hem wel , misschien gebruik ik hem nog wel eens als ik de winnende puntjes nodig hebquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:22 schreef Offy het volgende:
Hahah...neuh, ik vergeet dat ding liever
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:24 schreef Ymke het volgende:
[..]
Gelijk heb je , ik bewaar hem wel , misschien gebruik ik hem nog wel eens als ik de winnende puntjes nodig heb![]()
Chantage werkt altijd,quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:26 schreef Offy het volgende:
[..]
Dan heb je toch echt mijn toestemming nodig geloof ik...![]()
Ik ookquote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:18 schreef Ymke het volgende:
[..]
Ik heb hem nog![]()
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:16 schreef American_Nightmare het volgende:
Hoe lang moeten we nog.. 't is nou wel duidelijk hoor..
Ga je ook kerkjes bekijken?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:53 schreef TsiisSkaaf het volgende:
Zo, heb gestemd, heb er lang over na moeten denken. Heb ontspanning gekozen. Nog anderhalve week, dan heb ik herfstvakantie. Gezellig een weekje naar België met vrienden en kennissen.
Even lekker ontspannen
Hmmm... Dat zit niet in de planning geloof ik. Maar als dat voor de wedstrijd nodig is sluit ik het niet uit.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ga je ook kerkjes bekijken?
Zo de uitslag te zien denk ik dat het wel in de planning zitquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:54 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Ga je ook kerkjes bekijken?
Ik ben dan wel min of meer een professionele hacker, maar fok hacken levert een ban op en daar heb ik geen zin inquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Maak je ook even een nieuw wedstrijdtopic?
En dit topic is nu ook afgelopenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 22:45 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat is er loos? Het stemmen is toch afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |