* No Nick pakt de hand van M@x steviger beet... kijkt naar de andere kant en knijpt in de hand van Snoopy.. Snoop het gaat gebeuren!!!quote:m@x
No Nick
Snoopy
5 jaarquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:49 schreef Ma-Maatje het volgende:
Melonovy, veel succes vandaag meid. Ik zal aan je denken en meehopen op goede berichten.
Luckepuck, als ik je "cryptische omschrijving" goed begrijp: Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Hoeveel jaar (vroeg zij nieuwsgierig)?
Meiden, ik ga straks even een foto-spam proberen van onze pretecho gisteren... Is verplicht toch, Lois? ik hoop dat het gaat lukken.
No Nick, niet zo hard knijpen, geen paniekquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:09 schreef No Nick het volgende:
* snoopy pakt de hand van M@x steviger beet... kijkt naar de andere kant en knijpt in de hand van Snoopy.. Snoop het gaat gebeuren!!!
Ben ik ff blij dat ik vandaag thuis blijf . .quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 09:58 schreef Brighteyes het volgende:
Daar gaat mijn goede voornemen vandaag weinig te fokken en meer te werken.
Moet je maar niet op de keukenvloer slapenquote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:27 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ben ik ff blij dat ik vandaag thuis blijf . .![]()
![]()
Zit ook gigantisch vast in m'n rug, dus meer dan 5 stappen per kwartier kan ik niet zetten . . .
quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:28 schreef Rewimo het volgende:
Moet je maar niet op de keukenvloer slapen
Hoezo worden??quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 10:36 schreef Loena-tik- het volgende:
Yessss, M@xie aan het bevallen, JIPPIE![]()
*Loena-tik- krijgt er wel een beetje kippenvel en brok in keel gevoel van, HELP worden we nu allemaal emotrutten?!![]()
M@X zet em op!!!![]()
![]()
![]()
*offtopic* ga je nog naar Marco morgen?quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 11:42 schreef minoes1967 het volgende:
M@x.....gogogogo![]()
![]()
![]()
Succes enne.....vandaag is een hele mooie dag...mijn vader is jarig en wordt 65 en nog es alkmaars ontzet(750 jaar),mooie dag![]()
Groetjes,Minoes![]()
Minnie_ misschien weet je het niet maar wij hebben een heel mooi topic voor offtopic onderwerpen Speeltuinbankje #142quote:Op vrijdag 8 oktober 2004 12:53 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
*offtopic* ga je nog naar Marco morgen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |