Ik hoop dat het slachtoffer morgen in de SEH opduikt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:36 schreef Svensational het volgende:
diegene die met Iris aan het flirten was
quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:43 schreef Svensational het volgende:
@ TVP-ers
"quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef Joe_Bar het volgende:
wie zegt dat Hilly die kleren niet gewoon gekocht heeft..? of heb ik iets gemist..?
Kan zijn. Justus Brederode scalpeerde Sacza niet, maar had toch plotseling blond haar. Gewoon bij de drogist wat waterstofperoxide gekocht.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef Joe_Bar het volgende:
wie zegt dat Hilly die kleren niet gewoon gekocht heeft..? of heb ik iets gemist..?
Wat kom jij weer lekker uit je woorden.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:45 schreef dunn0w het volgende:
"
Net zoals Geert Wilders bedoel je:quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:47 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kan zijn. Justus Brederode scalpeerde Sacza niet, maar had toch plotseling blond haar. Gewoon bij de drogist wat waterstofperoxide gekocht.
Weten we ook meteen waar Churchill is gebleven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:49 schreef pberends het volgende:
Net zoals Geert Wilders bedoel je:
[afbeelding]
Serge bracht Bettina's kat om het leven.quote:Op maandag 4 oktober 2004 21:59 schreef Iwan1976 het volgende:
Weten we ook meteen waar Churchill is gebleven.![]()
Primaquote:Op maandag 4 oktober 2004 21:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Wat kom jij weer lekker uit je woorden.
Ik bedoelde meer wat er na zijn gruwelijk dood met hem is gebeurd... Hij is gerecycled als het matje van Wilders. :')quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:01 schreef weet_ik_veel het volgende:
Serge bracht Bettina's kat om het leven.
Het lekkerste beest was er vandaag weer bij: mijn lieve Iris!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:06 schreef Iwan1976 het volgende:
En dat op dierendag...
En ze was helemaal verlieft..... maar niet op jou....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het lekkerste beest was er vandaag weer bij: mijn lieve Iris!
VerliefT is ze nooit. Dit soort fouten mag je in groep 4 met een bezopen kop zelfs nog niet meer maken!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:19 schreef dunn0w het volgende:
En ze was helemaal verlieft..... maar niet op jou....
Het was een van de beste afleveringen van dit seizoen. Hilly Billy was erg op dreef en Iris heeft een lekkere Knackarsch.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:30 schreef Lemijn het volgende:
grr, video niet geprogrammeerd![]()
dus het was spannend? ja? morgen alsnog kijken?
[me=]Bet meldt zich (was al druk aan 't typen)[/me]quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:31 schreef Svensational het volgende:
Onze twee negativo's vonden het denk ik ook een steengoede aflevering en durven daarom nu niet te komen omdat ze dan door dan mand vallen
En mijn vermoedens zijn bevestigdquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Bet meldt zich. Was al druk aan 't typen
hehe, ff dimmen hequote:Tot slot: ik moet er persoonlijk niet aan denken om Joyce, Renée en Ellen met stappen tegen te komen...
Ga ik me toch ernstig afvragen of ik niet in een bejaardensoos ben terecht gekomen...![]()
betekent alleen maar dat je zelf ook dondersgoed doorhad dat 't 'n baggeraflevering was...quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
En mijn vermoedens zijn bevestigd
maar ik zit ook pas in de vijfde....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
VerliefT is ze nooit. Dit soort fouten mag je in groep 4 met een bezopen kop zelfs nog niet meer maken!
-- Zo! Die sneer heb je verdiend, omdat je zo naar over mijn Iris doet!
Maar wij verschillen nogal van mening over wat een goede aflevering is. Jouw lat ligt blijkbaar een stuk hoger dan die van mijquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:40 schreef babette21 het volgende:
[..]
betekent alleen maar dat je zelf ook dondersgoed doorhad dat 't 'n baggeraflevering was...
want als ik 't een goeie uitzending vind zeg ik 't óók... (al komt dat in verhouding minder voor)![]()
Haha, was maar een grapje hoorquote:Op maandag 4 oktober 2004 22:41 schreef babette21 het volgende:
Ik heb echt helemaal niks tegen Ellen... en ook niet tegen Joyce...
maar 't klinkt gewoon erg onwerkelijk als ze met z'n allen los gaan in de Galaxy,
zeker omdat Joyce daar vorige week nog met Marnix zat en tot de conclusie kwam dat ze liever naar een jazz-avondje ging...
punt.
Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat je het beoordelen aan een man moet overlaten!? Mens, ga koken!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:40 schreef babette21 het volgende:
betekent alleen maar dat je zelf ook dondersgoed doorhad dat 't 'n baggeraflevering was...
want als ik 't een goeie uitzending vind zeg ik 't óók... (al komt dat in verhouding minder voor)![]()
ja dat kan ik niet ontkennen, de lat ligt bij mij altijd (te) hoog;quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:42 schreef Svensational het volgende:
Maar wij verschillen nogal van mening over wat een goede aflevering is. Jouw lat ligt blijkbaar een stuk hoger dan die van mij
Geloof me, dat wil je écht niet....quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
Mens, ga koken!
Joyce is gewoon een vieze onooglijke ouwe knar geworden. Toen ze samen met Duuk lag te poppen moest ik zowat kotsen van de haren die uit haar neus en andere lichaamsdelen groeien en van het feit dat iemand het lekker vindt dat zo'n ouwe rimpelpoes tegen 'm aan ligt.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:41 schreef babette21 het volgende:
Ik heb echt helemaal niks tegen Ellen... en ook niet tegen Joyce...
maar 't klinkt gewoon erg onwerkelijk als ze met z'n allen los gaan in de Galaxy,
zeker omdat Joyce daar vorige week nog met Marnix zat en tot de conclusie kwam dat ze liever naar een jazz-avondje ging...
punt.
Haha, ja dat gesniffel had ik ook opgemerkt idd. Of had Bettina een nieuw luchtjequote:Op maandag 4 oktober 2004 22:49 schreef babette21 het volgende:
[..]
Geloof me, dat wil je écht niet....
maar om on-topic te blijven:
ten tijde van de huidige opname heerste er volgens mij een verkoudheidsvirusje op de set...
Ilyas had snot onder z'n neus en Bram stond heel onsmakelijk z'n neus op te halen...!!
quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef babette21 het volgende:
jaja.... ik zal er wel weer geen verstand van hebben, maar zelfs ik zie dat die Iris het lichaam van 'n kerel heeft.... dus 't is maar waar je voor gaat natuurlijk...
Laat jij jouw lichaam maar eens zien!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:52 schreef babette21 het volgende:
jaja.... ik zal er wel weer geen verstand van hebben, maar zelfs ik zie dat die Iris het lichaam van 'n kerel heeft.... dus 't is maar waar je voor gaat natuurlijk...
Nee, hij heeft ze uit jouw kleerkast tussen de zondagse kledij weggejat. Zondag a.s. moet je weer gewoon in jouw werkoverall lopen.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:54 schreef babette21 het volgende:
ohja 't is ook al door anderen gezegd maar ik kan 't niet laten:
het is helemaal niet zeker dat Hillard dat gastje heeft vermoord...
zo'n scene zouden ze ons toch niet onthouden?!
Oké, het zou wel kunnen natuurlijk, maar volgens mij heeft ie die kleren gewoon gekocht...
(op de Albert Cuyp?!?!??!)
Wat heb jij dan?quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, hij heeft ze uit jouw kleerkast tussen de zondagse kledij weggejat. Zondag a.s. moet je weer gewoon in jouw werkoverall lopen.
oke aangezien Sven de enige is die mij kent: kom maar op met je oordeel!quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Laat jij jouw lichaam maar eens zien!
Iris is mooi en gestroomlijnd. Geen vette arielkwabbels die ons een paar seizoenen om de luisterflappen sloegen.
En ja, je hebt er wederom geen flauw benul van, jij Babettewannabe!
nee da's waar, maar toen zag je wel de slachtoffers...quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:00 schreef Svensational het volgende:
Bij Evert zag je al die moorden ook niet.
Als journalist draag ik gewoonlijk een driedelig kostuum.quote:Op maandag 4 oktober 2004 22:58 schreef dunn0w het volgende:
Wat heb jij dan?![]()
jef!quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Als journalist draag ik gewoonlijk een driedelig kostuum.
Gezien het feit dat ik jou niet vertrouw zal ze er wellicht totaal niet uitzien.....quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
Babette21 heeft geen mannenlichaam hoor. En ook geen mannenkop
Jef?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:07 schreef dunn0w het volgende:
jef!
Je houdt het nog netjesquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
wellicht
Ik lok gewoon een fotootje van haar uit.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:11 schreef Svensational het volgende:
Je houdt het nog netjes![]()
haha daar moest ik ook meteen aan denken!!!quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:07 schreef dunn0w het volgende:
jef!
Pas maar op, anders komt The Professor je pakken en dat wil je niet meemaken.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:18 schreef babette21 het volgende:
haha daar moest ik ook meteen aan denken!!!
Gaan we wiv voortaan ook 3d'tje noemen
je lokt maar 'n end weg, lukt je toch nietquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik lok gewoon een fotootje van haar uit.
Neit?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:20 schreef Svensational het volgende:
Die foto krijg je toch neit hoor w_i_v
Neejquote:Op maandag 4 oktober 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Neit?
Kom jij uit Sittard, Sven?
Zitterd bedoel je.quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Kom jij uit Sittard, Sven?
Je gaat me toch niet vertellen dat je dicht bij me in de buurt woont?quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:37 schreef Iwan1976 het volgende:
Zitterd bedoel je.![]()
quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Je gaat me toch niet vertellen dat je dicht bij me in de buurt woont?
Ik schop zometeen eens onder je telescoop......quote:Op maandag 4 oktober 2004 23:49 schreef Iwan1976 het volgende:Zwaai ff naar m'n telescoop!
![]()
Geef ons heden ons dagelijkse echo?quote:Dinsdag 5 oktober
Claire en Niels melden zich in het ziekenhuis voor een echo van hun ongeboren kind.
Als je hier was kreeg je nu een instant pak slaag van me!!!!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:09 schreef Wup het volgende:
ow ja en dan nog Ilyas: Sorry dat ik niet chill was vandaag????
en het Kagchelkutje was wel weer erg plat Rotterdams bezig ....
Het zou me niet verbazen als ze Blikopener met de achternaam heten. Hun neuzen lijken op blikopeners. Mijn parkieten hebben snavels die minder krom zijn, zeg.quote:Jut & Jul waren ook weer in de Dok en ze hadden zelfs tekst gekregen vandaag
op een dag halen ze de gastrollijst nog wel![]()
quote:uit je dak gaan met Joyce... ik zou ook spontaan buikpijn krijgen:)
de Lizzy-award van vandaag gaat naar Joyce![]()
nee ik vind haar inmiddels wel leuk, maar dat Rotterdams mag toch echt wel een beetje veel minder ........quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Als je hier was kreeg je nu een instant pak slaag van me!!!!!!!Je bent gewoon jaloers op het mooie gestroomlijnde lichaam van Petra Kagchelland.
die meiden zijn de 12 volgens mij nog niet echt gepasseerd.quote:Het zou me niet verbazen als ze Blikopener met de achternaam heten. Hun neuzen lijken op blikopeners. Mijn parkieten hebben snavels die minder krom zijn, zeg.
Er is niks mis met Joyce, hoewel ik vooralsnog niet echt onder de indruk ben van het Joyce-Marnix lijntje maar daar heeft dit niks mee te makenquote:Ik dacht dat jij Oud Knarretje leuk vond? Oh nee, w8, dat is Joyce_en_Roxyknuffeltje.
En wat heeft Lizzy nou weer mispeuterd?
valse gifmengsters zijn hetquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het zou me niet verbazen als ze Blikopener met de achternaam heten. Hun neuzen lijken op blikopeners. Mijn parkieten hebben snavels die minder krom zijn, zeg.
Toverkollen! 't is dat ik doorgaans alleen maar tussen de knieën en de kin kijk, want de koppen van hun zijn manafstotend.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:54 schreef Wup het volgende:
valse gifmengsters zijn het
Joyce is een ouwe meelzak.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:51 schreef Wup het volgende:
Er is niks mis met Joyce, hoewel ik vooralsnog niet echt onder de indruk ben van het Joyce-Marnix lijntje maar daar heeft dit niks mee te maken
Lizzy-award = zinloos en overbodig moeten komen opdraven in een uitzending,
hoe korter hoe meer kans op de award:)
ik beledig Lizzy helemaal nul, dat doen de scriptschrijvers:(quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
Joyce is een ouwe meelzak.
Btw.: als je Lizzy nog eens beledigt krijg je ook een instant pak slaag. Hoe durf jij mijn smaak in twijfel te trekken?
Dan blijft de eerste misdaad nog steeds bestaan: het beledigen van MIJN IRIS !quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 04:04 schreef Wup het volgende:
ik beledig Lizzy helemaal nul, dat doen de scriptschrijvers
Zo! Vanaf nu ben je ook officieel vijand van Joyce_en_Roxysnuffeltje.quote:en Joyce... tjsa dan klopt het wel
haar zus mocht vandaag figureren... gelukkig had ze geen tekst:)quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 04:09 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan blijft de eerste misdaad nog steeds bestaan: het beledigen van MIJN IRIS !
ow... maar... nietusquote:Zo! Vanaf nu ben je ook officieel vijand van Joyce_en_Roxysnuffeltje.
De oogappels van jou hebben we lang genoeg in ONM gehad.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 04:33 schreef Wup het volgende:
misschien heeft Claire ook nog wel ergens een zusje [behalve Daphne]
Simonsloos ONM kan toch niet zomaar.......
quote:MA. 11-10-2004
Sanne kan niet geloven dat Chris het wil uitmaken. Joost verdenkt de geheimzinnige vrouw van het stelen van de interviewbanden en gaat op onderzoek uit.
DI. 12-10-2004
Kyra merkt dat Shirina verliefd is op Bram. Ze spoort haar aan om er werk van te maken.
WO. 13-10-2004
Joost en Lizzy maken een afspraak met de onbekende vrouw. Tonnie's twee banen zitten elkaar in de weg. Toch weet hij er nog aardig uit te komen.
DO. 14-10-2004
Kyra ontpopt zich als de regisseur van de liefde tussen Shirina en Bram. Na een aanval van een doorgedraaide patiënt stapt Niels op hoge poten naar Bettina.
VR. 15-10-2004
Iris dreigt Hillard echt iets aan te doen, als ze door alle stress haar werk niet eens meer goed kan doen. Lizzy probeert Iris in het gareel te houden.
Misschien gaat pa Bakvis ons wel verlossen van Bram als Bram & Shirina hun verloving aankondigen... Laat de oude 'vrienden' van Pim Reitsema, de Joego's, maar komen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 12:39 schreef pberends het volgende:
[afbeelding]
De vader van het Bosnisch Bakvisje?
Dat zal een knalfeest worden!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
Als Bram & Shirina hun verloving aankondigen...
Nou zeg ....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 14:44 schreef soapie het volgende:
[..]
Dat zal een knalfeest worden!!!![]()
alweer een agressieve patient?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:10 schreef Iwan1976 het volgende:
De verhaaltjes uit VM:
DO. 14-10-2004
Na een aanval van een doorgedraaide patiënt stapt Niels op hoge poten naar Bettina.
Nou uhhhh.....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:50 schreef babette21 het volgende:
Wel een raar idee dat er deze maand nog 3 vaste onm-ers verdwijnen,
terwijl daar nu (ogenschijnlijk) nog geen enkele aanleiding voor is...
origineelquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:56 schreef Wup het volgende:
alweer een agressieve patient?
no worries, die staan wel in de uitgebreide versie....quote:waarom staan er nul Ellen & Claire in de verhaaltjes?
neehee Ellen krijgt een rendez-vous met óf Bob óf Lara....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 16:57 schreef soapie het volgende:
Nou alleen Ellen nog, maar die is zo langzamerhand aan het verpieteren achter de geraniums!!!! Dus dat wordt ook een saaie dood.
ze hebben blijkbaar iets nodig om de beveiligingsverhaal wat aan te dikken maar ze kunnen toch wel een beetje beter hun best doen iets anders te verzinnen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:03 schreef babette21 het volgende:
[quote]
origineel
okequote:no worries, die staan wel in de uitgebreide versie....
mja niet alleen Daphne maar ook Bob komt naar het begraaffeestje van La Claire...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:04 schreef babette21 het volgende:
neehee Ellen krijgt een rendez-vous met óf Bob óf Lara....![]()
Nee ze mag niet dood...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:08 schreef Wup het volgende:
[..]
mja niet alleen Daphne maar ook Bob komt naar het begraaffeestje van La Claire...
tuurlijk wel, een beetje La Claire staat toch zo op uit de dood als het haar uitkomt.....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:21 schreef dunn0w het volgende:
Nee ze mag niet dood...
Want dan kan ze nooit meer terug komen (tenzij in de vorm van een geest... maar dat zie ik niet zo snel gebeuren.. )
Daar zit wat in!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:24 schreef Wup het volgende:
[..]
tuurlijk wel, een beetje La Claire staat toch zo op uit de dood als het haar uitkomt.....
Happy birthday dan maar....quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:22 schreef Wup het volgende:
we verdienen veel La Claire vanavond want Kim Pieters verjaart
quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 13:22 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Misschien gaat pa Bakvis ons wel verlossen van Bram als Bram & Shirina hun verloving aankondigen... Laat de oude 'vrienden' van Pim Reitsema, de Joego's, maar komen.
[afbeelding]![]()
Kijk eindelijk iemand die het begrijpt met jou kan ik pratenquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:51 schreef Wup het volgende:
Er is niks mis met Joyce, hoewel ik vooralsnog niet echt onder de indruk ben van het Joyce-Marnix lijntje maar daar heeft dit niks mee te maken
Lizzy-award = zinloos en overbodig moeten komen opdraven in een uitzending,
hoe korter hoe meer kans op de award:)
We doen niet anders, wat dacht je dan dat we je serieus namen????quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 03:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Btw.: als je Lizzy nog eens beledigt krijg je ook een instant pak slaag. Hoe durf jij mijn smaak in twijfel te trekken?
JIJ zou niets liever willen!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:52 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
We doen niet anders, wat dacht je dan dat we je serieus nemen ????
Vast nietquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
JIJ zou niets liever willen!
Zal ik je de chatlog van Messenger eens toesturen?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:31 schreef dunn0w het volgende:
Vast niet![]()
Nee hoor, dankje wel...quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zal ik je de chatlog van Messenger eens toesturen?
Wat heb je trouwens een lekker wijf als icoon!?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:43 schreef dunn0w het volgende:
Nee hoor, dankje wel...
Jou zo 'kennende' sla ik dat liever over
Je zou eens wat vaker VM moeten lezen.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb je trouwens een lekker wijf als icoon!?
Ik neem mijn werk niet mee naar huis. Ik ben niet Dr. Stinkerd Knoeilap en ook niet Dr. Slettebak - van Walsum - Knoeilap - Simons.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 19:01 schreef Iwan1976 het volgende:
Je zou eens wat vaker VM moeten lezen.
Tonnie is in de bak onder de douche doorgegeven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 20:18 schreef MirSus het volgende:
En ja hoor, Tonnie kent Arthur...!
Panharing en Boei?quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:04 schreef soapie het volgende:
Wat waren B en B weer walgelijk vandaag!!!!!!
Precies, wat een slap gedoe zeg!!!!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Panharing en Boei?
Ja, je moet toch wel een gigantisch duinkonijn zijn als je haar niet kent!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:47 schreef dunn0w het volgende:
Morgen Herkansing
WIV, das nou Victoria koblenko.... de psycho van GTST.
Top Iwan, dank je wel!!quote:Op dinsdag 5 oktober 2004 17:58 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
Eva Duijvestein (ONM: Reina de Zeeuw #1)
BRON: Veronica Magazine (2004, #42)
Wat voor een "diner" was dat? Veel meer dan een paar chips kreeg hij niet te verhapstukken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:38 schreef babette21 het volgende:
Hoogtepunt van gisteravond: het Claire / Niels / vanilleijs verhaal
Dieptepunt: het dinertje bij de familie Klein
zonde hoe ze van Chris een enorme nerd maken...
Kom op zeg, dat was juist enorm grappig. Hoe Chris ineens heel zenuwachtig en verlegen wordt als ie bij schoonpapa op bezoek gaat.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 12:38 schreef babette21 het volgende:
Dieptepunt: het dinertje bij de familie Klein
zonde hoe ze van Chris een enorme nerd maken...
Man dan nog kreeg hij niets anders dan een paar vieze chips te vreten.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:56 schreef Svensational het volgende:
Kom op zeg, dat was juist enorm grappig. Hoe Chris ineens heel zenuwachtig en verlegen wordt als ie bij schoonpapa op bezoek gaat.
Hij is gewoon een gierige Hollander! Dat was het diner.....quote:Op woensdag 6 oktober 2004 16:40 schreef pberends het volgende:
Komt die Marnix uit Timboektoe ofzo? Welke familie dineert er met vooraf chips![]()
:')
![]()
ik heb liever dat jij Joyce met rust laat en dat Roxy terug in GTST komtquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 18:25 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
JIJ zou niets liever willen!
als ze maar gelukkig isquote:Op dinsdag 5 oktober 2004 21:15 schreef soapie het volgende:
En Marnix was ook lekker lomp tegen Joyce aan te telefoon. Ik snap niet dat Joyce achter die zak aan blijft huppelen!!!
geef hem eens ongelijk het zou niet de eerste man zijn die een vrouw niet behoorlijk behandeldquote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:07 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij is gewoon een gierige Hollander! Dat was het diner.....
En ... hij wilde Frommel alleen maar onder zijn blikopener wrijven dat hij goed voor Sanne moet zijn.
"Het"? Heb je 'm al gecastreerd?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 18:24 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Geef hem eens ongelijk het zou niet de eerste man zijn die een vrouw niet behoorlijk behandelT
Omdat de muziek er later in de studio wordt ondergezet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
Waarom kunnen soapies wel normaal met elkaar praten in een disco?
Omdat ze van tevoren het script hebben gelezen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:36 schreef pberends het volgende:
Waarom kunnen soapies wel normaal met elkaar praten in een disco?
Het was een retorische vraag.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:46 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Omdat de muziek er later in de studio wordt ondergezet.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Omdat ze van tevoren het script hebben gelezen.
"Bettine is een vuile bitch"quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:53 schreef pberends het volgende:
Tekstschrijver had zich meer moeten uitleven bij die patient.
Grrrr! Godverdomme! Wrraaaaaaauw! Your mother sucks cocks in hell, Karras.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:49 schreef pberends het volgende:![]()
![]()
Niks speciaals aan.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Het wordt toch tijd dat die FHM met Nikkie in de handel komt. Tering, wat een lichaam!
Issie al in de handel?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Niks speciaals aan.
why the hell kopen mensen nog bladenquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Issie al in de handel?
Omdat je niet alle foto's uit zo'n magazine online vindt.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:06 schreef pberends het volgende:
why the hell kopen mensen nog bladen![]()
Nu vergeet hij haar nooit meer! Straks ziet hij Claire en gaan z'n uien schieten en Claire wil niks van 'm weten, dus wordt ze lekgestoken.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:13 schreef pberends het volgende:
Had Lizzy nog nooit Hilly gezien?
mokkels.nl toch welquote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:16 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Omdat je niet alle foto's uit zo'n magazine online vindt.
Zo te zien staat Nik er nog niet op.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:19 schreef pberends het volgende:
mokkels.nl toch wel![]()
Omdat ze daar een betere smaak hebben?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Zo te zien staat Nik er nog niet op.
Daar houden ze meer van mutsen als Tomate Verbaan, of hoe ze dan ook heet.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:24 schreef pberends het volgende:
Omdat ze daar een betere smaak hebben?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Daar houden ze meer van mutsen als Tomate Verbaan, of hoe ze dan ook heet.
Aan haar lichaam nietquote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Niks speciaals aan.
Misschien houdt pberends van mannen en niet van heel erg lekkere meisjes / vrouwen?quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:36 schreef Ambrosius het volgende:
Aan haar lichaam niet? Ik dacht het wel
.
RTLZ-hunks.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:38 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Misschien houdt pberends van mannen en niet van heel erg lekkere meisjes / vrouwen?
Dat eerste ben ik ook niet. Van het tweede ben ik niet zeker......quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:51 schreef pberends het volgende:
Maar nee, ik ben geen homo, maar ook geen pedo.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 20:54 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Dat eerste ben ik ook niet. Van het tweede ben ik niet zeker......
Hij heette René KlIJn. Was vroeger de zanger van Bam To Bam Bam, overleed een jaar of 11 geleden aan de gevolgen van AIDS.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:05 schreef pberends het volgende:
* weet_ik_veel is playing René Klein & Paul de Leeuw - Mr. Blue.mp3
Familie van...?
Joyce is een kruising tussen een grizzlybeer en een door formaldehyde geconserveerde mummie van duizenden jaren oud.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:04 schreef pberends het volgende:Joyce
![]()
Inderdaad:quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Hij heette René KlIJn. Was vroeger de zanger van Bam To Bam Bam, overleed een jaar of 11 geleden aan de gevolgen van AIDS.
Voor zijn dood coverde hij met Paul de Leeuw een oude song van Yazoo: "Mr. Blue".
quote:René Klijn
René Klijn (8 september 1962 - 5 september 1993) was een Nederlandse zanger.
René Klijn raakte bij het grote publiek bekend toen hij te gast was in het televisieprogramma Schreeuw van de Leeuw van Paul de Leeuw. René Klijn vertelde in die uitzending openhartig over zijn ziekte AIDS. De uitzending werd beloond met de bronzen roos op het televisiefestival van Montreux en de Zilveren Medaille TV programs and Promotion Award op het New York Festival.
René Klijn brengt in 1993 een single uit, Mr. Blue geheten, dat de nummer 1-positie in de Nederlandse hitparades haalt. Niet lang na deze hit overlijdt René Klijn aan Aids.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce is een kruising tussen een grizzlybeer en een door formaldehyde geconserveerde mummie van duizenden jaren oud.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Het wordt toch tijd dat die FHM met Nikkie in de handel komt. Tering, wat een lichaam!
Een duizendjarige pruim op sap, waarbij men het sap destijds vergat. Haar kantoor in 't AZB is achter de poort met de "T" van Tang. Wegens gebrek aan kerels in haar leven snauwt ze Liesje af. Had van Liesje al lang een trap onder haar kloten moeten krijgen.quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:24 schreef pberends het volgende:
En je analyse over Bettina?
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 21:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Een duizendjarige pruim op sap, waarbij men het sap destijds vergat. Haar kantoor in 't AZB is achter de poort met de "T" van Tang. Wegens gebrek aan kerels in haar leven snauwt ze Liesje af. Had van Liesje al lang een trap onder haar kloten moeten krijgen.
Als ze semi-lief probeert te zijn, kijkt ze als een opgeblazen poema.
quote:Op woensdag 6 oktober 2004 19:55 schreef weet_ik_veel het volgende:
huh, heb ik iets gemist? Verdwaald?! Wa's dat?!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 00:12 schreef Wup het volgende:
Tamara Brinkman in Verdwaald, 2004
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ach schei uit, als dat al humor is...quote:Op woensdag 6 oktober 2004 15:56 schreef Svensational het volgende:
Kom op zeg, dat was juist enorm grappig. Hoe Chris ineens heel zenuwachtig en verlegen wordt als ie bij schoonpapa op bezoek gaat.
weer een van de mooiere projecten van de publieke omroep[en]quote:Op donderdag 7 oktober 2004 10:45 schreef babette21 het volgende:
huh, heb ik iets gemist? Verdwaald?! Wa's dat?!
ah, wel het is natuurlijk zo spectaculair dat we het vooraf nog niet mogen weten;)quote:Op donderdag 7 oktober 2004 12:04 schreef babette21 het volgende:
Oh nog ff excuses aan Wup: ik ging ervan uit dat Ellen en Claire wel genoemd zouden worden in de uitgebreide versie v/d verhaaltjes, maar ik heb de televizier (lees: uitgebreide versie) inmiddels binnen en.... ze worden nauwelijks genoemd.... Beláchelijk... Anyway: sorry voor de valse hoop!
Voor Tamara is 1 minuut al heel veel....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:23 schreef Wup het volgende:
weer een van de mooiere projecten van de publieke omroep[en]
'One night stands' heet het, is iets soortgelijks als telefilms [ geslaagde en soms iets minder geslaagde] Nederlandse films, met dit verschil dat het korte films betreft.
Verdwaald was er dus 1 van en werd gisteravond uitgezonden
Tamara Brinkman had een rolletje van welgeteld 1 minuut en de hoofdrol was voor Ricky Koole
maar hou Ned 3 maar een beetje in de gaten, er worden best mooie dingen gemaakt:)
na uitzending online te bekijken:
one night stand project
ja da's wel weer een voordeel: kunnen ze ons iig niet blij maken met een dooie mus!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 15:25 schreef Wup het volgende:
ah, wel het is natuurlijk zo spectaculair dat we het vooraf nog niet mogen weten;)
Nee, want dan zijn ze er uit! Gelukkig krijgen we vrijdag Simone Cobben als Tarasubstitute.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:16 schreef Svensational het volgende:
Wat hoor ik nou?? Geen Ellen en Claire volgende week???
juist wel... die verhaaltjes kloppen over 't algemeen voor geen kant!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 17:16 schreef Svensational het volgende:
Wat hoor ik nou?? Geen Ellen en Claire volgende week???
Daar wil je toch spontaan eens aan snacken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:18 schreef babette21 het volgende:
Op 20 oktober is er een filmpje met Isis Cabolet (Floor) genaamd: "snacken"
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:41 schreef pberends het volgende:
"JAZEKER DE APOTHEKER"
quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:44 schreef babette21 het volgende:
[..]Mooie TT
da's niet vunzig, da's steamy...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Gvd! Wat een vunzig geflikflooi tussen Sanne en Pik Frommelmans!
Morgen kun je die bloemen niet meer Irissen noemen, maar Joycen. VERLEPT !!!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:58 schreef pberends het volgende:
Gister heeft Hilly de bloemen afgegeven, en Iris krijgt ze morgen pas?
Als Pik Frommelmans er bij is is het per definitie vunzig.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:01 schreef babette21 het volgende:
da's niet vunzig, da's steamy...![]()
Ik heb iets gemistquote:Op donderdag 7 oktober 2004 19:52 schreef babette21 het volgende:
Ruud van Nistelrooy
zijn look-a-like kwam De Engel eh Dok binnen, toen Joost en Lizzy op Wit zaten te wachten...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:10 schreef Svensational het volgende:
Ik heb iets gemist
Is Juan dan een flikker?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:40 schreef babette21 het volgende:
Juan Wells krijgt straks op Yorin een slang in z'n reet....
maar goed, dat is ie wel gewend...
Misschien heeft die toverkol gelijk en wordt Claire aan flarden gesneden?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
Ik begin me bijna te verheugen op dat avondje uit van de dames in Galaxy, er moet haast wel iets heel wilds gaan gebeuren want ze hebben het er echt al een week over.....
een zatlap die Claire in dr buik schopt ofzo.......
[ of dood vogeltje nummer zoveel natuurlijk;)]
Tering ik dacht dat hij begin 20 wasquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
Omdat 'n mens nooit teveel kan lachen:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
8 x Juan Wells, de bijna 40-er die in ONM een 19-jarige speelde....
Bron: Yorin / Patty's Fort
quote:8 August 1961
asjemenou... nooit gewetenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
Juan Wells, de bijna 40-er die in ONM een 19-jarige speelde....
Juan is al over de 40. Hij is uit 1961.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:50 schreef babette21 het volgende:
Omdat 'n mens nooit teveel kan lachen:
8 x Juan Wells, de bijna 40-er die in ONM een 19-jarige speelde....
Bron: Yorin / Patty's Fort
edit: ik neem aan dat dit de vraag van WIV wel zo'n beetje beantwoorDT...
Tja, dat doen "vrouwen" altijd met hun rimpelcremes.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:54 schreef babette21 het volgende:
ja hij houdt z'n leeftijd altijd angstvallig verborgen...
Dat is niet moeilijk. De info stond een paar jaren geleden op de pagina van Veronica.quote:maar ik heb z'n geheim jaren terug al ontdekt haha.... loser...
He da's een belediging voor Annelieke, zo slecht is ze nou ook weer niet.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:46 schreef Wup het volgende:
nah, eindelijk eens een beetje Lizzy in beeld, hoewel ze helaas nog steeds niet meer mag doen dan in Joost zn verhaallijntje schaduw meehuppelen.
ze zouden Sanne tekstloos moeten laten, ze wordt net als Tonnie met de dag slechter:(
bekend gezicht en nu ook een bekende naam, maar de euro is nog niet gevallen... help me out here...quote:Sandy Kandau is opgedoken dus dat verhaallijntje met de informante zal wel wat meer worden nog
Jaaaaaa dat zei ik ook meteen!! Eerst dacht ik nog: he ze hebben die T ook in de operatiekamer!quote:Lizzy-award gaat naar Hugo & Ilyas...
die notabene in een of andere gang een operatie stonden uit te voeren....
je zou het bijna denken...quote:Ik begin me bijna te verheugen op dat avondje uit van de dames in Galaxy, er moet haast wel iets heel wilds gaan gebeuren want ze hebben het er echt al een week over.....
ze heeft geen ander nodig om haar kind wat aan te doen:quote:een zatlap die Claire in dr buik schopt ofzo.......
[ of dood vogeltje nummer zoveel natuurlijk;)]
precies, dus toen hij in ONM kwam (in 1998) was hij 37...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 20:57 schreef weet_ik_veel het volgende:
Juan is al over de 40. Hij is uit 1961.
Toen hij een jaar of 25 was, had hij al een platencontract op zak. Hij was dus eerst zanger en toen pas acteur.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef babette21 het volgende:
precies, dus toen hij in ONM kwam (in 1998) was hij 37...![]()
Geen wonder dat zijn hart het sporten niet meer bijhield.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:03 schreef babette21 het volgende:
precies, dus toen hij in ONM kwam (in 1998) was hij 37...![]()
Geboortedatum en plaats:quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dus Bento is even O U D als Joyce?
Omdat zij al bij een andere operatie aanwezig is geweest. Niet iederen kan tegelijk er bij zijn. Dat wordt te druk.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:23 schreef Svensational het volgende:
Over die co-assistenten: Die doen toch allemaal dezelfde opleiding??? Waarom mocht Sanne dan niet meebieden voor die operatie?
Je moet wel goed opletten. Frommelmans mocht vanaf de kantlijn toekijken.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:32 schreef Svensational het volgende:
Maar Ilyas, Iris en Chris mochten er wel bij zijn?
kortom, dat is geen kwestie van mogen maar willenquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:38 schreef Svensational het volgende:
Dan moet jij mijn vraag beter lezen. Ik vroeg waarom Sanne niet mee mochtbieden terwijl Chris, Iris en Ilyas dat wel mochten.
Ja, maar het is nou ook niet echt duidelijk geworden wie zich waar in specialiseert...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:42 schreef Wup het volgende:
[..]
kortom, dat is geen kwestie van mogen maar willen
neurologie of misschien zelfs gewoon dit specifieke geval interesseert haar blijkbaar niet zo, dat kan toch?
eerder al wilden Iris en Ilyas assisteren bij een patient van Nielsquote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:47 schreef Svensational het volgende:
Ja, maar het is nou ook niet echt duidelijk geworden wie zich waar in specialiseert...
Ja, idd. Die Ylias en Frommelmans zijn inderdaad niks.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 22:44 schreef Wup het volgende:
btw je zou toch patient zijn daar met zo een schoolklasje aan je ziekbed...........
Kom eens lang voor een borrel. Ik heb de afleveringen op tape.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
Drie afleveringen al niet meer kunnen zien
was het nog wat?
Deal!quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kom eens lang voor een borrel. Ik heb de afleveringen op tape.
Kun je onverdunde Strohrum van 80 % verdragen?quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:18 schreef dunn0w het volgende:
Deal!
Waarschijnlijk niet....quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Kun je onverdunde Strohrum van 80 % verdragen?
Met zo'n Russisch icon zou je je nu moeten schamen. Zuipen is daar normaal.quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:20 schreef dunn0w het volgende:
Waarschijnlijk niet....
nog nooit geprobeerd namelijk.
Ja das waar ..quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Met zo'n Russisch icon zou je je nu moeten schamen. Zuipen is daar normaal.
mja nu je het zegt.... maar die kuif maakt veel goed toch?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Het valt me overigens nu pas op dat JP geen bretels meer draagt.
Je bedoelt de klauwafdruk van de oerang oetang die op Jean - Pauls hoofd zat?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 01:07 schreef Wup het volgende:
mja nu je het zegt.... maar die kuif maakt veel goed toch?
nope het is de hele week al dikke shit...quote:Op donderdag 7 oktober 2004 23:13 schreef dunn0w het volgende:
Drie afleveringen al niet meer kunnen zien
was het nog wat?
Pardon?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:15 schreef Wup het volgende:
Renee versiert een stoere vent
* Babetje zingt weer eens De Dijk: Laat het vanavond gebeurenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 13:15 schreef Wup het volgende:
maar vanavond krijgen we natuurlijk dat wilde feestje waarmee de hele week goed gemaakt gaat worden:)
Ellen gaat aan de zuip
Claire gaat flink aan de ruzie
Renee versiert een stoere vent
Joyce slaat Marnix voor zn bek
zoiets:)
Nou snap ik waarom ze nog steeds naar Victor op zoek is. Hij was ooit een vermaard plastisch chirurg. Ze wil die ouwe rimpelkop laten verjongen. Dat lukte ook bij Louise Terborgh, de politica in wier gezicht een bom, die meer schade aan 't Seepaert dan aan haar kop aanrichtte, explodeerde.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:11 schreef babette21 het volgende:
Joyce komt er niet aan toe om Marnix op z'n gezicht te slaan:
ze wordt vanavond geweigerd aan de deur.... te oud!!![]()
zoek je ruzie????quote:Op donderdag 7 oktober 2004 21:34 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dus Bento is even O U D als Joyce?
verraad jij me ook al????quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 14:11 schreef babette21 het volgende:
[..]
* Babetje zingt weer eens De Dijk: Laat het vanavond gebeuren [afbeelding]
Ellen aan de zuip is Ellen op d'r best. Lijkt me trouwens een mooie exit voor haar:
lallend de goot in, als een echte alcoholis!!
Ik zie een Claire graag ruzie maken met een Tara,
zou meteen een mooie laatste actie zijn voor meisje Klomp!
En Renee aan de man, dat zeg ik al maanden. Zou haar wel eens goed kunnen doen haha!!
Joyce komt er niet aan toe om Marnix op z'n gezicht te slaan:
ze wordt vanavond geweigerd aan de deur.... te oud!!![]()
Bij jou is dat niet zo moeilijk. Jij ontvlamt nog lichter dan Wup en Betje bijelkaar.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:06 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
zoek je ruzie????
Ik begin Babette steeds leuker te vinden. De schat!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:08 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
verraad jij me ook al????nouja ik troost me maar met de gedachten dat dit je alter is
Maar als ze dan zo'n duffe muts als Renee voor haar neus wel binnen laten is het wel een beetje sneu voor Joyce..quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:23 schreef babette21 het volgende:
Precies, zo'n dramatische opmerking is 't toch niet...
daar hoef ik m'n alter niet voor in te schakelen hoor haha!!
Heb niks tegen Joyce maar lijkt me gewoon lachuh als ze geweigerd wordt.
Ze hebben 't tenslotte al de hele week over hun stapavond,
is toch leuk als ze straks bij de deur staan en de portier zegt:
"sorry, u komt er niet in.... te oud!"
ai da's niet de bedoeling........quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik begin Babette steeds leuker te vinden. De schat!![]()
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:09 schreef babette21 het volgende:
[..]
nope het is de hele week al dikke shit...
dus vanavond kijken, aangezien we tot nu toe minstens 1 top-aflevering per week hebben!!
ik heb gewoon een klote bui mag ik??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:19 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Bij jou is dat niet zo moeilijk. Jij ontvlamt nog lichter dan Wup en Betje bijelkaar.
jaaah goed ideequote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:36 schreef babette21 het volgende:
Alleen Ellen en Claire dus!!!!
Ja, maar zij is lesfiets en als zij er naar binnen mag valt het positief in de holebiscene en dan doet de discotheek aan positieve discriminatie en dan krijgt ze een subsidie van de Staat.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:33 schreef Mvnl het volgende:
Maar als ze dan zo'n duffe muts als Renee voor haar neus wel binnen laten is het wel een beetje sneu voor Joyce..![]()
Ach, zijn de maandstonden weer begonnen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:44 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ik heb gewoon een klote bui mag ik??![]()
Nee, dat meeeeeeeeeeeeeeen je niet? Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:53 schreef Wup het volgende:
trouwens, Joyce weggestuurd bij de ingang lijkt me een wereldscene:)
Renee helemaal verontwaardigd
en Claire & Ellen schouderophalend naar binnen
is het zo duidelijk???quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 18:56 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ach, zijn de maandstonden weer begonnen?
Ja, de ketchup was vandaag in de aanbieding.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:00 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
is het zo duidelijk???
ik lus geen ketchupquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, de ketchup was vandaag in de aanbieding.
Ik ben benieuwd of ze nog een speciale scène krijgt... en of er volgende week met een knipoog gereageerd wordt op haar nieuwe uiterlijk.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:07 schreef Mvnl het volgende:
Vanavond is de laatste avond van meisje Klomp
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:09 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of ze nog een speciale scène krijgt... en of er volgende week met een knipoog gereageerd wordt op haar nieuwe uiterlijk.
Weet je het zeker? Ik dacht dat Simone vandaag al komt opdraven?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:07 schreef Mvnl het volgende:
oh ja da's waar, was dat niet de dag dat Mvnl met rode lettertjes mocht schrijven?!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:07 schreef Mvnl het volgende:
In de comedy 'Roseanne' hebben ze zoiets ook ooit gedaan met een dochter (de blonde) van Roseanne, die ook door 2 actrices is gespeeld.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:12 schreef Mvnl het volgende:Zou leuk zijn..
(in PinkSoap zegt een 'barmeisje' in haar laatste aflevering nog tegen haar (op de rug gefilmde) opvolgster "neem jij het even van me over? Ik moet even weg..")
klopt, toen de eerste het uiteindelijk weer van de tweede overnam was DJ (het broertje) daar helemaal van in de war!!quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:17 schreef Iwan1976 het volgende:
In de comedy 'Roseanne' hebben ze zoiets ook ooit gedaan met een dochter (de blonde) van Roseanne, die ook door 2 actrices is gespeeld.
Maandag komt meisje Cobben. Een nieuwe week, een nieuwe Tara.quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 19:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Weet je het zeker? Ik dacht dat Simone vandaag al komt opdraven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |